Paljonkonks teillö massii täl hetkel???

17v poika 10 k

Eli kertokaa paljo teil on massii tilillä ja käteisenä.
Sit tiedoiks ikä ja sukupuoli.
Kiitos

135

1069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarihei

      Vaari paino 20€ massii uutee cäppii

      • 12v poika

        käteisen 327e tilil jotai 1200


      • 12v poika kirjoitti:

        käteisen 327e tilil jotai 1200

        Oon 15v tyttö. Kotona noin 700€ (säästetty jo muutama vuos), lompakos ehk noin 50€ ja tilillä about 1000-2000€(?). Mutt kaikki on siis säästetty :)


    • pkl3m

      n. 200€, myöhemmin tulossa 400 euroa töistä.
      poika 15v, säästämisellä hommattu :)

    • Itse olen todella säästäväinen ja tilillä on jotain 1200€ Aikaisemmin oli yli 2000€ mutta ostin tietokoneen, josta maksoin suuren osan liput Assemblyille, koska tietokoneet ovat suuri harrastus minulle.

    • 0005

      0......

    • 44544

      18v poika, ~6500€.

      • hxhbvjkj

        13 v poika ja rahaa on 250 000 euroo. ootte kyl köyhiä


      • Juuo
        hxhbvjkj kirjoitti:

        13 v poika ja rahaa on 250 000 euroo. ootte kyl köyhiä

        joo mäki uskon..


      • Rahaa on

        18 v poika, ~20 000€...

        Suurin syy rahan määrään on se kun vanhemmat ovat perustaneet tilin pian syntymäni jälkeen, ja sinne on mennyt aina kaikki mitä on minulle itselle tullut, eli lapsilisät, syntymäpäivä ja yms merkkipäivien lahjarahat jne jne jne... Ja nyt kun täytin 18 sain tilin omaan hallintaani. Ja oli tosin kyllä ennen omia säästöjä, aikoinaan mopoa varten, myöhemmin autoa varten, vaikka auton budjetti kasvoi merkittävästi kun joskus poikkesin verkkopankissa ja tilin saldo oli hitusen kasvanut. Eli vanhemmat eivät olleet puhuneet moisesta tilistä minulle mitään. Tuli täytenä yllätyksenä.


      • Khyl
        Juuo kirjoitti:

        joo mäki uskon..

        mäki, samixii???


      • mc vaari
        hxhbvjkj kirjoitti:

        13 v poika ja rahaa on 250 000 euroo. ootte kyl köyhiä

        Itsellä 5 miljardia Sveitsissä turvassa. itun köyhä


      • mc vaari kirjoitti:

        Itsellä 5 miljardia Sveitsissä turvassa. itun köyhä

        Ihan varmaa. Mitä sie sitte täällä Suomi24:s teet, jos sull ois noin paljon rahaa, nii oisit keikoil, bileis, ulkomail....


    • köyhämies

      12v poika ja 315e

    • 2+11

      LOL

      Itellä 72,7 miljardia dollaria.

      BTW, my name is Gates. Bill Gates.

      • MY Money

        70miljardii ja osakkeit noin 100miljardi eest vitu köyhä


    • 14 poika

      14v poika
      8k€

      • bisnes man

        10v poika oliko se ööö....2.55€ mä oon rikas


      • Vamuvamumanii

        Mulla on tilillä miljoona euroo vitun vammaset


    • jokuentiiä

      No mulla on tilillä jtn 2000 ja sit lompakossa 7 ja puoli euroo :D ja oon tyttö 13

      • Mullaki tilillä jotain 2000€, kotona 640€ ja lompakos 30€...


    • Lune Noire

      Tilist en oo varma mut lompakos täl hetkel 400 risat.

      15, poika

      Ja ei, en jaksa kaivaa pankkitunnuksia esiin ja tarkistaa...

    • hihiiihii

      tilil 2.73€
      käteistä 45€
      11v poika

    • jaijaij

      ehkä joku 1200 e? En oo ihan varma, mut jossai tos kieppeil.
      13-v tyttö :)
      Ja viikkorahoja, kirppisrahoja ym. Ihan säästetty on ! :)

      • uskonlol

        varmaa... tota et kyl ny usko itekkään


    • köyhä pummi

      620€ käteistä, tilillä en tiiä yhtään paljon on mut ei paljoo

    • 14v tytttö

      14v.

      Tilillä melkein 3000e ja rahapussissa 100-200e

    • aikuinen ja omillaan

      Ja kertokaapa lapsukaiset samalla, kuinka paljon noista rahoistanne olette itse ansainneet ja mitkä vaan kupanneet vanhemmiltanne?

      Entä kuinka paljon tuosta massistanne osallistutte kodin yhteisiin menoihin? Vai oletteko vaan loisia?

      • Lune Noire

        Osa työstä, osa saatu vanhemmilta, tosin teen välillä töitä ilman palkkaa.

        Osa saatu ihan oikeasta työstä.

        Rahaa olen lainannut äidilleni useita kertoja ja tälläkin hetkellä hän on velkaa minulle -.-

        Mutta nykyajan työtilanne on mikä on, se on lastenki kannettava kortensa kekoon.

        Mutta kyllä aika hyvin silti elämä kulkee, että aika loinen taidan silti olla.


      • 14v poika
        Lune Noire kirjoitti:

        Osa työstä, osa saatu vanhemmilta, tosin teen välillä töitä ilman palkkaa.

        Osa saatu ihan oikeasta työstä.

        Rahaa olen lainannut äidilleni useita kertoja ja tälläkin hetkellä hän on velkaa minulle -.-

        Mutta nykyajan työtilanne on mikä on, se on lastenki kannettava kortensa kekoon.

        Mutta kyllä aika hyvin silti elämä kulkee, että aika loinen taidan silti olla.

        3000e vanhemmilta ( muut sukulaiset)
        6500e töistä

        14v poika


      • fssassaasddw

        Itelläni tilillä 4200e ja kun nyt kysyin niin meidän perhe omistaa yksiön jota vuokraamme. Siitä tulot. Ja 13v poika olen


    • siiri18

      1400€ ja 9 ja tyttö oon ( ainakin niin mä luulen..? )

      • 14w ja masseis

        tilil 12,5k€ ku oon saanu kuoleilta sukulaisilta perinnöks ja käteistä on nui 153,50€


      • luottokortti=jätti velat
        14w ja masseis kirjoitti:

        tilil 12,5k€ ku oon saanu kuoleilta sukulaisilta perinnöks ja käteistä on nui 153,50€

        no sain luotto kortin mutsilt ja jos ei oo luotto kattoa ja lasku oli noi 3200€ et tarvii mennä töihi ja ikää 16w


    • Nepa

      10v ja tyttö.
      Käteisenä TAAS vaivaiset 35€ ja 48snt.
      Tilil 371€ ,niin kauan et äiti ottaa mun osuuden siitä että pääsin vierumäen leiritulille. :D

    • melkoolo

      14 markkaa ja 25 penniä.

    • tufiu

      tilist en tiiä ja käteis 22.75e ikää oli 12v

    • Suge!!

      noin 200 käteisenä plus tilillä pari tonnii. Olen 12w. tyttö

    • Suge!!

      Joo nyt käteisenä enää vaan 120.05 :(

    • 11+8

      Käteisenä 52,50€ ja tilillä on lähemmäs 1000 euroa.

      • 11+8

        Ja olen siis 15 v. poika.


    • notsorichbitch

      Säästötilillä aika paljon, mutta ei itse hankittuja rahoja eikä nyt mun käytettävissä...

      Käteisenä nyt 286,80 €, 200 tuli laivan pelikoneesta.
      Enemmänkin olisi, mutta oon kesän aikana ostanu mm. tabletin, sodastreamin, koruja, mitä kaikkee ~300€ arvosta.

    • duunar10

      17 kohta 18 vuotias poika mulla on tilillä 9143 euroa ja käteistä 50€.

      • köyhä!!

        14 v tyttö, varmaa jotaa vähä reilu 3 € :D


    • 15v tyttö

      käteistä päälle 200€
      tilillä päälle 1500€
      viel tulossa 200€ palkka tilille.

    • 12 v

      Käteistä 600e
      Tilillä 300e
      Lapsilisätilillä 16000e
      12 v poika

      • ahkeraenlellitty

        Ootte kauheen lellittyjä, mä en ikinä sais mtn 600e.. Työnteolla oon nyt ansainnu 832e!


    • mul on vähä rahaa :(

      tilillä 300e ja käteistä 20e. en siis oo mikää lellitty. rahani ansaitsen työllä. mummolassa yms. pientä. ja oon 14v poika

    • saa1

      14 tyttö tilil on noin 2000 ja käteisenä 170

      • ma$$31s

        15v poika. Lompakos noi 1000e ja tilil jotai 30 000e :D


    • 20+6

      19v poika, 98€ tilillä

    • dr no

      n.200€ käteisenä ja n. 1000€ pankissa.

    • SaastananRikas

      Itse en ymmärrä vanhempia jotka pistävät rahat tilille ja ei anna niitä lasten käyttöön, kun vasta 18 vuotiaina! Onneksi itse saan tehdä rahoilla mitä haluan! Nyt tuossa lärvin edessä pöydällä n. 850€ (poika) Ja kaiken olen hankkinut töitä tehden!

      • Eikirjoitusvirheitä

        Joo 2 vuotta myöhäs mut joo
        JA SEN TAKII EI LAPSILLE ANNETA ETTEI VAAN PIKKU SANTERI OSTA KAIKELLA RAHALLA KARKKIA PELEJÄ JA ENERGIAJUOMI


    • 13v

      Tilillä 8000e ja käteisenä n.800e

      • 19v

        Jotakuinki 3 000 000€. Käteistä on nyt jotain 200 euroa kun ei viitsi paljoa pitää. Syy rahan määrään on Se että vanhempani ovat rikkaita. Isä oli joku insinööri ja kuoli juuri ja perin häneltä 5 miljoonaa euroa. Olen nimittäin ainoa lapsi. Äitini oli eronnut isästäni, joten annoin äidilleni 2 miljoonaa euroa koska hän oli yrittäjä ja bisnekset meni vähän perseelleen. Antaahan hänkin minulle aina jos tarvitsen. Aion laittaa rahaa ajokorttiin, autoon ja asuntoon. Olen 19v ja aion opiskella johonkin hyvään ammattiin.


    • skede123

      itellä käteisenä 800 ja tilillä päälle tonni. kaikki kerätty lahjoista ja pulloista :D siis en saa viikko rahaa tai muuta rahaa porukoilta..

      • tuksunautti

        Lompakossa jotai 150€ ja tilillä 700€ ja risat


    • Rahamiehiä :D

      18v mies
      Tilillä ehkä 4e ja lompakossa ei yhtään kipossa 2-3e 20senttisinä

      • 10 tyttö

        käteinen: jotain 46e ja tili: n. 3000 (mul sellane tili et sielt voi ottaa vast 18v rahaa.. ;D


    • sasku.t

      läteisen jotain 10e ja tilist en tiiä kotitöistä saan...mut en joka vii ko enkä kuukaus

    • köyhätonhyviä

      Poika 13v ja rahaa löytyy 60 senttiä.

      • YliKerroin

        Poika 15v ja rahaa olen tämän vuoden aikana saanut ~4600e, suurin osa vedonlyönnistä


    • Tyttö

      Käteisenä lyötyy reilu satanen, käyttötililtä n. 200e ja sitten vielä erikseen "säästötili" (mikä onkaan), löytyy n. 9000e. Ja olen tyttö, ikää on 14 vuotta.

    • Duunari

      Joku 1700€ käteisen ja 12 000 \-€ tilillä :) poika 18v

    • simo hovari

      ikä 47
      tilillä 3,60
      velekoja semmoset viitisen tonnia

      • Salsapassi

        Mee töihin!


    • laitelanismoh

      viitisen sonnia

    • 97tyttöö

      käteisen jotai 200€, käyttötilil yli 2500

    • massihemmo

      kortilla noin 350e käteisel 10e 12w poika

    • Oppisopimus <333

      10800€ tilillä ja n.500 € käteisenä metsäpalstaan meni vasta 8000€ ja palkkakin on saamatta......

      Ja oon 17v poika

    • Teemuttajamotori

      kaikilla tileillä yhteensä laskettuna olisko yhteensä noin 32000euroa, 2 omakoti taloa, kesämökki josta omistan puolet järvestä,peltoa ja pala metsää.

      olen mies.
      ikä 25.

    • 12 vuotias tyttö

      Lompakos semmoset 110 €, ja saan vielä jotain 65 € lisää.

    • nnn8m

      17v oma kämppä, olin kesätöissä jaaa nytte on jotaki 300e tilillä

    • Suksikaakuuseen

      ...Olen 14 vuotia tyttö, rahaa käteisen on jotain 30 euroa ja tilillä 200 euroa..
      Mun vanhemmat ei oo mitää kroisoksii.. Rahat kaikki on menny niillä ruokaan, harrastuksiin ja veljen syöpä hoitoihin

    • jhgfsd

      13 v tyttö ja n. 240e. Tilillä n. 120e. Jos minulla ei olisi haaveita, minulla olisi vain n. 40e. XD

    • Vauhtia suksiin

      Suksikaakuuseen puhuu asiaa. Rahat menevät todellakin tarkoitukseen teillä..
      Pikkuveljeä ei rahalla mitata...

    • göyhä-boiga

      Noh, emmä nyt sanois, et mull kauheesti sillee on ku mun vanhemmat on oikeest aik köyhii ja sillee. Kyll mun lapslisät ja lahjarahat ja semmoset on pistetty mun tilille ja onhan niistä kertynyt muutama kymmenen tuhatta tai sillee. Tai voi kyll olla ett siel on vähemmän ku en oo varma, joskus kaks vuotta sitte oli tollee muistaakseni.
      Ei mun vanhemmat kyll maksa mulle mtn reivimatkoi hesaa tai sillee vaik kaikki kaverit päässee sinne. ;/ Noh jos sitä jaksais oottaa et täyttäis sen 45 vuotta. Ei enää kauaa, muutama vuos.

    • köyhämies

      lompakos 9e tilil 1e

      12v poika

    • hemmetin köyhä

      Tilillä ehkä 30e ja käteisenä 20e mutta huomenna menee toi 20e ku pitää ostaa laskin. poika, 13v

      • 11231231

        Sanokaapa, miten helvetissä lähes jokaisella on tilillä 10000€? Taitaa olla lapsukaisilla lipsahtanut pari nollaa liikaa.


    • 4210

      16 jätkä, lompsas semmoset kuus tsybää, tilillä 400€ joista 200€ on kirjarahaa (siis lukion oppikirjoihin) ja sit jollai toisella tilillä jotai puoltoista donaa, sen saan käyttööni vasta ko täytän 18.
      Enempi ois aina parempi mut kyl kuuella kympillä kuussa elää iha siedettävästi, varsinki ko toi VITUN LUSSU :D nelari skoba ei syö pensaa paljoo mitää ja ko ei polta tupakkia ja juoki vaa harvoin, ehkä kerran kahes tai puolestoista kuukauessa.

    • Rikas oon

      13v poika täs oon jtn 2-3 vuotta säästelly ja oon saanu huimat (omasta mielestä) 150e ja pölyt. Miul ei oo mitää pankkitilii ja semmosii iha oon sääsätäny 2 sybttörit tuottivat semmoset 40e yhteensä loput oon saanu kotitöistä. En myöskään saa viikkorahaa. Näytin tän keskustelun äitille ja se ei uskonen kenenkää teiän rahatilanteisii xD en vaa ymmärrä mite voiaa olla noi rikkaita.

    • benzene

      Mulla on n. 500€ tilillä ja käteistä vaan 10€. 16v tyttö.

    • rahaamenee

      Joku päälle 4000€ vielä tilillä, itse joka euron tienanut 17v tyttö

    • JuuuUH

      Aikusena saan avata mun säästötilin, jolla on tuhat euroa. Mutta tosiaankin vasta aikuisena. 14-vuotias tyttö oon ja joulun jälkeen oli 305e ja enään 245e, ihan mukavasti sitä tulee käytettyä mutta nääkin menee nyt pääosin vaatteisiin ja kaikkeen hyödylliseen, ja säästöön osa :)

    • Kohta 17v

      Käteistä 730e, käyttötilillä 90e, säästötilillä n. 700e. Synttärit tosin tulossa, niin voi joku satanen rapsahtaa lisää. Säästämällä saatu. En ole rahaa käyttänyt koskaan varsinaisesti mihinkään. Nuokin rahat tosin hupenee hyvin äkkiä, kun muutan pois varmaan parin vuoden päästä:/

      • M1800000000000

        Ihan sopivasti, kaiketi noin 8000e kaiken kaikkiaan. Kuluja ei liiemmin ole, joten eipä tuota enempää tässä iässä tarvitsekaan.


    • poninomistaja

      600€ tilillä jotka sain naapuriltani ja jtn. 5€ käteisenä

    • Tytö 13w :)

      33 euroo ja rapiat :) Saan 5 euroo joka viikko, kun teen töitä tarpeeks. Riittävästi rahaa mulle :)

    • mitki

      käteinen 83e
      tili 57890e

    • Köyhä

      Jotain 10 euroo :D Oon tyttö ja 14/99

    • Eräs norjalainen

      Olen panoseuraa vailla.

    • jaszw

      Tililläni on tällä hetkellä 14512euroa, ja olen 14 vuotias :).

    • böö

      Käteistä n. 300€ siskon kanssa yhteinen tili ei hajuakaan paljon siellä on ja oon 11w

      • Säästähomo

        Toi juttu kusee ja vitusti


    • mulla ei oo
    • köyhäpoika

      Tili:166€ :(
      Käteinen: jotain pari euroo

      11-v poika

    • Köyhä?

      Käteinen: 3 e
      Tili: 6000

    • Tyok0s

      Aika lailla 29 000€, kun tavaroita ei lasketa mukaan. Ikää 20 vuotta.

    • '00-tyttö

      Mmm

      tilillä ehkä 1000 euroa tai alle,

      lompakossa 200-300 euroa


      =1300e koska säästäminen

    • ihmetyttääkö

      Käteistä n.4 e, tilillä n. ehk 2000? 12, tyttö

      Kertokaa mielipiteenne!

    • 16 vee

      30 euroo jotka varastin äitin pussista :DD

    • hehehm

      Olen 15.v ja tyttö mulla on tilil 800 euroo koska ostin vähän aikaa sitten skootterin ja käteistä mulla on noin 50 euroo koska mulla on pankkikortti

    • gtgtgtgtg

      Tilillä autokortti rahat eli n.2400€ ja sitte käteisenä muutama huntti
      niinja 17v poika

    • sdfsdfdsfsf

      14-v. poika

      Lompakossa 195,65€
      Tilillä 687,71€

      Nämä siis omia käyttörahoja, kesätöistä jne.. Kuukausiraha 40€. Lisäksi jotain vanhempien keräämiä säästöjä ~2k€ edestä joista ehkä sijoitetaan mopoon tms..

    • Säästäväinen

      1700€/13v. tyttö

      • rikasrikasmääooon

        Oon 14 v poika tilillä ehkä n. 400 € ja käteisenä yhtäpaljon koska oon säästäny. Kaverin pikkuveljellä on 700€ käteisenä keräs ne vuuvessa ja se on 12 :P


    • ......

      Kun ei ole mistä säästää, ku ei oteta töihi, eikä minkäälaisii viikkorahoi tai syntymäpäivärahoi saa.

    • emi_

      Käteisenä 200e
      Sain ne vaan olemalla ihana

    • nettuska14

      oon siis tyttö 14 v vantaalta ja tilil on 3500e vanhemmatsäästäny ja käteisenä on 10e.

    • MilaCF

      13 v tyttö.
      Vanhempien rinnakkaiskortti..... siellä käyttörahaa.... en voi nostaa sillä automaatista... en edes tiedä miten paljon siellä on rahaa.
      Säästöt isän hoidossa, en edes tiedä miten paljon.

    • karvanakki

      16v poika
      lompakos 65e ja pihas 6500e kevari
      p.s isi ei maksanu mitään

    • Skatergirl

      Tilillä 40 € jotka nostan huomenna, käteisenä n. 5 € mut meen huomenna kerää pulloja ja siitä saan semmosen vitosen. Ja olen siis 14 vuotias tyttö :3

    • köyhäkö

      Joku 600e omalla käyttötilillä ja käteistä ei varmaan ollenkaa. Oon säästäny niitä rippijuhlista ja kesätöistä ja sit saan 100e/kk porukoilta. Mut kulutan kyllä vähintää sen 100e/kk ja varsinki nyt kesällä ku on kaikkia festareita yms. Ainii ja oon siis 17v tyttö.

    • määvaamoi

      melkei 15vee tyttö käteosenä n.90 euroo ja kahella tilillä yhteensä about. 3 000euroo

    • 80sfan

      236e ja oon 10v mutta kohta 11v ... tyttö olen ,joo. Kortilla on 102e ja loput on kätisenä.

      • 80sfan

        Ja noi rahat mä oon säästäny (joulusta ja synttärilahja rahoista) ja kuukausi rahoista
        t.sama tyttö joka on tossa ylhäällä


    • swagjolojasilleen

      miten helvetissä kaikki väittää olevansa noin rikkaita? :D ittellä atm käteisenä n. 30 koska oon säästäny, normaalisti mulla on korkeintaan vitonen käteisenä. Tilillä ehkä joku n. 4 e ja säästötilillä ehkä n. 500e? ja oon 14 vuotta enkä tunnista ittelläni mitään sukupuolta tällä hetkellä

    • taitaa olla muutama kolikko käteisenä. ikää on 16 vuotta ja olen naispuolinen henkilö.

    • Käteistäkaipaan

      Oisko tilillä 600-700€. Rahat on saatu lahjaks synttäreinä ja jouluina :) ois enemmänki mut oon käyttäny osan lahjarahoista, tyyliin 165€? Käteistä vaan 10snt :-( tulin tänne viikkoraha-palstalle ton 10snt takii. Alotan ihan just uuden keskustelun :D

      Tyttö 10v olen :)

    • awdawdawdawdawd

      tilillä 530€ ja cash 75€

    • boju98

      Tileillä 10k käteistä 100. 16v boju

    • Köyhätyttö

      Mä oon köyhä... Käteisel 10, tilil 20 -.- xD En oikee osaa tota säästämistä..

      12v tyttö

    • Niihienoo

      Tonnintilil ja käteisen ehk 60€ 14v tyttö

    • Kekölssmsk

      Käteisenä 21e tiliä en omista viel mut tarkoitus olis tehä tänä vuonna ainaki :-) 14v tyttö en saa viikkorahaa en saa rahaa kotitöistä vaan saan rahaa melkein aina kun tarviin sen 5-30e se riippuu aina et meenkö syömään jonnekki vai shoppailee vaan meenkö ostaa jonkun kolmioleivän ja jonkun limun :)

    • tyyössäkäyvä

      ~33tonnia vuodes..

    • MASS31S

      Mutsin luottokortti ja n. 1000 € xD

    • Bauss

      Ihmettelen myös, kuinka paljon rikkaita nuoria täällä muka on. En pidä mahdottomana, mutta on tainnut olla vähän liikaa nollia ja vähän liikaa viikkorahaa..

      Itse aloitin jalkapallotuomarina 5 vuotta sitten. Kohta 17 vuotta täyttäessä olen tienannut tilille vajaat 14 000 euroa, mikä on ollut satojen iltojen työn takana. Ihmettelen, miten moni kyseenalaistaa nuorten omaisuuksia, mutta tähän on kyllä sorruttava itsekin.

      Käteisenä olen kaikki lahjarahat halunnut, ja sitä on tällä hetkellä useassa lompakossa yhteensä /- 1 000 €.

      Mulla ei ole taipumuksena käyttää rahaa paljonkaan esim vaatteisiin, vaan aion säästää opiskelun loppuun, toivottavasti joku päivä löydön vielä itseni unelma-ammatissani.

    • shakotan

      Tilillä 1200€, käteisenä noin 300€. Loput sitten tuhlattu elektroniikkaan ja työnnetty autoharrastukseen. :D

    • 17vpoitsu

      Ite oon 17v poika ja viimeset 4 kesää oon ollu päivätöissä ja sen ohella oon tehny vielä muita hommia... Käteistä tais olla nyt 70€, pankkikortilla joku 200€ ja tilillä jonkun 15000€

    • jepulis11

      about 200k tilil. syy rahan määrään mun vanhemmat ei oo mitään persaukisia XD t 17 v poika

    • huoruli02

      oon 13v tyttö ja istun lompakon päällä.. hyvin on tuottanut päivittäin:)

    • minävain123

      Oon kohta 12v tyttö. Käteistä vajaa 200€ ja mulla ei oo tiliä. Noi rahat on tullut lähinnä pullojen keräämisestä. Viikkorahaa en saa, kuukausirahaa en saa ja koerahaa en saa. Säästän kaikki synttäri- ja joululahjarahat. Isovanhemmat antaa joskus rahaa ja jos menen shoppailemaan niin äiti saattaa joskus antaa vähä rahaa. Aina jos menemme johonkin matkalle niin me kaikki lapset (minä, isosisko 14v ja pikkuveli 10v) maksetaan osa matkasta. Esim.kun viime vuonna mentii Turkkiin niin mä maksoin 120€, isosisko jotai 150€ ja pikkuveli 80€. Lisäksi kaikki vähän kalliimmat hankinnat mitkä eivät ole ihan välttämättömiä maksamme itse. Esim.syksyllä ostin tabletin joks maksoi 160€(alennuksessa).

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe