Nyt vapiskaa palstamummot! Tässä tulee ihana Nainen josta palstan miehet vain unelmoivat. Lehdet aina ihmettelevät joidenkin alle 5-kkymppisten naisten nuorekkuuden salaisuutta mutta tässäpä 60 nainen joka ei näytä päivääkkään yli 4-kymppiseltä, ja vieläpä luomuna.
Tässä olen, kuka komistus haluaa poimia omakseen? Ja turha sitten vedellä miinuksia perään koska ne vain lisäävät haluttavuuttani;)))
TIETÄ KAUNEUDELLE!
85
418
Vastaukset
Määkin haluisin nährä semmosen naisen jonka perään on vedelty miinuksia,ehkä ei haluttais mut kiinostais ihan noi akateemises mieles.
- (p)erämies
:))))
- Nyt vapisen
Tosi nuori, kirjoittamaankaan et ole vielä oppinut.
- ihan-ainen
Niin ihanuus olen minäkin, etten edes uskalla kuvaani tänne laittaa, ja saattaa miehiä kiusaukseen, kuin aikanaan isäni koira ulisi viikon, kun kerran haistoi meidän tyttöhauvaamme.
Muuten en ole mummu.
Muistaako kukaan, minkäniminen oli ihana keltahurtuukipukuinen mademoiselle, joka ilmeisesti oli tulisesti rakastunut Hunksiimme?
Mikset sie laittanut artoditemaisia kasvojasi meille ihailtavaksi/kadehdittavaksi? - voi olla joku muukin
Ei kai Tuksu nyt vielä ole 60 ?
- voip olla yllätys
ku tulee sua tapaamaan, voip olla harmaat hapset ja tyttyjä niin ettei silmä erotu päästä vai kuinka,,
et sitte uskaltanu laittaa kuvaasi näkyviin,
onko sanaasi luottamista,Laitoinhan mä kuvani! Siis ainaskin tummat hiusten latvat näkyvät:)
Lopun ihanuuden voi vain aavistella.
- yöki yöki..
Nää hormoonihäiriöt... vilkkaan mielikuvituksen saattelemana :))) Meittii on joka lähtöön.
- pnel.
Kiva, että edes joku haluaa hauskuttaa liiankin kuivaa palstaa.
Teretulemas, sinä kaunis ihminen.
Viivy vielä hetki, ja toinenkin.
Taitaa täällä olla vain aikasen harvassa marjanpoimijoita.
Marjat ovat useimmilla miehillä jo roppeessa. ;))
Mansikoita sanottiin olevan myynnissä jo juhannukseksi, niiden ihanassa toivossa.No mun huuleni kaiketi kelpaisisivat juhannusmansikoiksi. Suukot olis ihan ilmaisia, uudet mansikat taas taitavat olla vielä aikas tyyriitä.
Tämän biisin tahdissa vois tanssia mun kanssani kesäyössä....
http://www.youtube.com/watch?v=6yJNpTvH0lI- pnel
zirkoniN kirjoitti:
No mun huuleni kaiketi kelpaisisivat juhannusmansikoiksi. Suukot olis ihan ilmaisia, uudet mansikat taas taitavat olla vielä aikas tyyriitä.
Epsanjalaisia Don Juaneita, Lidlistä kai, jo makustelin.
Kovin olivat mauttomia.
Toivon löytäväni eräänä kesänä ostamiani mansikoita, mutta kun rotuaan ja lajiaan en laittanut korvan taa.
Olivat ihanan makeita mansikoita. Joskus ne vaativat sokkuria maistuakseen makealta, ynnä kermavaahdon.
Jään odottamaan, kuin sun suutelot houkuttelevat, josko makeat muiskut vetävät luokseen mettiäisiä.
- helmet kaulaan
Saatat olla liian tuttu tyrkky, mut voi joku kiinnostua noin vähillä tiedoillakin. Ei äly ole niin tärkeä.
- kaunisveera*
Tervetuloa sielunsisko. Jotain ilonpilkahdusta palstalle. Hapan-naamat miinustelee, mutta tunnemme arvomme.
Olen pitkälti yli 60 , silti saan jatkuvasti miesten huomion itseeni. Syy on ilmeinen :) - purematta niele ;D
Otat sen suuhusi kovana. Imet, puret ja lutkutat sitä. Kun se on antanut makunsa, otat sen pois; velttona ja kurttuisena... Kyllä purkka on HYVÄÄ!
- bessie*
Milloinkas sitä kauneutta rupeaa tulemaan? Tuo kuva ei minun mielestäni ole yhtään kaunis, ruma pikemminkin.
Eikös sitä sanota, että kauneus on katsojan silmissä?
Naisiin mulla ei ole tarkoituskaan tehdä vaikutusta, ja olettaisin että bessie* on naisen nikki.
Olet varmaankin ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti, jos näet kuvani rumana. Mahtaako aivosi muodostaa jotain vääristymiä? En itse ainakaan näe kukan kuvassa ja tummien hiusten latvoissa mitään rumaa, mutta kukin näkee mitä haluaa...- kappas.mokomaa
zirkoniN kirjoitti:
Naisiin mulla ei ole tarkoituskaan tehdä vaikutusta, ja olettaisin että bessie* on naisen nikki.
Olet varmaankin ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti, jos näet kuvani rumana. Mahtaako aivosi muodostaa jotain vääristymiä? En itse ainakaan näe kukan kuvassa ja tummien hiusten latvoissa mitään rumaa, mutta kukin näkee mitä haluaa...Mistä näitä lärppiä itsekehujia oikein sikiää ihmettelen minä.
- bessie*
zirkoniN kirjoitti:
Olet varmaankin ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti, jos näet kuvani rumana. Mahtaako aivosi muodostaa jotain vääristymiä? En itse ainakaan näe kukan kuvassa ja tummien hiusten latvoissa mitään rumaa, mutta kukin näkee mitä haluaa...Tyhmäkin vielä?
"TIETÄ KAUNEUDELLE!
"Nyt vapiskaa palstamummut!"
"..............mutta kukin näkee mitä haluaa..."
Sitä kauneuttahan minä tietysti halusin nähdä. Ihan suurensin kuvaakin, mutta en vain löytänyt kuin tummia hiuksia ja jotain valjun värisen hännänpääksi tai vanhaksi partasudiksi luulemani asian valjun väristä epämääräistä taustaa vasten.
En minä sellaisia todellakaan halunnut nähdä, vaan sitä vavisuttavaa kauneutta... bessie* kirjoitti:
Tyhmäkin vielä?
"TIETÄ KAUNEUDELLE!
"Nyt vapiskaa palstamummut!"
"..............mutta kukin näkee mitä haluaa..."
Sitä kauneuttahan minä tietysti halusin nähdä. Ihan suurensin kuvaakin, mutta en vain löytänyt kuin tummia hiuksia ja jotain valjun värisen hännänpääksi tai vanhaksi partasudiksi luulemani asian valjun väristä epämääräistä taustaa vasten.
En minä sellaisia todellakaan halunnut nähdä, vaan sitä vavisuttavaa kauneutta...Lepsoko oot kun kaipaat vavisuttavaa naiskauneutta??;D))
Mä olen umpihetero ja paljastan eteerisen kauneuteni VAIN valitulleni.
(Jään odottelemaan sielunkumppaniani)- ...jaksaa.se.ressu
zirkoniN kirjoitti:
Lepsoko oot kun kaipaat vavisuttavaa naiskauneutta??;D))
(Jään odottelemaan sielunkumppaniani)Voipas olla että täältä ei löydy. Mutta jatka odottamista.
Toivottavasti jatkossa hoksaat ruinata muualla. - pika-Nelli
...jaksaa.se.ressu kirjoitti:
Voipas olla että täältä ei löydy. Mutta jatka odottamista.
Toivottavasti jatkossa hoksaat ruinata muualla.Vitsi, juhannus on kohta nokassa, ja ihmiset ovat silti kuin jääpalassa.
Minusta on mukavaa, jos edes kerran vuodessa joku kehtovaa kalisuttaa palstaa.
Ei kai ihmisen tarvi kuivua huumorittomaksi pieruksi, vaikka ikää tuleekin?
Ei täällä liikaa ilon Ilmari ilakoi, ei riemun Raimo remahtele.
Lisää, samanlaista. - ..??..??
zirkoniN kirjoitti:
Olet varmaankin ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti, jos näet kuvani rumana. Mahtaako aivosi muodostaa jotain vääristymiä? En itse ainakaan näe kukan kuvassa ja tummien hiusten latvoissa mitään rumaa, mutta kukin näkee mitä haluaa...zirkoniN
Kaunis olet varmasti ulkokuoreltasi, mutta tuo kirjoituksesi "Olet varmaankin ..j.n.e...." viitaa jo siihen, että sisäistä kauneutta puuttuu aika paljon. - bessie*
zirkoniN kirjoitti:
Lepsoko oot kun kaipaat vavisuttavaa naiskauneutta??;D))
(Jään odottelemaan sielunkumppaniani)Tota...minähän halusin nähdä vain kauneutta, en naiskauneutta, ZirkoniN.
Värikkäämpi kukka sopisi paremmin tuohon asetelmaan, ja muutenkin parempi kuva kukasta. Hiuksetkin voisi asetella kauniimmin.
- Hah !
Sori, mutta muumioltahan toi kuva enemmänkin näyttää.
- silmä käteen
HÖH!
Jo on omalaatuinen näköaistin, jos tuosta muumion muokkaa.
Käynti optikolla voisi olla aiheellinen.
Avaa toinenkin simmu, ja katso kerran vielä. - tapasi tuokin
silmä käteen kirjoitti:
HÖH!
Jo on omalaatuinen näköaistin, jos tuosta muumion muokkaa.
Käynti optikolla voisi olla aiheellinen.
Avaa toinenkin simmu, ja katso kerran vielä.Olisit vaan rekatulla itsees kehunu.
- silmä käteen
tapasi tuokin kirjoitti:
Olisit vaan rekatulla itsees kehunu.
Vaikeaa kirjoittaa rekatulla, kun sitä ei ole.
Onkohan luulotautilääkäreita? :)))))
- ullapullamulla.
On täälä huumorintajutonta väkeä :)
Jos joku kehuu itseään, vaikka leikilläänkin, saa tiukkahuuliset mummot pistämään pistämään miinuksia, ilkeän naurun säestyksellä.
Tähän tulee ainakin kymmenen miinusta :)- huumoriako, missä?
Kaikilla, monellakaan, vain ei ole samanlainen huumorintaju kuin aloittajalla.
- pi-ne
huumoriako, missä? kirjoitti:
Kaikilla, monellakaan, vain ei ole samanlainen huumorintaju kuin aloittajalla.
Joidenkin mielestä iloinen ilme on merkki vähä-älyisyydestä. ;))
Ollaan niin älykästä, kun on tiukka mutru huulessa.
Mnää plussasin sinua. - - sama
pi-ne kirjoitti:
Joidenkin mielestä iloinen ilme on merkki vähä-älyisyydestä. ;))
Ollaan niin älykästä, kun on tiukka mutru huulessa.
Mnää plussasin sinua.Oli ullanpullanmullalle.
- pi-ne
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä olen höpöstelevä pappa ja laitoin plussan sulle.
Kiva lukea järjen ääntä tässäkin ketjussa.
On onni olla onnellinen, ei tarvi kettuilla kellekään. - k/k
pi-ne kirjoitti:
Kiva lukea järjen ääntä tässäkin ketjussa.
On onni olla onnellinen, ei tarvi kettuilla kellekään.Moikka pi-ne
Pikkasen tuppaa menemään kinan puolelle.ei näköjään passaa retostella omalla kauneudellaan.
Siitä virheestä ei mua kannata epäillä,olen niitä joista vaan äiti voi tykätä.
Sare päivä kun oon niin kirjojani järjestelin ja toisen välistä löysin kirjanmerkin otin sen käyttöön ja laiton läppärin väliin ,osaa paremmin avata,pirkka nikseihin ajattelin laittaa. - pi-ne
k/k kirjoitti:
Moikka pi-ne
Pikkasen tuppaa menemään kinan puolelle.ei näköjään passaa retostella omalla kauneudellaan.
Siitä virheestä ei mua kannata epäillä,olen niitä joista vaan äiti voi tykätä.
Sare päivä kun oon niin kirjojani järjestelin ja toisen välistä löysin kirjanmerkin otin sen käyttöön ja laiton läppärin väliin ,osaa paremmin avata,pirkka nikseihin ajattelin laittaa.Mitäs me komeat.
Mutta, kuten ystävämme Eino Suuri on runoillut:
"kell` aarre on, se aarteen peittäköön".
Hymytään vain vienosti itsellemme aina kun peilin edessä harjaamme rei'ättömiä hampejamme, isketään vielä itsellemme silmääkin.
Täällä Herra hellii herraa ja narria auringon säteillä.
Naapurin kissa antoi silittää itseään, kun kujalta juuri hain päivän sanomalehden.
Melkein jo joku ihana mies kirjoitti viestin minulle
- ♡♡ Nainen Ihanainen
Eihän ne voi tietää etukäteen ennen vierailuaan sivustolla, millainen korppi olet, heh.
- komee mies
Oletko naimaton, naimisissa, leski vai eronnut?
- Lusiina
Komiat miehet on naisten pillaamia.
No milläs ne komiat ja kauniit naiset sit` "pilaantunut" on jos on "pilaantunut".....
Itselläin ei oo sit` "pilaantumisen" vaaraa kun en oo koskaan kaunis oltkaaaa....
Rypistymään päin oon.....- Lusiina
sishill kirjoitti:
No milläs ne komiat ja kauniit naiset sit` "pilaantunut" on jos on "pilaantunut".....
Itselläin ei oo sit` "pilaantumisen" vaaraa kun en oo koskaan kaunis oltkaaaa....
Rypistymään päin oon.....No ehkä kauniiden naisten pilaantuminen on hieman monimutkaisempi juttu. heitä kun nääs muokkaavat toiset naiset ja myös miehet :).
Lusiina kirjoitti:
No ehkä kauniiden naisten pilaantuminen on hieman monimutkaisempi juttu. heitä kun nääs muokkaavat toiset naiset ja myös miehet :).
No....näinhän se on aina ollut että jos miehellä "huonostikulkee" niin se on vain ja ainoastaan naisen/naisten syy.....toisin kuin naisilla.
sishill kirjoitti:
No....näinhän se on aina ollut että jos miehellä "huonostikulkee" niin se on vain ja ainoastaan naisen/naisten syy.....toisin kuin naisilla.
No komealla miehellähän kulkee ilmeisestu hyvin :)
Niin että "vain" unelmoivat, no ethän sä sitten mikään uhka meille ole vaikka lopussa lukee et sut pitäis poimia. Olekkos niinku puusta pudonnut.
Eikä tuokaan haittaa vaikka joku näistä ukkeleista sun kainaloon päätyiskin, ei ne nettikirjoittelua vähentäis kuitenkaan. Tänne se tulis kuitenkin horisemaan meidän iloksi. ;)Hehhee! Tulihan se sieltä;))
Kirjoituksesi paljastaa sen pelon josta palstan happikset kärsivät, siis sen että viettelen palstan miehiä täältä ja he alkavat kirjoitella mulle eivätkä täällä lirputtele enää heille.
Uhkana selvästikin pitävät, no, niin pitävät naiset live-elämässäkin.
Enhän sille mitään voi että omaan karismaa, jota ei voi kaupasta ostaa. Sitä joko on tai ei ole. Mulla nyt sattuu vain olemaan jokin säteily Jokin vain kiinnittää minussa huomiota jopa lenkillä ollessani koirista ja vauvoista kumppaninsa kanssa oleviin miehiin;DDD
- Hei kun keikuskelen
Seistä törötin parvekkeella katselemassa juuri alkanutta sadetta. Pikku tipahduksia harvakseen.
No äläs, ku hetken kuluttua välähti. Mä siinä tuumin, että ei helevetti, joku on valokuvaamassa mua. Vedin vattani sisälle ja työnsin rintoja etiäpäin, käännähdin minulle sopivaan asentoon, pöyhäytin pitkiä hiuksiani ja hymyilin semmosta arvoituksellista Mona Lisa hymyä.
Eikä kulunutkaan kauaa aikaa, kun uutta salamavaloa välähti. Vaihdoin muutamia kertoja asentoa ja mietiskelin, että kukakohan se mua kuvaa. Innoissani ittekseni hoin, mul on ihailija, mul on ihailija ja päätin Heti tulla kertomaan palstalle.
Sitte pärähti niin peekeleesti. Taivas repes kahtia, halkeamasta putos vettä ja salamoita ja ukkosta.
Laahustin alakuloisena sisälle.- pika-Nelli
Olipa taas ihanan hirnuisa kirjoitus.
Sinä olet varmasti kaunis ihminen, jolla on notkeat sormet. Kirjoitat niin mukavasti, että oksat pois.
Kaksi asiaa tuli mieleen. 50 palstalla oli aikoinaan tosi kaunis ja kiva kirjoittaja, jonka nimmari oli jotain Mona Liza, tai sinne päin. Hän oli tosi ihana, Huuhaallakin hänet joskus tapasin.
Toinen asia oli pilven päälle jo ammoin lentänyt isäni.
Hän oli tarinoitten turisija. Kerran kertoi, että oli tukehtua, kun oli veljensä kera kesärannalla.
Vieressä oli paistatellut tyttöduo, ja isä oli yrittänyt vetää koko ajan alkumahaansa sisäänpäin, niin että oli melkein pyörtynyt.
Vieläkin hirnuttaa. Vuoroin vieraissa. - voi zeesus
Tavattoman lapsekasta tekstiä.
- meeriamanda
voi zeesus kirjoitti:
Se kateus, se kateus :DDD
voi zeesus kirjoitti:
Älä viitsi. Heikura kirjoittaa kivasti vaikkakin pitkästi, jota ei aina jaksa lukea loppuun asti ;)
Tai olen mä nykyjään jaksanut ne lukea loppuun.
Mukavaahan se on tuollaista textiä lukea ku et hyökätään ja arvuutellaan kuka nikki missäkin kirjoittelee.- voi zeesus
meeriamanda kirjoitti:
Se kateus, se kateus :DDD
Mielipiteeni, ei kateutta.
- naurunaamallinen
voi zeesus kirjoitti:
Mielipiteeni, ei kateutta.
Jos heikunkeikuttelijasta puhut, niin ihmettelen.
Saa kai täällä muutkin puhua, kuin tönkkösuolatut vakavistit? - päivän naurut.
Parasta antia 60 palstalla, Hei kun keikuskelen :)
- voi zeesus
naurunaamallinen kirjoitti:
Jos heikunkeikuttelijasta puhut, niin ihmettelen.
Saa kai täällä muutkin puhua, kuin tönkkösuolatut vakavistit?Minä en saa sanoa mielipidettäni, kun en kehu?
Ei näitä mitään ketjujen kirjoituksia niin vakavasti tarvitse ottaa....oli sitten vaik`seinästä repäisty....tai sit` se mahottoman kaunis....päälle viel`rikaskiii
Ketjuja on niin moneen lähtöön että löytyy jokaiselle jotakin.F-kuppinen N-tseta-mimmi-matilda saa minut surulliseksi.
Epä-kypsä sielu joka hyppii epätoivoisesti aloituksesta toiseen.
Hakien jotain, joka antaisi edes jotain.
Syvyyksissään lusien, turpoamattomalla pullallaan.
H.- hyppy-heikki
Oletko muuten huomannut, että sinä hypit epätoivossasi jokaisen silmille.
hyppy-heikki kirjoitti:
Oletko muuten huomannut, että sinä hypit epätoivossasi jokaisen silmille.
"hyppy-heikki"
Olen.
Mutta vain toivoessain.
H.- huomiotako?
hunksz kirjoitti:
"hyppy-heikki"
Olen.
Mutta vain toivoessain.
H.Mitä mahdat toivoa?
- mimmimummi*
Tuo mimmi-sana jäi vähän kaivelemaan ...et kai luule minua joksikin muuksi kuin olen.
On täällä sitten ihmeellisen epäluuloista porukkaa... milloin olen joku Friidu ..tai niin yleensä olen ollut Friidu..enkä näe edes sellaista nimimerkkiä täällä.. mitä tämä oikein on..
Olen vain ja ainoastaan rekkaamaton mimmimummi...käytän sitä koska pidän esiintymisestä ns. kasvoilla..onko ymmärretty - näin sanoisi F
mimmimummi* kirjoitti:
Tuo mimmi-sana jäi vähän kaivelemaan ...et kai luule minua joksikin muuksi kuin olen.
On täällä sitten ihmeellisen epäluuloista porukkaa... milloin olen joku Friidu ..tai niin yleensä olen ollut Friidu..enkä näe edes sellaista nimimerkkiä täällä.. mitä tämä oikein on..
Olen vain ja ainoastaan rekkaamaton mimmimummi...käytän sitä koska pidän esiintymisestä ns. kasvoilla..onko ymmärrettyVai pitääkö piirtää otsaan :DD
- pilkkujavilkku
mimmimummi* kirjoitti:
Olen vain ja ainoastaan rekkaamaton mimmimummi...käytän sitä koska pidän esiintymisestä ns. kasvoilla..onko ymmärrettyÄlä välitä, ei välitä Villekään. Joillakin lie ainoana harrastuksena luulottelu.
Tyhjää on elämänsä. huomiotako? kirjoitti:
Mitä mahdat toivoa?
"huomiotako?"
No, en minä mitään toivo enää, paitsi raaputus-arvoissa.
Ja sitten lukiessani täälläkin, toivon järkevää.
H.
Mielelläni vapisen, kun tuo värähtely pitää kuulemma solut nuorempina ja virkeinä tuolla luurankolihaksiston puolella. Pitää kirjoittaa lunttilappu-kohoitus: muista vapista aamuin illoin jälkeen vesilasillisen.
- vanha narisija
Miksi joihinkin/joidenkin kommentteihin ei saa laitettua plussaa. Olen etusormi verillä yrittänyt laittaa aloitukseen plussaa, vaan ei vain näy.
- kerta riittää
Johtuu siitä kun samasta ip-osoitteesta on yritetty laittaa monta kertaa, se lukitsee peukutuksen.
- vanha narisija
Enpä usko, minulla on jatkuvasti poispäältä menevä mokkula, joka aina ottaa uuden numeron, kun sen taas kerran saa kytkettyä päälle.
Tänäänkin on ollut pois päältä kymmeniä kertoja.
- zzzwww
Se entisaikojen z-multinikki oli aikoinaan myös sefuna, kaunistelee kuvaansa poistoin tässäkin ketjussa.
- pnel
Eikö joulupukki? :)))
- reilusti vaan
no no, ryömippäs taas takaisin koloosi, sairasta mustamaalata jotain ihmistä jo puolen vuosikymmentä
- zzzwww
reilusti vaan kirjoitti:
no no, ryömippäs taas takaisin koloosi, sairasta mustamaalata jotain ihmistä jo puolen vuosikymmentä
Itsehän lähestyi minua ihan omalla nimellään ja vain valehdellakseen. Ei ihmisestä tarvitse enempää tietoa voidakseen päätellä mikä hän on.
- häpeän puolestasi
zzzwww kirjoitti:
Itsehän lähestyi minua ihan omalla nimellään ja vain valehdellakseen. Ei ihmisestä tarvitse enempää tietoa voidakseen päätellä mikä hän on.
olet sairas kun raahaat jotain yksityisiä asioita tänne palstoille ja vihjailet ikävästi kaikelle kansalle jostain kirjoittajasta, vain todella ala-arvoiset ihmiset toimivat noin, ai niin ja "reilut"
- reimajareilu
häpeän puolestasi kirjoitti:
olet sairas kun raahaat jotain yksityisiä asioita tänne palstoille ja vihjailet ikävästi kaikelle kansalle jostain kirjoittajasta, vain todella ala-arvoiset ihmiset toimivat noin, ai niin ja "reilut"
Mistä tuo reilu-sana tulee? Pelkkää ironiaa?
- zzzwww
häpeän puolestasi kirjoitti:
Ei ollut yksityisasia vaan liittyi silloiseen toimintaan palstalla jota hän moderoi. En odottanut häneltä mitään yksityistä viestiä enkä toivo niitä edelleenkään.
- surkea tapaus
zzzwww kirjoitti:
Ei ollut yksityisasia vaan liittyi silloiseen toimintaan palstalla jota hän moderoi. En odottanut häneltä mitään yksityistä viestiä enkä toivo niitä edelleenkään.
Siirry 70 ketjuun höpisemään katkeruuttasi tänne nuorempiin ei nuo jutut kuulu. Oletko menettänyt lopullisesti järkesi, 60 ei ole kaatopaikkasi.
- osui ja upposi
reimajareilu kirjoitti:
Mistä tuo reilu-sana tulee? Pelkkää ironiaa?
arvasin näköjään oikein, tämän palstan poistoista vastaa "reilu" luotsi
- uhhuhhhhh!!!!!!
Näkyy olevan tanttahuumoria lähes koko ketju. Mukavahan se on tälleen kurkistaa mikä se laittaa naistensaunasta kuulumaan sen kanamaisen kaakatuksen pitkään matkaan.
Tekeekö se tanttahuumorista huumoria jos nauraa kimeällä äänellä tai tässä tapauksessa ilman mikrofoonia vetelee ;))) :)))))))) :DDDDDDDD?
Olisi tuo livenä kamalaa kuultavaa...- tantta tantussa
Kyllä tämä aina saivartelun kirjoittajien persoonasta voittaa. Nauratko koskaan, edes hymyiletkö?
- en naura tyhjästä
tantta tantussa kirjoitti:
Kyllä tämä aina saivartelun kirjoittajien persoonasta voittaa. Nauratko koskaan, edes hymyiletkö?
Kyllä, silloin kun siihen on aihetta.
- -hymyilyttää-
Näyttäisi siltä kuin olisi viestejä poistettu sillä aikaa kun olin reissussa.
Eipä siellä näkynyt zizilizkoja, vaan muutama eri kokoinen rupizammakko 3 - 6 cm.
Sadetta odottivat koska parin tunnin päästsä alkoi kaatosade, eikä vieläkään ole lakannut.
Mikäpähän siinä jos joku kokee itsensä muita kauniimmaksi. Kyllä ne kelkan jäljet tahtovat tulla iän myötä jokaiselle, jos ei kauneushoitolassa kulje niitä sitä mukaa siloittelemassa.
Rahallahan saa kauneuttakin, muttei ihan kaikkea silläkään.- puutteeton.
Lieköpä poistetuista jäänyt mitään puutosta kenenkään sielunelämään.
Uutta ja parempaa. - -hymyilyttää-
puutteeton. kirjoitti:
Lieköpä poistetuista jäänyt mitään puutosta kenenkään sielunelämään.
Uutta ja parempaa.Eipä ole jäänyt mitään puutosta.
- :))
Teepä uusia yhtä suosittuja aloituksia. Itse olen niissä huono.
Kiva saada palstalle piristystä.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472