olen hakemassa Helsinkiin aikuispuolelle Lähihoitajaopintoihin.Olen kahden lapsen äiti ja haaveenani on päästä pikkukylästä ihmisten pariin.Osaisiko kukaan neuvoa mitä tehdä onko parempi ottaa lapset mukaan ja etsiä sopiva asunto meille vai muutanko yksin ja etsin yksiön tai solun..?
Täällä tuppukylässä on lähihoitaja koulutus,mutta ei vaan kiinnosta jäädä tänne.Miehellä on vakkari työ,joten hän jää.Miten selitän esim työkkärissä tai sossussa muuttoni,jos esim eroamme..?
Onko kukaan aikuisopiskelija tehnyt vastaavaa valintaa?Osaisitko neuvoa minua?
Lähihoitajaksiko..?
4
203
Vastaukset
- asd6
Heippa! :)
Kuinka kaukana tämä pikkukylä on? Lähihoitajaksi opiskelu on rankkaa lapsettomallekkin, joten parhain ratkasu olisi asua yhdessä lapsen isän kanssa. Näin lapsilla on äiti lähellä :) Onko hakemasi aikuisopiskelu päivä/ilta?
Sinuna lukisin lähihoitajaksi siellä tai kenties aloittaisin siellä opinnot ja katselisin ja tunnustelisin miltä opiskelu niin tuntuu ja puntaroisin vaihoehtoja :) Voithan muuton yhteydessä toki vaihtaa opiskelupaikkaasi eikö vain? :)
Tsemppiä! - muutosta elämään
Hei,
kiitos vastauksestasi.Tämä pikkukylä on 400km päässä.Opiskelisin päivisin.Opiskelu iltaisin on liian rankkaa,olen sitä kokeillut.
Mutta täytyy vielä pähkäillä.:) - 2+3
Jos opiskelu iltaisin on rankkaa, on ero lapsista paljon rankempaa. Mutta meitähän on joka lähtöön.
Onko sinulta jäänyt nuoruus väliin? Sen etsiminen ei enää kannata. Kun et enää ole villi ja vapaa. - lisbet791
Sullahan on samankaltaiset suunnitelmat kuin mulla:D Sain opiskelupaikan, mutta muutan silti omaan kämppään asumaan. Kun valmistun muutan Helsinkiin, sinne olen aina halunnut asumaan joskus viihdyin siellä... Opiskelu on rankkaa, itse en jaksaisi neljää muksua hoitaa samalla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462