internet security 2013

iitu

Asensin kyseisen ohjelman uuteen windows 7:aan ja kaikki meni muuten hyvin mutta työpöydälle ei ilmestynyt sitä tilailmaisin kuvaketta ollenkaan. Vanhassa vistassa se näkyy oikealla harmaana ruutuna jossa vihreä oikein merkki ja lukee että tietokone suojattu. Koitin uudelleen asennustakin, mutta sama juttu. Tuleeko tähän seiskaan sitä ollenkaan näkyviin työpöydälle? Voinko silti huoletta käyttää nettiä, kun näyttää päivittävän kaikki muut normaalisti?

8

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli onko kyseessä F-secure vai Norton virustorjunta?

• lypsyllä

Vai joku niistä lukuisista haitoista nimeltään tuo?

• iitu

Sori jäi pois, että on tuo F-Secure.

• Ja siis tarkoitat että F-securen logo ei tule näkyviin sinne oikeaan alalaitaan missä näkyy äänenvoimakkuus ja kellonaika? Jos näin niin paina sitä pientä ylöspäin osoittavaa nuolta. Onko se tässä paikassa?

Jos ei niin paina "mukauta" ja tarkista että lukeeko F-securen logon vieressä "Näytö kuvake ja ilmoitukset".

Jos F-securen logoa ei näy tuolla niin jotakin on mennyt pieleen sen asennuksessa.

• iitu

Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.

• iitu
        iitu kirjoitti:

Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.

Siis ei näy sitä f-securen ilmaiskuvaketta.

• Silloin vika on F-securessa. Kun avaat sen niin onko kaikki suojaukset kunnossa?

Ja kun teit uudelleen asennuksen poistitko nykyisen F-securen sen jättämät kansiot?

• iitu

Kaikki muut suojaukset on kunnossa ja päivittää ne hyvin, kun asensin uudelleen niin poistin ensin koko ohjelman ja vielä sillä f-securen omalla poisto-ohjelmalla lopuksi. aika ihme juttu, sanon minä. Yritän vielä asennella uusiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3470
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2972
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe