Buzzadorina testasin Veet-sarjan uutuuksia

buz1

Olen ollut mukana Buzzaamassa Veetin tuotteita. Sain kotiin Veet Easy Wax sähkökäyttöisen roll-onin sekä Veet Precision Wax & Care putkilon joka on tarkoitettu käytettäväksi mm kulmakarvoihin ja muuhun täsmä vahaukseen.

Testatessani roll-onia totesin sen olevan liian aikaa vievää ja jälki oli epätasaista ja homma oli aika sotkuista. Kummankin säären karvojen poistossa meni reilu tunti ja lopuksi piti vielä höylällä vetää sileäksi. Lisäksi vahaa sai rapsutella pois ihosta. Mutta niiltä alueilta, joista karvoitus lähti hyvin pois niin karvoituksen takaisin kasvussa menii normaalia kauemmin. Kosteuspyyhkeistä jäi kiva, ruusuinen tuoksu.

Samoin Veet Precision Wax & Care tuntui olevan minun kasvojen karvoitukselle liian tehoton.

Voin suositella vahan käyttöä, jos sinulla siihen aikaa on. Minulla ei iltaisin ole aikaa, joten tyydyn käyttämään höylää tai käsien välissä lämmitettäviä vaha liuskia.

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmaista mainosta

      Tänä aamuna TV1:n AamuTV:n uutisissa kerrottiin kuinka nuoria viedään kuin pässiä narusta ja houkutellaan mainostajiksi ilmaiseksi. Tämä Buzzador -firma on ilmeisesti eräs näitä aktiivisia, ainakin tänne levitettyjen sääntöjenvastaisten mainosten perusteella (Suomi24 sääntöjen mukaan keskustelupalstalla ei saa mainostaa tuotteita). Tuossa uutisoinnissa kerrottiin kuinka nuoret luulee että heidän on mainostettava saamaansa tuotetta blogeissa vastineeksi saamistaan pikkunäytteistä.

      Eiköhän Buzzador lopeta nopeasti tämän Veet Precision Wax & Care kampanjan koska siitä on tullut valtavasti negatiivista palautetta keskustelupalstoille. Ehkäpä firma pyrkii myös poistamaan näitä negatiivisia kommentteja.

      Sitten vielä nuoret luulevat olevansa jotain erityistä kun on "hyväksytty" buzzadoriksi vaikka todellisuudessa jokainen halukas pääsee mukaan sillä tämä mainostustapa on hyvin halpaa firmalle. Toinen kielletty toiminta on mainostykkääminen facebookissa, yksi tykkääjä saa palkinnon ja tuhannet muut tekevät ilmaista mainostusta kavereilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe