Onko miehiä jotka

Ok-Loordi

Kysyisin miehilta, jotka ottaneet tai antaneet suuhun toiselle miehelle, miltä se tuntui.
Oma kokemukseni oli kiihoittava, miehen elin suussani, imin ja nuolin, kunnes sain spermat suuhuni, tätä kokemusta olen ajatellut monesti, vaikka virallisesti olenkin hetero.

14

494

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bii 1

      minut on mies opettanut suihin oton kun olin 15 v ja olen ottanut ja antanut suihin aina kun se on ollut mahdollista 69 naisenkanssa on mahtavaa nuolle pimppiä ja oma kulli naisen suussa nainen vain on varovaisempi kuin mies mutta mahtavaa

    • otetaann

      En ole ottanut mutta haluaisin kyllä. Vaikeaa löytää ketään miestä jolta toinen hetero mies saisi ottaa suihin. Jos joltain saisi niin täällä halukas, viime kesästä asti on yritetty etsiä antajaa mutta ei niitä näköjään ole. Laittakaa viestiä niin katellaan [email protected]

      • kotkalainen1959

        Olen 53v ukkomies Kotkasta.Annan miehelle mielelläni kullin imettäväksi.Itse en ime!
        Viestiä [email protected]


    • Homottelija

      Heh, se on tosiaan mahdotonta löytää heteromies kyseiseen hommaan. Se on nimittäin niin, että miesten välinen seksi tekee miehestä kuin miehestä homon. Vaikka kuinka vakuuttelisi itselleen , että on hetero, niin kyllä se homostelua on.

    • m,mmjhh

      Noi on homojen hommia. Itseään ei voi sanoa heteroksi jos menee tuollaista tekemään.

      • hetero ei ime galuja

        Ei nämä kehtaa itselleenkään tunnustaa olevansa piilohomoja kun täällä sepustetaan kaikkee padkaa muka heterona olemisesta,mies miehelle on yhtäkuin homoutta, ei siinä enää heterosta voi puhua


    • Ukko3

      Olen 59v ukkeli ja olen kerran saanut nuorelta mieheltä kunnon suihinoton
      ja todella tykkäsin siitä vaikka olenkin hetero ukko. Haaveena olis joskus saada
      uus hoito.

    • fantasia2

      Haluttais kovasti ottaa suihin mieheltä/kundilta.
      Useamman vuoden fantasioinut ko.asiasta.
      Olen naimisissa, heterona itseäni pidän ja 40v ok näköinen hoikka kundi.
      Asun pk seudulla.
      Luottamus ja terveys 100% vaatimus.
      [email protected]

    • hh5hvv

      "kunnes sain spermat suuhuni, tätä kokemusta olen ajatellut monesti, vaikka virallisesti olenkin hetero. "

      Joko olet käynyt HIV testissä?

      • Tre1987

        Täällä kans 100% hetero, jota homot (eimilläänpahalla) oksettaa, mutta olen muutaman kerran ottanut mieheltä suihin ja se vaan on niin kiihottavaa!! Itse kumminkin tiedän mikä olen ja hyvä näin. Jos Tampereen suunnalta samankaltaisia, niin ottakaa yhteyttä. Ps. Ei biille tai homoille. :)


      • hetero aito sellan
        Tre1987 kirjoitti:

        Täällä kans 100% hetero, jota homot (eimilläänpahalla) oksettaa, mutta olen muutaman kerran ottanut mieheltä suihin ja se vaan on niin kiihottavaa!! Itse kumminkin tiedän mikä olen ja hyvä näin. Jos Tampereen suunnalta samankaltaisia, niin ottakaa yhteyttä. Ps. Ei biille tai homoille. :)

        Miten niinku tuli tilanne jossa jouduit/sait ottaa toiselta mieheltä suihin, omasta mielestä heterolle ei tällästä tapahdu muuten kuin vasten tahtoa


    • Ok-Loordi

      Mahtavaa on kun mies istuu naaman päällä ja kielellä lipsutan peräaukkoa, kuin myös otan suuhuni terskan.
      Olen arvostetussa asemassa oleva virkamies ja virallisesti naimisissa naisen kanssa, mutta mies vain kiehtoo, tunne tulla alistetuksi, olla nainen, se ajaa seikkaluun.

    • Pidän

      Ihana on imeä kyrpää, tai saada sitä sisäänsä, Vai!

    • BiiKö??

      Nooh,kerran kun oli ollu pitkään painetta putkessa ja teki mieli tyhjentyä eikä siihen hätään oma eukko ollut kotosalla,niin mielessä pyörinyt kokeilu miehen antamasta suuseksistä tuntui hyvätä ajatukselta.
      Sovin tapaamisen jonku miehen kanssa,joka oli vissiin enemmänkin miehiin kallellaan kuin naisiin.
      Tavattin ulkona syrjäisellä paikalla,tää sälli hieras kerran housujen päältä ja avasin housut.
      Se polvistu ja otti kalun käteen,jolloin aattelin että se o menoa nyt ja en voi enään perääntyä.
      Sitten alotti imemisen paljaalla,minä vaan nautin mielessä ainoastaan paineen purku,kattelin maisemia mietin jtn naista imemässä.
      Sain sanottua että kohta tulee,jolloin varmoin ottein runkkas mällit maastoon.
      Totesin vaan että kiitos,ja eihän se niin kamalaa ollut,kun mies imi.
      Tuo kerta oli kuitenkin vain keino purkaa paineet ilman omaa kättä,ja kun tuo kokeilu oli ollut mielessä,niin silloin oli ihan sama kuka imee...mikäs siinä kun löytyi avulias kaveri joka halusi imeä.
      -Ukm 40-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe