Miksihän yksinhuoltajaäitien pojannasikat on röyhkeimpiä pahantekijöitä? Oikeita pihojen riesoja,,
Yksinhuoltajaäitien kakarat!
19
403
Vastaukset
- samoja tolloja,,
Saa kieltää jatkuvasti, eivät välitä..
- 1+18
Siksi kaikki yksinhuoltajaäidit ovat "kevytkenkäisiä" eivätkä välitä mistään muusta kuin juomisesta ja itsensä tyydyttämistä keinolla millä hyvänsä.
- Elviksen äiti
Keskittyvät lähinnä turpoamiseen ja tavaransa jakamiseen. Kasvattamisesta viis.
- pentu pihalle
Ja ketarat levälleen..
- Elviksen äiti
Pikku pilttinsä sentään ymmärrettiin potkia pois koulusta, kun typerä äiti ei saanut kuria kakaralleen. Olisi kenties kannattanut pitää polvet yhdessä niillä olemattomilla hengenlahjoilla.
- näin menee
Äidit ryyppää ja pennut terrorisoi pihalla!
Oletteko miettineet, että asiasta voi mainita näille kuolemaantuomituille yhäideille? Heillähän on enemmän tehtävää kuin näille kaikkien rakastamille äiti ja isi perheillä.
- oli sota
Tämä yksinhuoltaja-aka haki parin läskiperseen turvi terroripelaamisen pennulleen pihalle!
- Siivottomat yh:t
Miksi vaivautua keskustelemaan tupakoivan ja alkoholisoituneen rääväsuun kanssa? Jo se tatuointien paljous särkee silmiä.
- aina niiden
Kersat on pahimpia ja röykeimpiä pahantekijöitä.. Ottaneet varmaan vallan kotona!
- pah!
Mää käyn yhen yh-äipän luoja (makea tummaverikkö, C-kuppi jne) ja annan hänen kakaroille kympin kaksi että painuvat siksi aikaa kioskille ostaan karkkia kun nusasen naikkosta.
Ihan kivoi kakruja...- kallista..
Mä vaan työnnän niille pallon kainaloon ja pihalle potkii.. Melan tammalle poskeen..
- karmeet kersat,,
Kakskymenenkolmanen kerran kielsin yksihuoltajan pentua potkimasta palloa seinään... Mulkas, että yksinhuoltajan äpärä saa tehdä mitä vaan!
- näin meillä
Yksinhuoltajaharppu teki kuppia naapurin akan kanssa ja löylynlyömä pentunsa potki palloa seinään. Vielä ilta kymmeneltä!
- 1913
Kuulostaa, että kaikilla on kokemusta jo kotoa yksinhuoltajaäidin elämästä, lienette itse olleet niitä poikia aikoinaan?
- ei sentä..
Mutta niiden torrttua paljon muuten käytetty.. Aina valmiina..
- taas se saatana
Yksinhuoltajan äpärä tuli paukuttaa palloa partsin alle.. Moneskohan kerta..
- Joka oksalle
Mikis niitä lapsia pitää joka oksalle hankkia kun ei niistä huolehdita. Joka ukolle tehdään muka rakkaudesta lapsia, mutta kun lapsi saatu nii ero ja uusi ukko taas haussa.
Ilmeisemmin elatusmaksut, lapsilisät jne teettää lapsia ja kukaan muu eis iitä kärsi kuin lapsi. Ilmankos huostaanottoja yms on lisääntyneet huomattavasti. Tuntevatko lapset edes isovanhempiaan? - Oisko noin
Kai sellaisia on muissakin perheissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701