Kuinka moni kokee lapsesi välttävän sinua? Ja mistä se johtuu??
Vihaako lapsesi sinua?
5
273
Vastaukset
- "isätön" tyttö
Sori iskät, että vastaan tähän
Aina menossa olevan isän lapsena voin sanoa, et vihaan isääni siksi, kun se ei ole koskaan kotona, vaan "töissä" tai harrastuksissa. Eli meillä äiti on aina ollut "yksinhuoltaja", vaikka se naimisissa mun isäni kanssa onkin. :(((- Kikinii
Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):
- Kikinii
Kikinii kirjoitti:
Surullista mutta lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä. Mutta ei kiinnostus herännyt. Nyt ilmeisesti näyttämisen halusta joudumme mennä lastenvalvojalle setvimään asioita. Olen tuntenut "isän" niin kauan, että tiedän tasan tarkkaan kuinka tulee käymään, ja se sattuu. Itse kun ei voi estää millään tavalla. Inhottaakin kun aina yleistetään sitä että nainen on se paha joka aivopesee lapsen vihaamaan isää. Mä uskon että tässä tulee käymään niin että "isä" saa lapsen itse vihaamaan itseään ):
Juu teksin alus tais tulla fumble :O Eli siis "Surllista mutta totta että niin siinä usein käy ): ja olen totaali yh, mut nyt "Isä" haluaakin lapsen elämään. Syy ei ole minussa, kerroin että lastenvalvojaan voi ottaa yhteyttä..
- tuiskutuuli..
Lapsella on monenlaisia kehitysvaiheita, ja kahta samanlaista lastakaan ei ole,
ja toinen vierastaa jopa tuttuja ihan hirveästi, kun se vaihe alkaa.
Saattaa olla ihan ujouttakin, jos kovin herkkä lapsi kyseessä, ja iästä riippuen...
Itsekin tulee "nolo" fiilis, jos lapsi sattuu "vierastamaan" enemmän minua, kuin jotain muuta ihmistä.
Jopa itse ei silloin uskalla niin lähestyä lasta... jotenkin tulee varovaiseksi.
Mutta sellaiset fiilikset ajan mittaan itsellään menee ohi, uskon niin :) - kotitalouskone
Jos lapsi vihaa isäänsä, on se isän oma vika. Menis peilin ääreen ja katsoisi huolellisesti peilikuvaa, että millainen kusipää sieltä oikein katsoo vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437