Asensin kyseisen ohjelman uuteen windows 7:aan ja kaikki meni muuten hyvin mutta työpöydälle ei ilmestynyt sitä tilailmaisin kuvaketta ollenkaan. Vanhassa vistassa se näkyy oikealla harmaana ruutuna jossa vihreä oikein merkki ja lukee että tietokone suojattu. Koitin uudelleen asennustakin, mutta sama juttu. Tuleeko tähän seiskaan sitä ollenkaan näkyviin työpöydälle? Voinko silti huoletta käyttää nettiä, kun näyttää päivittävän kaikki muut normaalisti?
internet security 2013
8
91
Vastaukset
Eli onko kyseessä F-secure vai Norton virustorjunta?
- lypsyllä
Vai joku niistä lukuisista haitoista nimeltään tuo?
- iitu
Sori jäi pois, että on tuo F-Secure.
Ja siis tarkoitat että F-securen logo ei tule näkyviin sinne oikeaan alalaitaan missä näkyy äänenvoimakkuus ja kellonaika? Jos näin niin paina sitä pientä ylöspäin osoittavaa nuolta. Onko se tässä paikassa?
Jos ei niin paina "mukauta" ja tarkista että lukeeko F-securen logon vieressä "Näytö kuvake ja ilmoitukset".
Jos F-securen logoa ei näy tuolla niin jotakin on mennyt pieleen sen asennuksessa.- iitu
Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.
- iitu
iitu kirjoitti:
Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.
Siis ei näy sitä f-securen ilmaiskuvaketta.
Silloin vika on F-securessa. Kun avaat sen niin onko kaikki suojaukset kunnossa?
Ja kun teit uudelleen asennuksen poistitko nykyisen F-securen sen jättämät kansiot?- iitu
Kaikki muut suojaukset on kunnossa ja päivittää ne hyvin, kun asensin uudelleen niin poistin ensin koko ohjelman ja vielä sillä f-securen omalla poisto-ohjelmalla lopuksi. aika ihme juttu, sanon minä. Yritän vielä asennella uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863470Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512972
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 452122
- 692118