Miten koen Kotkani?

cos 1

Muuttotappiokunta josta hävinnyt 20 tuhatta asukasta kuntaliitoksen jälkeen. Samanverran teollisuuden työpaikkoja. Koulutetut osaavat nuoret järestään muuttavat pääkaupunkiseudulle rakentaakseen tulevaisuuden jota täällä ei ole. Keskustan, eli Kotkansaaren surullinen totuus:70 % eläkkeellä. Pasaatia pitää hengissä päivittäinen venäläisturistien ostovoima, ei Kotkalaisten.

Työttömyyden myötä entisessä vasemmistokaupungissa muhii natsisaksaan viittaava perussuomalaisten nousu. Ja muukalaisviha. Joka kumpuaa kaikkein heikoimmista.

Lopuksi kulttuuri. Sitä ei ole. Vain toisiaan kehuvien apurahataiteilijoiden sisäsiittoinen pieni piiri joko Wellamossa tai Albertissa. Kaikki on tekevinään jotain ja kunta? maksaa. Millään ei mitään arvoa.

13

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki harrastus

pessimisti ei pety

• sosiaalidemokraatti.

mina minu heimo soita krta vuosi pata rumpu kaisla hame paalla.

• Mussalon Make

Kotka hyvä paikka, saa anaaliseksiä mielin määrin!

Olen ahtaaja

• Nyyh nyyh

Näitä kyllä riittää, katkeroituneita 24/7 netissä päivystäviä äidin pikku mussukoita joista ei muuhun ole. Tämänkin mussukan elämän täyttää jokapaiväinen nimettömien viestien lähettely S24:lle.
        Kadehtittavaa sisältörikasta elämää, toisilla.

Tervetuloa Kotkaan.

• 45+456

Minun Kotkani on hyvä paikka asua ja elää. Täällä on ihanat puistot ja rauhallista asua jollei nyt jossain karkkarisa tai muussa lähiössä satu asumaan.Lyhyet etäisyydet menet mihin tahansa. Hyvä sairaanhoito, nytkin olen menossa koksiin kohtapuolin, siellä ammattitaitoinen väki hoitaa hommansa vaikka toisin kuulee usein puhuttavan, tietysti on huonoja päiviä jokaisella joskus. Terveyskeskus sen sijaan ei kiitosta saa, turhaan juoksuttavat jopa niinkin pienen asian kanssa kuin punkkirokotus... resepti piti saada kaikille 3 rokotuskerralle samalla kertaa mutta eipä vaan osannut hoonosoome puhuva lekuri sitä siten laittaa vaan oli käytävä uusimassa, sitten valittavat kuinka kiire on... no on kai kun näinkin pieniä juttuja pitää käydä oikomassa moneen kertaan ja aina numerolla jonotettava.Työt tosin on vähentyneet teollisuudessa, se on yleisesti ottaen huono asia mutta omalla kohdallani eritysen onnistunut vaihtoehto, pääsin putkeen ja olen tyytyväisenä nauttinut jo kohta 4v. vapaalla. Kaikillehan se ei ollut mieluisa vaihtoehto mutta minulle passaa hyvin.Sen Lindelöhvin voisi kyllä vaihtaa pätevään, mikä ihme siinä on ettei tuota pois saada, onko se kiveen hakattu jotta on elinikäinen virka...persutkin uhoaa joka asiassa mutta tähän ei ole uskallusta puuttua heilläkään.

• aittislainen

Lopettakaa se Karhuvuoren mollaus. Ihan ok alue.
        Ei naurata eikä huvita tollanen sormella osoittelu.

• kuka mistäkin...
        aittislainen kirjoitti:

Lopettakaa se Karhuvuoren mollaus. Ihan ok alue.
        Ei naurata eikä huvita tollanen sormella osoittelu.

saattaapi olla ihan ok jos tykkää ryssien ja sommppujenkaa kaveerata... eikä siellä sitä paitsi ole edes ok-taloja

• anus ahtaaja

Koen ihanaksi aina aamuisin päästä vaahtoavat ripuliulosteet rappukäytävään.

Olen myös ahtaaja

• Kauna-Keijo

Siis wannabe feikkiahtaaja.

Oikeat ahtaajat asuvat velattomassa luxus omakotitalossa, 60 000e:n auton levätessä lämmitetyssä tallissa, vieressä nojaa 1400-kuutioinen mopo. Vaimon 25 000e:n kauppakassille suunnitellaan autotalllin laajennusta.

Pitäisikö sitä kuusi vai kahdeksan viikkoa kesälomaa, täytyy vielä miettiä...

Eli jatka sinä sitä kaunaasi ihan loppuelämäsi ajan...Hyvin näyttää kauna kestävän viestimäärästäsi ja jatkuvasta päivystyksestä nähden.

Voimia sulle.

• Kauna-Keijo
        Kauna-Keijo kirjoitti:

Siis wannabe feikkiahtaaja.

Oikeat ahtaajat asuvat velattomassa luxus omakotitalossa, 60 000e:n auton levätessä lämmitetyssä tallissa, vieressä nojaa 1400-kuutioinen mopo. Vaimon 25 000e:n kauppakassille suunnitellaan autotalllin laajennusta.

Pitäisikö sitä kuusi vai kahdeksan viikkoa kesälomaa, täytyy vielä miettiä...

Eli jatka sinä sitä kaunaasi ihan loppuelämäsi ajan...Hyvin näyttää kauna kestävän viestimäärästäsi ja jatkuvasta päivystyksestä nähden.

Voimia sulle.

No tuli vähän liioiteltua, minäkin saan anaaliseksiä satamassa joka päivä. Velkaa on lujasti, autona vanha volvo. Asun vuokralla karkkarissa.

T Kauna-Keijo Ahtaaja 2 polvessa

• Onhan se...
        Kauna-Keijo kirjoitti:

No tuli vähän liioiteltua, minäkin saan anaaliseksiä satamassa joka päivä. Velkaa on lujasti, autona vanha volvo. Asun vuokralla karkkarissa.

T Kauna-Keijo Ahtaaja 2 polvessa

Ihanan kateellinen kauna keijo.
        Äijä miettii ihan oikeasti jotain työläisiä. Ja päivystää täällä joka päivä.

Kotkain noloin. Eikä edes itse tajua sitä.

• ,.,.,.

Itsehän lähden täältä heti kun saan koulusta paperit.

• hyvä hyvä

Oikea asenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe