Meinasi käydä tosi kalpaten kun nousin pyörästä risteyksessä, takinhelmani takertui
satulaan ja olin päätyä ajotielle.
On juuri pahanpituinen takinhelma, hieman takamuksen alle pituus, kapeahko.
Nyt varmistan että kun nousen satulaan niin liu´utan sen takinhelman siten että istun
sen päällä.
Onko teille muille käynyt samalla tavalla?
Toinen mikä itseäni ajoittain harmittaa on nuo ajovalot meille jalankulkijoille ja pyöräilijöille silloin kun ne pitää itse siitä napista laittaa päälle, hidastaa mielestäni suotta matkantekoa ja talvella kaikenlisäksi lumikinokset tekevät siitä tuplaten hankalamman.
takinhelma jumitti
5
88
Vastaukset
- helmat heiluen
On käynyt. Jotkut takit ei vain käy pyöräilyyn. Pitkät ja leveät hihat on myös ikävät..
Takkia on vaihdettava sillä satulan malliin ei voi paljon vaikuttaa, pitäisin niistä vahoista jousitetuista satuloista muuten yhä eniten, ne joustivat sopivasti ja olivat malliltaan istuttavampia mielestäni, istumisasentokin oli olevinaan parempi.
- rerwerererwe
juu, ja samantyylinen häsläys tapahtui, kun riiputtamalla kuljetettu U-kaarilukko otti kiinni satulaan.. en kuljeta enää tällä tavalla. lukon mukana tuli kyllä runkoteline, mutta muovisena kesti vain kuukauden.
sitten lepattavat lahkeet ovat menneet ketjujen väliin (minulla ei ole mummopyörä-tyylistä suojaa)..Joo kyllä pyörälläkin tapahtuu kaikenlaista vaaratilannetta jota ei moni voisi ehkä kuvitellakaan, onneksi ei sinullekaan sattunut mitään vakavampaa vammaa moisen takia.
Minulla meni nuorempana kettingit ihan itsestään irti, kai liian löysät ja olin vielä alamäkeä menossa silloin ja tietenkin lukitti pyörän ja silloin lensin kyllä tosi vauhdilla polvilleni katuun. polveni ja koko etusääret olivat sinisenpunaisen kukertavat aika pitkään ja kaikenlainen kankaankin hankaus teki tosi kipeää..
- asgdrergrseaeg
Kannattaa vaihtaa takkia pyöräillessä. Ihan mahotonta pitää se takki "alla", tietysti voi yrittää jotenkin sitoa vyöllä tai sitoa ihan takin helmaa... mutta itse kyllä vaan hankkisin toisen takin, koska luulisin, että tämä tulee toistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462