Onko mukaanlähtijöitä? aloitan huomenna 24.5. ja tavoitteena olla 3 vkon kuluttua eli 14.6. 6kg kevyempiä! :)
painoa mulle on tullut 9kg reilun vuoden aikana, jospa nyt saisi edes tuon 6kg pois! :)
laittakaa nimimerkkiä mukaan ja aloitus/tavoitepainoa myös jos haluatte! mielellään myös millä metodeilla yritätte tämän toteuttaa. Itse yritän vähentää hiilareita (vatsa ei niitä kestä).
HAASTE MYÖHÄISILLE: 3vko = -6kg?
11
246
Vastaukset
- myöhässä kesään
Niin ja yritellään päivitellä tänne tuloksiamme. Olen siis aikuinen ja sukupuoleltani nainen. Olen lyhyt ja tavoitepaino 48,9 kg on näin lyhyellä normaalipainoa.
Laitetaan vaikka ihan listaakin kokoon:
1. myöhässä kesään - girl-98
Joo itse en omaa painoani tiedä mutta senttejä ei oo lähteny vähään aikaan :(
Johtunee synttäreistäni mitkä oli ny vähän aika sitten..No tänä viikonloppuna on leiri ollaan yöt ja päivät ulkona,kävellään rinkat selässä vähä yli 4km,luultavasti uidaan ja muuta.Eli mittani ovat 153.4cm,n.51-52kg ja vyötärö 71-72cm ja reidet on n.49-50cm.Joo vyötäröni haluaisin n.67cm tai 66cm.Paino varmaa joku 46-47kg?En ole painostani täysin varma mutta kuhan luut ei törrötä tai lihakset häviä niin oon tyytyväinen :)- klaaraa
hei täälläkin yks laihuttaja! Kymmenen kiloo ois tavote ssaaha pois viim. kahen kk aikana, eli 44-45kg tavotepaino. Nykyset mitat 161/54.
ps. takana 5kk pituinen painonpudotusyritys, tuloksena plus 2kg :(
- Sadejulia
Mä tuun mukaan :)
Olen nuori nainen. Pituutta 169 ja alkupaino 72 ja kesän aikana pitäs saada vähintään 5 kiloo pois!! Kävelyllä käynpi joka päivä paitsi viikonloppuna. Olen myös suunnitellut itselleni hyvän treenin jossa vatsoja yms. Sitä 4-5 krta viikossa! Joskus tarkoituksena saada paino johonkin 64kg :) mut kesän aikana ainaki se 5kg
2.sadejulia- klaaraa
Hei mitä te ootte aatellu syyä sen kolmen viikon aikana et sais sen 6kg pois? Mä aattelin et syön nii vähä ku vaan pystyn ja jos tulee nälkä ni rasvatonta piimää 31kcal/100g. Eli jos päivässä nälkään veän yhen purkin ni tulee vaa päälle 300kcal/päivä. Ja liikunnat vähintää pitää kulittaa parisataa kaloria. Eiköhän tälläsellä ohjelmalla jonkun verran läskiä lähe.
- myöhässä kesään
Mites teidän muiden viikonloppu?
mulla meni ahmimiseks :/ perjantaista sunnuntaihin vedin kaksin käsin ruokaa ja herkkuja koko ajan. Mutta 18pv jäljellä ja uusi alku huomenna maanantaina! :)- girl-98
Ainoo huono juttu minun viikonlopussani oli 500g irtokarkkia :(
No tuli sitä liikuttua enemmän esim.puiden hakkuuta,uimista,kävelyä,juoksua,puiden kantamista ja muuta.
Joten luulen kyllä että se kului pois.Tarkka painoni on 51,4kg/153,4cm.Kyllähän sitä rasvaa jonkun verran on, seuraava etappini on 50kg ja tavoite on n.46-47kg.Sen oon päättänyt että painooni en päästä 45kg alle.Itselläni ei juurikaan kiirettä ole mutta en halua että hommaan menee vuotta tai kauempaa.Pari-kolme kuukautta suunnilleen olisi hyvä aika,voihan se paino tippua nopeamminkin ei sitä ikinä tiedä:)
- myöhässä kesään
Juu toi 500g karkkia ei oo ees paha verrattuna mun ahmimisiin:D sanotaanko näin, että viime viikolla kertyi 4pv aikana 21 230 kcal eli n. 5300/pv! :( ja olis varmasti menny enemmänkin...
Tänään uskalsin vaa'alle ja paino aamulla 55,6kg. Ylöspäin mennyt! laskin tavoitettani, eli 14.6. tavoitteena 49,9 kg :)
Mä aion tämän 27.5.-13.6. olla herkuttomalla ja VHH:lla. Ruisleipää ja hedelmiä saan syödä. Ja jos viikonloppuna tulee juhlissa tms syötyä jotain herkkua, niin tuun tänne sitten tunnustamaan! :D mutta ahmimisen aion nyt lopettaa! en oo muutamaan vuoteen ollut viikonloppua ahmimatta. Niin, ja alkoholia saan nauttia vielä yhden kerran tän reilun 2 vko aikana, viime viikonloppuna meni sitäkin kurkusta...
Kirjailkaapas tänne aina välillä tuloksianne! :)
1. Myöhässä kesään: Aloitus: 54,6kg 28.5: 55,6kg = 1,0kg Tavoite 14.6: 49,9kg
2. sadejulia: aloitus 72kg, tavoite 64kg
3. girl-98: aloitus 51,4kg, tavoite: 47kg
niin ja pitäiskö meidän sopia joku punnituspäivä vai ylläpidetäänkö tuoho ylläolevaan nimilistaan aina kun muistetaan? - Sadejulia
Juu mä oon nyt sit päässyt 69kg:eeseen ja oon täynnä uutta intoa :) en oo onneks kauheesti ahminnu vaan pysynyt kurissa :)
- myöhässä kesään
voi onnea sulle sadejulia! itellä tullu 4kg viikonlopun aikana.. pe-su ajalta kalorit n.5500/pv... ja pari kiloa nestettäkin nyt kehossa.. nyt vaan uuteen nousuun, tuun päivitteleen kun alkaa taas sujua! :)
- girl-98
Miten teillä muilla menee?Itselläni on mennyt ihan mukavasti ja vyötärö on kaventunut n.68-69cm ei kauheen kaukana tavoitteesta =)Nyt ei oo tullu käytyä hirveesti lenkeillä mutta on tullu tehtyä lihaskuntoo ja harkoissa on käyty,joten mukavasti menee.Painooni en tiedä kun vaaka on ties missä mut veikkaisin n.50kg.Ainoo pahe on karkki mut on tullu syötyä sitäkin huomattavasti vähemmän.Nyt tulevana sunnuntaina on konfirmaatio eli tulee vähän löysäiltyä luultavasti silloin.Mutta sekin on vain kerran elämässä:),käytiin tänään lainaamassa yksi ihan mahtava mekko ja kun tarkemmin miettii niin jos en olisi kaventunut sitä 10cm vyötäröltä se ei luultavasti menisi päälle mutta juuri nyt se on täydellinen.En ikinä ennen ole käyttänyt mekkoa saatika arvannut että se voisi näyttää niin hyvältä päälläni se on loistava välipalkinto niin sanotusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612