Ikävöin aina vain enkä saa mielestäni. Pelkään että olet jo unohtanut.
Sinua nainen
36
1501
Vastaukset
- En unohda
ketään ketkä ovat jotenkin vaikuttaneet elämääni, ja oletikkin niitä jotka on saaneet sydämeeni outoa värinää, ja hymyn tulemaan pelkästä ajatuksesta ;).
- ei vaan viä oo aika
En mää maar sua unoha millonkaan.Pelkäät turhaan.
- nainen...
Miksi pelkäät että olisi unohtanut?
- turhaluulo
njää, nään sut joka päivä töis kuitenkii. emmää voi noin vaa unohtaa.
- mun mielessä
on aina vaan ihana j..siis mies. joka on kyl varmaan unohtanut mut. ikävä. s
- .j.
Mun mielessä on S.
- tiedätkö?
.j. kirjoitti:
Mun mielessä on S.
Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)
- .S.
tiedätkö? kirjoitti:
Missä S on nyt? siis muuallakin kuin sun mielessä ;)
Odottaa viestiä;)
- ...olet niin syötävä
.j. kirjoitti:
Mun mielessä on S.
Naapurin J...
- MinäMurrKissss :)
...olet niin syötävä kirjoitti:
Naapurin J...
Ai!! Kuka??!! Juhako???
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2013/04/14/kotomatritsa_yv.jpg
MurrrKissss :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2013/04/24/kotomatritsa_xi.jpg - ...olet niin syötävä
MinäMurrKissss :) kirjoitti:
Ai!! Kuka??!! Juhako???
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2013/04/14/kotomatritsa_yv.jpg
MurrrKissss :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2013/04/24/kotomatritsa_xi.jpgEi...
- Keneltä venaat
.S. kirjoitti:
Odottaa viestiä;)
Viestiä S ?
- kaikkea muuta
vahvistuu tunteet vain päivä päivältä....
- En saa
minäkään häntä..varmaan on jo unohtanut meikäläisen...vaikka ei nää toista niin tunteet on ja pysyy.
- iuytgyoluhypl
Kannattaiskos pitää yhteyttä siihen henkilöön muuallakin kuin anonyymisti nettipalstoilla, niin ei tarvitsisi pelätä unohtumista. Unohtuuhan ne sellaiset ihmiset, joihin ei yhteydet säily. Ne aiemmin tärkeätkin, sillä mitäpä sitä loputtomiin muistelemaan ihmistä, jonka suhteen se oma kiinnostus on selvästi tulkittavissa yksipuoliseksi, kun toinen ei suoraan halua olla yhteyksissä ja pysyä yhteydenpitonsa ansiosta mielessä.
- mies..
tämä on hänelle. olisipa hän täällä
http://www.youtube.com/watch?v=mZnUYsqw8BA- oliko n vai m
jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...
- mies..
oliko n vai m kirjoitti:
jos olisi tietty mies, niin ei tarvitsisi kuin pyytää...
Tietty olen mies.
- joku ihmettelijä
Ihana kappale. Nyt sun täytyy kertoa edes, mihin päin ikävöintisi menee?
- Tietty nainen
mies.. kirjoitti:
Tietty olen mies.
mutta oletko tietty mies :) ?
- sweet dreams
Kaunista. :)
- Minä ja sinä
En ole rakas sinua unohtanut, enkä unohda. Lasken tunteja seuraavaan kohtaamiseen. Tekisi mieli tulla " vahingossa" päin sua ja halata. Ikävä on todella kova:(
- ..liikennevaloissa
tai sitten jossain sisätiloissa. tule röyhkeästi päin. jos olet mies.
- en ole
unohtanut...harmittaa vieläkin,kun en häntä tunnistanut/muistanut,kun hän vuosien jälkeen ilmestyi eteeni ja minä tylysti sanoin,etten muista häntä,voi minua älykääpiötä:(((Antaisin melkein mitä vaan,jos hän vielä joskus ilmestyisi eteeni ja sanoisi vaikka:terve,jutellaanko hetki?
- Minä...
en ole ainakaan unohtanut erästä miestä, enkä varmaan koskaan unohda... vaikken ole nähnyt pitkään aikaan...
- kiva n
Mistäs päin tämä nainen on? Minä kumma kyllä haikailen erään miehen seuraan vaikka kerran tavattiin ja aikaa pian 3v..:O
- .p.
En unohda, en varmasti. Tunteita on sinuun, vaikka emme edes tunne toisiamme. Haluaisin niin halata sinua Mikko.
- .... nainen
Ikävöin minäkin, enkä edes yritä saada mielestäin. Vaikka aikaa onkin kulunut...kauan.
Sitä kaikkea
ei, en unohda .. älä pelkää
Hassua vain,ettei kumpaisestakaan meistä ole yhteyden ottajaksi. - Mahdotonta se olisi,
yrittää unohtaa. Pikemmin häiritsee se, että joku tietty pyörii mielessä kaiken aikaa.
- Miten voisit,
hän voisi edes kuvitella että unohtaisin, hän on ihanin mies jonka olen koskaan tavannut...
- ikävä on suuri
Rakastuin sinuun nainen ihan äärettömästi
Tapasimme vain niin lyhyen aikaa.
Kauhea ikävä jäi ...
En luota siihen että voisin rakastua oikeasti uudelleen enkä myöskään että kukaan voisi rakastaa minua ..
ehkä tapaamme joskus uudelleen myöhemmin- muis t oja
Kuutamouinti, sauna, aitta..kesäyö. Kaunista,muttei omaa..vaikeninmvuoksesi.
- Heinäkuu x2
Vähän aikaa vielä ja sitten vuoden odotus palkitaan.
- Pullaposki.
ikävöinyt olen en unohtanut. ketä kaipaat?
- no johan on :)
pullaposki?? :D:D
- tuntematonp..
Tunnetaanko toisiamme? Koska nähty viimeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701