Kuinka sä saatoit rakas mieheni??

herkkis koiranomista

Satuttaa mun tunteita ja loukata mua. Koira oli pihalla, hihnassa ja sakemanni ohitti meidän pihan, koiramme pääsi irti riuhtaistua itsensä sakemannin perään. Olin juuri tullut suihkusta ja pyyhe pääl ja huusin miehelleni että mee hakee koiramme takas sieltä. No mieheni sanoi että en ole minä hommanu tota koiraa, ei ole minu koira, mee ite hakee!!! Pikkasen loukkaavaa. puin sit ja hain koiran. mutta kyllä otti päähän.
Koira ollut 4v meillä ja nyt vasta kuulin totuuden mitä mieltä se on koirasta OIKEASTI!
Antaa kyll'ä koiralle rakkautta ja hellii ja pitää kainalossa, mut sit tollasen heittää ilmoille ni huh huh!!!
Tiedän olen herkkä, mutta mitä sinä olisit tollases tilantees tehny/sanonu jos olisit ollu minä, eikö oliski loukannu. Mieheni kyllä pyytäny anteeksi ja on pahoillaan.

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jakoa ois

jos mun akka tollaisia alkaisi esittää. Se on saletti. Ensteksi olisin hakenut koiran takaisin ja sitten poistanut akan vaatekasan kanssa mäelle. Ehkä taksin tilannut.

Ennen tästä talosta lähtee akka kun koira, se on varma.

• ilkee

Minä taas ottasin koiran ja lähtisin vetää tollasen äijän ilmiolta. Ottasin miehen joka välittää ja rakastaa aidosti koiraani! Selvästi aloittaja ei tee tollasella äijän rutaleella mitään, vaihtoon vaan!

• Ei jakoa ois
        ilkee kirjoitti:

Minä taas ottasin koiran ja lähtisin vetää tollasen äijän ilmiolta. Ottasin miehen joka välittää ja rakastaa aidosti koiraani! Selvästi aloittaja ei tee tollasella äijän rutaleella mitään, vaihtoon vaan!

Totta! Unohdin laittaa vain osanottoni tälle daamille kun niin harmitti. Ihan sama kuka käyttäytyy noin, on parempi laittaa kantapäät eri suuntiin...kutakuinkin kuten edellä mainitsin.

Vielä kerran: Et ole ilkee eikä minunkaan ollut tarkotus olla vaikka se saatto vaikuttaa.

• No olipas

No aika paha. Luulisi hänen reagoineen asiaan itse! Entä jos olisit ollut vielä suihkussa, olisiko kertonut asiasta, ennen kuin itse olisit huomannut, ettei koira ole pihassa?
      Mut toisaalta, ainakin hän oli pahoillaan. Jos se oli aito anteeksipyyntö, seuraavalla kerralla, kun jotain vastaavaa käy, toimii eritavoin.

• halloootaaaaa

Koira ei tietenkään saa päästä pihalta vaikka mitä menisi ohi ! Oletkos ajatellut että joudut vielä joku päivä maksanaiseksi ?

• herkkis koiranomista

Koirani ei ollut vapaana pihassa, vaan nahkaremmissä josta pääsi irti, koira juoksi sakemannin tykö nahkaremmi kaulassa, eli en olis joutunu laillisestikkaan siitä kuseen koska koira oli kiinni. ethän sinäkään voi sille mitään jos remmilenkillä hihna meneekin rikki. Tahalteen koiran päästäminen vapaaksi on eriasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe