NOnnii mä sain äskön viestiä yheltä mun luokkalaiselta että mä hakkaan sut huomena koulussa sielä mettäsä ku me mennää luokan kaa sinne nii se aikoo hakata mut.. Ja se on sanonu että se aikoo tappaa mut huomenna.. Tää on totta.. Elän pelossa!
AUTTAKAA,MITÄ TEEN!
APUA OIKEESTI AUTTAKAA,MULLE JÄÄ PIAN IKUISET ARVET
35
585
Vastaukset
- ftw2
tappele kuin mies.
- samalla kannallla
SAMAA MIELTÄ.
- tyttö
- kerro aluksi
Opettajalle, eikä se varmasti ollu tosissaan, mutta saa ainakin muistutuksen ettei kannata uhkailla
- Elän pelossa!
en oo mies....
ja ei se uhkaile , se kokoajan jauhaa että huomenna hakkaan sut silleen ettet kuole mutta jätän sut kitumaan..
pelottaa oikeesti.. sitte mä sanoin että et varmasti hakkaa toi oli läppää.. se vaan että hakkaan vaikka väkisin... - open juttusille mars
Elän pelossa! kirjoitti:
en oo mies....
ja ei se uhkaile , se kokoajan jauhaa että huomenna hakkaan sut silleen ettet kuole mutta jätän sut kitumaan..
pelottaa oikeesti.. sitte mä sanoin että et varmasti hakkaa toi oli läppää.. se vaan että hakkaan vaikka väkisin...Tuolla uhkailijalla on jotain vakavia ongelmia itsellään ja olisi hyvä, jos asia tulisi nyt laajemmin julki ja uhkaajakin saisi asianmukaista terapiaa, sillä ellei hänelle kukaan nyt laita stoppia ja auta häntä selviämään omista ongelmistaan, niin hän jatkaa, kun ei saa mitään rangaistusta törkeästä käytöksestään.
- KOULUKIUSAUS STOP!
Tuollainen UHKAILU ON RIKOS ja se on otettava vakavasti.
KETÄÄN EI SAA UHKAILLA TAPPAMISELLA EIKÄ HAKKAAMISELLA!!!!!
Mene kertomaan opettajalle ja sano, että OIKEASTI pelkäät ja sinua ON KUULTAVA ja asialle ON TEHTÄVÄ jotain ennenkuin mitään vakavampaa tapahtuu, ja että on jo tarpeeksi vakavaa olla uhkailujen kohteena ja että se on väärin! Opettaja on velvollinen auttamaan sinua! Koulun rehtori myös!
Sitten kerrot omille vanhemmillesi, kuka ja miten sinua uhkailee ja pyydät heitä auttamaan sinua! He ovat siihen velvollisia!
Sen jälkeen voitte ottaa yhteyttä uhkaajaan ja sitten myös hänen vanhempiinsa ja sopia yhteisen palaverin, jossa asia otetaan esille ja uhkailijaa kehotetaan siinä pyytämään anteeksi ja lupaamaan lopetaa uhkailu ja ellei lopeta, seuraamuksia tulee HÄNELLE ITSELLEEN!!!
Näillä konsteilla pitäsi jo loppua!
ÄLÄ JÄÄ UHKAILIJAN UHKAILUJA KUUNTELEMAAN, VAAN HAE VANHEMPIEN JA OPETTAJAKUNNAN APUAI!!! - tohtorijyyrgen
Suoraan vaan poliisin yhteys. Opettajat ei näitä tilanteita osaa hoitaa.Valitettavaa mutta totta.
- Elän pelossa!
kiitos.. meillä on huomenna koko päivä siellä metsässä.. mä otan siellä sen puheeksi sen opettanjan kanssa..
ennen kiusasin sitä... en silti hakannut..
enkä kauvaa kiusannut..
mua niin pelottaa että se oikeesti hakkaa mut huomena! - Natsinuhri
Ei hoida poliisikaa, sanovat vaan et koulu hoitaa, vaikka pahin kiusaaja on rehtori.Lastensuojelun pitäisi lain mukaan puuttua, tehdä arvio, mut ei tee. Et sillee se menee. Jos uskallat koulua vastaan tehdä jotain esim.rikosilmoitus, niin kaava menee 90% näin: Koulu tekee lastensuojeluilmoituksen,lapsi(kiusattu)joutuu silmätikuksi, ja häntä syytetään sen jälkeen kaikesta, arvosanat laskee, eli hyvä käytös numero muuttuu kuukaudessa, lapsestasi tehdään pedagoninen arvio, häntä saa haukkua ihan luokassakin opettajan nähden.
Kokemuksesta neuvon:ottakaa heti asianajaja hoitamaan asiaa, muuten ette mahda mitään, ja kukaan ei tee mitään.Koulutoimen johtokaan ei tee mitään, vaikka kantelu tehty.
- fdgdfbvsdgh
https://www.poliisi.fi/nettivinkki tonne voit laittaa poliisille viestiä, kerrot vaan tohon et mitä se on lähettäny mihin aikaan sulle jne. sit siihen voi laittaa et lähettää nimettömänä ja poliisit tutkii asian. voit vaik eka sanoo sille et jos ei aika äkkii lopeta niin ei oo vaikeeta vinkata poliisille asiasta.
- Elän pelossa!
apua... tänään sen sitte pitäs hakata!
toivottavasti vaan uhkaili mutta opettajalle kerron! - Kaakelipyllyyn
Elän pelossa! kirjoitti:
apua... tänään sen sitte pitäs hakata!
toivottavasti vaan uhkaili mutta opettajalle kerron!No hakkaa se jos tulee hakkaasua. jos et pysty juokse pakkoon ja kilji tai pyydä kaverit apuun. Tai juo ES ja pärise ja kestä ku mies
- Elän pelossa!
Kaakelipyllyyn kirjoitti:
No hakkaa se jos tulee hakkaasua. jos et pysty juokse pakkoon ja kilji tai pyydä kaverit apuun. Tai juo ES ja pärise ja kestä ku mies
se aiko hakata mun kaverinki...
kai mä sitte juoksen pakoon tai huudan täysiä.. - Elän pelossa!
Elän pelossa! kirjoitti:
se aiko hakata mun kaverinki...
kai mä sitte juoksen pakoon tai huudan täysiä..meen tästä kouluun kitumaan...
ennen rakastin koulua nyt en ku voin tull mikä päivä vaan hakatuksi munkans saman ikäseltä tytöltä
- Kerrojo
No miten kävi?
- Elän pelossa!
kerron kun tulen koulusta eli 13.30
- Elän pelossa!
Elän pelossa! kirjoitti:
kerron kun tulen koulusta eli 13.30
siinä kävi niin että....
SE LÖI MUA 3 KERTAA.
kerrotaan mun kaverin kanssa se sitte huomenna opelle..
Mutta oli tässä päivässä hyvääki...
Tunnustin rakkauteni ja se poika vastas kyllä..
- ...
kivakiva, löikö naamaan vai kiveksiin? :3
- Elän pelossa!
NAAMAAN.... OON TYTTÖ KUIN MONTA KERTAA PITÄÄ SANOO?
- rakastan sua elämä pilal
Elän pelossa! kirjoitti:
NAAMAAN.... OON TYTTÖ KUIN MONTA KERTAA PITÄÄ SANOO?
mä rakastan sua.. ja kun sinut tunnen niin sulla on mielestäni kaikki ihan hyvin.. näin kyllä kun se löi sinua..
sitte tulit itkien sanoon että mä rakastan sua ja että tarviin sun tukee.. mähän sitä annan - Elän pelossa!
rakastan sua elämä pilal kirjoitti:
mä rakastan sua.. ja kun sinut tunnen niin sulla on mielestäni kaikki ihan hyvin.. näin kyllä kun se löi sinua..
sitte tulit itkien sanoon että mä rakastan sua ja että tarviin sun tukee.. mähän sitä annankiva sillä mä en sua..
heti ku sanoin niin rupesit esittämään sitä!
en rakasta sua! mulla on toinen jonka kaa oon onnellinen...
en ees tunne sua!?
- Eipä ''hakkaa'' enää
Turhaan tänne nyt postaan kun ei kukaan kuitenkaan tosissaan ota, mutta turpaan vain tollaisia! Vaikka pahoinpitely on rikos ja en väkivaltaa kannata, niin ainakin itseä vituttaa ylimieliset joujou-pojat jotka aina ''hakkaamassa'' kaikkia. Jossain menee raja! (Siis ei oikeasti, yrittää ne vain hankkia rispektii sillä!)
- Elän pelossa!
arvaa vituttaako ku ette usko?
kuule on ihan tosi asia!
haluutko lukee mun viestit?
- Halvalla lähtee
Vittu tässä näkee taas tämänkin palstan "luotsit", poistivat minun viestini, jossa kaupittelin hienoa rekisteröidyttyä asetta, täysin laillisiin toimenpiteisiin.
- lollololollololl
Lol! Et voi pelätä noi paljoo. Jos se yrittää hakata ni hakkaa takasi.
- tsehbtrh
Mene poliisilaitokselle ja näytä viestiä, myös opettajalle on hyvä kertoa. Ei ole normaalia käytöstä uhkaa tappaa jotakuta.
- elän pelossa!
opettajalle on näytetty...
se taitaa olla mulle kateellinen koska omistan paljo hyviä kavereita poikaystävän, sekä iha kaveri poikia.. sillä ei oo mitään noista. - elän pelossa!
elän pelossa! kirjoitti:
opettajalle on näytetty...
se taitaa olla mulle kateellinen koska omistan paljo hyviä kavereita poikaystävän, sekä iha kaveri poikia.. sillä ei oo mitään noista.juttu sitte meni kiva tiimille.. mennään minä ja mun 2 ihanaa kaveria sekä se hakkaaja torstaina selvitteleen se juttu.. ei tänäänkään kyynneliltä vältytty opettajan ja rehtorin puhuttelussa..
- kiusattu2
noniin. oon itekki kiusattu ja mua kiusataan ja pahoinpidellään melkeen joka päivä koulussa. sillonku mun kiusaajat jotka oli ennen mun parhaita frendei tulee hakkaa mua, en tee mitää. annan vaa olla. tee kute mä, ja arvioi pärjäätkö. mä arvioin etten pärjää, koska yks on nyrkkeilly, ja muut on muutenvaa vahvoja. jos sul on mahiksii pärjää, vedä pataa, jos ei, ehdotan et kerrot muille :/ jaksamisia ja pärjäämisiä sulle, toivottavasti kaikki kääntyy parhaite :) sillee mä jaksan toivoo
- elän pelossa.
kiitos!
jaksamisia myös sulle.
. - ...................
elän pelossa. kirjoitti:
kiitos!
jaksamisia myös sulle.
.Kumman suku puolinen? Jos on poika nii ei se kovinkaan todennäköisesti tuu lyömään tyttöä, mut jos se on tyttö nii ei se kovin kovaa lyö. On sitä hankalampiakin tilanteita. Sit on tää tärkeys järjestys jos se on tosissaan.
Ensin juokse, sit tappele ja jos meet kuntoon ettet pysty tappelee nii lähe kiljuu. Varmasti tapahtuu Jotain. (kokemusta on) - elän pelossa.
................... kirjoitti:
Kumman suku puolinen? Jos on poika nii ei se kovinkaan todennäköisesti tuu lyömään tyttöä, mut jos se on tyttö nii ei se kovin kovaa lyö. On sitä hankalampiakin tilanteita. Sit on tää tärkeys järjestys jos se on tosissaan.
Ensin juokse, sit tappele ja jos meet kuntoon ettet pysty tappelee nii lähe kiljuu. Varmasti tapahtuu Jotain. (kokemusta on)Hänkin on tyttö.
Kerroin uhkailu viesteistä opettajalle ja tänään jokaisen neljän (kaks mun kaveriaki) pitää mennä kiva tiimin selvittelyyn.
Laitan ihan tahallaan paljo ripsiväriä että kaikki näkee että oon itkeny.
Oon aika herkkä tollasissa tilanteissa. :/ - elän pelossa.
elän pelossa. kirjoitti:
Hänkin on tyttö.
Kerroin uhkailu viesteistä opettajalle ja tänään jokaisen neljän (kaks mun kaveriaki) pitää mennä kiva tiimin selvittelyyn.
Laitan ihan tahallaan paljo ripsiväriä että kaikki näkee että oon itkeny.
Oon aika herkkä tollasissa tilanteissa. :/siinä meni koko päivä ja nyt kärsin ahdistushäiriöstä..
mua pakotettiin istuun sen kaa samaan pöytään ruokalassa. mua pakotetaan oleen sen kanssa ja mua ahdistaa sen seurassa.
tosiaan sain ahdistushäiriön.
nyt mun Bff sano että se aikoo olla sen tyypin kaa koulussa.. Ja mä en haluu erota niistä.
Se ei ymmärrä että mua ahistaa sen tyypin seurassa. - Ruotsionhomoille123
elän pelossa. kirjoitti:
siinä meni koko päivä ja nyt kärsin ahdistushäiriöstä..
mua pakotettiin istuun sen kaa samaan pöytään ruokalassa. mua pakotetaan oleen sen kanssa ja mua ahdistaa sen seurassa.
tosiaan sain ahdistushäiriön.
nyt mun Bff sano että se aikoo olla sen tyypin kaa koulussa.. Ja mä en haluu erota niistä.
Se ei ymmärrä että mua ahistaa sen tyypin seurassa.Kutsu hätiin poikkis. Jos vaikka kadulla tulee vastaa ni se voi vähä puhuu sen kaa. Sille tulee kuset housuu ku sun poikkis tulee vastaa ja alkaa vähä kovistella sitä :/ Btw, älä ees lyö jos et osaa. Te, vastaan se poika. Teillä on ylivoima. Kampittakaa se, hakatkaa päähän, alavatsaan, kiveksii, ja sit loppuje lopuks potkikaa ja vierittäkää mäkee alas. Ottakaa varmuuden vuoks housut ja sukat pois ja laittakaa ne roskii tai vessanpöttöö, totaalinen nolous tälle pojalle eikä enää koskaa tuu lyömää teitä. Taisitten nolatkaa sanomalla jotain kaikkien eessä. Nolaus kannattaa kohdistaa kyrpään :DDD T: 14 poika ^^
- elän pelossa.
Ruotsionhomoille123 kirjoitti:
Kutsu hätiin poikkis. Jos vaikka kadulla tulee vastaa ni se voi vähä puhuu sen kaa. Sille tulee kuset housuu ku sun poikkis tulee vastaa ja alkaa vähä kovistella sitä :/ Btw, älä ees lyö jos et osaa. Te, vastaan se poika. Teillä on ylivoima. Kampittakaa se, hakatkaa päähän, alavatsaan, kiveksii, ja sit loppuje lopuks potkikaa ja vierittäkää mäkee alas. Ottakaa varmuuden vuoks housut ja sukat pois ja laittakaa ne roskii tai vessanpöttöö, totaalinen nolous tälle pojalle eikä enää koskaa tuu lyömää teitä. Taisitten nolatkaa sanomalla jotain kaikkien eessä. Nolaus kannattaa kohdistaa kyrpään :DDD T: 14 poika ^^
Nauran sulle sorge..
Et lukenu noita kommentteja jossa sanoin että se on TYT-TÖ!
Sain sen takia ahdistus häiriön.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633438
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501696Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1231558Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151390