Alkaisko nyt jahti että kuka. Annetaan olla
Loton päävoitto Jämsään
27
1732
Vastaukset
- utelias ko?
mutta tuntuu kiinnostavan.?
- potti10026
Late sen sai tai Riuku tai Ape
- Vielä pieni tili
En ole vielä uskaltanut tarkistaa omaa pelisivustoa veikkauksen sivuilla mutta kun tarkistan ja jos olisi sellainen tsäkä käynyt että siellä päävoitto 6 miljoonaa olisi niin eipä tarvitsisi Jämsäläisten jahdata ja arvuutella että kuka, kuka. Minä meinaan näyttäisin heti sen että nyt on massia päällä ja siinä saisi kateelliset Jämsäläiset vinkua ja kitistä ihan rauhassa.
- vihtalehti
kyllä se meni paperi tehtaalle--
- naapuri5
Tottakai se oli paperimies ja vielä sellainen, jolle lähtö jo tehtaalta marraskuussa tiedossa, joten oikeaan osui.
- Kyllä
sen loton päävoiton sai Salamine. Kahtokaapas vaan... kohta on Aino-polokupyörässä uuvet kummit... ajellaan kohta jo muuallakin päin Jämpseä kun Kaipolassa ja Hulkkion venesatamassa... yhen Tähen Jallukin vaihtuu kolomen Tähen Jalluun...
- Ehkä ensikierroksella?
Valtavasti onnea voittajalle! :) Kiva nähdä että omalle kylälle osui, muistahan nauttia rahoistasi!!
- Muistikatkos
Tuskinpa tuommoinen asia unohtumaan pääsee. :-)
- kyrpens
Muistakaa myös Jämpsäläiset kadehtia.
- Maks Ukyky
Jos on kotiseutuhenkinen, niin kaivattaa Patalahden kanavan, remontoi Jämsänkosken uimahallin, maksaa Längelmäen jäähallin velat ja ostaa Hallin varuskunnan... :-)
- oi5lt
tekisitkö ite niin
- Miljonääri Late....
oi5lt kirjoitti:
tekisitkö ite niin
Jokohan tehtaalla voittaja tiedetään. Nyt ei oo tylsää sielläkään....
- Maks Ukyky
oi5lt kirjoitti:
tekisitkö ite niin
Tottakai tekisin! Saisivat nillittäjät nenilleen.
- onnea voittajalle
kakkukahvit kaikille tehtaalla ois nyt kyllä paikallaan.
- kitupiikki saita
Toivottavasti meni jollekkin nuorekkaalle, joka ymmärtää käyttää rahoja.
- kateellinen jämsä
Onko voittajasta tietoo et voi alkaa velkoja periin takasin :D
- Katkera Jämpsäläinen
Se varmaan ostaa Pitkävuoren ja sen kuntotalon.
- kuusoikein
mie sen sain ja oon onnelinen. nyt naiset soittelee ja pyytää kahville ja käymään. tahtovat nähdä.. kyl mie ostan kunnon auton ja palkkaan siihen kuskin ja lähen tokankerran tallinnaan ja lykkään rahaa kauniisiin naisiin se se on elämää. saako tonnilla piparia virosta? ja mites viinat, saako tuoda enemmän kuin 2 litraa kirkasta? jos saa niin tuon kaikille viinaa. oon nii onnellinen!
- Jämsän Komii
Jumagekka mua ottaa niin päähän ettei tullu mulle potti!
- puujatsar
jo kolahtaa liikaa saamaan sukuun..
- jon bono
Voittaja on 93 syntynyt Eloselta lopputilin ottanut mies, joka on lähdössä armeijaan heinäkuussa. Varma Tieto.
- 6 mills thäts gängst
jon bono kirjoitti:
Voittaja on 93 syntynyt Eloselta lopputilin ottanut mies, joka on lähdössä armeijaan heinäkuussa. Varma Tieto.
Älä jauha paskaa. Minä sen voiton vein.
Katelkaas kuinka ilmestyy uusi Rolls Royce katukuvaan. - syväkurkku
6 mills thäts gängst kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Minä sen voiton vein.
Katelkaas kuinka ilmestyy uusi Rolls Royce katukuvaan.Näitkö samalla kostean unen, lökäpöksu luuseri.
- jebujebujee
N.S. sen voitti.
- Super Jämpsäläinen
Joko se voitto näkyy Jämpsän katukuvassa vai onko voittaja muuttanut täältä paremmille vesille?
- dfdfdf1
se on tämä jämpsän iso suinen mutta pieni munasin dodge jätkän isä se voittaja ..
- Jebujebujee
Taitaa ne rikolliset päästä helepoimmalla taas... No onha se hyvä että valtio saa omansa. Kai se lapsensa elättää. Niitäkin on jo lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462