Nahkatakki Helsingistä?

Nahkatakiton jäpä

Minne ihmeeseen nahkatakkikauppiaat ovat karanneet? Yritän löytää normaalia, perussiistiä miesten nahkatakkia, joko napillista tai vetoketjullista (en siis moottoripyöräkamaa). Ainoa normaali kauppa, jonka olen löytänyt on Forumin Nahka-Albert, mutta sieltä ei löytynyt sopivaa. Tuon lisäksi Sokokselta/Stockmannilta/tavarataloista löytyy tyyliin yhtä tai kahta eri mallia.

Googlestakaan ei ole avuksi, eli nyt peräänkuulutetaan vanhaa kunnon katutietämystä. Vinkkejä?

11

3418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaa4

Kokeile toista Sokosta? Täällä Jyväskylässä on ainakin varsin kattava valikoima nahkatakkeja Sokoksella, parinkymmenen mallin tietämissä.

Toisaalta jos olisin nyt hankkimassa nahkatakkia, kun tiedän jo mikä merkki on mieleen (Saki), niin tilaisin halvemmalla netistä kotiovelle.

• keinonahkarotsifani

Seppälästä sais keinonahkarotseja, kelpaisko?

• jepjep33

Tsiikaa www.nahkatori.com,
      Myy myös netin kautta, iso myymälä Hyvinkäällä. Hain ite sieltä 2 takkia vaimoni kanssa. Iso valikoima!

• .............
    • Pommitaja
    • NahkaGirl
    • Riisu mun päältä

t : Nahkatakkinen tyttö

• NAHKANET.FI

WWW.NAHKANET.FI

• Redskins

www.nahkanet.fi

• kartim

kokkolan mokkanappa myy kotimaisia nahka takkejä ihan tavallisia lammasnappa takkeja musta ruskea miesten ja naisten

• Anonyymi

onko 3 kauden takki miehellä oltava ilman resoria ja vyötärölle asti vai pitempi? entä ilman taittokauluksia? en muodista niin vaan perusmalli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe