Päätin kokeilla tätä revitalashia,kun oli niin kehuttu. Aika kallis hinta,mutta halusin kokeilla onko siitä mihinkään. Olen käyttänyt sitä 7 viikkoa nyt ja jonkunverran olen huomannut,että ripset ovat pidentyneet ja taipuisammat. Sitten kun laittaa ripsiväriä niin eron kyllä todella huomaa. Ihan yllätyin,että ripseni ovat todella pitkät. Kyllä tämä toimii. Jatkan käyttöä. En todellakaan halua ottaa mitään räpsyttimiä(ripsien pidennyksiä),kun tämä toimii hyvin. Ainut vaan,että revitalash tarvitsee sitten sen ripsivärin,että eron huomaa tosiaan kunnolla. Olen tyytyväinen,ihan kuin olisi tekoripset tai pidennys.
Revitalash
7
207
Vastaukset
- riskiä hommaa tuo
niin parempiahan ne silmän väripigmenttimuunnokset sun muut sisäänpäin kasvavat karvat on kuin pidennykset..
- elliipp
Olen käyttäny Revitalashia 2 vuotta eikä mitään negatiivisia oireita ole ollut. Uutisoidaan, että Revitalash on vaarallista. Moni tuttavanikin on kauhussaan kun käytän tuotetta. Myös tupakan poltto, hiusten värjääminen, rakennekynnet jne ovat vaarallisia. Kukaan ei vain esimerkiksi hiusten värjäämisen haitoista tai vaaroista puhu...
- Äly hoi älä jätä
Mikä on ripsen tehtävä? Suojata silmää. Miksi ripsi kasvaa, kun tuotetta käyttää? Siihen kohdistetaan niin voimakasta ärsytystä, että ripsen on pakko kasvaa suojatakseen silmää kyseiseltä myrkyltä.
Tutkimukset nimen omaa osoittaa, että ongelmat ilmenee, kun tuotteen käyttö lopetetaan eli ripset voi alkaa kasvaa sisään päin jne. Ottakaa hyvät ihmiset selvää näistä asioista. Tuote on jo vuosi sitten vedetty pois Amerikan markkinoilta.- Äly hoi älä jätä
Btw kirjoitin jo vuonna 2011 kommentteja jossa kerroin tästä mekanismista ja huomasin nyt, että kaikki aiemmat kommenttini on poistettu. Lueskelin lisää ja huomasin, että myös Ruotsissa näitä on vedetty pois markkinoilta. Ruotsalaisesta tutkimuksesta muuten käy ilmi, että mm. Revitalash sisältää lääkeaineita, vaikka muuta väittävät.
- ahhahaa haa
Ahhahaa. repesin kun vertasit tupakanpolttoa rekennekynsiin ja hiusvärjäykseen!! mahtava tietous sulla! kiitos nauruista.
- elliiipp
Niin, hiusvärit ja tupakka ovat molemmat syöpää aiheuttavia. Rakennekynnet varmaan nekin, mutta ainakin erittäin allergisoivia. Näillä palstoilla jankutetaan kuinka kaikki kauneuteen liittyvä on vaarallista ja väärää. Mutta esimerkiksi tupakoinnin vaikutuksista negatiivisesti ulkonäköön ei puhuta. Satuinpa vain ottamaan tuon tupakan esimerkiksi tähän juttuun.
- tmk4
elliiipp kirjoitti:
Niin, hiusvärit ja tupakka ovat molemmat syöpää aiheuttavia. Rakennekynnet varmaan nekin, mutta ainakin erittäin allergisoivia. Näillä palstoilla jankutetaan kuinka kaikki kauneuteen liittyvä on vaarallista ja väärää. Mutta esimerkiksi tupakoinnin vaikutuksista negatiivisesti ulkonäköön ei puhuta. Satuinpa vain ottamaan tuon tupakan esimerkiksi tähän juttuun.
Heippa, olen käyttänyt revitalashia. Ripset kasvoivat, mutta nyt on tullut silmäkipua (vihloo/sykkii silmän sisältä). Tutkin kanssa tarkemmin asiaa ja huomasin, että jenkeistä vedetty markkinoilta pois. Odottelen nyt vielä pari päivää ennen kuin menen lääkäriin jos vaikka helpottaa kun lopetin tuon revitalashin käytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472