Varokaa...

Formlife-uhri

... nyt hyvät ihmiset näitä huijauksia. Netissä, facebookissa ja tulee sähköpostiinkin jatkuvasti uusia yrittäjiä.

Ilmaisia kokeilutarjouksia ei ole!

Esim Nidora:
Kun lukee käyttöehdot tarkasti, aika yllätys siellä on.
"ІII. NIDORA RISKITÖN KOEKÄYTTÖOHJELMA
Kun tilaat NIDORA®:n riskittömän kokeilupakkauksen, lähetämme sinulle kaksi sirotinta sisältävän, kuukauden tarpeiksi riittävän pakkauksen. Voit kokeilla NIDORAA 14 päivän ajan ja maksat vain alennetun toimitus- ja käsittelymaksun € 4,99. Jos olet tyytyväinen tuotteeseen ja haluat jatkaa sen tilaamista, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Muussa tapauksessa voit soittaa asiakaspalvelunumeroomme 0013474045525 (keskustelu on englanniksi) ennen koeajan (14 päivää) loppua peruuttaaksesi ilmaisen koekäyttöohjelman. 14 päivän kuluttua tilauksestasi luottokorttiasi veloitetaan € 59,95. Tämä maksu koskee jo vastaanottamaasi tuotetta. Tämän lisäksi sinut liitetään automaattilähetysohjelmaan ja saat kuukaudeksi riittävän määrän tuotetta noin 44 päivän kuluttua ensitilauksestasi ja siitä eteenpäin aina 30 päivän välein. Jokaisen kuukausilähetyksen yhteydessä luottokorttiasi veloitetaan € 59,95. Tulevat lähetykset voi peruuttaa milloin tahansa soittamalla asiakaspalvelunumeroon."

* luottokorttiasi veloitetaan € 59,95. Tämä maksu koskee jo vastaanottamaasi tuotetta.
-> siis siitä " riskittömän kokeilupakkauksesta" joutuu maksamaan kuuskymppiä lisää.
* ja luottokorttiasi veloitetaan - teit mitä tahansa
* eivätkä ne ehdot muutenkaan vastaa Suomen lainsäädäntöä

184

6624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suvi5

      HUH SENTÄÄN !!! Olin ite just tilaamassa nidoraa ja päätin eka kattoo netistä muitten ihmisten kommentteja vaikutuksiin. Huomasimpa sitte tän ja päätin ite käydä kattoo sielt sivult ton käyttöehdot. Minkä hintane se oikeesti onkaan !!! Onneks en ehtiny tilata sitä. Kauheeta huijausta!! Kiitos sinulle joka olit laittanut tän tänne !! Pelastit mut suurelta ryöstöltä :))

      • tätäpäivää

        Et ole ainoa näin kävi meikäläisellekkin,mutta Vitality Club.näytepakkaus tuli ja heti perään.satsi ja hinta 124.00ei voi perua,kuin vasta kolmannen erän jälkeen tilaus loppuu,Tuote muovipussissa ei minkään näköistä päiväystä.


      • mitrzu
        tätäpäivää kirjoitti:

        Et ole ainoa näin kävi meikäläisellekkin,mutta Vitality Club.näytepakkaus tuli ja heti perään.satsi ja hinta 124.00ei voi perua,kuin vasta kolmannen erän jälkeen tilaus loppuu,Tuote muovipussissa ei minkään näköistä päiväystä.

        Voitko kertoa kuinka pääsit irti vitality clubista?? Ei heidän sivuilta löydä mitään ulos pääsyä.


    • Tyhmyydestä kärsii

      Varokaa myös glucomannan.fi ja glucomannan.com. Tilauksen peruminen tehty lähes mahdottomaksi. Puhelinnumeroa ei ole eikä sähköpostiviesteihin vastata. Aloituspaketti halpa, mutta sitten alkaa tulla lisää paketteja, jotka maksaakin sitten lähes viisikymppiä. Kun yrittää palauttaa pakettia, lähettävät sen väkisin takaisin. Taustalla näyttäisi olevan yhteystietojen perusteella joku Kanadalainen yritys... En suosittele!

      • Tyhmä

        Tilasin glucomannan.fi näytepakkauksen, enkä huomannut pientä tekstiä perumisesta! Jatkotilauksena tuli 3 kuukauden satsi ja lasku 124,60€.
        Pakko oli maksaa, kun tietämättäni olin hyväksynyt ehdot. Vielä tulee yksi samanlainen satsi.
        Laitoin useita sähköpostiviestejä, ei auta.
        Tuote muka valmistettu Suomessa.
        Tuleepahan arvokas viiden kilon painonpudotus, joka ei edes toimi!


      • Ei! glucomannanille
        Tyhmä kirjoitti:

        Tilasin glucomannan.fi näytepakkauksen, enkä huomannut pientä tekstiä perumisesta! Jatkotilauksena tuli 3 kuukauden satsi ja lasku 124,60€.
        Pakko oli maksaa, kun tietämättäni olin hyväksynyt ehdot. Vielä tulee yksi samanlainen satsi.
        Laitoin useita sähköpostiviestejä, ei auta.
        Tuote muka valmistettu Suomessa.
        Tuleepahan arvokas viiden kilon painonpudotus, joka ei edes toimi!

        Hei toivottavasti käytte vielä täällä itselläni kanssa taistelu glucomannanin kanssa joten ehdotan että tehdään asialle jotain ettei sama toistu toisille. olen ehkä saamassa oikeutta kerrankin.


      • kojakki1
        Ei! glucomannanille kirjoitti:

        Hei toivottavasti käytte vielä täällä itselläni kanssa taistelu glucomannanin kanssa joten ehdotan että tehdään asialle jotain ettei sama toistu toisille. olen ehkä saamassa oikeutta kerrankin.

        miten sait oikeutta? pidäppä meidät ajan tasalla! :)


      • Äly älä jätä!
        Ei! glucomannanille kirjoitti:

        Hei toivottavasti käytte vielä täällä itselläni kanssa taistelu glucomannanin kanssa joten ehdotan että tehdään asialle jotain ettei sama toistu toisille. olen ehkä saamassa oikeutta kerrankin.

        Hei! Minä taistelen edelleen kanssa tämän Glucomannan kanssa. Yritin peruuttaa kyseisen tilauksen 2 viikon sisään, mutta heidän sähköpostiosoite ei toiminut. Olen laittanut sinne monta viestiä, ja mikä hassuinta, kukaan ei pysy vastaamaan oikealla nimellä vaan anonyymeinä. Soitin kanssa kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Sinulla on kanssa samanlainen asia meneillään, missä vaiheessa olet, voitko vastata??!!


      • Glucomannan
        Äly älä jätä! kirjoitti:

        Hei! Minä taistelen edelleen kanssa tämän Glucomannan kanssa. Yritin peruuttaa kyseisen tilauksen 2 viikon sisään, mutta heidän sähköpostiosoite ei toiminut. Olen laittanut sinne monta viestiä, ja mikä hassuinta, kukaan ei pysy vastaamaan oikealla nimellä vaan anonyymeinä. Soitin kanssa kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Sinulla on kanssa samanlainen asia meneillään, missä vaiheessa olet, voitko vastata??!!

        Mä kirjoitin vastauksen 30.11-13 klo.11.49. Oletko ystävällinen ja luet tuon kirjoituksen.


      • helmi50
        Tyhmä kirjoitti:

        Tilasin glucomannan.fi näytepakkauksen, enkä huomannut pientä tekstiä perumisesta! Jatkotilauksena tuli 3 kuukauden satsi ja lasku 124,60€.
        Pakko oli maksaa, kun tietämättäni olin hyväksynyt ehdot. Vielä tulee yksi samanlainen satsi.
        Laitoin useita sähköpostiviestejä, ei auta.
        Tuote muka valmistettu Suomessa.
        Tuleepahan arvokas viiden kilon painonpudotus, joka ei edes toimi!

        ihan sama kokemus.
        oletko maksanut laskut?


      • pettynyt kuluttaja
        kojakki1 kirjoitti:

        miten sait oikeutta? pidäppä meidät ajan tasalla! :)

        Kuluttaja asiamies ei tunnu olevan kiinostunut asiasta, mutta täytyy käyttää oman käden oikeutta ja tuoda asia yleiseen tietoon ettei kukaan tule tilaamaan enään mitään kyseiseltä sivulta. :) se riittää minulle että kukaan ei enää joudu kohteeksi.
        Eli asiaa vaan eteenpäin! osaa ihmiset varoa.


      • petetty
        pettynyt kuluttaja kirjoitti:

        Kuluttaja asiamies ei tunnu olevan kiinostunut asiasta, mutta täytyy käyttää oman käden oikeutta ja tuoda asia yleiseen tietoon ettei kukaan tule tilaamaan enään mitään kyseiseltä sivulta. :) se riittää minulle että kukaan ei enää joudu kohteeksi.
        Eli asiaa vaan eteenpäin! osaa ihmiset varoa.

        Ja täällä kanssa yksi onneton. kuinka voi kokeilla tuotetta jos pakettia ei voi avata? Nyt sitten maksan 124.60!! En tiedä tosiaan,auttaisko kkuluttajasuoja asiamies?


      • kjs1
        Äly älä jätä! kirjoitti:

        Hei! Minä taistelen edelleen kanssa tämän Glucomannan kanssa. Yritin peruuttaa kyseisen tilauksen 2 viikon sisään, mutta heidän sähköpostiosoite ei toiminut. Olen laittanut sinne monta viestiä, ja mikä hassuinta, kukaan ei pysy vastaamaan oikealla nimellä vaan anonyymeinä. Soitin kanssa kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Sinulla on kanssa samanlainen asia meneillään, missä vaiheessa olet, voitko vastata??!!

        olen käyttänyt konjak kapseleita 4kuukautta mut ei ole keventynyt muuta kuin rahapussi olen kokeillut kuutta eri valmistetta mut ei paino ota pudotakseen noin 700 sataa kapselia on konjak kapseleita syöty ohjeen mukaan ja tulos on 200grammaa pudotusta se tekee 0.6kg per vuosi tehokas se ei ole sokerit ei tasoittunut eikä kolestroli pudonnut . olen erilaisiin laihdutusvalmisteisiin satsannut noin 1500euroo .nyt jos tulee uusi valmiste ja rahat takaisin takuulla ni en osta mut jos minulle maksetaan 1500euroo ni sit suostun kokeilemaan


      • Samassa veneessä
        Tyhmä kirjoitti:

        Tilasin glucomannan.fi näytepakkauksen, enkä huomannut pientä tekstiä perumisesta! Jatkotilauksena tuli 3 kuukauden satsi ja lasku 124,60€.
        Pakko oli maksaa, kun tietämättäni olin hyväksynyt ehdot. Vielä tulee yksi samanlainen satsi.
        Laitoin useita sähköpostiviestejä, ei auta.
        Tuote muka valmistettu Suomessa.
        Tuleepahan arvokas viiden kilon painonpudotus, joka ei edes toimi!

        Hei Tyhmä
        -Samassa veneessä ollaan. Minun kävi juuri samalla tavalla, kuin Sinulle.
        -Käsissäni on juuri tuo TOINEN VÄKISIN LÄHETETYN paketin lasku 124,60e
        -Ainut asia nyt enää on ( lähetys lopetetaan) ,että en pysty laskua maksamaan eräpäivänä ja en saa mitään yhteyttä mihinkään päin, jolla voisi edes siirtää/ osittaa maksua.
        -Viimeksi vastattiin vain, että pitää ottaa yhteyttä laskutukseen, mutta KUN EI SINNE OLE MITÄÄN LINKKIÄ, eikä osoitetta, eikä puhelinnumeroa.
        -Kyllä olen itteäni-, kuin myös heitä kironnut viimeisen puoli vuotta.
        -En edes muistanut lukeneeni mistään tuota jatkotilausjuttua, mutta sellainen "todiste" minulle kuitenkin sähkäriin tuli......
        -PAINONPUDOTUKSESTA EI PUHETTAKAAN, VAAKA EI HIEVAHDA MIHINKÄÄN JA KYLLÄ JO TÄSSÄ AJASSA OIS PITÄNY VAIKUTTAA.
        -Olen mielestäni osannut näit karikoit välttää, mutta tää on tosi iso kupla, kusetusta....


      • tari12
        Äly älä jätä! kirjoitti:

        Hei! Minä taistelen edelleen kanssa tämän Glucomannan kanssa. Yritin peruuttaa kyseisen tilauksen 2 viikon sisään, mutta heidän sähköpostiosoite ei toiminut. Olen laittanut sinne monta viestiä, ja mikä hassuinta, kukaan ei pysy vastaamaan oikealla nimellä vaan anonyymeinä. Soitin kanssa kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Sinulla on kanssa samanlainen asia meneillään, missä vaiheessa olet, voitko vastata??!!

        Mulle tuli lasku myös enkä aido maksaa tuotetta,2kk sit tuli toi kokeilu satsi sen jälkeen ei ole tullut normaalia laskua ym..


      • siss1
        Äly älä jätä! kirjoitti:

        Hei! Minä taistelen edelleen kanssa tämän Glucomannan kanssa. Yritin peruuttaa kyseisen tilauksen 2 viikon sisään, mutta heidän sähköpostiosoite ei toiminut. Olen laittanut sinne monta viestiä, ja mikä hassuinta, kukaan ei pysy vastaamaan oikealla nimellä vaan anonyymeinä. Soitin kanssa kuluttaja-asiamiehelle ja kerroin tilanteen. Sinulla on kanssa samanlainen asia meneillään, missä vaiheessa olet, voitko vastata??!!

        Kyllä minulla on samallainen ongelma pyydetään lääkärin toditusta.Glucomannan tavitsee liikuntaa jota en voi harrastaa aivoinfarkin ja oikean puoleisen halvauksen
        vuoksi.Tilasin vain näyte pakkauksen enkä edes syönyt kokonaan kun huomasin etteivät nämä sovi mulle nyt laitan valituksen EUROPAN KULUTTAJA KESKUKSEEN .Jos sitä kautta sais tämän pakko myynnin ja kiristyksen loppumaan.?!?!?!


      • toukokuu13
        siss1 kirjoitti:

        Kyllä minulla on samallainen ongelma pyydetään lääkärin toditusta.Glucomannan tavitsee liikuntaa jota en voi harrastaa aivoinfarkin ja oikean puoleisen halvauksen
        vuoksi.Tilasin vain näyte pakkauksen enkä edes syönyt kokonaan kun huomasin etteivät nämä sovi mulle nyt laitan valituksen EUROPAN KULUTTAJA KESKUKSEEN .Jos sitä kautta sais tämän pakko myynnin ja kiristyksen loppumaan.?!?!?!

        Mulle tuli juuri lasku 164e ja jos en maksa niin joudun maksamaan oikeuskulut , olen niin sairas etten pysty käyttämään ! Tilasin tyttärelle joka ei halunut pillereitä ja ruksasin huolimattomasti että hyväksyn puolen vuoden naimisiin menon tämän huijarifirman kanssa ! En tiedä mitä tehdä olen lähettänyt todistuksia sairaudestani , mikään ei auta 3 muistutuslaskua olen saanut , en ole maksanut ! Auttakaa mitä teen !


      • vihanen
        Tyhmä kirjoitti:

        Tilasin glucomannan.fi näytepakkauksen, enkä huomannut pientä tekstiä perumisesta! Jatkotilauksena tuli 3 kuukauden satsi ja lasku 124,60€.
        Pakko oli maksaa, kun tietämättäni olin hyväksynyt ehdot. Vielä tulee yksi samanlainen satsi.
        Laitoin useita sähköpostiviestejä, ei auta.
        Tuote muka valmistettu Suomessa.
        Tuleepahan arvokas viiden kilon painonpudotus, joka ei edes toimi!

        mulla oli sama juttu kuluttaja suoja asia mies hoiti asiaa ne ottaa tuotteen takasin joka on lähetetty heille glucomannan oylle ja ne mitä töi laskun


    • huijauksen kohde

      Näin ikävästi kävi minulle ,olen tämän huijauksen kohde ja mitään ei voida ei edes poliisi ota kantaa, kamalaa, vaikka vaihdoin tili numeronkin niin sieltä menee joka tapauksessa, apua mitä on tehtävissä

    • ...

      ota yhteyttä kuluttajavirastoon.

      • Huijareita

        Kuluttajaneuvojalta tyly vastaus,että sopimus on pitävä ja lasku maksettava,vaikkei noutaisi postista seuraavaa erää! Se,ettei ole noutanut pakettia postista ei kuulemma ole firman vika vaan kuluttajan moka,että on noin idiootin sopimuksen tehnyt!
        Että tälläiset oikeudet kuluttajalla on! Petturifirma voi kyniä hyväuskoisilta ilmastakin eurot,on erikoista hommaa!


    • ikuinen laihduttaja

      No enpäs ollut ainut "huijattu".
      Luulin saavani kokeilla tuotetta, joka tuli paripäivää sitten ja laskutettukin oli tiliäni yli kuusikymmentä euroa. Mietin kauan missä olen ostokseni tehnyt ja vasta nyt ymmärsin että tämä oli se mainos:

      Nyt voit kokeilla NIDORA-painonpudotusmenetelmää RISKITTÖMÄSTI!
      Käsittely- ja toimituskulut vain € 4,99.
      Koe NIDORAN tulokset jo ennen kuin maksat tuotteesta!

      Todellakin riskitöntä toimintaa. Pankille laitoin kyllä viestin, ettei edellä mainittulle Firmalle saa tehdä enää minkäänlaista maksua tililtäni.

    • älyhoijätti

      voi perseensuti että voin olla tyhmä hanhi. samassa paskassa nyt ja ihan hirvittää mitä mieskultani sanoo tästä. oletteko mitenkään päässeet eroon moisesta jutusta

    • konjakki1

      Heippa! Tilasin myöskin glucomannaa viikko sitten ja eilen tuli näytepakkaus. Tein internetissä omia tutkimuksia ja huomasin joutuneeni huijatuksi. Vasta tänään luin pienen printin "sopimusehdoista" ja siinä sanotaan, että

      "5.
      Tilauksen peruuttaminen
      Mikäli haluat vastaanottaa ainoastaan ensimmäisen kuukauden näytepakkauksen kokonaishintaan 4,90 €,
      mutta et halua määräaikaistilaajaksi, ilmoita siitä meille 14 vuorokauden kuluessa vastaanotettuasi
      näytepakkauksen sähköpostitse osoitteeseen
      [email protected]
      tai muutoin todistettavasti kirjallisesti
      osoitteeseen Glucomannan.fi, PL 5890, 00002 Helsinki. SÄILYTÄTHÄN PALAUTUKSESTA SAAMASI KUITIN.
      Mikäli tilausta ei peruta 14 vuorokauden kuluessa näytepakkauksen vastaanottamisesta, tilaus jatkuu
      automaattisesti 6 kuukauden määräaikaistilauksena, eikä tilausta voi perua kesken sopimuskauden.
      Huomioithan, että palautusoikeus koskee ainoastaan myyntikuntoista ja avaamatonta
      näytepakkausta
      . joka
      tulee palauttaa palveluntuottajalle
      viipymättä
      sen jälkeen, kun olet tehnyt tilausta koskevan
      peruutusilmoituksen. "

      Todella hämärää tekstiä siis! Lähetin kyseiselle firmalle s-postia 14pvän sisällä, että "Haluan vastaanottaa ainoastaan ensimmäisen kuukauden näytepakkauksen kokonaishintaan 4,90 €,
      mutta en halua määräaikaistilaajaksi"

      toivottavasti tuo riittää. Mielestäni tuossa kuitenkin on vaihtoehtona se, että haluaa vain näytepakkauksen ja jos haluaa palauttaa senkin, se onnistuu. HOPE SO! en aio maksaa, ei ole edes varaa, jos laskuja tulee lisää vaan otan silloin yhteyttä kuluttajasuojaan.

      • Äippylinen

        Voi ei ! Mun tilauksesta on tänään 14pv ! Mä peruin tilauksen mutta jos se on huijaus niin mä kuolen! Olen 4 kk pojan 18v äiti ja ainoat tuloni on vanhempainpäivä raha! Voi itku nyt mä en kestä!


      • Äippyliini

        Heipä hei! Kyllä mun tilauksen peruminen onnistui ihan ilman ongelmia? :D siis tää glucomannan! :D


      • Virheistäoppii
        Äippyliini kirjoitti:

        Heipä hei! Kyllä mun tilauksen peruminen onnistui ihan ilman ongelmia? :D siis tää glucomannan! :D

        Kaikille tiedoksi kun näitä tapauksia on useita jo niin pankeillakin on jo tästä tietoa. Joten peruuttakaa heti se korttinne ja tilatkaa uusi. Ilmoitus väärinkäytöksestä pankkiin kirjallisesti ja kaikki yhtiön nimet osoitteet ym pitää tietää myös. Tiliotteekta kopiot näistä veloituksista. Rikosilmoitus pitää tehdä. Pankki palauttaa rahat tilille. Mutta kortti pitää lopettaa heti niin veloitukset loppuu siihen. Muuten ne tekee niistä vuodeksi eteenpäin tilille varaukset ettekä pääse eroon firmadta kun ootte kortinnron antaneet!


      • Virheistäoppii
        Virheistäoppii kirjoitti:

        Kaikille tiedoksi kun näitä tapauksia on useita jo niin pankeillakin on jo tästä tietoa. Joten peruuttakaa heti se korttinne ja tilatkaa uusi. Ilmoitus väärinkäytöksestä pankkiin kirjallisesti ja kaikki yhtiön nimet osoitteet ym pitää tietää myös. Tiliotteekta kopiot näistä veloituksista. Rikosilmoitus pitää tehdä. Pankki palauttaa rahat tilille. Mutta kortti pitää lopettaa heti niin veloitukset loppuu siihen. Muuten ne tekee niistä vuodeksi eteenpäin tilille varaukset ettekä pääse eroon firmadta kun ootte kortinnron antaneet!

        Äippyliini ehkä sait peruutuksen läpi mutta se ei auta eihän nämä ole kuin ammattivarkaita ei niitä kiinnosta sun toimeentulo.Tyhjennä siis heti tilisi kuoleta kortti niin sillä selviät eikä velotuksia tule. Voit olla varma että kun peruutit tilauksen sieltä lähtee heti veloitus sun kortille. Joten nopeasti korjaamaan töppäys niin säikähyksellä selviit!


      • VOI PERÄ

        No, hei- sanottiinko siinä mitä seuraavan paketin hinta on?? Se pitää ilmoittaa, että asia olis laillinen- eihän kenenkään tarvitse ostaa sikaa säkissä!
        Minä menin myös "tähän lankaan"- mutta koitan taistella lakitekstin kanssa heille vastaa- etteivät lähetä enää sitä toista 124 € pakettia. Vastaan pistävät kovasti- muka ei voi enää perua....vaikka ei pakettia ole lähetettykään!!!
        IHME FIRMA!! TODELLAKIN!


      • Seija3

        -Minulle tuli 2 x 6kk tuotteet, eli 2 x 124,60e
        Yritin kans perua jo heti eka ison laskun jälkeen, mut sitten sähkäriin tuli " todiste"-kopio, että olin tehnyt 12kk sopimuksen!!!
        -Miks hemmetissä oisin tehnyt, kun en tiennyt, onko kapseleista ees mitään hyötyä ja voin kertoa kaikille: EI OLE


      • Seija3
        Virheistäoppii kirjoitti:

        Kaikille tiedoksi kun näitä tapauksia on useita jo niin pankeillakin on jo tästä tietoa. Joten peruuttakaa heti se korttinne ja tilatkaa uusi. Ilmoitus väärinkäytöksestä pankkiin kirjallisesti ja kaikki yhtiön nimet osoitteet ym pitää tietää myös. Tiliotteekta kopiot näistä veloituksista. Rikosilmoitus pitää tehdä. Pankki palauttaa rahat tilille. Mutta kortti pitää lopettaa heti niin veloitukset loppuu siihen. Muuten ne tekee niistä vuodeksi eteenpäin tilille varaukset ettekä pääse eroon firmadta kun ootte kortinnron antaneet!

        Onneksi en omista luotokorttia ja tilinumeroani eivät mistään saa. Ainakin näin uskoisin.
        -Aikoinaan olin lirissä luottokorttien kanssa, joten lopetin kaikki ja leikkasin ne roskikseen...enää en huoli ainuttakaan luotollista korttia....en edes pankkikorttia.
        Pankkikortti on, mutta EI luotollinen. Päätin näin suojella itseäni minulta itseltäni.


      • tari12
        VOI PERÄ kirjoitti:

        No, hei- sanottiinko siinä mitä seuraavan paketin hinta on?? Se pitää ilmoittaa, että asia olis laillinen- eihän kenenkään tarvitse ostaa sikaa säkissä!
        Minä menin myös "tähän lankaan"- mutta koitan taistella lakitekstin kanssa heille vastaa- etteivät lähetä enää sitä toista 124 € pakettia. Vastaan pistävät kovasti- muka ei voi enää perua....vaikka ei pakettia ole lähetettykään!!!
        IHME FIRMA!! TODELLAKIN!

        Sain itsekin 129.99e laskun enkä maksa kun en ole sillä rahalla saanut edes tuotetta.


      • pimahtanu

        Teillä pitäisi olla tietoa pakkausselosteessa että ei sovi monien muiden lääkeiden kanssa, joudun maksamaan 260 euroa ja laittamaan vessasta alas kun verenkiertolääkeet ei sovi niiden kanssa, sain selvyyden vasta kun oli jo myöhäistää. Laitoin teille kirjeen jophon ette edes vaivautuneet vastaamaan, eikä teidän sähköpostiosoitteiila pääse laittamaan edes viestiä


      • Ärsyyntynyt
        Seija3 kirjoitti:

        -Minulle tuli 2 x 6kk tuotteet, eli 2 x 124,60e
        Yritin kans perua jo heti eka ison laskun jälkeen, mut sitten sähkäriin tuli " todiste"-kopio, että olin tehnyt 12kk sopimuksen!!!
        -Miks hemmetissä oisin tehnyt, kun en tiennyt, onko kapseleista ees mitään hyötyä ja voin kertoa kaikille: EI OLE

        Kyllä päänsärkyä on tuottanu moinen huijaus. Samallalailla palautin paketin joka tuli korkojen kanssa takaisin. Nyt sain viimeisen paketin vaikka en suostunut lähetystä postista lunastamaan. Postista vaan annettiin paketti kun siellä seuraavan kerran kävin ja sanoivat ettei palautusoikeutta. Tälläiset huijarit ...rahastusta. Olen nyt maksanut laskut ja laskussa luki vielä kiitokset asiakkuudesta. Näin meitä tyhmiä rahastetaan. Nyt en luota enää mihinkään tarjoukseen oli miten luetettava taho tahansa.


    • diiduli83

      Joo ihan vinkkinä kaikille;

      "Ilmaista lounasta ei ole olemassa"

      Lukekaa aina tilausehdot. Ellette niitä ymmärrä, niin jättäkää tilaamatta. Piste.

      Mä tilasin näytepakkauksen glucomannaa ja laitoin heti viestin etten halua sen enempää. Vastauksessa kesti kyllä parisen päivää muistaakseni, mutta peruminen meni läpi. Ei ongelmia!

    • Glucomannasta,apua!

      Glucomannasta....

      Hei vaan kohtalotovereille. Tilasin itse netistä Glucomann.fi:n kautta ja tyhmyy-
      dessäni en lukenut toimitusehtoja kunnolla. Voiko tuon perumisen 14 vrk:n
      sisään tehdä myös silloin kun paketti on jo avattu, ehdin nimittäin aukaista
      paketin ennenkuin tsekkasin netistä näitä muiden käyttäjien kokemuksia.
      Ei kyllä ole missään nimessä minulla varaa maksaa noita normihintoja jotka
      tulevat jatkopakettien mukana. Helkkari että ottaa päähän, toivottavasti virhe
      on korjattavissa....

      • helmi50

        Glucomannan, sama kokemus, peruuttaminen ei ole onnistunut.Laskua en ole kuitenkaan maksanut koska en ole saanut vahvistusta koska tilaus päättyy.


    • Glucomannasta, apua!

      No, ainakin jatkotilauksen peruminen onnistui minulta sähköpostitse,
      vastausviesti oli vieläpä ihan asiallinen. Toivottavasti homma on tällä
      selvä eikä kyseinen firma kiusaa enää jatkossa. Tämän jälkeen en
      totisesti tilaa MITÄÄN vastaavia tuotteita verkkokaupasta. Kokemus
      opettaa....

      • VOI PERÄ!

        HEI, MINÄ SAIN 3 KK PAKKAUKSEN, JA HETI SEN JÄLKEEN LAITOIN S-POSTIA SINNE, ETTÄ EN HALUA SITÄ TOISTA 3 KK PAKETTIA. HYVÄ, ETTÄ EIVÄT "PÄÄLLE KÄYNEET"- OLET TILANNUT 6: KK PAKETIN -SE SIITÄ!
        kERROIN, ETTÄ EN OLE TILANNUT MUUTA KUIN NÄYTEPAKETIN! vÄITTÄVÄT VASTAAN!
        Ilmoitin , että nyt perun sen toisen 3 kk paketin- Ei kuulemma onnistu!

        ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TÄHÄN HUIJAUKSEEN!
        Suomessa mukamas valmistettu- onko pakkaaminen niin kallista, että pitää se homma viedä Viroon???
        VOI PERÄ!


      • ei koskaan enää
        VOI PERÄ! kirjoitti:

        HEI, MINÄ SAIN 3 KK PAKKAUKSEN, JA HETI SEN JÄLKEEN LAITOIN S-POSTIA SINNE, ETTÄ EN HALUA SITÄ TOISTA 3 KK PAKETTIA. HYVÄ, ETTÄ EIVÄT "PÄÄLLE KÄYNEET"- OLET TILANNUT 6: KK PAKETIN -SE SIITÄ!
        kERROIN, ETTÄ EN OLE TILANNUT MUUTA KUIN NÄYTEPAKETIN! vÄITTÄVÄT VASTAAN!
        Ilmoitin , että nyt perun sen toisen 3 kk paketin- Ei kuulemma onnistu!

        ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TÄHÄN HUIJAUKSEEN!
        Suomessa mukamas valmistettu- onko pakkaaminen niin kallista, että pitää se homma viedä Viroon???
        VOI PERÄ!

        Moi! Voi helevetin helevetti suorastaan. Yritin minäkin perua sähköpostitse ja luulin onnistuneeni. Mutta viime perjantaina tuli 3 kk annos hintaan 154e. ja kaikenl lisäksi tulikarhulasku etten ollu maksanu muka näytepakettia. Uskallanko lähettää postitse
        maksutositteen? Siinähän näkyy tilinro,en ehken. Muutes tein kokeen ja laitoin lämpimään veteen vesilasiin pari tablettia puoleksi tunniksi,katsoakseni miten tabletit turpoaa 300 kertaiseksi. paskat,tabl.hajosivat mutta ei tullu muuta kuin muutama retale. Huijausta sekin. Eli laihdutus perustuu siihen et kun juo ison lasillisen vettä ei sovi ruokaa niin paljon. Ei koskaan enää verkkoostoa,se on varma.


      • taapeli
        VOI PERÄ! kirjoitti:

        HEI, MINÄ SAIN 3 KK PAKKAUKSEN, JA HETI SEN JÄLKEEN LAITOIN S-POSTIA SINNE, ETTÄ EN HALUA SITÄ TOISTA 3 KK PAKETTIA. HYVÄ, ETTÄ EIVÄT "PÄÄLLE KÄYNEET"- OLET TILANNUT 6: KK PAKETIN -SE SIITÄ!
        kERROIN, ETTÄ EN OLE TILANNUT MUUTA KUIN NÄYTEPAKETIN! vÄITTÄVÄT VASTAAN!
        Ilmoitin , että nyt perun sen toisen 3 kk paketin- Ei kuulemma onnistu!

        ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TÄHÄN HUIJAUKSEEN!
        Suomessa mukamas valmistettu- onko pakkaaminen niin kallista, että pitää se homma viedä Viroon???
        VOI PERÄ!

        Hei! Minäkin menin halpaan ja tilasin 4.90 kokeilupakkauksen. En tutustunut ehtoihin ym. oma moka. Ajattelin et luotettava kun on suomalainen. En siis perunut ajoissa. Tänään sitten sainkin 3 kuukauden satsin ja laskun 124.60, ja 3 kuukauden päästä tulee uusi latinki. Xellim ltd ja Viro on laskussa, tilasin näitä vihreä kahvi kapseleita. Laitoin sähköpostia tänään sinne, ja ilmoitin että palutan pillerit ja enkä maksa laskua. Eivät sopineet minulle vatsa kipeä ja meni aivan jumiin. Luettuani ihmisten kokemuksia peruutuksista, niin takaisinhan ne tulee minulle.


      • Mänttipää
        taapeli kirjoitti:

        Hei! Minäkin menin halpaan ja tilasin 4.90 kokeilupakkauksen. En tutustunut ehtoihin ym. oma moka. Ajattelin et luotettava kun on suomalainen. En siis perunut ajoissa. Tänään sitten sainkin 3 kuukauden satsin ja laskun 124.60, ja 3 kuukauden päästä tulee uusi latinki. Xellim ltd ja Viro on laskussa, tilasin näitä vihreä kahvi kapseleita. Laitoin sähköpostia tänään sinne, ja ilmoitin että palutan pillerit ja enkä maksa laskua. Eivät sopineet minulle vatsa kipeä ja meni aivan jumiin. Luettuani ihmisten kokemuksia peruutuksista, niin takaisinhan ne tulee minulle.

        Onpa hyvä että on muitakin pöhköjä kun minä.Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.Luulin jo päässeeni eroon muutama kuukausi palauttamastani tilauksesta, niin eikö tule perintätoimistosta lasku maksamattomasta laskusta. Enkä edes ollut saanut laskua. Jipii, mennään porukalla räjäyttämään se paskapulju!!!!!!!!!!!!!


      • toikokuu13
        Mänttipää kirjoitti:

        Onpa hyvä että on muitakin pöhköjä kun minä.Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.Luulin jo päässeeni eroon muutama kuukausi palauttamastani tilauksesta, niin eikö tule perintätoimistosta lasku maksamattomasta laskusta. Enkä edes ollut saanut laskua. Jipii, mennään porukalla räjäyttämään se paskapulju!!!!!!!!!!!!!

        Tekisi mieli mennä räjäyttämään koko virolaisen huijarifirman, mutta kun en tykkää mennä koko Viroon !


      • unesa

        kuluttaja asiamies helsingistä sanoi vitaly club lupista se on rikollis järjestö olen joutunut sen uhdiksi vaikka olen palauttanut tuotteet kaikki alektum helsingistä uhkailee 225,53 euron laskulla jos en maksa 2viikon sisällä tästä seuraa huomattavat oikeudenkäunti ja ulosottokulut luottotietoihin kirjattava maksuhäiriömerkintä.tälläistä on Regimen/Vitalit clup toiminta varokaa tätä kyseistä firmaa.MAYDAY MAYDAY minulla on muutaman sadaneuron eläke .peruutin sopimuksen7pv kuluessa postin kautta koska sähköpostinkautta ei saatu yhteyttä ? mitä tehdä


    • Olkaa muuten yhteydessä vaikka luottokuntaanne tästä asiasta. Uskoisin heidän jopa ilomielin ottavan kantaa tällaiseen. Ja kenties kortin mitätöiminenkin saattaisi auttaa - siitä sitten "hukkaamaan" kortti jollain syyllä :)

    • Glucomannan

      Glucomannan! Tilasin näytepaketin ja olisin perunnut sen puhelimitse, mutta kun laitoin googlen hakuun [email protected] sieltä tuli mainos jossa oli p. 024 384 444. Soitin tuohon numeroon ja sieltä vastasi terveysmarketin henkilö, joka kertoi ettei heillä ole mitään tekemistä koko glucomannanin kanssa. En tajunnut tehdä peruutusta sähköpostitse, mutta se ei varmasti olisi auttanut kun muutkaan eivät ole sitä kautta saaneet tilausta peruttua. Soitin vielä toistamiseen, jonka jälkeen otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jonka kehoituksesta lähetin avaamattomat paketit osoitteeseen. Glucomannan.fi Pl.5890 00002 Helsinki. Olen sen jälkeen käynyt s-postitse heidän kanssaan yhteyttä muka tilauksen peruuntumisesta ja jos asia menee perintätoimistoon ilmoitan sinne että asia on riitautettu. Saa nähdä mikä on lopputulos?.

      • helmi50

        Heips,

        ihan sama kokemus täällä. Postitin tilauksen koskemattomana kirjattuna kirjeenä takaisin mutta väittävät palautuksen tulleen myöhässä.
        Nyt tulee laskuja joita en ole maksanut. Kuluttajasuojaan olen ollut myös yhteydessä. Glucomannan on HUIJAUSTA., Y-TUNNUSTA, KOTIMAASTA jne. en ole saanut selvyyttä. Lopputuloksesta en myöskään vielä tiedä. Olen pyytänyt s.postitse vahvistusta peruutuksesta tuloksetta.
        Samoin, lopputulos vielä epäselvä.


      • Huijattuminäkin
        helmi50 kirjoitti:

        Heips,

        ihan sama kokemus täällä. Postitin tilauksen koskemattomana kirjattuna kirjeenä takaisin mutta väittävät palautuksen tulleen myöhässä.
        Nyt tulee laskuja joita en ole maksanut. Kuluttajasuojaan olen ollut myös yhteydessä. Glucomannan on HUIJAUSTA., Y-TUNNUSTA, KOTIMAASTA jne. en ole saanut selvyyttä. Lopputuloksesta en myöskään vielä tiedä. Olen pyytänyt s.postitse vahvistusta peruutuksesta tuloksetta.
        Samoin, lopputulos vielä epäselvä.

        Moro helmi50 & Glucomannan,

        millaisen vastauksen saitte kuluttajansuojaimmeisiltä? Itsekin tässä samassa suossa, vielä taistelun alkuvaiheessa. Sain maanantaina paketin, jossa 3 pussia näitä kapseleita, sekä tietenkin sikahintainen lasku. Asiakaspalvelu on vastannut sähköpostiin kyllä, mutta vetoaa sopimuksen syntyneen.


      • helmi50
        Huijattuminäkin kirjoitti:

        Moro helmi50 & Glucomannan,

        millaisen vastauksen saitte kuluttajansuojaimmeisiltä? Itsekin tässä samassa suossa, vielä taistelun alkuvaiheessa. Sain maanantaina paketin, jossa 3 pussia näitä kapseleita, sekä tietenkin sikahintainen lasku. Asiakaspalvelu on vastannut sähköpostiin kyllä, mutta vetoaa sopimuksen syntyneen.

        Samat kokemukset. Kuluttajasuojalain mukaan peruutusehdot ovat ok mutta paketissa ne olisi vielä pitänyt olla, ja niitä ei ollut. Se on ainioa johon voi vedota. Ilmoitin Glucomannaan, että uutta pakettia en aio ottaa vastaan ja mun puolesta laittakoon laskun vaikka ulosottoon, en maksa. Kova taistelu s.posititse, olen myös ilmoittanut heille, että tiedän, etten ole ainoa saman kokenut ja poistakoon laskun reskontasta.


      • helmi50
        Huijattuminäkin kirjoitti:

        Moro helmi50 & Glucomannan,

        millaisen vastauksen saitte kuluttajansuojaimmeisiltä? Itsekin tässä samassa suossa, vielä taistelun alkuvaiheessa. Sain maanantaina paketin, jossa 3 pussia näitä kapseleita, sekä tietenkin sikahintainen lasku. Asiakaspalvelu on vastannut sähköpostiin kyllä, mutta vetoaa sopimuksen syntyneen.

        saman vastauksen olen saanut, vetoavat liian myöhään tehtyyn peruutukseen. Sain perinnästä jo laskunkin. Teen rikosilmoituksen seuraavaksi sillä olen palauttanut kirjattuna kirjeenä tuotteet.


      • ihmetyttää!!!

        Mun laskut on nyt riitautettu eli perintätoimisto ei enää hoida niitä eli seuraavaksi tulee sit haaste glucomannanilta jos tulee! LÄHETÄÄN OIKEESTI PORUKALLA HAASTAAN NOI JOS NE RUPEE SIIHEN?? ONX JOLLAIN TULLU HAASTETTA?? mä odottelen tuleeko ja mitä sit tapahtuu... Voi jessus!!!!


      • kkjdjhdh
        ihmetyttää!!! kirjoitti:

        Mun laskut on nyt riitautettu eli perintätoimisto ei enää hoida niitä eli seuraavaksi tulee sit haaste glucomannanilta jos tulee! LÄHETÄÄN OIKEESTI PORUKALLA HAASTAAN NOI JOS NE RUPEE SIIHEN?? ONX JOLLAIN TULLU HAASTETTA?? mä odottelen tuleeko ja mitä sit tapahtuu... Voi jessus!!!!

        Tuliko haaste?! Samoin itekin, odotellessa....


    • kojo1

      Tilasin konjak clucomannan aloitus pakkauksen 4,90 peruin tilauksen kun olin lukenut tilaus ohjeen ennen kuin tuli 14 päivää täyteen sähköpostilla minulle jäi avattu pussi.minulle tuli peruutus ilmoitus sähköpostiin sen jälkeen ei ole tullut enää lähetyksiä.ja se pysyy tallella.

    • Säilytän linjani

      Menin myös samaan halpaan, halusin tästä paskasta pois, mutta huonolla menestyksellä!

      Otin sen paskapaketin mukaan ja menin poliisilaitokselle, tein rikosilmoituksen (en ollut edes eka), poliisi tutkii k.o. firman toimintaa.

      TEHKÄÄ HYVÄT IHMISET SAMOIN! Mitä isompi joukko meitä on, sitä nopeammin tämä paska loppuu!

      • mamma1

        Olen kuvitellut, että ei asia poliisia kiinnosta, mutta tämä pistää miettimään asiaa uudelleen! KIITOS VINKISTÄ!


      • helmi50

        hei,

        otan myös yhteyttä poliisiin, kiitti vinkistä.(glucomannan).


      • helmi50

        oletko maksanut laskun?


      • rituliini

        Olen kans ollut yhteydessä poliisiin ja sieltä sanottiin että jos tulee oikeudelta kirje ei muutakuin vastustaa ja sanoa harhaanjohtavasta markkinoinnista


    • Kohtalontoveri

      Ei kukaan sanonut, onko se Glucomannan pilleri tehokkaita, tai ei edes vaarallisia.
      Joudun nyt nassuttamaan väkisin niin kallisarvoiset tabletit, kun peruutus ei onnistuu.

      • onnistuja

        Tilasin pillerit ja käytinkin pari päivää ja maha turposi. Laitoin heti viestiä, että en voi jatkaa, kun aiheuttaa terveysongelmia tms. ja sain vastauksen, että ok, tilaus perutaan eikä ole sen jälkeen tullut.


      • Pelastunut

        Älä maksa ystäväni vielä,vaan haet lääkäriltä todistuksen,etteivät kapsleit sinulle sovi! Ota kopio todistuksesta itsellesi ja lähetä helsingin toimistoon alkuperäinen! Kuluttaja-asiamies sanoi,että vain näin pääsee tuon 14 pvän peruutusajan jälkeen eroon tuosta huijaushommasta! Itse en noutanut kokeiluerän jälkeen tullutta pakettia,silti minun olisi maksettava pillerit! Onneksi sain lääkärintodistuksen ja sen lähetän toimistolle sekä soitan perintätoimistolle,etteivät enää lähesty minua! Olin ihan paniikissa miten saan lopetettua noiden huijauskapseleiden maksamisen,mutta onneksi kuluttaja-asiamies neuvoi minua! Kertoi,etten todellakaan ole ainoa kyseisen firman kanssa tappeleva pettynyt asiakas! Ikinä en enää tilaa tuommoisilta firmoilta mitään! Kuluttaja-asiamies varoitti esim höyläysterien ym ilmaistarjouksista,ne on ihan vaan huijausfirmoja,jotka kerää meiltä hyväuskoisilta rahat veks!
        Kertokaa kaikille tuttavillenne,etteivät misään tapauksessa tilaa MITÄÄN noista netin kautta mainostavista firmoista! Älkää vaan erehtykö antamaan luottotietojanne tai esim auton rekkaria mihinkään ilmoitukseen,noiden kanssa suuria ongelmia tiedossa! Vahingosta viisastuu ja toivottavasti edes joku viisastuu näistä kokemuksista muutkin kuin itse!


      • helmi50
        Pelastunut kirjoitti:

        Älä maksa ystäväni vielä,vaan haet lääkäriltä todistuksen,etteivät kapsleit sinulle sovi! Ota kopio todistuksesta itsellesi ja lähetä helsingin toimistoon alkuperäinen! Kuluttaja-asiamies sanoi,että vain näin pääsee tuon 14 pvän peruutusajan jälkeen eroon tuosta huijaushommasta! Itse en noutanut kokeiluerän jälkeen tullutta pakettia,silti minun olisi maksettava pillerit! Onneksi sain lääkärintodistuksen ja sen lähetän toimistolle sekä soitan perintätoimistolle,etteivät enää lähesty minua! Olin ihan paniikissa miten saan lopetettua noiden huijauskapseleiden maksamisen,mutta onneksi kuluttaja-asiamies neuvoi minua! Kertoi,etten todellakaan ole ainoa kyseisen firman kanssa tappeleva pettynyt asiakas! Ikinä en enää tilaa tuommoisilta firmoilta mitään! Kuluttaja-asiamies varoitti esim höyläysterien ym ilmaistarjouksista,ne on ihan vaan huijausfirmoja,jotka kerää meiltä hyväuskoisilta rahat veks!
        Kertokaa kaikille tuttavillenne,etteivät misään tapauksessa tilaa MITÄÄN noista netin kautta mainostavista firmoista! Älkää vaan erehtykö antamaan luottotietojanne tai esim auton rekkaria mihinkään ilmoitukseen,noiden kanssa suuria ongelmia tiedossa! Vahingosta viisastuu ja toivottavasti edes joku viisastuu näistä kokemuksista muutkin kuin itse!

        kiitti vinkistä, lääkärintodistuksesta. Sopivasti olenkin menossa lääkärille. Olen jo tekemässä rikosilmoitusta Glucomannanista koska ovat ottaaneet lähetykseni takaisin mutta väittävät, että lasku pitää silti maksaa.


      • ihmetyttää!!
        Pelastunut kirjoitti:

        Älä maksa ystäväni vielä,vaan haet lääkäriltä todistuksen,etteivät kapsleit sinulle sovi! Ota kopio todistuksesta itsellesi ja lähetä helsingin toimistoon alkuperäinen! Kuluttaja-asiamies sanoi,että vain näin pääsee tuon 14 pvän peruutusajan jälkeen eroon tuosta huijaushommasta! Itse en noutanut kokeiluerän jälkeen tullutta pakettia,silti minun olisi maksettava pillerit! Onneksi sain lääkärintodistuksen ja sen lähetän toimistolle sekä soitan perintätoimistolle,etteivät enää lähesty minua! Olin ihan paniikissa miten saan lopetettua noiden huijauskapseleiden maksamisen,mutta onneksi kuluttaja-asiamies neuvoi minua! Kertoi,etten todellakaan ole ainoa kyseisen firman kanssa tappeleva pettynyt asiakas! Ikinä en enää tilaa tuommoisilta firmoilta mitään! Kuluttaja-asiamies varoitti esim höyläysterien ym ilmaistarjouksista,ne on ihan vaan huijausfirmoja,jotka kerää meiltä hyväuskoisilta rahat veks!
        Kertokaa kaikille tuttavillenne,etteivät misään tapauksessa tilaa MITÄÄN noista netin kautta mainostavista firmoista! Älkää vaan erehtykö antamaan luottotietojanne tai esim auton rekkaria mihinkään ilmoitukseen,noiden kanssa suuria ongelmia tiedossa! Vahingosta viisastuu ja toivottavasti edes joku viisastuu näistä kokemuksista muutkin kuin itse!

        Mäkin tappelen ton huijaus firman kans!! Auttox se lääkärintodistus? Mitä sanoit lääkärille? Mä meen kans hakeen todistuksen jos muu ei auta!! Ihmettelen vaan miten tollaset firmat saa jatkaa toimintaansa!!! Huh huh!!!!


      • ihmetyttää!!
        helmi50 kirjoitti:

        kiitti vinkistä, lääkärintodistuksesta. Sopivasti olenkin menossa lääkärille. Olen jo tekemässä rikosilmoitusta Glucomannanista koska ovat ottaaneet lähetykseni takaisin mutta väittävät, että lasku pitää silti maksaa.

        Lähetin kans ne 3 pussia takasin ni lähettääx ne idiootit laskun silti vai?? Laitoin sinne sellasta sähköpostia että prkl!! Kyl niin kiehun tän takia! Mä lähen vaik oikeuteen tappeleen koska rahojani en tollaseen paskaan laita!!! Mennään porukalla ni varmasti saadaan tommote huijari firma lopetettua!!


      • Ehkä pelastunut
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Mäkin tappelen ton huijaus firman kans!! Auttox se lääkärintodistus? Mitä sanoit lääkärille? Mä meen kans hakeen todistuksen jos muu ei auta!! Ihmettelen vaan miten tollaset firmat saa jatkaa toimintaansa!!! Huh huh!!!!

        Kerroin lääkärille,että kapseleista tulee pahoja vatsa- ja iho-oireita,hän kirjoitti syyt todistukseen.Ei ole vielä puljusta kuulunut mitään,saapa nähdä,vieläkö laskuja tippuu! Ilmoitin myös perintätoimistolle,että olen lääkärintodistuksen lähettänyt tuolle huijarifirmalle! Laittoivat maksuni jäihin,kunnes saavat kyseiseltä firmalta selvityksen.
        Ihmetyttää,että miten kenenkään perintätoimiston kannattaa sotkeutua noiden huijareiden kanssa yhteistyöhön?? Ilmeisesti meitä tolloja tilaajia riittää:/ Harmittaa kyllä vietävästi,että erehdyin tilaamaan! Nyt en takuulla tilaa MITÄÄN netin kautta!


      • ihmetyttää!!!
        Ehkä pelastunut kirjoitti:

        Kerroin lääkärille,että kapseleista tulee pahoja vatsa- ja iho-oireita,hän kirjoitti syyt todistukseen.Ei ole vielä puljusta kuulunut mitään,saapa nähdä,vieläkö laskuja tippuu! Ilmoitin myös perintätoimistolle,että olen lääkärintodistuksen lähettänyt tuolle huijarifirmalle! Laittoivat maksuni jäihin,kunnes saavat kyseiseltä firmalta selvityksen.
        Ihmetyttää,että miten kenenkään perintätoimiston kannattaa sotkeutua noiden huijareiden kanssa yhteistyöhön?? Ilmeisesti meitä tolloja tilaajia riittää:/ Harmittaa kyllä vietävästi,että erehdyin tilaamaan! Nyt en takuulla tilaa MITÄÄN netin kautta!

        Odotan kans vastausta vielä ja sit meen lääkäriin ja lähetän todistuksen!! Heti kun perintätoimistolta tulee lasku ilmotan että asia on riitautettu ja laskut saa lähettää niille idiooteille takasin ja katotaan onko pokkaa nostaa syyte mua vastaan!!


      • Vi....aa!
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Lähetin kans ne 3 pussia takasin ni lähettääx ne idiootit laskun silti vai?? Laitoin sinne sellasta sähköpostia että prkl!! Kyl niin kiehun tän takia! Mä lähen vaik oikeuteen tappeleen koska rahojani en tollaseen paskaan laita!!! Mennään porukalla ni varmasti saadaan tommote huijari firma lopetettua!!

        Vaikket noutaisi postista pakettia pitää lasku maksaa,eikö olekin outoa? Kuluttajaneuvoja totesi vaan kylmästi,että eihän se lähettäjän vika ole,jos en ole pakettia noutanut:/ Eli ilmasta pitää maksaa 135 euroa! Viime vkolla lähti lääkärintodistus puljuun.Ei ole vielä mitään kuulunut,kauhulla odotan,joudunko ihan oikeasti maksamaan tyhjästä satasia!
        On se kumma,että nuo kusetusfirmat saa mellastaa eikä kuluttajalla ole lakia takana,prk!


      • helmi50
        ihmetyttää!!! kirjoitti:

        Odotan kans vastausta vielä ja sit meen lääkäriin ja lähetän todistuksen!! Heti kun perintätoimistolta tulee lasku ilmotan että asia on riitautettu ja laskut saa lähettää niille idiooteille takasin ja katotaan onko pokkaa nostaa syyte mua vastaan!!

        samassa tilanteessa ollaan. Tapauksia on jo monia.


      • petetty1
        Pelastunut kirjoitti:

        Älä maksa ystäväni vielä,vaan haet lääkäriltä todistuksen,etteivät kapsleit sinulle sovi! Ota kopio todistuksesta itsellesi ja lähetä helsingin toimistoon alkuperäinen! Kuluttaja-asiamies sanoi,että vain näin pääsee tuon 14 pvän peruutusajan jälkeen eroon tuosta huijaushommasta! Itse en noutanut kokeiluerän jälkeen tullutta pakettia,silti minun olisi maksettava pillerit! Onneksi sain lääkärintodistuksen ja sen lähetän toimistolle sekä soitan perintätoimistolle,etteivät enää lähesty minua! Olin ihan paniikissa miten saan lopetettua noiden huijauskapseleiden maksamisen,mutta onneksi kuluttaja-asiamies neuvoi minua! Kertoi,etten todellakaan ole ainoa kyseisen firman kanssa tappeleva pettynyt asiakas! Ikinä en enää tilaa tuommoisilta firmoilta mitään! Kuluttaja-asiamies varoitti esim höyläysterien ym ilmaistarjouksista,ne on ihan vaan huijausfirmoja,jotka kerää meiltä hyväuskoisilta rahat veks!
        Kertokaa kaikille tuttavillenne,etteivät misään tapauksessa tilaa MITÄÄN noista netin kautta mainostavista firmoista! Älkää vaan erehtykö antamaan luottotietojanne tai esim auton rekkaria mihinkään ilmoitukseen,noiden kanssa suuria ongelmia tiedossa! Vahingosta viisastuu ja toivottavasti edes joku viisastuu näistä kokemuksista muutkin kuin itse!

        siis lähetitkö siihen postilokero osoitteeseen sen lääkärintodistuksen? Itse soitin kuluttajasuoja asiamiehelle,joka sanoi,että kenties ainoastaan tällä tavoin voi tilauksen lopettaa. Olen jo lähettänyt sähköpostia info@glucoman osoitteella ja nyt tuli pillerit takaisin laskun kera!!!!


      • Myös petetty
        petetty1 kirjoitti:

        siis lähetitkö siihen postilokero osoitteeseen sen lääkärintodistuksen? Itse soitin kuluttajasuoja asiamiehelle,joka sanoi,että kenties ainoastaan tällä tavoin voi tilauksen lopettaa. Olen jo lähettänyt sähköpostia info@glucoman osoitteella ja nyt tuli pillerit takaisin laskun kera!!!!

        Laitoin lääkärin todistuksen siihen Suomen toimiston osoitteeseen ja myös sähköpostiin ilmoituksen.LAitoin myös perintätoimistolle viestin,etteivät enää lähettele minulle laskua!


      • helmi50
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Lähetin kans ne 3 pussia takasin ni lähettääx ne idiootit laskun silti vai?? Laitoin sinne sellasta sähköpostia että prkl!! Kyl niin kiehun tän takia! Mä lähen vaik oikeuteen tappeleen koska rahojani en tollaseen paskaan laita!!! Mennään porukalla ni varmasti saadaan tommote huijari firma lopetettua!!

        kyllä, ne idiootit lähettävät perintätoimiston kautta laskun. Olen tapellut monta kuukautta asiasta. Postissa on tod.näk. toinen erä jota en ole noutanut.Seuraavaks pitää tehdä rikosilmoitus. Nyt mulla ei ole tuotetta mutta lasku kylläkin.


      • helmi50
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Mäkin tappelen ton huijaus firman kans!! Auttox se lääkärintodistus? Mitä sanoit lääkärille? Mä meen kans hakeen todistuksen jos muu ei auta!! Ihmettelen vaan miten tollaset firmat saa jatkaa toimintaansa!!! Huh huh!!!!

        kävin myös lääkärissä eikä suostunut antamaan todistusta. Ei pysty siinä tilanteessa todistamaan asiaa...Onko joku pääsyt eroon huijarista? Mä en toistaiseksi. Kait ne laskut menee sitten ulosottoon???


      • helmi50
        Myös petetty kirjoitti:

        Laitoin lääkärin todistuksen siihen Suomen toimiston osoitteeseen ja myös sähköpostiin ilmoituksen.LAitoin myös perintätoimistolle viestin,etteivät enää lähettele minulle laskua!

        Mikä lääkäri kirjoitti todistuksen? en saanut.


      • YX KAHJO LISÄÄ
        ihmetyttää!! kirjoitti:

        Lähetin kans ne 3 pussia takasin ni lähettääx ne idiootit laskun silti vai?? Laitoin sinne sellasta sähköpostia että prkl!! Kyl niin kiehun tän takia! Mä lähen vaik oikeuteen tappeleen koska rahojani en tollaseen paskaan laita!!! Mennään porukalla ni varmasti saadaan tommote huijari firma lopetettua!!

        Minä lähetin myös takaisin ne 3 pakettia, enkä ollut avannut sitä, mutta hepä lähettivätkin sen TAAS MINULLE ja uhkasivat "perusteettomasta" palautuksesta laskuttaa vielä lisää 39,90 €, kun HUOM! JOUTUVAT lähettämään sen minulle takaisin. Muutenkin ne maksavat jo 124,60 €. Täytyykin ottaa lääkärin kanssa puheeksi siitä todistuksesta, ettei ne käy minulle, jos välttyisin loppujen 124,60 € TUHLAAMISELTA. Paitsi, että en maksanut 124,60 euroa ajallaan, niin lähettivät uuden laskun 130,06 € HETI MAKSUUN, en tietenkään maksanut kuin alkuperäisen laskun mukaan, mutta sekin on TODELLA LIIKAA tuollaisesta p....sta mikä ei todellakaan toimi. ETTÄ KUMPA TUOLLAISET PULJUT SAISIKIN NURIN, MUTTA MONESTI HEILLÄ ON RAHAKAS TUKI TAKANA. Liekö sekin muinoin tienattu tuollaisella petoksella???Ajattelevat varmaan tilaajista, että voi mitä kahjoja nuokin Suomalaiset ja uskovat vielä että ne on Suomi-tuotteita


    • kohtalontoveri

      Hei!
      Minä ilmoitin, etten ota viimeiset 3 kk lähetys. Tämä tuotte on täysi hujaus, olen liiotellut pilleri lasissa, siitä tulee, kyllä, liimainen klöntti, joka vastaa pikku lusikallinen tilaa, siinä ei ole mitään höytyä. Olen kokellut käyttää pillerit ohjeiden mukana- tulos 0 !!!
      Tiedän, että monet vievät asia polisille ja kuluttajaviranomaisille ja eivat maksaa laskuut lainkaan ( lue Suomi 24). Minähan ilmoitan, että otan tämä 3 kk paketiin ja hoidan lasku, mutta, hyvät ihmiset, en halua myrkyttää itseeni sen enempään ja en otan seuraavan lähetys 124 eu. Televisio ohjelman tutkijat etsivat ko. Kanadan firma , mutta sitä ei ole olemassakaan. Ja miksi, jos pillerit tehtyy Suomessa pitäisi sotkeutaa tähään Kanada???
      Ja kuinka VOISI TUTUSTUA , jos paketti ei saa edes avataa, vain ihaila sitä avamattomaana14 päivää ja lähetää koskettamana takaisiin,vaikka teillä ei edes palautus sopimusta postissa. Allekirjoitettuna saa lähettää takaisiin 25 eu postikulut, mutta ei sekaa takaa, että te ette velotatte siltti koko summa, koska sopimus mukaan te ilmoitatte "Määräaikaistilaus sisältää tilausehtojen mukaisesti 6 kuukauden tuotteet toimitettuna kahdessa erässä, kummankin toimituksen yhteydessä tulee lasku 3 kuukauden annoksesta (3 * 39,90 € = 119,70 € toimituskulut 4,90 €)."
      Minä sain tabletit puhelin myyjän kautta, joka vaikutti, ettei tämä sitoutuu mihinkään ja en voi lukea ehdot.
      Jos asia ei selviytyy,- minä olen seuraavana jonottamaan kuluttajaviranomaisille.

      • helmi50

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.


      • YX KAHJO
        helmi50 kirjoitti:

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.

        Voi hyvänen aika, ilmoittele mitä hän on mieltä Glucomannanista. Olin vielä niin pönttö että innoissani tilasin vielä SuperShoppinilta Daily Ginger tapuja ja niiden pitäisi auttaa jäykkiin niveliin, niin aivan sama juttu. Tämä nyt kyseessä oleva pulju on Eestissä, Tallinnassa. No minähän lähetin uuden tulleen pakkauksen takaisin, kun mielestäni niistä ei mielestäni ollut apua minun nivel-vaivoihin, mutta kuinkas ollakkaan myös ne tulivat minulle takaisin, vaikka lähetin ne alle 14 pv:n aikana ja sain siitäkin KOROTETUN laskun, mutta maksoin taas vaan alkuperäisen, joten tuleekohan KARHUT perässä. Näitäkin tapuja tulee joka 14:s viikko. Saa nähdä sitten sainko sen katkaistua. Kirjoitin heille vielä melko p....maisen viestin ja irtisanoin tilauksen. Muuten niitäkin tulee aina lisää parisataa. Jonkinlainen uutinen tällaisista "firmoista" pitäisi kyllä tehdä, vaikka Ilta-Sanomiin tai Ilta-Lehteen, tai molempiin, sekä TV-ohjelmaan MOT.


      • VOI PERÄ!
        helmi50 kirjoitti:

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.

        Loistavaa! Itse olen miettinyt samaa. Mitä se pilleri sisältää??? Liivatetta??


      • tarjatt1
        helmi50 kirjoitti:

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.

        laitapa tänne jos saat selville että ovatko ihan humpuukia ja mitä sisältävät....


      • assaronify
        helmi50 kirjoitti:

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.

        Mahtavaa. Ilmoittele miten asia eteneen. Tuotteessaa saattaa olla mitä vaan.


      • Vanha ukko, vielä el
        helmi50 kirjoitti:

        Mulla on kyllä vielä yksi keino jäljellä ..sillä hyvä ystäväni on erikoistutkijana eräässä valtion laitoksessa ja tekee muutenkin tutkimusta elintarvikealalla jne. pyydän häntä tekemään analyysin pilleristä.

        Oletko saanut jo vastausta, olisi kiva kuulla, mitä Glukomannan tuote oikein pitää sisällään.
        Glucomannan markkinoiti tapa on epäasiallinen. Totuuttaja ja rehhtiyttä käytetään kovin säästeliäästi. Toiminnasta saa tosi positiivisen kuvan.
        Nekatiivisessä muodossa.
        Tämmöinen markkinointitapa oli vallalla Suomessa 1900 luvun alkupuolella. Silloin kun oli vielä torppareita.
        Jään odottamaan vastaustasi.


    • Uutisiin!

      Ottakaa yhteyttä Iltasanomiin ja Iltalehteen.

      Tämän voisi ottaa myös esille Uutisissa eli ottakaa yhteyttä Televisioon!
      Tämä on ihan selvään uutisten arvoinen aihe!

      Sitten oikeuteen se firma! Selvää pettämistä.

    • hemmetin 16

      Hei!
      Samassa veneessä minäkin.. Hitto, että sylettää maksaa huijareille... Mutta minäpä en maksa. Tapauksia on jo niin monia, eikö tästä jo joukkokanne pitäisi nostaa?! Onko joku ottanut yhteyttä MOT ohjelmaan? Tai 45min? Varmaan pitäis, laitan viestiä kunhan kiireiltä joudan..

      • masa057

        Minä soitin perintävirmaan keskeytävät perinnän selvittävät firman kanssa.soitin 3.2.2014


      • toukokuu13
        masa057 kirjoitti:

        Minä soitin perintävirmaan keskeytävät perinnän selvittävät firman kanssa.soitin 3.2.2014

        Mikä on perintäfirman puhelinnumero voitko ystävällisesti laittaa osoitteeseen [email protected] ?


    • Pirtsu65
    • tarjatt

      TÄÄLLÄ KANS YKS ONNETON, TOSIN KÄVI SELLAINEN MOKA ETTÄ KIRJOTIN SP VÄÄRIN ILMAN RILLEJÄ JA EI MENNY MIHKÄÄN... TOSIN LÄHETIN AVAAMATTOMAN PAKETIN JONKA SISÄLLÄ PERUUTUS LAPPU.. EI AUTA, EIVÄT KUULEMMA OLE SAANEET PERUUTUSTA AJOISSA.. VOI FUCK.. MUTTA MEINAAN VIELÄ VETOO ETTÄ MISSÄ OVAT EKAN PAKETIN JONKUNLAISET SOPIMUSEHDOT , KYLLÄ OLISI PITÄNYT POSTITTAA EKAN SATSIN KANSSA.. ETTÄ SAPETTAA. TERV NIMETÖN

    • tarjatt

      eli jos joku on innostunut näistä ns laihdutuspillereistä niin multa saa ostaa ilomielin , tosin ei tarvii tota hintaa maksaa.. itse en taida niitä syödä..ja laitan kyllä asiaa jakoon yleisesti et ei jengi tilaa tästä firmasta mitään.. nehän voi näköjään sanoo mitä vaan...törkeetä!!

    • atse

      Nyt firmalla on käytössä joku osoiterekisteri ja koe-erä tulee tilaamatta. Sitten tulee seuraava erä ja lasku sen mukana. Palutusosoitetta ei ole. Ei toimivaa sähköpostia - posti palautui. Ei ole myöskään tilaajan hyväksymää sopimusta johon vedotaan. Nyt odotetaan perintätoimiston yhteydenottoa, jolle palautan pilleripussit ja kokeilemattoman koe-erän.

      Älkää siis vahingossakaan tilatko mitään ko firmalta. Syö kaalisoppaa älä mitään muuta ja kävele niin laihdut.

      • Tyhmä

        Olen myös samaisessa tilanteessa, postissa tuli 3kk:n satsi ja lasku.

        Onko joku maksanut laskun ja sitten vielä sen toisenkin joka tulee 3 kk:n kuluttua?

        Loppuvatko pillerien lähettämiset siihen? Vai tuleeko VIELÄ TÄMÄNKIN JÄLKEEN uusia lähetyksiä? Eli, pitääkö jotenkin erikseeen vielä peruuttaa, ettei halua kuin nämä 6kk joihin on sitoutunut tyhmänä tilatessaan sen "testipakkauksen". Onko kokemuksia?

        Mitähän kapselit mahtavat oikeasti sisältää? Onko edes terveellisiä?

        Laittakaahan kokemuksia. Hemmetti...


    • Hp 2

      Älkää missään tapauksessa erehtykö tämän sivun WWW.glucomannan.info sivuille siinä virmassa ei uskota peruutusta eikä palautusta, laskut tulee paketin mukana ja paketin päällä lukee ei palautusoikeutta, yrityksen pääpaikka näyttää olevan Virossa sinnekkö ne LIIKETOIMINNNASSA kiellossa olevat ovat paenneet, kaikenlaista postimyyntiä harrastaen. Suomesta ei löydy puhelinnumeroa muutakuin perintätoimiston numero Kuopiosta. Tämä on rahastusta ja ei sovi Suomen lainmukaiseen toimintaan.

      • pettynyt 5

        Täälläkin yksi kohtalotoveri.
        Minulle tuli niistä näytekapseleista hirveä kutina ihölle. Ja kurkkuun ottaa kun henkeä vetää. Vaikka olen muuten terve,eikä mitään muuta lääkitystä, Vaan eivät vaan ota peruutusta vastaan eilen tuli paketti postiluukusta ja sis. lasku 124,35 ja kohta tulee perästä uusi samanlainen,eivätkä peru sitäkään mikä ei ole lähtenyt. Mitä pitäis tehdä 250,00 menee humpuuki Firmalle. Onko mitään tetävissä?


    • jepp

      Mitäpäs jos ei annetakaan rahaa huijareille - minä nimittäin olen päättänyt, ettei ne multa vie enää senttiäkään. Niiden sopimusehdot ja markkinoitni on diibadaa ja itse tuote, varmaankin liivatetta, ei se ainakaan 300 kertaiseksi turpoa, kokeiltu on! ;) Ja vielä, pakkauksessa pitää lain mukaan olla merkintä tukehtumisvaarasta jos nielemisvaikeuksia - ja samma på svensk. Sitä ei siis ole. Joten nämä on mun perusteet. Olen ollu jo Kuluttajavirastoon yhteydessä ja rivien välistä voi lukea, että pokkaa on JOS lähtevät oikeuteen suomalaisen asiakkaan kanssa kanadasta käsin.

      JOten onko mitään tehtävissä - ON!

      • huijattu3

        xellim ltd x001 mustamäe kandekeskus sopruse pst209/211 13419 tallinn,estonia


    • Vihreä papu-uute

      Tämä Xellim Ldt jatkaa edelleen toimintaansa ja harhaanjohtavaa markkinointiaan.

      Se mikä olisi kiinnostavaa tietää, niin osaiskohan kukaan sanoa, tuleeko nämä lähetykset Suomesta. Luulisin ettei noita huijauspaketteja ole järkevää lähetellä Virosta, ihan kustannussyistä. Samoin palautukset. Ottaako Itella palautuslähetyksen vastaan vai joutuuko palautuksen maksamaan lähettäjä.

      Laskutuksenhan hoitaa Trust Kapitalal suomalainen firma, jolla on toimintaa usealla paikkakunnalla, myöskin konsermiverkosto Viroon. Samaisella firmalla on myös perintätoimisto.

      • tari12

        Näköjään jatkaa toimintaa sain just 129.99e maksavan laskun,enkä aido maksaa sitä koska sillä summalla en ole saanut tuotteita. Tässä laskussa ei ole edes puhelin numeroa mihin soittaa


      • rituliini

        Taistelen itekin Wellim Ltd kanssa. Palautan ja maksan postimaksut (tehnyt monesti) ja aina ne tulee takas. Olen pistäny s.postia ja kirjeitä mutta ei auta. Perintätoimistosta tuli jo lasku, mutta lähetin sähköpostia sinne samoin oottelen kuluttaja asiatoimiston yhteyden ottoa. Lähetin Huippueduille (jolta green coffeettulee) kirjeen ja vastauksessa sanottiin näin Palautuksenne on tullut väärään osoitteeseen, huippuedut ei myy eikä valmista tuotteita, vaan ainoastaan lähettää eri toimijoiden mainospostia kumppanuusverkostojen kautta.Näinollen emme voi auttaa teitä tehtyjen tilaussopimusten purkuasioissa, teidän pitää olla yhteydessä tuotteen myyjän asiakaspalveluun. Suosittelen olemaan yhteydessä myyjään, ettei maksamaton laskunne aiheuta teille maksuhäiriö merkintää. Me emme voi auttaa teitä tässä asiassa. Odottelen mitä tästä eteenpäin


      • rituliini

        Tallinnalainen firma valmistaa, täällä myy Huippuedut PL 124 01510 Vantaa tänään sain uhkauksen ulosotosta ja oikeudesta


    • Itella Posti

      Hei!

      Lähetyksen voi palauttaa lähettäjälle ilman postikuluja jos lähettäjäyrityksellä on Postin kanssa asiakaspalautussopimus. Voit tiedustella sopimuksen voimassaoloa ja tarkistaa mahdollisen maksuttoman palautusosoitteen asiakaspalvelustamme.


      Ystävällisin terveisin

      Mirva, Postin asiakaspalvelu
      p. 0200 71 000 ma-pe 8-18
      www.posti.fi/yhteystiedot

      • jeppe2

        Haluaisin nyt kysyä erästä seikkaa josta puhutaan huolestunein äänin, että mistä johtuu se, että Itellassa tai matkalla sinne, kirjeitä avataan ja jos sisällä on esim. rahaa niin se katoaa ja silti kirje kulkee sille jolle se on lähetetty?
        Aamulehdessä on monia mielipiteitä vihaisella äänellä, että esim. kirjeitä on revitty eikä lähettäjä sitä ole tehnyt ja sitten niitä on teippailtu, kukkasen siemeniä on kirjeestä hävinnyt, paketteja on kadonnut, arvolähetyksiä on kadonnut ja Itella se vaan porskuttaa eteenpäin puuttumatta koko asiaan Poliisin kautta.
        Ei ole ihme, ettei luottamusta Itella saa ihmisiltä joilta katoaa postikuljetuksen yhteydessä lähetyksiä.
        Onko esim. läpivalaisuosuudella surkeat videovalvonnat ettei katoamisia päästä lopettamaan vai eikö Itella yksinkertaisesti välitä mistään mitään.
        Katoamisen tapahduttua tutkimuksiin kuluu pahimmillaan jopa kuukausia joten ei hyvä veli sentään, milloin saadaan 100%:nen luotto siitä ettei Suomessa posteja tärvellä tai availla sillä kirjesalaisuus Suomessa pitää olla ja jos sitä rikkoo niin ei hyvä heilu.
        Mikäli jossain muualla työpaikalla tapahtuisi sanotaan nyt vaikka työvälineitten katoamisia niin silloin Poliisi puuttuu asiaan kun johtaja ilmoittaa Poliisille tosi Itellassa ei näin tapahdu kun katoaa kirjeistä rahaa tai paketteja vaan postivakuus korvaa kaiken mikäli lähetykset ovat vakuutettu, että näin EU Suomessa


      • Voro itella

        Terveisiä vaan Itellassa työskenteleville varkaille, että syökää paskaa ja tukehtukaa siihen vitun rikolliset.
        Ja ne jotka kadottaa lähetyksiä lajittelukeskuksissa niin hankkikaa silmälasit tai lopettakaa postien availu rikollista sekin on.


      • Odotteleva

        Miten Itella voi kuljettaa pakettia jossa ei ole lähettäjää eihän se meiltä yksityisiltäkään käy.


      • näin täällä

        Itellan virkailija kertoili eilen että lähetystä ei tavitse edes vastaanottaa jos paketissa ei ole mitään tietoja lähettäjästä. Seuraava ruskea itellan pahvikuorissa oleva paketti lähtee bumerangina takaisin sinne mistä tulikin enkä latiakaan maksa. Kehottin vaan että ÄLÄ AVAA ja palauta se itellaan.


      • rituliini

        Xellim Ltd:llä ei ole asiakaspalvelusopimusta joten p.maksut täytyy maksaa itse


      • eläkeläinen
        rituliini kirjoitti:

        Xellim Ltd:llä ei ole asiakaspalvelusopimusta joten p.maksut täytyy maksaa itse

        se on ihan hirveä firma, en olis tilannut koskaan mainospussia jos olis tiennyt että ei pääse eroon,laskuja ja pillereitä tulee vaikka lähetän koko ajan pois olen perunnutkin mutta ei auta,perinnästä tulee laskuja en tiedä mihin tää johtaa


    • vihreääpapua

      Tuo on turha tiedustella, koska Xellim Ldt:llä ei ole palautussopimusta Itellan kanssa, Lähetyksen todistettava palauttaminen Tallinnaan maksaa 20,50 euroa.

      Onko muuten kukaan tehnyt ilmoitusta kuluttajavirastoon ja tai Ecc:lle. Itse keräänparaikaa aineistoa ja sähköpostikeskuteluja Ecc:lle. Syy Harhaanjohtavamarkkinointi.

      Mikäli Mirva sattuu lukemaan tätä vielä, niin vastannetko seuraavaan. Mikäli lähetys tulee Tallinnasta, niin onko siinä muita merkintöjä kuin Itellan merkki oikeassa yläkulmassa.

      • katinka6

        Tuo harhaanjohtava markkinointi syynä on ihan ok. Toimin tilattuani tuotetta ohjeiden mukaan. Tuote ei sopinut minulle, vatsa meni tukkoon kahdeksi päiväksi, vaikka join paljon vettä ja syön aina terveellisesti. päätä särki. Peruutuksen tilauksesta tein viikon sisällä, silti tuli uusi pakkaus. Palautin paketin asiakaspalautuksena Mustamäen osoitteeseen. Parin viikon päästä tuli maksumuistutus, summa oli noussut 124,60 eurosta 129,99 euroon. Laskussa oli maininta, jos teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä as.palvelu puh.,mutta ei mitään numeroa.
        Näiden viestien perusteella olen huomannut, että joiltakin on onnistunut päästä eroon tilauksesta. Sehän luo "luottamusta" firmaa kohtaan, kun kaikille ei olla yhtä ilkeitä. Tai firma itse täytyy olla positiivisten viestien tekijänä.


      • kustettu
        katinka6 kirjoitti:

        Tuo harhaanjohtava markkinointi syynä on ihan ok. Toimin tilattuani tuotetta ohjeiden mukaan. Tuote ei sopinut minulle, vatsa meni tukkoon kahdeksi päiväksi, vaikka join paljon vettä ja syön aina terveellisesti. päätä särki. Peruutuksen tilauksesta tein viikon sisällä, silti tuli uusi pakkaus. Palautin paketin asiakaspalautuksena Mustamäen osoitteeseen. Parin viikon päästä tuli maksumuistutus, summa oli noussut 124,60 eurosta 129,99 euroon. Laskussa oli maininta, jos teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä as.palvelu puh.,mutta ei mitään numeroa.
        Näiden viestien perusteella olen huomannut, että joiltakin on onnistunut päästä eroon tilauksesta. Sehän luo "luottamusta" firmaa kohtaan, kun kaikille ei olla yhtä ilkeitä. Tai firma itse täytyy olla positiivisten viestien tekijänä.

        Laittakaa kuluttajavirastoon kuluttaja-asiamiehelle nuo asiat hoidettavaksi. Tuohan on ilmiselvää huijausta markkinoinnin osalta.
        Samalla selvittävät nuo kytkökset, mitä tuon Xellim ldt yhteydessä esiintyy.


      • rituliini

        Ei mulla ainakaan oo, mutta palautusen yhteydessä vasempaan ylänurkkaan ilmestyi Huippuedut Pl 124 01510 Vantaa, olen monesti palauttanut ja maksanut postimaksut


    • Marko.L

      22.1.2014 tehty tilaus pinkpulesta espanjasta ja lähipostiin se tuli 28.1.2014

      Toinen tilaus tehty 19.2.2014 se tuli Espanjasta lähipostiin 25.2.2014

      Kolmas tilaus tehty 19.3.2014 Espanjaan ja Suomessa se oli 22-24.3.2014 ja kun asun Satakunnassa
      piti tilaamani tuotteet tulla Tamperaan kautta 25.3.2014 eli kun se oli yöllä Tampereella
      niin samana-tai seuraavana päivänä sen olisi pitänyt olla minun lähipostissa.

      Ja paskanmarjat ei ole vieläkään saapunut lähipostiin vaikka on kirjattu kirje ja kohta
      jo toista viikkoa on mennyt siitä kun Kirjattu kirje Tampereelle meni että näin!

      Itellaan kun tein tutkintapyynnön ja kysyin myöhemmin, että kuinka kauan kestää kun saan
      vastauksen? sanottii minulle, että muutamasta viikosta jopa kuukausiin.

      Ei helvetti, onko tämä oikein Suomen kansalaisia kohtaan, että tilatut tuotteet tulevat
      joko myöhässä tai sitten katoavat sen sileän tien jonnekkin.

      Pitää kyllä sanoa, että sana "katoaa" haiskahtaa jokseenkin epäilyttävältä sillä
      onko kuljetusautojen/rekkojen ovet auki kuljetuksen yhteydessä kun katoaa asiakkaiden
      tuotteita silloin kun katoamisia tapahtuu Suomessa.

      • Marko.L

        Yksi asia vielä.
        Otin tämän vuoden tilauksesta valokuvat Itellan lähetysten seurantasivulta omista aiemmista tänä vuonna tehdyistä tilauksista 41 megapikselisellä kameralla ja täytyy sanoa, että terävät kuvat.


      • Uteliasvaan
        Marko.L kirjoitti:

        Yksi asia vielä.
        Otin tämän vuoden tilauksesta valokuvat Itellan lähetysten seurantasivulta omista aiemmista tänä vuonna tehdyistä tilauksista 41 megapikselisellä kameralla ja täytyy sanoa, että terävät kuvat.

        Liittyykö nämä paketti laihdutus tuotteisiin vai mihin?


    • tehkää samoin

      Glucomannan on kanadalaisen laihdutustuotteen suomalainen markkinointi- ja myyntisivusto. Kaupan takaa löytyy Calgaryssa majapaikkaansa pitävä Offlion International Ltd. Sen edustaja Euroopassa on Seinäjoella asuva yksityishenkilö Mikko Pihlajamäki, jolla on myös useita muita edustusmerkkejä huollettavanaan. Glucomannan.fi myy vain kahta tuotetta, joilla joko pudotat painoasi tai saat sen pysymään aisoissa. ”Ihmevalmiste” Konjak-Glucomannan täyttää nimittäin puolet vatsalaukustasi, joten nälän tunne ja nautittavan ruoan määrä pysyvät samalla kertaa kurissa.
      xellim ltd x001 mustamäe kandekeskus sopruse pst209/211 13419 tallinn,estonia

      Tuskin tämä Vihreä Kahvi papu-uute ja sen myynti sekä markkinointi on sattumaa. Sieltä löytyy sama tallinnan osoite takaa.

      Olen itsekin tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle sekä Ecc.lle. Syy on harhaanjohtavamarkkinointi.

      • Huijattu3

        Otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, joka pyysi lähettämään kaiken viestittelyt, laskut, kehotukset ym. hänelle. Ei kuulemma kannata palauttaa tuotetta, tulee vaan uudestaan takaisin. Kuluttaja-asiamies lupasi olla yhteydessä firmaan ja laittaa sitten viestiä.

        Kehotti olemaan tilaamatta mitään näistä nettifirmoista ja ostamaan kaupasta tarvitsemansa. Olkaa siis yhteydessä kuluttaja-asiamieheen, jos ja kun tulette huijatuiksi!


    • perusteet

      Tuotteiden toimittaminen ilman tilausta (ns. negatiivinen sidonta) on kielletty
      Negatiivisessa sidonnassa yritys lähettää kuluttajalle tuotteen ilman tilausta ja vaatii kuluttajaa joko maksamaan tuotteen tai palauttamaan sen. Negatiivista sidontaa on käytetty myös erilaisissa palveluissa. Esimerkiksi alkujaan maksuton palvelu on muutettu maksulliseksi ja kuluttajan on pitänyt ilmoittaa, ettei hän halua sitä.

      Negatiivinen sopimussidonta on kuluttajansuojalain mukaan kiellettyä. Kuluttajan ei tarvitse maksaa tuotteita, joita hän ei ole tilannut. Perintätoimistot eivät saa ottaa perittäväksi kuluttajien maksamatta jättämiä laskuja, ennen kuin ovat varmistaneet saatavien oikeellisuuden.

      Käytännössä kannattaa ilmoittaa yritykselle kirjallisesti, ettei ole tilannut mitään, eikä siksi ole velvollinen maksamaan, säilyttämään eikä palauttamaan tilaamatta toimitettuja tuotteita. Kopio ilmoituksesta on hyvä säilyttää.

      Etäkaupassa monet yritykset ovat sopineet postin kanssa asiakaspalautuksista, jos jostain syystä haluaa palauttaa tilaamatta toimitetut tuotteet. Velvollisuutta siihen ei ole.

    • voihan "vitalis"

      HEI! TILaSIN VIHREÄKAHVI VALMISTETTA SAMASTA PAIKASTA. KAUHEE RIPULI JA TURVOTUS VARMAAN LAIHTUU JOS RUOKA EI PYSY SISÄLLÄ.
      TÄMÄ ON TUO fi@ greencoffeefresh.com. varokaa tätä tuotetta. en tiedä mitä myrkkyä on mutta ei ainakaan terveellistä .
      Varmaan alkavat nuo samat temput laskutuksista mullekin.
      eli paikka on Mustamae Kandekeskus TALINNASTA
      EI TAINUT OLLA SIINÄ TILATESSA TIETOA ETTÄ ON TUOLTA TALLINNASTA. En varmaan olisi tilannut. Oletko laittanut poliisille tiedon. Voihan se kyllä olla ettevät ala tutkimaankaan. Miten lienee kuluttajansuojaviraston laita.
      Ehkä sitä oppii kun ite joutuu kokemaan tällista. En enää ikinä tIlaa kuin suomesta on ihanpelkkää HUIJAUSTA TÄMÄ TUETE SEKÄ LAITOS.
      TULEE MUOVIPUSSISSA TU NS. NÄYTE .Vaikka kuvassa ja mainoksessa kerrotaan ihan muuta.

      • rituliini

        Minä sain rytmihäiriöitä ja sydämen tykytyksiä mutta eivät huomioineet sitäkään. Täytyy varmaan syödä on ne niin kalliita vaikkei muuta hyötyä ole kun sydänvaivat.
        Tietääpähän perikunta mistä hakea korvauksia


    • Huijattu.

      Onko tämä Xellim Ltd huijausasia edennyt mihinkään ? Onko kuluttajavirastossa joku henilö joka tietää asiasta mitään ?

      • rituliini

        Laita vaan tietoa kuluttaja-asiamtoimistolle tietoa ja valitusta niin minäkin oon tehny sieltä olen saanut ohjeita miten toimia. Sinne on tehty useampia valituksia


      • rituliini

        Itse olen laittanut viestiä henri.hölttä@maistraatti.fi ja EEC osoite on ylempänä ota sieltä sekä kuluttajariita lautakuntaan


      • yksi monists

        Kuluttja virasto [email protected] sivu : Xeliim ou harhaanjohtava markinointi.
        Oletko ollut ao virsnomaiseen yhteydessä , kerro mitä on tapahtunut 6 kk aikana?


      • yksi monists

        Kuluttja virasto [email protected] sivu : Xeliim ou harhaanjohtava markinointi.
        Oletko ollut ao virsnomaiseen yhteydessä , kerro mitä on tapahtunut 6 kk aikana?


      • yksi monists

        Kuluttja virasto [email protected] sivu : Xeliim ou harhaanjohtava markinointi.
        Oletko ollut ao virsnomaiseen yhteydessä , kerro mitä on tapahtunut 6 kk aikana?


      • asiaan tutustunut

        Kuluttajavirastossa [email protected] .
        Lue sivu:Xellim ou harhaanjohtava markkinointi.Kuluttajaviraston ohjeet.
        Lue sivu : iltasanomien "liisaa huijattii, virolais yritys taas asialla.
        Lue sivu:vihreä tee humpuukkia
        Lue sivu:tilasitko näytteen laihdutus tuotteita , sinua saatettiin johtaa harhaan.
        Lue sivu:vilunki peliä , näytteen tilaaminen johtaa määräaikaiseen sopimukseen.
        Lue sivu:xellim ou markkinoi harhaan johtavasti laihdutus ja kauneuden hoitotuotteita.
        Kirjoitus näiltä sivuilta , nimimerkki konstaapeli , ÄLÄ MAKSA!


    • Vihreä Hölmö!

      Mites tuo prosessi oikeasti menee jos vain jättää maksamatta. Ensin tulee karhukirjeitä ja sitten lopulta Trustista jotain ulosottolaskuja. Jos siinäkin vaiheessa kieltäytyy maksamasta niin miten se sitten etenee? Pitääkö tämä huijariyritys Xellimin hakea oikeusteitse rahoja? Nostaa syyte yms. Tuskin pystyy. Taidanpa olla vaan maksamatta.

    • muuten maksat

      Näin se menee.
      Ilmoita perintää suorittavalle taholle riitauttavasi laskutuksen syynä harhaanjohtava markkinointi.
      Laita kuluttajavirastoon ilmoitus sekä yhteydenottosi kyseiseen xellim ldt. Ja ilmoita myös tälle xellimille riitauttavasi heidän tapansa markkinoida tuotteita.

    • Höynäytetty

      Olen sanonut sopimuksen 13.2.2014 ja tavaraa vain tulee. Viimeksi oli pakko maksaa lasku kun olivat vieneet perintään ja siitä tulee sitten merkintä luottotietoihin.
      Teen kuluttajavirastolle ilmoituksen ja samoin lähetän Xellim Ltd:lle ja menen palauttamaan tuotteen. Teen ilmoituksen harhaanjohtavasta markkinoinnista.

      Kysyin juuri postista, niin ei ole asiakaspalvelupalutus osoitetta. Tavarat tuli 30.4.2014 taas ja en tiedä miten pääsen eroon niistä.

      • rituliini

        Huippuedut Pl 124 01510 Vantaa tämä firma lähettää green goffeet ainakin minulle,lähetin satsin Tallinnaan mut olikin mennyt Vantaalle ja pistetty läätikon vasempaan yläreunaan tuo osoite.


    • Vihreä Hölmö!

      Itse toimin nyt näin.

      Ilmoitin Xellim yritykselle että en ole n näyte-erän lisäksi tilannut mitään muuta enkä ole sitoutunut mihinkään jatkotilauksiin. Markkinointi on harhaanjohtavaa ja kuluttajasuojan mukaisesti kiellettyä. Lasku on aiheeton ja en tule sitä suorittamaan.

      Lisäksi tein valituksen Euroopan kuluttajakeskuksen sivuilta löytyvällä lomakkeella. Koska Xellim sijaitsee Virossa täytyy valitus tehdä tätä kautta. Lomake löytyy tästä sivulta: http://www.ecc.fi/fi-FI/apua-euroopan-kuluttajakeskuksesta/

      Sitten ilmoitin vielä Trust-kapital yhtiöön, joka hoitaa Xellimin laskutus- perintäasioita, että he edustavat huijariyritystä ja että heidän tuleva perintänsä on perusteeton. Trustista vastasivat että he keskeyttävät asian tähän ilmoitukseen. Oikeudellisen perinnän käynnistäminen jää Xellimin harkintaan.

      Näin. Toivotaan että asia jää nyt tähän ja että viranomaiset puuttuvat tähän toimintaan pian. Mikäli Xellimillä on pokkaa edetä oikeudellisiin toimenpiteisiin asti, niin eiköhän meitä huijattuja ole tässä jo sen verran että saamme ryhmäkanteen aikaiseksi.

      • samassa veneessä

        Mites tämä vihreän hölmön! juttu on edennyt vai onko edennyt ollenkaan?


      • Huijattu!!

        Näin kuluttaja-asiamies käski minunkin toimia. Eli jätän vain laskun maksamatta. Laitoin viestiä fi(at)greencoffeefresh.com mailiin josta tietenkin väittivät vain että ovat täysin oikein toimineet. Sitten tosiaan soitin kuluttaja-asiamiehelle josta käskivät laittaa mailia suoraan Trust-kapitalille joka tosiaan hoitaa perintä asioita ja kerroin heille miten asia on. Nyt ei voi kun odottaa ja katsoa mitä Xellim meinaa tehdä asian kanssa, mutta itse en kyllä laskua aio maksaa. He voivat vetää tyhmänä asian oikeuteen, mutta kuluttaja-asiamies sanoi että hän aikoo myös olla mukana oikeudessa jos sinne asti menee.

        Ilmoitelkaa jos teillä asia etenee jonnekkin!


      • nkkk

        Mukana ollaan haastamassa mikäli kehtaavat laittaa perintään. Laitoin xellimille ja trust kapitalille sähköpostiviestillä reklamaation aiheettomasta laskusta ja lähetyksestä. katsotaan mitä vastaavat


    • Mmmmerkkari

      Voi helvetti...täällä myös eräs, joka oli hetkellisesti riittävän tyhmä sortumaan tuohon huijaukseen :o Eli tilasin siis eilen näytepakkauksen ennen kuin perehdyin koko juttuun tarpeeksi. Iltapäivällä kuitenkin huomasin nämä keskustelut ja menin äkkiä perumaan tilauksen. Asiakaspalvelusta tuli vastaus, että käsittelevät viestini 3-5 arkipäivän kuluessa. Hemmetti, todennäköisesti ehtivät siis joka tapauksessa lähettää ainakin näytepakkauksen.

      Mitä luulette; selviänköhän pelkällä kokeilupakkauksen maksamisella? Pelottaa, jos yrityksestä ei tulekaan enää uutta viestiä peruutuksen hyväksymisestä. Olen jo valmiiksi rahavaikeuksissa. Että ihminen voi olla tyhmä. En ole koskaan ennen hairahtunut mihinkään vastaavaan, en tiedä miksi ihmeessä nyt.

      Arveluttaa myös se, että jos/kun joudun maksamaan näytteen, niin heillä on tiedossa minun tilinumeroni. Ei kai yritys pysty tyhjentämään kyseistä tiliäni ominpäin? Apua.

    • Mmmmerkkari

      Jaaha, tuli vastaus että ovat jo ehtineet postittaa näytepakkauksen. Mutta ovat kuitenkin peruuttaneet jatkotilauksen. Parempi olisi....

      • Odotteleva

        Kokeilupakkaus hampaan valkaisuliuskoista otin sellaisen vastaan ja maksoin kun sopimus niin oli. Luulin et se jää siihen mut tänään sain yli 100 € Paketin ja kirjeessä luki laskun maksaminen on pakollista vaikka palauttaisitte tuotteet.Paketin päällä ei ollut tietoa mistä paketti tuli,joten avasin sen.Laitoin heti tänään sähköpostia etten ole tilannut jatkoa kokeilupakkauksen jälkeen ja sanoin ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos lähetykset jatkuvat .Miten itella voi kuljettaa pakettia jossa ei ole lähettäjää. Seuraillaan tilannetta kiitos kun kirjoititte tänne sain osviittaa etten ole ainut.


      • Huomio !
        Odotteleva kirjoitti:

        Kokeilupakkaus hampaan valkaisuliuskoista otin sellaisen vastaan ja maksoin kun sopimus niin oli. Luulin et se jää siihen mut tänään sain yli 100 € Paketin ja kirjeessä luki laskun maksaminen on pakollista vaikka palauttaisitte tuotteet.Paketin päällä ei ollut tietoa mistä paketti tuli,joten avasin sen.Laitoin heti tänään sähköpostia etten ole tilannut jatkoa kokeilupakkauksen jälkeen ja sanoin ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos lähetykset jatkuvat .Miten itella voi kuljettaa pakettia jossa ei ole lähettäjää. Seuraillaan tilannetta kiitos kun kirjoititte tänne sain osviittaa etten ole ainut.

        Varokaa tätä sivustoa: http://www.vihreäkahvi.fi/

        Tuotekuvaus ja tiedot ei pidä paikkansa alkuperäiseen tutkimukseen nähden. Sivustohan on muutenkin kirjoitusvirheitä täynnä, josta voi vetää johtopäätökset. Tilausehdot sivulla suunniteltu siten, että ne on epähuomiossa helppo ohittaa ja painaa vain "hyväksyn ehdot" täppää. Ja ikävät lähetykset laskuineen alkaa.

        Aina vaan näitä uusia huijauksia pukkaa. Toivottavasti ette luovuta valituksienne kanssa. Tällaiset huijarit ei ansaitse lantin lanttia !


      • huijattu112
        Odotteleva kirjoitti:

        Kokeilupakkaus hampaan valkaisuliuskoista otin sellaisen vastaan ja maksoin kun sopimus niin oli. Luulin et se jää siihen mut tänään sain yli 100 € Paketin ja kirjeessä luki laskun maksaminen on pakollista vaikka palauttaisitte tuotteet.Paketin päällä ei ollut tietoa mistä paketti tuli,joten avasin sen.Laitoin heti tänään sähköpostia etten ole tilannut jatkoa kokeilupakkauksen jälkeen ja sanoin ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos lähetykset jatkuvat .Miten itella voi kuljettaa pakettia jossa ei ole lähettäjää. Seuraillaan tilannetta kiitos kun kirjoititte tänne sain osviittaa etten ole ainut.

        Xellim Ltd. huijasi myös minulta 105,90 e. Luottotiedot ei mene pelkän perinnän johdosta, vasta kun asiasta on oikeuden päätös. Maksoin laskun, vaikka minua neuvottiin olla maksamatta, koska ei ne asiaa oikeuteen vie. Toivottavasti pääsin tuosta paskafirmasta.


      • Ei enää Xellim asiak
        huijattu112 kirjoitti:

        Xellim Ltd. huijasi myös minulta 105,90 e. Luottotiedot ei mene pelkän perinnän johdosta, vasta kun asiasta on oikeuden päätös. Maksoin laskun, vaikka minua neuvottiin olla maksamatta, koska ei ne asiaa oikeuteen vie. Toivottavasti pääsin tuosta paskafirmasta.

        Maksoin ne hampaanvalkaisuliuskat jotta saan rauhan l.unenpäästä kiinni.Aika moista kaupankäyntiä, minulle oli asiakaspalvelu kyllä ihan asiallisen ystävällinen. Odotteleva.


    • TOLLOT holhoukseen

      Ongelma ei todellakaan ole nuo huijarifirmat vaan tollot niiltä tilaavat ihmiset. Ei ihme, ettei Suomi menesty kun täällä on liian paljon toin TOLLOJA ns. ihmisiä. Noin tollojen 'ihmisten ' kuvat pitäisi laittaa julkisuuteen , jotta näille tolloille voisi NAURAA päin naamaa aina kohdattaessa.

      • Jään odottamaan

        Kiitos "TOLLOT holhoukseen" lohduttavasta viestistäsi! On lohdullista, että Suomella on sinun kaltaisia järkeviä ja älykkäitä ihmisiä. Älykkäänä ihmisenä voit varmaan kertoa, miksi sinun kaltaiset ihmiset syntyvät vailla lämpöä ja myötätuntoa kanssaihmisiä kohtaan. Toivottavasti palaat vielä lukemaan viestiäni.


    • tollo lisää

      Hei! tääl kans yks Xellim Ltd uhri. kannattaako ees näytepakkauksen laskua maksaa????

    • EHKÄ yksi onnistuja

      Hei, mulle tuli just s-postiin et jatkotilaukseni on pyynnöstäni peruttu.
      Nyt huolestuttaa että,
      Kuinka monelle on silti lähetetty tilauksia vaikka peruutus tehty?????

      • Katinka13

        On,on lähetetty, vaikka on perunut tilauksen kahden viikon sisällä sähköpostilla, kun ei edes puhelinnumeroa ole ko. firmalla. sekin on jo epäilyttävää. ei mikään rehellinen yrittäjä toimi näin kuin tämä. Olen lähettänyt paketit takaisin ja maksanut postimaksut, silti tuli maksumuistutus. Jos sinä "ehkä yksi onnistuja" onnistuit, on vain osa huijausta, eli eihän kaikkien kohdalla voi toimia samalla tavalla, muuten haiskahtaa liikaa. Muille annetut perustelut ei toimi, kuten esim. ettei ole perunut ajoissa.


      • Mänttipää

        Lasku tuli mulle ainakin vaikka tuli sähköpostiviesti että tilaukseni on peruttu.


      • ihmettelijä

        Vaikka jatkotilaus oli peruttu ja saatu vahvistus jatkotoimitusten perumisesta.
        Siitä huolimatta tuli postilähetyksenä jatko toimitus ja lasku mukana.
        Ilmoitin asiasta ja palautin tuotteet. Sain sähköpostiin anteeksipyynnön ja kehoituksen laskun hävittämiseen. Kertovat tietojäjestelmä häiriösta.
        Sain taas kuitenkin taas karhulaskun asiasta.
        Kielsin laskun aiheettomana, en tiedä miten tämmöisten huijareiden kanssa pelaa.
        Viranomaiset näyttävät olevan voimattomia, tai välinpitämättömiä puuttumaan tällaisiin huijauksiin??


      • naapurilla sama ongelma
        ihmettelijä kirjoitti:

        Vaikka jatkotilaus oli peruttu ja saatu vahvistus jatkotoimitusten perumisesta.
        Siitä huolimatta tuli postilähetyksenä jatko toimitus ja lasku mukana.
        Ilmoitin asiasta ja palautin tuotteet. Sain sähköpostiin anteeksipyynnön ja kehoituksen laskun hävittämiseen. Kertovat tietojäjestelmä häiriösta.
        Sain taas kuitenkin taas karhulaskun asiasta.
        Kielsin laskun aiheettomana, en tiedä miten tämmöisten huijareiden kanssa pelaa.
        Viranomaiset näyttävät olevan voimattomia, tai välinpitämättömiä puuttumaan tällaisiin huijauksiin??

        Mikä on nyt tilanne , oletko ottanut mihin yhteyksiä, kiimostaa kuulla ,

        Eihän tuo voi olla oikeaa toimintaa


    • Huijausta!

      Hei, mikä olisi nyt oikea tapa toimia, kun minulla odottaa 139€ lasku maksamista tuotteista, jotka jo kerran palautin sillä perusteella, etten pysty niitä käyttämään? Onko joku edennyt toimissaan niin pitkälle, että osaisi neuvoa? Menin hölmö lankeamaan samaan ansaan, kuin niin moni muukin täällä ja nyt olen neuvoton! Älkää hyvät ihmiset vain tilatko huippuedut.fi kautta tulleesta tarjouksesta mitään! Etenkään glucomannan-tuotetta. Pitäisikö nyt ottaa yhteyttä poliisiin vai kuluttaja-asiamieheen vai laskutusfirmaan? En halua maksuhäiriö-merkintöjä, mutta en kyllä haluaisi maksaa tuotteista, joita en halua, enkä pysty käyttämään!

      • lueppa tuo

        Glucomannan- ja Vihreä kahvi -laihdutustuotteiden markkinointi harhaanjohtavaa
        18.6.2014
        Kuluttajia houkutellaan tilaamaan Glucomannan- ja Vihreä kahvi -laihdutustuotteiden kokeiluerä, mutta ei kerrota selvästi, että samalla sitoutuu määräaikaiseen tilaukseen. Tuotteiden markkinoinnista vastaava yritys, virolainen Xellim Oü, ei ole korjannut markkinointiaan kuluttaja-asiamiehen vaatimusten mukaiseksi.

        Kuluttaja-asiamies ja kuluttajaneuvonta ovat saaneet satoja yhteydenottoja Konjak-Glucomannan-, Glucomannan-konjak-juurikuitu- ja Vihreä kahvi- / Green Coffee Fresh-laihdutusvalmisteista. Tuotteita on mainostettu Facebookissa, josta mainoksen klikkaaja on päätynyt Glucomannan.fi-, superkuitu.com- tai vihreäkahvi.fi-sivustolle. Kuluttajat ovat saaneet tuotteiden mainoksia myös sähköpostitse.

        Sivustoilla laihdutusvalmisteista on tarjottu 4,90 euroa maksavaa kokeiluerää. Kuluttajille onkin tullut yllätyksenä, että kokeiluerän tilaaminen on johtanut määräaikaisen sopimuksen syntymiseen, elleivät he ole erikseen peruneet jatkotilausta 14 vuorokauden kuluessa kokeiluerän saapumisesta. Tällaista markkinointia, jossa ei kerrota selvästi tilauksen ehtoja, voidaan pitää harhaanjohtavana ja kuluttajansuojalain vastaisena.

        Sivustojen taustalla on virolainen Xellim Oü. Myös kanadalainen Offlion International Ltd on tarjonnut alkuvuodesta 2014 samoja laihdutustuotteita samoilla sivustoilla. Kuluttaja-asiamies on vaatinut ensin Offlion International Ltd:tä ja myöhemmin Xellim Oü:tä korjaamaan markkinointinsa kuluttajansuojalain mukaiseksi.

        Xellim Oü ei ole kuitenkaan reagoinut kuluttaja-asiamiehen kehotuksiin, vaan jatkaa edelleen laihdutustuotteiden sekä Shinewhite-hampaidenvalkaisutuotteen markkinointia samalla harhaanjohtavalla tavalla. Tilanteen korjaamiseksi kuluttaja-asiamies on pyytänyt Viron kuluttajaviranomaisia puuttumaan yrityksen toimintaan.

        Toimintaohjeita kuluttajille

        Jos olet saanut Xellim Oü:ltä laskun, jossa veloitetaan muusta kuin näytepakkauksesta tai tutustumistilauksesta, vaikka olet omasta mielestäsi tilannut yritykseltä vain tuotenäytteen, lähetä yritykselle kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitat kiistäväsi maksuvaatimuksen. Perustele esimerkiksi seuraavasti: ”olen mainoksen perusteella tilannut tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt muita tilauksia”. Tilaamastasi näytteestä riippuen käytä jotain seuraavista osoitteista: [email protected], [email protected] tai [email protected]. Säästä lähettämäsi reklamaatio.
        Tarkista saamastasi laskusta maksun vastaanottaja ja lähetä reklamaatio myös mahdolliselle muulle vastaanottajakohdassa mainitulle taholle. Xellim OÜ:n laskuissa näkyvän Trust-laskutuspalvelun osoite on [email protected]. Et ole velvollinen toimittamaan myyjälle mahdollisesti vaadittua ”virallista” valituslomaketta. Sähköpostiviesti riittää. Muista tallentaa lähettämäsi viesti itsellesi.
        Jos lasku siirtyy perintään, reklamoi perinnästä sähköpostitse perintäyritykselle. Perintäyritys ei saa lain mukaan jatkaa perintää silloin, kun kuluttaja kiistää velvollisuutensa maksaa lasku ja esittää sille perustelut.
        Koska Xellim Oü on virolainen yritys, saat tarvittaessa lisätietoja Euroopan kuluttajakeskuksesta, puh. 029 505 3005, ma-pe klo 9-12.


      • kiitos vaan , nyt riitti

        ÄLÄ MAKSA.LUE:Xellim ou harhaanjohtavaa markinointia , kuluttajaviraston lakimies
        [email protected] auttaa höynäytetyjä.myöd suomi 24 void tutkia toimintatapojaan
        Kun työntää sivuille 200 mainosta, rli on myynyt meidän sähkö posti tunnuksia ,
        Kaiken maailman höynäyd yrityksille, lainaa, laihutusta, ilmaisia pokerikieroksia,
        Hampaat valkoiseksi liuskoja, yritän niitä poistaa , mutta kun painaa osassa niistä
        Trkstiä peru, ei tuu muuta kuin, sininen viiva, hatuttaa kun äsken kirjoitin pitkän
        Jutun de poistettiin ja tuli " teksti voihan räkä"tämän tason tuoteita ja markinointia
        Suoltaa suomi 24 ,eli hyvästi xellim ou ja muut sen yritykset ja myös suomi 24.


    • eec

      Lueppa tuolta ylempää. Siellä on toimintaohjeet tuohon huijaukseen.

    • Huijausta!

      Kiitos tosi paljon tuosta toimintaohjeesta! Ajattelin, että jotain varmaan saan tätä kautta, kun tuntuu olevan niin laajasta ongelmasta kyse.

    • U2?

      Älkää ihmiset menkö tilaamaan vahingossakaan miltään tuntemattomalta firmalta, vaikka saisitte koepakkauksen ilmaiseksi. Kesällä esimerkiksi unohtaa helposti peruuttaa jatkotilauksen ja sitten onkin myöhäistä. Sitoudut ostamaan esimerkiksi puolen vuoden laihdutustabletit 250 eurolla. Nämä firmat ovat usein virolaisia, taustalla voi olla esimerkiksi kanadalainen yritys.

      Pohjoismaisten ja suomalaisten firmojen kohdalla en ole kohdannut vastaavanlaista törkeää rahastusta. Kaikesta näkee, että taustalla on vain ihmisten hyväksikäyttö. Kahden viikon palautusoikeutta ei ole, vaikka yleensä näin pitäisi olla. Yhteystiedot ovat puutteelliset ja tuotteet lähetetään nimettömässä kirjekuoressa.

    • Rituliini

      [email protected] ja [email protected] osoitteita onkohan ollenkaan kun niihin ei pääse. Tuli kuluttajariita lautakunnalta tietoa ja käskettiin ottamaan noihin osoitteisiin yhteyttä, mutta ei niitä löydy. Entäs teillä muilla

    • juupelisjuu

      No ei niitä ehtoja tarvitse sillon noudattaa. Paketti vaan takas, 2vkoa on aikaa palauttaa tuote sen jälkeen kun olet sen saanut, ja sit peruutat kestotilauksen niin sulla ei lainmukaan ole mtn velvollisuutta maksaa yhtään mitään, toki kannattaa kuitit yms säilyttää ja sähköpostit.

    • tepanori

      Ota yhteys PayPaliin, kerro tilanne ja sieltä neuvotaan?

    • konstaapeli123

      Kyseessä on huijausfirma. Ei muuta kuin valitus www.ecc.fi sivuston kautta Euroopan kuluttajakeskukselle. Ja kuluttaja-asiamiestä voi konsultoida asian suhteen mikäli ongelmia.

      Älkää maksako niitä laskuja, jos palautukset eivät onnistu! Jos olette jo maksaneet niin kuluttaja-asiamies neuvoo miten pääsette eroon maksuvelvollisuudesta mikäli muuten ehdot kaupan perumiselle täyttyvät.

      • Onhan tää huijaus homma

        Menin myös retkuun ja tilasin vihreätä teetä heinäkuussa 2014 ja se tutusmispaketti oli tullut lomani aikana enkä olutt huomannut mitään seuraavien erien peruutus tekstiä , kokeilin n.20 päivää,ja totesin humpuukkia ei vie nälkää ja ei laihduta .Sitten elokuussa tuli 3kktilaus n.129e ,meinasin palauttaa heti , mutta kun valmistus oli Suomessa ,ajattelin pitää , mutta kun luin tältä palstalta teidän kokemuksia ,suoranaisesta hädästä,johon eräät ovat joutuneet,päätin palauttaa.
        No kohta tuli takaisin ja hinta 139e.Nyt minä päätin että en maksa,ilmoitin lähettäjälle fi.@green cofffresh.com että en ota mitää heiltä , koska he ovat syylistyneet harhauttavaan markinointiin ja kuluttaja viraston teksti 19.8.14
        Mukaisesti myös etåmyynt säädöksien rikkomiseen .(ks. Kuluttajavirasto ,otsikko Xellim ou markkinoi..)
        Ilmoitin asiasta myös asiskaspalvelu@truskapital ,etten tule maksamaan ao tuote laskuja sekä sama teksti lähti kuluttaja virast
        oon
        [email protected] on tarvittaessa avustamassa jos ao toimet menevät oikeuteen.Mun paketti lähti10.10 eli tuore tapaus ja
        Eräpv on 15.10 katsotaan mitä tapahtuu, ensimmäiseen kirjeeseen sai samaa tekstiä että on sopimus mutta voidaan antaa maksuaikaa,ilmoitin että ei kiinosta , vaan kaikki palautuu ja mitään ei makseta ,ohjeena kks: teksti.Olisi mukava kuulla miten teille aikaisemmin taisteluun ryhtyneille asia on edennyt, ei anneta periksi,tukena kks:lakimies!


      • Onhan tää huijaus homma

        Menin myös retkuun ja tilasin vihreätä teetä heinäkuussa 2014 ja se tutusmispaketti oli tullut lomani aikana enkä olutt huomannut mitään seuraavien erien peruutus tekstiä , kokeilin n.20 päivää,ja totesin humpuukkia ei vie nälkää ja ei laihduta .Sitten elokuussa tuli 3kktilaus n.129e ,meinasin palauttaa heti , mutta kun valmistus oli Suomessa ,ajattelin pitää , mutta kun luin tältä palstalta teidän kokemuksia ,suoranaisesta hädästä,johon eräät ovat joutuneet,päätin palauttaa.
        No kohta tuli takaisin ja hinta 139e.Nyt minä päätin että en maksa,ilmoitin lähettäjälle fi.@green cofffresh.com että en ota mitää heiltä , koska he ovat syylistyneet harhauttavaan markinointiin ja kuluttaja viraston teksti 19.8.14
        Mukaisesti myös etåmyynt säädöksien rikkomiseen .(ks. Kuluttajavirasto ,otsikko Xellim ou markkinoi..)
        Ilmoitin asiasta myös asiskaspalvelu@truskapital ,etten tule maksamaan ao tuote laskuja sekä sama teksti lähti kuluttaja virast
        oon
        [email protected] on tarvittaessa avustamassa jos ao toimet menevät oikeuteen.Mun paketti lähti10.10 eli tuore tapaus ja
        Eräpv on 15.10 katsotaan mitä tapahtuu, ensimmäiseen kirjeeseen sai samaa tekstiä että on sopimus mutta voidaan antaa maksuaikaa,ilmoitin että ei kiinosta , vaan kaikki palautuu ja mitään ei makseta ,ohjeena kks: teksti.Olisi mukava kuulla miten teille aikaisemmin taisteluun ryhtyneille asia on edennyt, ei anneta periksi,tukena kks:lakimies!


    • Ansku huijattu

      Minä tässä kanssa kauhulla odotan että tuleeko uusia lähetyksiä vihreää kahvia...olin niin hölmö et uskoin mainokseen.Tilasin ton näyte pakkauksen,ja peruin jatkotilauksen s.postilla.Saas nähdä tepsiikö:(((

      • kaiken kokenut

        No jos olet perunut,ei sulla Ansku pitäisi olla ,mitään hätää ,voi varautua Suomem kuluttaja
        virasto on antanut ohjeet jos tuntee että on joutunut harhauttavan markinoinin uhriksi
        Käy etukäteen otsikossa:Xellim ou:n harhauttavaa markinointi.... jne siellä on myös tieto
        Kuluttaja viraston mielestä nämä tietyt alayritykset että tuo pääyritys syylistyvät
        Etämarkimnointia säänöksiä rikkovaan toimintaan . Varmaan moni muukin on jo kokenut
        " kauhua " js unettomia öitä, kun on joutunut tähän ,niinkuin joku kirkoitti näillä
        Sivuilla ,ompas epätavallista kaupankäynyiä,no ei nyt muuta voi sanoa että joskus voi
        Sanoa että tästä varmaan moni vetää sen johtopäätöksen että ei mitää osta netistä
        Eikä puhelin myyjiltä,eli moni nuori saattaa menettää jopa työpaikkansa,
        Varmaan myös meidän tähän pyöritykseen joutuneiden olisi jyvä kertoa miten meni.


    • Porvari

      Pitääpä minunkin pistää tuollainen firma pystyyn kun noin helposti näyttää rahaa irtoavan. Virolaisfirma voi pistää kohta pillit pussiin ja omistajat elellä herroiksi. Siksi paljon näyttää näitä maksaneita löytyvän. Niinhän se menee, että tyhmiltä pitää ottaa rahat pois ja mikäs sen helpompaa kun myydä jotain nappeja, joilla pitäisi olla tekemistä laihtumisen kanssa. Oikea keino laihtua voisi pian olla se, että käyttää rahat terveelliseen ruokaan.

    • as. 123

      Toimintaohjeita kuluttajille

      Jos olet saanut Xellim Oü:ltä laskun, jossa veloitetaan muusta kuin näytepakkauksesta tai tutustumistilauksesta, vaikka olet omasta mielestäsi tilannut yritykseltä vain tuotenäytteen, lähetä yritykselle kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitat kiistäväsi maksuvaatimuksen. Perustele esimerkiksi seuraavasti: ”olen mainoksen perusteella tilannut tuotenäytteen ja maksanut sen toimituskulut. En ole tehnyt muita tilauksia”. Tilaamastasi näytteestä riippuen käytä jotain seuraavista osoitteista: [email protected], [email protected] tai [email protected]. Säästä lähettämäsi reklamaatio.
      Tarkista saamastasi laskusta maksun vastaanottaja ja lähetä reklamaatio myös mahdolliselle muulle vastaanottajakohdassa mainitulle taholle. Xellim OÜ:n laskuissa näkyvän Trust-laskutuspalvelun osoite on [email protected]. Et ole velvollinen toimittamaan myyjälle mahdollisesti vaadittua ”virallista” valituslomaketta. Sähköpostiviesti riittää. Muista tallentaa lähettämäsi viesti itsellesi.
      Jos lasku siirtyy perintään, reklamoi perinnästä sähköpostitse perintäyritykselle. Perintäyritys ei saa lain mukaan jatkaa perintää silloin, kun kuluttaja kiistää velvollisuutensa maksaa lasku ja esittää sille perustelut.
      Koska Xellim Oü on virolainen yritys, saat tarvittaessa lisätietoja Euroopan kuluttajakeskuksesta, puh. 029 505 3005, ma-pe klo 9-12.

      Lopuksi. Miksi yritystä ei ole asetettu kieltoon kuluttaviraston puolelta.

      • Eikieltoja

        Ei kuluttajavirasto voi mitään kieltoja asettaa. Siksi.


      • huijattu3
        Eikieltoja kirjoitti:

        Ei kuluttajavirasto voi mitään kieltoja asettaa. Siksi.

        Odottelen seuraavaa pilleri erää sillä vaikka kuinka yritin peruuttaa tilaukseni kesken kaiken niin ei onnistu! Olen siis yhden jo maksanut ja toinen on tulossa kun peruutus ei vaan onnistu niin miten pitäis edetä sen laskun kanssa? Kuluttajaneuvonta ei oikein osannut auttaa tässä asiassa että maksaakko lasku vai eikö?? Ja mitä siitä sit seuraa jos ei maksa? Entä mites tää kuluttajariitalautakunta ja mitäs apua siitä sitten on? Voisko joku auttaa, kyseessä siis toi xellim ja vihree kahvi pilsut.


      • xellimiini
        huijattu3 kirjoitti:

        Odottelen seuraavaa pilleri erää sillä vaikka kuinka yritin peruuttaa tilaukseni kesken kaiken niin ei onnistu! Olen siis yhden jo maksanut ja toinen on tulossa kun peruutus ei vaan onnistu niin miten pitäis edetä sen laskun kanssa? Kuluttajaneuvonta ei oikein osannut auttaa tässä asiassa että maksaakko lasku vai eikö?? Ja mitä siitä sit seuraa jos ei maksa? Entä mites tää kuluttajariitalautakunta ja mitäs apua siitä sitten on? Voisko joku auttaa, kyseessä siis toi xellim ja vihree kahvi pilsut.

        ÄLKÄÄ VAAN MAKSAKO. Tää firma Xellim oy jatkaa toimintaansa ulkoistaen perintänsä arvato Finance: lle. Ja rahaa virtaa kassaan. Ulkoistaa perintänsä.?? Tämän tästä joku vain aina haksahtaa tilaamaan.


      • vieläkö vihreä
        Eikieltoja kirjoitti:

        Ei kuluttajavirasto voi mitään kieltoja asettaa. Siksi.

        Miksi ei poliisia ei kiinnosta? Tämä on niin härskiä toimintaa.


      • toukokuu13
        vieläkö vihreä kirjoitti:

        Miksi ei poliisia ei kiinnosta? Tämä on niin härskiä toimintaa.

        Poliisi tutkii mutta voi kestää vuosia tällainen vähäpätöinen juttu !


      • muutes
        Eikieltoja kirjoitti:

        Ei kuluttajavirasto voi mitään kieltoja asettaa. Siksi.

        Markkinointikiellon voiasettaa uhkasakon voimin, jos on halua.


    • gluco

      Täällä olisi myytävänä Glucomannan kapseleita. Uteliaisuuttani tilasin. Halvalla myyn, päiväyksiäkin pusseissa on vielä pitkälle ensi vuoteen. :) jos kiinnostuit, ota yhteyttä: meri00 (ät) suomi24.fi

    • eihuijattavissa

      Kiitos varoituksesta! Kun yritin Eviran sivuilta saada tietoa laihdutuspillereista esim. carscinia laihdutuspillereistä, jolla on hyvin vetoavat sivut, ei tietoa löytynyt. Ensin tuli kysymys : tarkoititko carsinia* ja sitten 0 tietoa. Eikö olisi paikallaan, että Evira edes toteaisi, ettei tarkempia tutkimustietoja ole saatavissa.

    • huijaritvapaana

      Kai vielä muistatte ne verkostomarkkinoinnin ternimaitokapselit? Niillähän luvattiin että kaikki vaivat paranee ja sitten osoittautuikin että niillä ei tee yhtään mitään. Siitäkään huijauksesta ei ketään tuomittu vaikka oli todella törkeää kuluttajien huijaamista ja valehtelua.

    • Euroo

      Nyt on tullut tuote DR FARIT , laihdutus tuotteet , tulevat PUOLASTA.?
      TAKUUTODISTUKSEN 100 % takuun jos ei 10 kg putoa ,1 kk aikana saa
      PALAUTAA , tai muuten ei halua jatkaa, rahat saa takaisin,mutta, vaikeaa.
      On ,onko kokemuksia!

      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Höynäytetty

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....


      • Tilauksetpaikkakunnalta
        Höynäytetty kirjoitti:

        No tähän DrFARININ HUIJAUKSEEN menin minäkin.
        Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan, josta siirsivät asian Euroopan Kuluttajaneuvontaan.
        Olen reklamoinit PayPalin kautta. Sen kautta on keskusteluyhteys myyjään. Reklamointi muuttuu valitukseksi ellei asia hoidu määräaikaan mennessä.
        Paketti on palautettu ja tilinumero laitettu, johon voivat rahat palauttaa.
        Nyt odottelen tilille rahoja.....

        Yllä oleva henkilö ja minäkin olemme kirjoittaneet Se Farin huijaustuotteesta .
        Ymmärtääkseni olemme molemmat saaneet rahat takaisin ,kiitos Euroopan kuluttaja keskus,Suomi. Otti asian hoitaakseen ,niin että Puolan vastaava viranomainen hoiti rahamme takaisin , voit lukea Se Farin valetta keskusteluista.
        Mutta vaati kyllä sähköposteja ja Puolaan ja EKK Suomi.
        Tärkeää on oikeuksistaan kiini pitäminen , muuten harhaanjohtava markkinointi jatkuu , ja lisääntyy, nyt on lisääntynyt vanhojen ihmisten huijaamista koti myynti,sektorilla mm ikkunat , Putkiremonttia ja ilmastointi puhdistus sekä hormien uusinta ,ovat aloja joissa kotimyyjät väsyttävät erikoisesti vanhuksia allekirjoittamaan heti tilaus sopimuksen ,kyse on jopa kympitonnien tilauksista?!


    • turkulainen1958

      Älkää ikinä tilatko Garciniatotaldiet.com yritykseltä mitään. Tilasin näytepakkauksen 5,90 mutta peruin sen heti, koska luin niin paljon negatiivista yrityksestä. 3 viikon päästä oli tililtäni veloitettu 99 euroa!!! Heidän sähköpostinsa ei toimi, chatissa vastaa varmaan joku robotti, joka ei ota mitään kantaa. Ihan selvä huijausfirma, boikotoikaa !!
      Mitään tilausvahvistusta tai sopimusehtoja ei tullut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe