Vaihdoin liittymää, tuli tuhansia minuutteja puhetta ja ilmainen nettiyhteys. Pitäisi saada puhelin jossa hyvä akku kun nyt voi päivässä jorista vaikka tuntikaupalla. Netistä luen lehtiä, sähköpostia. Radio olisi hyvä, lähinnä uutisia ja puheohjelmia kuuntelen. En siis mitään kovin hienoa tarvitse koska en pelaa enkä ota valokuvia, mitä suosittelette?
Ensimmäistä älypuhelinta ostamassa
34
303
Vastaukset
- VAPUNEN HERÄTYS !
Työt kutsuvat.
- vapusen puolesta
Jos pidät Lumia WP8 käyttöjärjestelmästä ja sen ominaisuuksista niin se kannattaa ostaa. Jos taas Androidin käyttöliittymästä niin Samsung Sony tai LG kannattaa ostaa.
Itselle kelpaisi peruspuhelimena ja neljäntenä tavan puhelimena Nokia Asha 303 lähinnä
isomman näytön ansiosta- Rongelo
lumioissa ei oo radiooo...
Muutenkin windows on vähän kyseenalainen ja varsinkin ekaksi älypuhelimeksi.
Puhumattakkaan että jäis vikasi :(
Asha ei ole älypuhelin! - Neuvokaa viisaat
Rongelo kirjoitti:
lumioissa ei oo radiooo...
Muutenkin windows on vähän kyseenalainen ja varsinkin ekaksi älypuhelimeksi.
Puhumattakkaan että jäis vikasi :(
Asha ei ole älypuhelin!Lumioissa ei ole radiota, ei voi olla totta?! Perin ihmeellistä koska pari vuotta vanhassa halvassa nokialaisessani on radio.
- Vai nii, vai niin
Rongelo kirjoitti:
lumioissa ei oo radiooo...
Muutenkin windows on vähän kyseenalainen ja varsinkin ekaksi älypuhelimeksi.
Puhumattakkaan että jäis vikasi :(
Asha ei ole älypuhelin!Jaa, kyllä ainakin yleensä lumioissa on radio.
- tällasta ehdotan
ZTE Blade 3
Se sopii kuvaukseesi!
Se on upee.. Mutta halvan hinnan takia sen kamera ja prossuteho on heikompi kuin kalleilla..
Suuri näyttö on omiaa surfailuun ja andtroid jota ei ole isommin räättälöity on todella helppo ja mukava. - weissflog
Tuossa olis helppokäyttöinen ja tyylikäs Nokia:
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOKLUMIA720WH/nokia-lumia-720-valkoinen
Tällä nettiradio-sovelluksella kuuluu mikä tahansa radiokanava ongelmitta:
http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/tunein-radio/7f7e3f68-ba3a-e011-854c-00237de2db9e
Ja jos haluaa FM-radiota kuunnella, niin Windows Phone 8:iin tulee päivitys kesällä jonkä jälkeen toimii sekin
http://www.mobiiliblogi.com/2013/05/14/windows-phone-8-saa-paivityksen-kesalla-palauttaa-fm-radio-tuen/ Mikä olisi hintaluokka?
- Neuvokaa viisaat
Max. 150 euroa
- pieni budjet
Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Max. 150 euroa
No voi nyt helvetti!
http://www.huuto.net/kohteet/sony-ericsson-xperia-arcs-lt18i/266244485
http://www.huuto.net/kohteet/samsung-galaxy-s2-gt-i9100/267169279
Ei tollarahalla saa ainakaan uutta älypuhelinta.
- Ei heti uutta tarvi
Hanki kunnon luuri!
Sony Xperia Tuohon hintaan tämä voisi olla hyvä vaihtoehto: http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAWEIY300BL/huawei-ascend-y300-alypuhelin-musta
Tämä voitti MB lehden alle 200 euron mallien testin.- Neuvokaa viisaat
Ajattelin kyllä että Nokia tai Samsung, mikäs tuo Huawei oikein on, en ole ikinä kuullutkaan? Mikä Mikrobitin numero, käyn sen huomenna kirjastossa lukemassa!
Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Ajattelin kyllä että Nokia tai Samsung, mikäs tuo Huawei oikein on, en ole ikinä kuullutkaan? Mikä Mikrobitin numero, käyn sen huomenna kirjastossa lukemassa!
5/2013
- Wauuuu uu
vapunen kirjoitti:
5/2013
Tosiaan toi näyttäs olevan melko hinta/ominaisuus hyvä Huawei
Siinä olis UUSI!
- lumia 520
Lumia 520 ei vielä saa Suomen kaupoista, mutta sitä kannattaa odottaa vähän aikaa jos ei hirvee kiire puhelimen hankkimisella ole.
http://cdon.fi/kotielektroniikka/nokia_lumia_520_yellow-23550062?utm_source=hintaseuranta&utm_medium=cpc&utm_campaign=hintaseuranta_click
Nokia Lumia 520 Review - Better than Android in this price range
http://gadgetified.com/2013/04/nokia-lumia-520-review.html - Neuvokaa viisaat
Mikäs tuo Blade on, ainakin halpa mutta onko hyvä?!
- 520
Toi 520 kannattaa ostaa sillä noi halpis anterot on mitä on(en viitsi sanoa)
Nokia tekee aina laadukkaimpia tuotteita iossin kanssa- Neuvokaa viisaat
Jos noissa halpiksissa on kahden vuoden takuu niin so what, tarkoitus on viimeistään silloin puhelinta vaihtaa.
- jumittaa ja sekoo
Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Jos noissa halpiksissa on kahden vuoden takuu niin so what, tarkoitus on viimeistään silloin puhelinta vaihtaa.
Niin mut halvat android puhelimet lagaa eikä niissä ole usein muistiakaan tarpeeksi. Päivityksiäkään ei saa.
- 5230,. (500)
Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Jos noissa halpiksissa on kahden vuoden takuu niin so what, tarkoitus on viimeistään silloin puhelinta vaihtaa.
Mun mielestä toi vapusen ehdottama huawei vaikuttas aika pätevältä vain 149e hintaan nähden..sehän maksoi 200e vähän aikaa sitten,Sen ainoa miinus on suht pieni mutta ehkä kuitenkin sulle kun et pelaa täysin riittävä sis vapaa muisti 1g johon pitäisi saada kyllä tärkeimmät sovellukset ja päivitykset mahtumaan helpohkosti..muistikortti on melkeimpä välttämätön ainakin jos kuvia ja videoita meinaa ottaa..
Zte Blade 3 on vielä halvempi 119e josta mulla on omiakin kokemuksia(sillä kun tätäkin kirjoitan).Ostin toiseks viimesen hyllystä elisa shopista valkosen värisen 119e hintaan kun oli tarvetta TV katseluun vähän isompinäyttöstä(hyvä näyttö) halpaa kännyä.Zte Blade 3:ssa on tehtaalla asennettu 2g muistikortti sisällä,blade3 sisäinen vapaa muisti on 2,5g 5230,. (500) kirjoitti:
Mun mielestä toi vapusen ehdottama huawei vaikuttas aika pätevältä vain 149e hintaan nähden..sehän maksoi 200e vähän aikaa sitten,Sen ainoa miinus on suht pieni mutta ehkä kuitenkin sulle kun et pelaa täysin riittävä sis vapaa muisti 1g johon pitäisi saada kyllä tärkeimmät sovellukset ja päivitykset mahtumaan helpohkosti..muistikortti on melkeimpä välttämätön ainakin jos kuvia ja videoita meinaa ottaa..
Zte Blade 3 on vielä halvempi 119e josta mulla on omiakin kokemuksia(sillä kun tätäkin kirjoitan).Ostin toiseks viimesen hyllystä elisa shopista valkosen värisen 119e hintaan kun oli tarvetta TV katseluun vähän isompinäyttöstä(hyvä näyttö) halpaa kännyä.Zte Blade 3:ssa on tehtaalla asennettu 2g muistikortti sisällä,blade3 sisäinen vapaa muisti on 2,5gToimiiko kyseinen malli muuten kuinka hyvin? Onko nykymistä havaittavissa ja toimiiko nettisivut kotuu nopeasti jos verrataan sinun entiseen HTC malliin.
- 5230,. (500)
vapunen kirjoitti:
Toimiiko kyseinen malli muuten kuinka hyvin? Onko nykymistä havaittavissa ja toimiiko nettisivut kotuu nopeasti jos verrataan sinun entiseen HTC malliin.
Lähinnä peleissä on nykimistä esmerkkeinä temple run,subway surfers näitä ei voi pelaa ollenkaan nykimisen takia mutta esmes joku suosittu SpeedX 3d taas toimii nykimättä että se vaihtelee mut pelikoneeks tästä ei siis oikeestaan ole.Netti on ihan sulava ja yhtä nopee kuin HTC:ssä Opera mobilella joka on kätevin selain tässä.Areenan suorat toimii taas loistavasti samoin youtube,ruutu,katsomo,TuneIn radiot ja kaikki tärkeät sovellukset toimii niinkuin pitää paitsi ne pelit..
119e hintaan ei oikein tahdo löytyä toista 4.0.4 puhelinta missä olis näin hyvä 4" näyttö mikä olikin yks tekijä että viitti uhrata sen vaivasen 119e ja onhan tässä 2v takuu että jos tulee ongelmia vien heti huoltoon myyjäkin totes "tuo vaan tänne sitten jos jotain tulee" että porskutellaan tällä nyt etiäppäin ja testaillaan ihan mielenkiinnosta miten kiinan ihme kestää..eikä tää käyttis ja valikot juur mitään takkuile vaikka jossain niin voi lukea - jarggge
5230,. (500) kirjoitti:
Lähinnä peleissä on nykimistä esmerkkeinä temple run,subway surfers näitä ei voi pelaa ollenkaan nykimisen takia mutta esmes joku suosittu SpeedX 3d taas toimii nykimättä että se vaihtelee mut pelikoneeks tästä ei siis oikeestaan ole.Netti on ihan sulava ja yhtä nopee kuin HTC:ssä Opera mobilella joka on kätevin selain tässä.Areenan suorat toimii taas loistavasti samoin youtube,ruutu,katsomo,TuneIn radiot ja kaikki tärkeät sovellukset toimii niinkuin pitää paitsi ne pelit..
119e hintaan ei oikein tahdo löytyä toista 4.0.4 puhelinta missä olis näin hyvä 4" näyttö mikä olikin yks tekijä että viitti uhrata sen vaivasen 119e ja onhan tässä 2v takuu että jos tulee ongelmia vien heti huoltoon myyjäkin totes "tuo vaan tänne sitten jos jotain tulee" että porskutellaan tällä nyt etiäppäin ja testaillaan ihan mielenkiinnosta miten kiinan ihme kestää..eikä tää käyttis ja valikot juur mitään takkuile vaikka jossain niin voi lukea Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Jos noissa halpiksissa on kahden vuoden takuu niin so what, tarkoitus on viimeistään silloin puhelinta vaihtaa.
Takuu ei korvaa sitä, jos tuote on yksinkertaisesti huono. Lisäksi miksi haluaisit ehdoin tahdoin riidellä asiasta. Osta pelin, johon olet tyytyväinen, niin ei ehkä tarvitse vaihtaa viimeistään parin vuoden sisällä.
- vaihda jo alaa
vapunen 19.5.2013 12:51
"Tuohon hintaan tämä voisi olla hyvä vaihtoehto:" http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/HUAWEIY300BL/huawei-ascend-y300-alypuhelin-musta
"Tämä voitti MB lehden alle 200 euron mallien testin."
Joo, on tää vapunen melkoisen tuulella käypä.
Mielipide vaihtuu melkein yhtä useasti kuin profiilikuva.
Esim, ZTE Blade 3 ei ollut orkkun mukaan yhtään mitään.
Melko pian tuo sälli käänsi paitansa ja alkoi mainostamaan
Blade kolmosta.
Eikä Mikrobitti lehden testikään herra oravan mielestä ollu yhtään
mitään kun TM-lehti tekee paremmat testit.
Nyt sitten kävynpuristelijan suosittelema on kiinalainen Huawei Ascend Y300..
Tuommoisen taunon kannattais olla jo ihan hiljaa. - papunen III
5230,. (500)19.5.2013 16:04
"Mun mielestä toi vapusen ehdottama huawei vaikuttas aika pätevältä vain 149e hintaan nähden..sehän maksoi 200e vähän aikaa sitten,"
Tuo Huawei Ascend Y300 ei kertakaikkiaan ole maksanut
vielä yhtään mitään kun koko malli on uusi ja ollut Suomessa
vielä vähän aikaa myynnissä.
Liekö tuo edes Gigantissa vielä saatavissa kun toimituspäivä siirtyy koko
ajan eteen päin.
Tuokaan vapunen ei tiennyt Huawei Ascend Y300
mallin testivoitosta yhtään mitään, ennen kuin näki viestiketjun
täältä Suomi kaks neloselta.
Myös ZTE Blade 3 Pro on tulossa markkinoille ja yhdessä kiinalaiset
tarjoavat melkoisen hyvän vaihtoehdon ja kirittäjän Nokia 520 mallille.
www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5425&idPhone2=5386 - .....,.....
Osta iPhone, koska se on maailman paras (Mielipide) ja helppokäyttöisin älypuhelin. Yksi näppäin, jota painaa niin se menee alku näyttöön, eikä ole valikkoa. Maksaa paljo mut se on sen arvoinen. :)
- Audiolatenssi
Mitä valikkoa ei ole?
Kyllä siinä on ihan sama valikko kuin muissakin, pikakuvakkeet ohjelmille kuin androidissa yms.
Ainut että ios on nopeampi kuin android. - sadasdasffffnnn
Audiolatenssi kirjoitti:
Mitä valikkoa ei ole?
Kyllä siinä on ihan sama valikko kuin muissakin, pikakuvakkeet ohjelmille kuin androidissa yms.
Ainut että ios on nopeampi kuin android.Samsungissa pitää mennä valikkoon, kun taas iphonella kaikki sovellukset on jo siinä kun otat "näppäinlukon" pois. (Tosin minua se ei haittaa, vaan sanoin sen helppokäytön vuoksi.)
Periaatteessa ei tarvitse mennä jos laittaa niistä sovelluksista pikakuvakkeet aloitusnäytölle. Silloin niihin pääsee heti kun avaa näppäinlukon.
- 23+11
Eurostoliitosta ei kannata ostaa mitää älypuhelimia, puolen hintaan kiinasta saa parempaa.
Minulle tuli tämä parissa viikossa hyvin pakattuna ja customer support toimivaa:
http://www.fasttech.com/products/1101/10003817/1273502-tianhe-i9377-46-lcd-quad-band-android-411-3g-smart
Windows lisenssin hinanlla loistava tietokone, kaikki toimii, kamera ottaa hyviä kuvia, gps ja wlan pelittää hienosti, gps tosin epoilun ja a-gps asetusten jälkeen. 2500mAh akussakin riittää virtaa vuorikaudeksi pariksi vähintään ja akkuja tulee kaksi. US virtalähteen jätin myyjälle, kotoa löyty samsungin laturi, joka toimii hyvin, pc:n usbiliittimestäkin tuo latautuu.
Lisäplussaa näyttösuoja ja keinonahkainen kotelo, joka korvaa takapaanelin ja suojaa myös näyttöä..
Kyllä on ihmeellsitä teknologian kehtiys, noin pieneen tilaan täysiverinen tietokone.
Niin ja antutu testi antoi 6700 pojoa. - seniili mummo
PureView on hyvä, siinä kaikki mitä tarvitsen, ehkä teidän nerojen mielestä ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592