Mökkimurtojen sarja Kemijärvellä

naapuri4

Kertokaa ketä ovat tekijät.

52

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • jälestäjä

Räisälän-Jutsijäven suunnalla.

• Suomi rappiolla!

Varmana ei olleet paikallisia.

• Näin kuulin!

Olen kuullut että tekijät ovat rosvoja. Pittäneekö paikkansa mut näin oon kuullu.

• jumma kuttu

Juu rappiolla on hyvä olla, sanotaa laulussakin. Aina noita on rosvoja ollut, joten aina on oltu rappiolla.
      Ei ole onnistuttu ihmiskunnasta kitkemään rikollisuutta, vaikka on monenlaista rangaistusta kehitelty asiaa ehkäisemään.

• rappiolla ollaan

En muista et lapsena ollessa kenenkään tarvinnut lukita ovia etes yöksi.

• syyt muualla

Niin ennen kun lähdettiin jonnekin, pantiin harja ovea vasten, naapurit tiesi porukan olevan muualla. Ovi oli luonnollisesti lukitsemati.
      Ennen oli ennen, nyt on nyt. Ennen ei ollut autoja niin paljon, eikä ihmiset liikkuneet siinä määrin kuin nykyään. Rappio siis tulee ihmisten paremmasta liikkuvuudesta.
      Rappion määrä tuskin on siinä sen kummemmin noussut.

• vapaa liikkuvuus

Tutkinta kestää eikä tule koskaan tietoon ovat rosvot jo kaukana. Jos olisivat paikallisia olisi tietoa. Rajat ovat auki joka suuntaan!

• faktaa se on!!!!!!!!

Jeeeee eiköhän tämä ole nähty ympäri suomea jaaa ketkän ovat olleet etelä-suomessa mökki varkaat jopa omakotitalojen? nyt se on rantautunut pohjoiseen. on ääliömäistä kaunistella tosi asioita.

• hyvä tulee näin

Jaa, että rikollisuus on kiinni matkustusoikeudesta. rajat kiinni ja otetaan vanha neukko-oppi käyttöön, niinkö ? Siinäkö olisi ratkaisu, kukaan ei matkusta minnekkään. Rosvoja voitaisiin myös ehkäistä kuntakohtaisella matkustuskiellolla ja vähän tiukemmin vielä, laitetaan rajat kiinni kaikkien kaupunkien ympäriltä.
      Pois vain vapaa matkustus, niin jokainen paikka kärsii vain paikallisista rosvoista, ei tuu edes Rovanimemen repuusit tänne rosvoamaan.

• SUOMI ON RAPPIOLLA!

Älähän taas liiottele, pösilö! EUn alueella on jos jonkinlaista hörhöä, rikollista porukkaa ja kerjäläisiä joita EI ENNEN OLLUT!

• ennen ja nyt
        SUOMI ON RAPPIOLLA! kirjoitti:

Älähän taas liiottele, pösilö! EUn alueella on jos jonkinlaista hörhöä, rikollista porukkaa ja kerjäläisiä joita EI ENNEN OLLUT!

Ei ollut ennen EUtakaan ja löytyy paljon muitakin asioita mitä ei ennen ollut.
        Ei tarvia niin hirveän kauas taaksepäin mennä, kun ei ollut minkäänlaisia sosiaalisia turvaverkkoja, ei tytöömyyskorvausta, ei sitä eikä tätä.
        Nyt on nyt ja löytyy paljon kaikenlaista hyvää, jota ei ennen ollut. Toki on tullut myös haittoja, joita ei ollut ennen. Mutta on niitä risvoja ollut ennen Shengen sopimustakin.
        Minulle se on aivankin sama ryöstääkäö minun mökiltä perämoottorin koti- tai ulkolainen rosvo.
        Sanoppas mistä johtuu, että aina muistetaan vain kuinka, enen oli asiat paremmin ja nykyajasta vain huonot puolet ?
        Kuitenkin jos asiaan oikein perehdytään, niin se "ennen oli paremmin" on kuitenkin vain luuloa.

• Faktaaaaaaaaaaaaaaaa
        ennen ja nyt kirjoitti:

Ei ollut ennen EUtakaan ja löytyy paljon muitakin asioita mitä ei ennen ollut.
        Ei tarvia niin hirveän kauas taaksepäin mennä, kun ei ollut minkäänlaisia sosiaalisia turvaverkkoja, ei tytöömyyskorvausta, ei sitä eikä tätä.
        Nyt on nyt ja löytyy paljon kaikenlaista hyvää, jota ei ennen ollut. Toki on tullut myös haittoja, joita ei ollut ennen. Mutta on niitä risvoja ollut ennen Shengen sopimustakin.
        Minulle se on aivankin sama ryöstääkäö minun mökiltä perämoottorin koti- tai ulkolainen rosvo.
        Sanoppas mistä johtuu, että aina muistetaan vain kuinka, enen oli asiat paremmin ja nykyajasta vain huonot puolet ?
        Kuitenkin jos asiaan oikein perehdytään, niin se "ennen oli paremmin" on kuitenkin vain luuloa.

Pakko olla eussa vaikka ei haluttukkaan pakotettiin euroonkin Ei ollut ennen euta ja ihmeset ,pohjoismaitten olivat kunnollista väkeä nyt ollaan vain maksumiehiä ja rikoksien uhreja. Tukholmassa poltetaan omaisuuksia ja rikotaan paikkoja ja ketkän ovat asialla? Ei ihme kun poliisi oli sanonut " nämä kiertävät rotat"

• väärä aihe sulla
        Faktaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Pakko olla eussa vaikka ei haluttukkaan pakotettiin euroonkin Ei ollut ennen euta ja ihmeset ,pohjoismaitten olivat kunnollista väkeä nyt ollaan vain maksumiehiä ja rikoksien uhreja. Tukholmassa poltetaan omaisuuksia ja rikotaan paikkoja ja ketkän ovat asialla? Ei ihme kun poliisi oli sanonut " nämä kiertävät rotat"

Jahas, sieltä se sitten tuli. Mökkimurrot ei niinkään kiinnosta, vaan oli lähinnä tekosyy jargonille kaikkea vierasta vastaan.
        Ennen kaikki oli kunnollia, vankilatkin oli rakennettu huvikseen, koska meillä kaikki oli niin kunnollisa, ei ollut rikollisia, mutta nyt on asiat sulla kurjasti.
        Omassa mielessäsi näyttää tuo kaikki paisuvan sellaiseksi möröksi, joka ohittaa sen kuuluisan maalisjärjen.
        Koita vaihteeksi miettiä ´jotain positiivisia asioita, niin ahdistus vähenee. Kesäkin on tulossa, niin luulisi löytyvän jotain kivaa sinunkin mietittäväksi.

• Ruotinkäviä
        Faktaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Eikö se siellä ruottissakin ollut suomalainen etunenässä polttopullojen kans.nyt odottaa 18 v kiertävää rottaa 10 vuoden tuomio kuulemman murhapoltosta.

• kamerat1

Laittaa valvontakameroita, sitä voi seurata mm. netin tai kännyn kautta. Saako ne myös vakuutukseen?

• kamerat1

Siis laittakaa...

• Piksorski

Juu meillä on mökkipaikassa..kamera valvoo, vaikkei kukaan nää..ja ihan kylän pinnassa, on hyvä tai huono sää. Se on hyvä. Kännykkään tulee viesti, ja sitten suku juoksee paikalle, kun ei itse kerkeä..ja tietysti poliisi.

• sitä ootellessa.

Toivottavasti murrot tulee tietoon ja ketkä olivat asialla
      Ei missään nimessä saa kertoa vaan kansalaisuustta vain silloin kun on suomalaiset rosvot!
      Kansalaisuus pitää ilmoittaa jokatapauksessa!
      Tiedetäämpä missä mennään.
      Tahtoo olla niin että sanotaan vain,,, tummiin pukeutuneet joka kertookin jotain ja jos on suomalainen se kerrotaan.

• kameraton

Kyllä ne taisi olla ihan kotiperän rosvoja. Polttoöljykin oli kelvannut.
      Lähempänä kuin luullaankaan.

• monesti ihmetelty

Käytäntö vain Suomessa! Miksi Suomessa ei kerrota totuutta?

• se siitä totuuvesta

kerrotaan jos olet suomalainen. niinpä tehdään ruottin tapauksessakin. saattaapi olla 1% suomalaisia. kuvista nähtyä ei sielä valkohipiäiset eurooppalaiset kivitä ovat kyllä 99%mustaihosia. ruottin tiedotusvälinen kerto heidän tulleen afrikasta.

• Iankaikkista

Eikö tästäkin taas jostain selviä että persut on kaiken tämän takana. Ihan mikä viesti vaan niin aina jossain vaiheessa kaivetaan persut esiin. Ihan sama mistä on puhe.

• exexexex vassari

Sinun pääkopassa on näköjään persufobia.

• persuus haisee kyllä

Ei taida olla tuonkaan kirjoittajan persufobiasta kyse, koska kirjoituksista selvästi käy ilmi, persujen vainoharhaisuus. Mökkimurto ei sinänsä kiinnosta pätkääkaan, ainoastaan jos se on ulkolaisten tekemä. lehdissäkin kun pitäisi mainita rosvon kansallisuus ? hei haloota vaan, minkä takia ? Eihän sellaisella ole käytännön merkitystä, ainoastaan hommapersuille, pääsevät sen varjolla julistamaan ulkolaisvastaisuutta ja huutamaan, kuinka kaikki tänne tulevat ulkolaiset on rikollisia.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos noin on niin hyvä kun ennalta jo estetään vaikkapa kirjoittamalla ettei olla kusessa niinkuin paraillaan ovat ruotsin tukholmassa. Ketkähän sielä riehuu???? Eiköhän suomi tiukenna maahanmuutto politiikkaa on hyvä esimerkki aivan naapurissa Sehän se tässä on ettei niitä kusiasia saaha takasin sinne mistä ovat tulleet. Puoli tukholmaa poltettu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• SUOMALAINEN PEKKA

Se oooon kulttuuri asia hajota ja hallitse ei siihen saa puuttua. Uutiset kertoo näistä maista koko ajan ettei Suomen asiat enää sovi butjettiin. Afrikan ja Arabi maissa on semmonen elämän muoto. Tapellaan,tapetaan rikotaan ja länsi maat pukkaa rahaa.

• menkää nyt hoitoon

Sitä ei teidän tai hommafoorumin kirjoituksilla ole mihinkään mitään merkitystä, ainoastaan näkyy teillä tuo todellisuuden taju tuherruksienne myötä laskevan.
      Vapaa liikkuvuus perustuu Shengen-sopimukseen, eikä mökkimurtojen kanssa ole maahanmuutolla mitään tekemistä. teillä on tuo todellisuuden taju laskenut, niinkuin sanoin. On kyllä mennyt kaikki sopat sekaisin, kun Kemijärven mökkimurrtoihin vedetään jo Tukholman mellakat mukaan.

• tietoa ootellessa

Mielenkiintoista,,,,, minkähän maalaisia rosvot ovat. saamme keskustella sen jälkeen ketkä olivat oikeassa.
      Ranskahan on yrittänyt pois shengel sopimuksesta, kooooskaaaa on rikollisia tullu ja menny samantien.

• no liekkö

kesän 2009 murrotkaan selvinnyt?

• hommapersut pois

Mitenkä se maalaisuus mihinkään sanoo, kuka on oikeassa ?
      Vaikka murtoja olisi tehnyt hottentotti, niin oikeaksi se ei tee hommapersujen mölyämistä.
      Rosvoja on aina ollut ja niinkuin totesin, minulle aivan sama minkämaalainen on vienyt minun perämoottorin, se ei tule takaisin sillä onko rosvo rutosalainen vai suomalainen. Itse asiassa minun perämoottorin varasti aikanaan mökiltä, aivan paikallinen rosvo. Poliisin mukaan päihderiippuvainen suomalainen luuseri, mitään ei sieltä takaisin saanut, joten ei lohduttanut rosvon kotimaisuus yhtään.

Menkää kuulkaa vaan takasin sinne hommafoorumille, siellä kaikki on samaa mieltä ja voitte yhdessä viljellä rasistisia juttujanne.
      Ne ei kyllä vapaata liikkuvuutta mihinkään muuta. Eikä muuta sekään, vaikka ulkolaisen rosvo olisi Kemijärven kesämökeillä vieraillut.

• EI OLE EI OLE

Onhaaaan siinä ero kuka ja ketkä niitä tekee koska siinä tullee seleväksi mitä on vapaa liikkuvuus! Onko meillä ollut koskaan rikollista kerjäystä? EI OLE!

• jooopasejooooooo

Eurooppaan on myös tullut kivisota polisien ja palomiehien häirittiminen. mistähän päin maaimaa ovat tulleet? Ei kuulu Eurooppalaiseen kulttuuriin! jospa heittäis naapuria kivellä koska lehtipuu varisee minun tontille.

tätä keskusteluahan halusit "homma persut" sitä saa mitä tilaa!

• vastapuustatulleet

HEHhheeee nehän ovat tulleet sivityneisiin maihin tuomaan omaa kulttuuria. Pitäisiköhän lähtiä parin viikon kiven heitto kursille?

• voi yhen kerran

Näkee kyllä kuinka on hommalaiset vieraantuneet jo järjen käytöstä, jos sitä on ikinä edes ollutkaan.
      Johan alkoi Eurooppa kelvata, vaikka yleensä koitetaan siitäkin eroon päästä.
      Ei teidän logiikka pitkälle kanna.

Siinäpä se tuli tosiaan todistetuksi, että mökkimurrot aiheena, oli vain aasin silta rasistisille purkauksille.

• mieti sitä

Mutta näihän se on et voi sitä mitenkään muuksi vääntää ja puolustella muualta tullutta rikollisuutta! Sinun logiikka ei pitkälle kanna jos jatkat tuota puolustelujasi se vaan lisää vastakaikua.

• vaihda levyä

Älä kuule jauha peetä. Rikollisuutta on aina ollut, ei se ole vain ulkolaisten asia.
      Niistäkin vain pieni prosentti on rikollisia. joten koitappa löytää tuon ajatuksesis kehän ulkopuolelta uusi ajatus päähäsi. Se kun ei muuta mitään asiaa missään.
      Vaikka olisi minkämaalainen rosvo, niin sitten on, se siitä. Aikanaan tuli Eurooppaan rutto, se tappoi ison osan väestöstä. ulkolainen murtomies on pieni riesa, siitä ei jaksa repiä jatkuvaa narinaa, kukaan muu kuin pössi hölmö Se kun ei asiaan vaikuta, vaikka kuinka ruikutat. .

• uskon poliseja!

HUH sinä se jaksat rikollisuutta puolustella, varmaan olet mielissä mitä Ruotsissakin paraillaan tapahtuupi se ei ole pieni prosentti suhteutena muuttajiin. Raiskaudet on sama juttu. Samoin Suomessa nämä ryöstöt, talojen, mökkien jne. Osa saadaan kiini jo maassamme ja he ovat muualta tulleita osa on jo häippässyt rajojen ohi. Näin Poliisit kertoo tv-ssä,radiossa ja lehdissä ei kait he valehtele.

• kysyn vain

Enhän minä mitään rikollisuutta puolustele, missä olen sellaista sanonut ?
        Sinä kun et oikein edes tiedä mistä tässä puhutaan. Mitä jotkut Ruotsin mellakat on meidän mökkimurtojen kanssa tekemistä ? Vai meinaatko, että ne mellakoinnin päätteeksi tulee tänne Kemijärvelle murtoja tekemään ?
        Minä olen kysynyt, vaikka vastausta ei tunnu tulevan. Mitä väliä on minulle kuka minun perämoottorin varastaa ? Onko se ulko- vai kotimainen rosvo. Minun kannalta se on aivankin sama. Sinulle tuntuu rikoksissa olevan tärkeää vain, jos se onkin ulkolaisen tekemä. Eli et välitä koko asiasta mitään, ainoastaan, jos ulkolainen rosvo, niin voit taas käyttää asiaa omiin tarkoituksiisi, eli vinkumaan kuinka pitäisi saada rajat kiinni.
        Samanlailla se kotimainen murtomies häippäsee mökkimurron tehtyään, ja myy sen perämoottorin, niin meille kävi aikanaan. Ei kuule yhtään auttanut vaikka oli kotimainen varas.
        Eli mikä sinun pointti on koko asiassa ? Olet katkera ulkolaisille rosvoille, oletko kenties itse murtomies ja vinua harmittaa kun tulee kilpailua sinun alueellesi ?

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        kysyn vain kirjoitti:

Enhän minä mitään rikollisuutta puolustele, missä olen sellaista sanonut ?
        Sinä kun et oikein edes tiedä mistä tässä puhutaan. Mitä jotkut Ruotsin mellakat on meidän mökkimurtojen kanssa tekemistä ? Vai meinaatko, että ne mellakoinnin päätteeksi tulee tänne Kemijärvelle murtoja tekemään ?
        Minä olen kysynyt, vaikka vastausta ei tunnu tulevan. Mitä väliä on minulle kuka minun perämoottorin varastaa ? Onko se ulko- vai kotimainen rosvo. Minun kannalta se on aivankin sama. Sinulle tuntuu rikoksissa olevan tärkeää vain, jos se onkin ulkolaisen tekemä. Eli et välitä koko asiasta mitään, ainoastaan, jos ulkolainen rosvo, niin voit taas käyttää asiaa omiin tarkoituksiisi, eli vinkumaan kuinka pitäisi saada rajat kiinni.
        Samanlailla se kotimainen murtomies häippäsee mökkimurron tehtyään, ja myy sen perämoottorin, niin meille kävi aikanaan. Ei kuule yhtään auttanut vaikka oli kotimainen varas.
        Eli mikä sinun pointti on koko asiassa ? Olet katkera ulkolaisille rosvoille, oletko kenties itse murtomies ja vinua harmittaa kun tulee kilpailua sinun alueellesi ?

enhän minä rikollisuutta puolustele.... MUTTA VÄHÄTTELET!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• naapuri4

"Ruotsissa tapahtuupi" ja ilmeisesti suomalaisen persun johdolla.
      Heidänhän piti olla, niin "puhdas kaulaisia".
      Ne mökkimurrot, kuka ne teki.

• persu "naapuri

Mökki naapuri, palataanpa asiaan sitten jos polisit saavat asian hoidettua, mutta epäilen, rosvot ovat jo kaukana jopa rajan takana. Palataan asiaan!

• Ruuna
        persu "naapuri kirjoitti:

Mökki naapuri, palataanpa asiaan sitten jos polisit saavat asian hoidettua, mutta epäilen, rosvot ovat jo kaukana jopa rajan takana. Palataan asiaan!

Millon se pillunantamisesta on tullut rikollista,eikö se ole hyväntekeväisyyttä?

• jokalittusi

Nämä rosvot kyllä tiedetään, mutta heitä pelkää lepsu poliisilaitoskin.

• haaaahhaaaaa

Kattokaahan vasut taivaantulien sarjaa niin eiköhän siinäkin ole venäläistä rikollisuutta on pilun antajasta saakka. siksipä vasut ei ohjelmasta tykkääkkään, hahhhahaaaaa

• hoitoon menisit

Että taivaan tulista totuutta hakemaan, voi jösses, olet kyllä täysin vieraantunut todellisuudesta.
      Varmaan kattelut muitakin hömppäsarjoja, Kauniista ja rohkeista voi katsoa amerikan todellisuutta jne.

• jotainse kertoo

Olen katsonut ruotsalaisia,saksalaisia,tanskalaisia norjalaisia aina on rikollisen osassa venäläinen tai arabi-afrikkalainen, miksikähän?

• ei ei

Herra suojele meitä viisumin vapaudesta!

• hyvinvointivaltio

Kuka ja ketkä maksaa teitten kunnosta? Ovat jo samassa kunnossa kuin Venäjällä. Rekkamiehet osaa kertoa totuuden. Suomen teistä on jo monttusia suurin osa eikä tietoakaan uusista päälystyksistä. Heh onhan, puretaan entiset ja ajellaan sorateitä. Mihin menee Suomen rahat?

• aika kuluuuuuuu

aika kuluu aika kuluu eikä tietoa ole mökki ryöstöistä. onko polisissa vika? Jos paikalliset ovat asialla luulisi jo asia olevan pulukassa

• puupäät narisee

Hommapersut panisivat rajat kiinni venejälle. Veneläiset turistit jättivät Suomeen yli miljardi euroa viimevuonna. jos sitten siivellä tulee jokunen murtomies, niin se on kuulkaa pikkujuttu verrattuna tuloihin.

• olis homma hoijossa

Neuvostoliitto takasin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe