Paljonkohan tälläiselle tatuoinnille tulisi hintaa?

m75e8o

Ilman tuota nauhaa missä on kello? http://oi40.tinypic.com/m75e8o.jpg tulisi siis käteen eli ois pienempi.. Mutta nih?

SUUNNILLEEN tiedän että eri paikoissa maksaa erihinnat jne :)

21

8299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

säkö nyt meinaat pölliä jonkun toisen ihmisen tatuoinnin?

• gggryyygggeeen

No se studio itse asiassa vaikuttaa aika paljon, että täällä omassakin kaupungissa on eräs paikka missä tuo maksaisi kuvailemanasi suurin piirtein 200 ja eräässä toisessa studiossa hinta olisi vähintään tupla tai hieman korkeampi. Pk-seudulla voi maksaa sitäkin enemmän koska siellä maksaa kaikki enemmän. Et sanotaan 200-600 €. Aika iso haarukka joten kannattaa vaan mennä sieltä studiolta kysymään, niin kuin aina. :)

• m75e8o

lifemocker ei. Vaan kyynpähän vaan nyt ton hintaa, koska mulla tulee ton pääkallon kohdalle kasvot..

• inkolio

Hyvät tatuoitsijat eivät kopio tatuointeja, vaan tekevät aina oman näköisen version, voit toki näyttää minkä tyylistä haluat. Hintaa ei voi arvioida muuten kuin useampi satanen ainakin.

• lifemocker

käyt parissa kaupunkisi liikkeessä kysymässä hinta voi olla jotain 400-600e, mutta riippuu kovasti tekijästä ja kaupungista kuten tuolla jo todettiin

• weeeyh

Noin 800-1000 pk-seudulla. Noin isoissa duuneissa kannattaa kysyä päivätaksaa. Monilla se on n. 400-500. Joten tuon saisit kahdessa istunnossa tehtyä.

• asdghj

Täyteen hakattu japski tyylin hiha pyörisi siis useissa tuhansissa?

• adfghtre

Jep.

• lifemocker

noh itsellä olkapää-kyynärpää väli oli jotain 700e

joten full sleeve jotain 1500?

• jepjepppp

Sellaset 400 euroa, riippuu tuleeko väriä vai ei ja onko kuinka yksityiskohtainen yms.

• hep hep...

Ammattilainen ei 400 eurolla suostu tuota tekemään. Autotallin nurkassa töhertävät amatöörit tekee varmasti.

• lifemocker
        hep hep... kirjoitti:

Ammattilainen ei 400 eurolla suostu tuota tekemään. Autotallin nurkassa töhertävät amatöörit tekee varmasti.

huom pk seudulla on about 30% kalliimmat hinnat kuin muualla suomessa

• 879954
        lifemocker kirjoitti:

huom pk seudulla on about 30% kalliimmat hinnat kuin muualla suomessa

Meneekö niin suureks ero.
        Hinnoittelua katsoneena sanoisin, että pk-seudulla Hki-Lohja-Hyvinkää tuntitaksa sama. Isot kaupungit Tre,Turku samoin.
        Eli pitäskö puhua iso kaupunki versus pikku kaupunki hinnoista?

• lifemocker
        879954 kirjoitti:

Meneekö niin suureks ero.
        Hinnoittelua katsoneena sanoisin, että pk-seudulla Hki-Lohja-Hyvinkää tuntitaksa sama. Isot kaupungit Tre,Turku samoin.
        Eli pitäskö puhua iso kaupunki versus pikku kaupunki hinnoista?

mulla on nyt selkäkuva-projektissa laskennallinen keskiarvo jotain 60e/tunti täällä kuopiossa

• asdghj

kuinka kauan arviolta menee hakata sellainen?

• m75e8o

Alottaja olen ja siis kuopiossa ton ekan kuvan ottaisin niin paljonko siellä suunnilleen? Tinolla käyn ottamassa.

Ja siis tulee tohon ranne-kyynärpää väliin. Ylös ruusuja ei alas ja siis pääkallon kohdalla on kasvot.

• lifemocker

ei kannata käyä kysymässä kun tiiät missä meinaat ottaa? :D

• m75e8o

en oo pääsemäs kuopioon vähään aikaan niin haluaisin suuntaa antavaa hintaa sille, koska mulla ois nyt 800e rahaa ni mietin pitääkö säästää vielä lisää

• lifemocker

ei tarvii säästää enempää. mutta etkö oo kuullu sellaisesta maailmalla mullistaneesta asiasta kuin SÄHKÖPOSTI?!

• No missä meinasit pistää ton ...mulla on melkein pienempi tatuointi tosta mutta kuva on delfiini ja maksoi 300 euroo needle pointissa .

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe