Tunnen itseni niin kamalan typeräksi. Ehkä pitäisi vain olla hiljaa ja unohtaa koko ihminen, se ilta kun tapasimme, se tunne minkä hän aiheutti minussa. Nyt toivon, että voisin peruuttaa kaiken, koska en siedä ajatella sitä ja häntä.
Ei taida tulla sopivaa tilaisuutta puhua siitä illasta. Enkä voi enää uskoa, että hänellä olisi samanlaisia tunteita minua kohtaan. Ei hänellä voi olla tunteita minua kohtaan, koska yritin esittää, että hän on minulle vain kaveri.
Olisiko kuitenkin hän voinut nähdä lävitseni? Ja mitä siitä voisi muutenkaan tulla, jos molemmat olisivatkin ihastuneita? Ei mitään. Haluaisin silti tutusta häneen enemmän ja enemmän. Miksi annoin hänen tulla niin lähelle?
Sekavat tunteet
14
1419
Vastaukset
- minttulinen
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tämän. Hämmentävää.
En tiedä kummasta sukupuolesta puhut, mutta voin sen verran sanoa, että mies harvemmin tajuaa/ymmärtää pieniä vivahteita ja vivahteiden vivahteita...
Otan osaa ja toivotan onnea, toivottavasti teidän juttunne ei pääty tuohon.- Mies täällä huutelee
Totta.
Toisinaan ei meinaa rautalangasta vääntäminenkään riittää, parempi vaan ku pussaa ni tulee selväksi :)
Olen ollut "friendzonella" monesti ja ja jopa "brotherzonella". Silloin kun nainen ilmaisee jompaa kumpaa niin uskon mitä sanoo ja annan olla.
Ehkä oon vaan liian kiltti, vois rentuksi alkaa... - eieieieiei
Mies täällä huutelee kirjoitti:
Totta.
Toisinaan ei meinaa rautalangasta vääntäminenkään riittää, parempi vaan ku pussaa ni tulee selväksi :)
Olen ollut "friendzonella" monesti ja ja jopa "brotherzonella". Silloin kun nainen ilmaisee jompaa kumpaa niin uskon mitä sanoo ja annan olla.
Ehkä oon vaan liian kiltti, vois rentuksi alkaa...Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.
- Mies täällä huutelee
eieieieiei kirjoitti:
Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.
"Love is friendship set on fire!
Älä nyt ainakaan laakereillesi jää jos tykkäät ja miehesi luulee että et!
Ajattele asiaa tältäkantilta: Hän viihtyy seurassasi ja pitää hyvänä kaverina.
Jos hänellä olisikin tunteita, ei hän niitä näyttäisi kaveruuden menettämisen pelossa kun olet jo tehnyt selväksi että hän on sinulle vain kaveri.
Ei ne tunteet sillä katoa että esitit. Tiedän kokemuksesta. Rakastuin palavasti erääseen naiseen tiiviin yhdessäolomme aikana (ihan vain kavereina hengailtiin).
Hän teki selväksi että olen hänelle kuin veli... Vieläkin minulla on tunteita vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei ole.
Tsemppiä - eieieieiei
Mies täällä huutelee kirjoitti:
"Love is friendship set on fire!
Älä nyt ainakaan laakereillesi jää jos tykkäät ja miehesi luulee että et!
Ajattele asiaa tältäkantilta: Hän viihtyy seurassasi ja pitää hyvänä kaverina.
Jos hänellä olisikin tunteita, ei hän niitä näyttäisi kaveruuden menettämisen pelossa kun olet jo tehnyt selväksi että hän on sinulle vain kaveri.
Ei ne tunteet sillä katoa että esitit. Tiedän kokemuksesta. Rakastuin palavasti erääseen naiseen tiiviin yhdessäolomme aikana (ihan vain kavereina hengailtiin).
Hän teki selväksi että olen hänelle kuin veli... Vieläkin minulla on tunteita vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei ole.
TsemppiäKiitos rohkaisevista sanoista. Tiedä häntä. Saatamme nähdä pian ja saan tilaisuuden puhua ensitapaamisestamme ja kuulla hänen ajatuksiaan siitä. :)
- Nounounou
eieieieiei kirjoitti:
Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.
Pliis,älä tee sitä ellet ole varma hänen tunteistaan.. Ei pusuttelua ilman ihastumista.
- S<3
Voisi melkein olla minun tekstini, mutta olen puhunut kaverini kanssa meidän illastamme, jolloin tapasimme. :)
- mrontheriverside
Minä esitin jotain, mitä en ollut. Puhuin asioita, jotka tekivät itsestäni idiootin. Toisetkin puhuivat jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Mutta silti hetket kanssasi olivat mielettömän kauniita ja pakahdun tähän tunteeseen joka ikinen sekunti.
M
- miipämii
Et tiedä koskaan oikeaa vastausta ennen kuin olet
yrittänyt ensin kunnolla. :p
Kuinka lähelle hän pääsi sinua, hän saattaa
kyllä jotain sinusta vaistotakin jos olit
tavatessanne avoin ja muutenkin todella rentoutunut
hänen seurassaan? :)- eieieieiei
Olimme todella lähekkäin, vaikkei ehkä olisi pitänyt. Vasta jälkikäteen aloin ihastua enemmän, kun ajattelin yhdessäoloamme, joten en tiedä, mitä hän ajatteli minun ajatelleen sillä hetkellä. Uskon kuitenkin, että hän näki, että viihdyn hänen seurassaan. Se oli hienoin ilta pitkään aikaan, mutta tilanne on monimutkainen.
- tsemppiä.
Yleensä ihmiset uskovat sanoja enemmän kuin tekoja. Sellainen kokemus minulla ainakin on.
Kukaan ei voi tietää tunteistasi ellet kerro. Mitä tarkoitat, ettei tule tilaisuutta? On kai puhelin, kirje, maili? Älä anna periksi. - tyttö233
minnepäin tämä menee ja oiskos tämä mieheltä naiselle? :)
- eieieieiei
N --> m.
- eieieieiei
Onneksi se kaikki loppui tähän. Ei enää ahdistusta tai sekavaa olo tilaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560