Vihaako lapsesi sinua?

Kydgjnegrnh

Kuinka moni kokee lapsesi välttävän sinua? Ja mistä se johtuu??

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "isätön" tyttö

      Sori iskät, että vastaan tähän

      Aina menossa olevan isän lapsena voin sanoa, et vihaan isääni siksi, kun se ei ole koskaan kotona, vaan "töissä" tai harrastuksissa. Eli meillä äiti on aina ollut "yksinhuoltaja", vaikka se naimisissa mun isäni kanssa onkin. :(((

      • Kikinii

        Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):


      • Kikinii
        Kikinii kirjoitti:

        Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):

        Juu teksin alus tais tulla fumble :O Eli siis "Surllista mutta totta että niin siinä usein käy ): ja olen totaali yh, mut nyt "Isä" haluaakin lapsen elämään. Syy ei ole minussa, kerroin että lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä..


    • tuiskutuuli..

      Lapsella on monenlaisia kehitysvaiheita, ja kahta samanlaista lastakaan ei ole,
      ja toinen vierastaa jopa tuttuja ihan hirveästi, kun se vaihe alkaa.
      Saattaa olla ihan ujouttakin, jos kovin herkkä lapsi kyseessä, ja iästä riippuen...

      Itsekin tulee "nolo" fiilis, jos lapsi sattuu "vierastamaan" enemmän minua, kuin jotain muuta ihmistä.
      Jopa itse ei silloin uskalla niin lähestyä lasta... jotenkin tulee varovaiseksi.
      Mutta sellaiset fiilikset ajan mittaan itsellään menee ohi, uskon niin :)

    • kotitalouskone

      Jos lapsi vihaa isäänsä, on se isän oma vika. Menis peilin ääreen ja katsoisi huolellisesti peilikuvaa, että millainen kusipää sieltä oikein katsoo vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe