Ilman tuota nauhaa missä on kello? http://oi40.tinypic.com/m75e8o.jpg tulisi siis käteen eli ois pienempi.. Mutta nih?
SUUNNILLEEN tiedän että eri paikoissa maksaa erihinnat jne :)
Paljonkohan tälläiselle tatuoinnille tulisi hintaa?
21
8299
Vastaukset
- lifemocker
säkö nyt meinaat pölliä jonkun toisen ihmisen tatuoinnin?
- gggryyygggeeen
No se studio itse asiassa vaikuttaa aika paljon, että täällä omassakin kaupungissa on eräs paikka missä tuo maksaisi kuvailemanasi suurin piirtein 200 ja eräässä toisessa studiossa hinta olisi vähintään tupla tai hieman korkeampi. Pk-seudulla voi maksaa sitäkin enemmän koska siellä maksaa kaikki enemmän. Et sanotaan 200-600 €. Aika iso haarukka joten kannattaa vaan mennä sieltä studiolta kysymään, niin kuin aina. :)
- m75e8o
lifemocker ei. Vaan kyynpähän vaan nyt ton hintaa, koska mulla tulee ton pääkallon kohdalle kasvot..
- inkolio
Hyvät tatuoitsijat eivät kopio tatuointeja, vaan tekevät aina oman näköisen version, voit toki näyttää minkä tyylistä haluat. Hintaa ei voi arvioida muuten kuin useampi satanen ainakin.
- lifemocker
käyt parissa kaupunkisi liikkeessä kysymässä hinta voi olla jotain 400-600e, mutta riippuu kovasti tekijästä ja kaupungista kuten tuolla jo todettiin
- asdghj
Mitäköhän mahtais tuollasella olla suurinpiirtein hintaa?
http://abouttattoosart.com/dragon-tattoo-designs-and-meanings/japanese-dragon-tattoos-designs-and-their-meaning/attachment/japanese-dragon-tattoo-designs-and-meaning- weeeyh
Noin 800-1000 pk-seudulla. Noin isoissa duuneissa kannattaa kysyä päivätaksaa. Monilla se on n. 400-500. Joten tuon saisit kahdessa istunnossa tehtyä.
- asdghj
Täyteen hakattu japski tyylin hiha pyörisi siis useissa tuhansissa?
- adfghtre
Jep.
- lifemocker
noh itsellä olkapää-kyynärpää väli oli jotain 700e
joten full sleeve jotain 1500?
- jepjepppp
Sellaset 400 euroa, riippuu tuleeko väriä vai ei ja onko kuinka yksityiskohtainen yms.
- hep hep...
Ammattilainen ei 400 eurolla suostu tuota tekemään. Autotallin nurkassa töhertävät amatöörit tekee varmasti.
- lifemocker
hep hep... kirjoitti:
Ammattilainen ei 400 eurolla suostu tuota tekemään. Autotallin nurkassa töhertävät amatöörit tekee varmasti.
huom pk seudulla on about 30% kalliimmat hinnat kuin muualla suomessa
- 879954
lifemocker kirjoitti:
huom pk seudulla on about 30% kalliimmat hinnat kuin muualla suomessa
Meneekö niin suureks ero.
Hinnoittelua katsoneena sanoisin, että pk-seudulla Hki-Lohja-Hyvinkää tuntitaksa sama. Isot kaupungit Tre,Turku samoin.
Eli pitäskö puhua iso kaupunki versus pikku kaupunki hinnoista? - lifemocker
879954 kirjoitti:
Meneekö niin suureks ero.
Hinnoittelua katsoneena sanoisin, että pk-seudulla Hki-Lohja-Hyvinkää tuntitaksa sama. Isot kaupungit Tre,Turku samoin.
Eli pitäskö puhua iso kaupunki versus pikku kaupunki hinnoista?mulla on nyt selkäkuva-projektissa laskennallinen keskiarvo jotain 60e/tunti täällä kuopiossa
- asdghj
kuinka kauan arviolta menee hakata sellainen?
- m75e8o
Alottaja olen ja siis kuopiossa ton ekan kuvan ottaisin niin paljonko siellä suunnilleen? Tinolla käyn ottamassa.
Ja siis tulee tohon ranne-kyynärpää väliin. Ylös ruusuja ei alas ja siis pääkallon kohdalla on kasvot.- lifemocker
ei kannata käyä kysymässä kun tiiät missä meinaat ottaa? :D
- m75e8o
en oo pääsemäs kuopioon vähään aikaan niin haluaisin suuntaa antavaa hintaa sille, koska mulla ois nyt 800e rahaa ni mietin pitääkö säästää vielä lisää
- lifemocker
ei tarvii säästää enempää. mutta etkö oo kuullu sellaisesta maailmalla mullistaneesta asiasta kuin SÄHKÖPOSTI?!
No missä meinasit pistää ton ...mulla on melkein pienempi tatuointi tosta mutta kuva on delfiini ja maksoi 300 euroo needle pointissa .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462