Sinua nainen

mies..

Ikävöin aina vain enkä saa mielestäni. Pelkään että olet jo unohtanut.

36

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En unohda

      ketään ketkä ovat jotenkin vaikuttaneet elämääni, ja oletikkin niitä jotka on saaneet sydämeeni outoa värinää, ja hymyn tulemaan pelkästä ajatuksesta ;).

    • ei vaan viä oo aika

      En mää maar sua unoha millonkaan.Pelkäät turhaan.

    • nainen...

      Miksi pelkäät että olisi unohtanut?

    • turhaluulo

      njää, nään sut joka päivä töis kuitenkii. emmää voi noin vaa unohtaa.

    • mun mielessä

      on aina vaan ihana j..siis mies. joka on kyl varmaan unohtanut mut. ikävä. s

      • .j.

        Mun mielessä on S.


      • tiedätkö?
        .j. kirjoitti:

        Mun mielessä on S.

        Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)


      • .S.
        tiedätkö? kirjoitti:

        Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)

        Odottaa viestiä;)


      • ...olet niin syötävä
        .j. kirjoitti:

        Mun mielessä on S.

        Naapurin J...


      • MinäMurrKissss :)

      • ...olet niin syötävä

      • Keneltä venaat
        .S. kirjoitti:

        Odottaa viestiä;)

        Viestiä S ?


    • kaikkea muuta

      vahvistuu tunteet vain päivä päivältä....

    • En saa

      minäkään häntä..varmaan on jo unohtanut meikäläisen...vaikka ei nää toista niin tunteet on ja pysyy.

    • iuytgyoluhypl

      Kannattaiskos pitää yhteyttä siihen henkilöön muuallakin kuin anonyymisti nettipalstoilla, niin ei tarvitsisi pelätä unohtumista. Unohtuuhan ne sellaiset ihmiset, joihin ei yhteydet säily. Ne aiemmin tärkeätkin, sillä mitäpä sitä loputtomiin muistelemaan ihmistä, jonka suhteen se oma kiinnostus on selvästi tulkittavissa yksipuoliseksi, kun toinen ei suoraan halua olla yhteyksissä ja pysyä yhteydenpitonsa ansiosta mielessä.

    • mies..
      • oliko n vai m

        jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...


      • mies..
        oliko n vai m kirjoitti:

        jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...

        Tietty olen mies.


      • joku ihmettelijä

        Ihana kappale. Nyt sun täytyy kertoa edes, mihin päin ikävöintisi menee?


      • Tietty nainen
        mies.. kirjoitti:

        Tietty olen mies.

        mutta oletko tietty mies :) ?


    • sweet dreams

      Kaunista. :)

    • Minä ja sinä

      En ole rakas sinua unohtanut, enkä unohda. Lasken tunteja seuraavaan kohtaamiseen. Tekisi mieli tulla " vahingossa" päin sua ja halata. Ikävä on todella kova:(

      • ..liikennevaloissa

        tai sitten jossain sisätiloissa. tule röyhkeästi päin. jos olet mies.


    • en ole

      unohtanut...harmittaa vieläkin,kun en häntä tunnistanut/muistanut,kun hän vuosien jälkeen ilmestyi eteeni ja minä tylysti sanoin,etten muista häntä,voi minua älykääpiötä:(((Antaisin melkein mitä vaan,jos hän vielä joskus ilmestyisi eteeni ja sanoisi vaikka:terve,jutellaanko hetki?

    • Minä...

      en ole ainakaan unohtanut erästä miestä, enkä varmaan koskaan unohda... vaikken ole nähnyt pitkään aikaan...

    • kiva n

      Mistäs päin tämä nainen on? Minä kumma kyllä haikailen erään miehen seuraan vaikka kerran tavattiin ja aikaa pian 3v..:O

    • .p.

      En unohda, en varmasti. Tunteita on sinuun, vaikka emme edes tunne toisiamme. Haluaisin niin halata sinua Mikko.

    • .... nainen

      Ikävöin minäkin, enkä edes yritä saada mielestäin. Vaikka aikaa onkin kulunut...kauan.
      Sitä kaikkea
      ei, en unohda .. älä pelkää

      Hassua vain,ettei kumpaisestakaan meistä ole yhteyden ottajaksi.

    • Mahdotonta se olisi,

      yrittää unohtaa. Pikemmin häiritsee se, että joku tietty pyörii mielessä kaiken aikaa.

    • Miten voisit,

      hän voisi edes kuvitella että unohtaisin, hän on ihanin mies jonka olen koskaan tavannut...

    • ikävä on suuri

      Rakastuin sinuun nainen ihan äärettömästi
      Tapasimme vain niin lyhyen aikaa.
      Kauhea ikävä jäi ...

      En luota siihen että voisin rakastua oikeasti uudelleen enkä myöskään että kukaan voisi rakastaa minua ..
      ehkä tapaamme joskus uudelleen myöhemmin

      • muis t oja

        Kuutamouinti, sauna, aitta..kesäyö. Kaunista,muttei omaa..vaikeninmvuoksesi.


    • Heinäkuu x2

      Vähän aikaa vielä ja sitten vuoden odotus palkitaan.

    • Pullaposki.

      ikävöinyt olen en unohtanut. ketä kaipaat?

      • no johan on :)

        pullaposki?? :D:D


    • tuntematonp..

      Tunnetaanko toisiamme? Koska nähty viimeksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe