Olen voittopannassa Paffille

pinhijnö

Noin 600e mennyt alle panoksen voitoilla. Tänä aamuna 70e pelasin euron panoksella ja sain jopa 12e voiton parhaillaan, tosin tappiot siihen mennessä jo 30e. Muuten meni taas sukkana sisään. Näyttäs siltä, että mun kohdalle on nyt laitettu estot päälle. Kuukausiin ei ole tilin saldo kohonut tallettamani rahasumman yli. Aina mennään ilman voittoja vähintään 20e, jolloin voi saada 5e voiton. HURRAAA!!!

11

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjijhjjhhuo

      mitä peliä
      ne maksattaa miljoona voittoja paffilla ja betsonilla

      • gadfgadfg

        gonzosquestiä tällä kertaa. meinaat, että tällä hetkellä keräävät maksamansa 18me vakio pelaajien lompakosta? voi olla.


    • Selitätkö kuule

      Oikein erikoisen tarkasti miten ne pitkävedossa laittaa "estot" päälle ? Tunnut nimittäin olevan estojen erikoismies. Ja kun itse kykenen vedonlyönnillä kasvattamaan tuota kassaani, niin mitenkä ?

      • hsfghsgh

        tässä ei puhuttu vedonlyönnistä vaan kasinopeleistä perkeleen huoranpentu


      • No OiVoi
        hsfghsgh kirjoitti:

        tässä ei puhuttu vedonlyönnistä vaan kasinopeleistä perkeleen huoranpentu

        Mitenkä rahan jakaminen kasinopeleistä eroaa oleellisesti rahan jakamisesta vedonlyönnistä ? Ai niin meinas unohtua, perkeleen huoranpentu.


      • vedon poistaja :-P

        vedonlyönti on aivan eri juttu kuin kasinopelit
        Vedossa lyödään ovi ja akkunat kiinni niin veto loppuu.
        Kasinopeleissä taas lyödään rahaa pelikoneeseen niin rahat loppuu.
        Joko ymmärrät?


      • hsfghsgh
        No OiVoi kirjoitti:

        Mitenkä rahan jakaminen kasinopeleistä eroaa oleellisesti rahan jakamisesta vedonlyönnistä ? Ai niin meinas unohtua, perkeleen huoranpentu.

        Ääh, ei kiinostas alle 100:n äö:n omaaville kauheesti koittaa avata mitään, koska useimmiten se on turhaa. Kokeillaan nyt lyhyesti:

        -Vedonlyöntiin ei ole vakituista palautusprosenttia, se ei toimi pelkästään tuurinvarassa vaan asiantuntemuksella on myös suuri rooli.
        -kasinopeleihin on vakituinen palautusprosentti.
        -vedonlyönnissä pelinvälittäjä ei voi vaikuttaa sinun ansaitsemiin voittoihin, elleivät sitten soita Tuukka Raskille ja käske häntä imuroimaan kunnolla (mikä on epätodennäköistä).

        auttoiko yhtään? ymmärrätkö yhtään kasinopelien ja vedonlyönnin eroa?


      • haghag
        vedon poistaja :-P kirjoitti:

        vedonlyönti on aivan eri juttu kuin kasinopelit
        Vedossa lyödään ovi ja akkunat kiinni niin veto loppuu.
        Kasinopeleissä taas lyödään rahaa pelikoneeseen niin rahat loppuu.
        Joko ymmärrät?

        no pitää ottaa uusiks ensviikolla. ajattelin et kuvaan tuubiin 2 videoo. toisessa pelataan 50e paffille ja toisessa 50e ray:lle. kattoo sit kuin käy.


      • Varsinkin minä
        hsfghsgh kirjoitti:

        Ääh, ei kiinostas alle 100:n äö:n omaaville kauheesti koittaa avata mitään, koska useimmiten se on turhaa. Kokeillaan nyt lyhyesti:

        -Vedonlyöntiin ei ole vakituista palautusprosenttia, se ei toimi pelkästään tuurinvarassa vaan asiantuntemuksella on myös suuri rooli.
        -kasinopeleihin on vakituinen palautusprosentti.
        -vedonlyönnissä pelinvälittäjä ei voi vaikuttaa sinun ansaitsemiin voittoihin, elleivät sitten soita Tuukka Raskille ja käske häntä imuroimaan kunnolla (mikä on epätodennäköistä).

        auttoiko yhtään? ymmärrätkö yhtään kasinopelien ja vedonlyönnin eroa?

        Ymmärrän eron. Mutta TE ja SINÄ täällä meuhkaatte, että kasinot lyö voittohanat kiinni jos joku voittaa liikaa. Kysymys kuuluu, JOS kasinot ovat näin äärettömän kitsaita ja vartioivat hysteerisesti rahojaan. MIKSI vedonlyöntipuolla EI olla yhtä hysteerisiä. Jaa juu, hetkinen... perkeleen huoranpentu.


      • fhjkfhkj
        Varsinkin minä kirjoitti:

        Ymmärrän eron. Mutta TE ja SINÄ täällä meuhkaatte, että kasinot lyö voittohanat kiinni jos joku voittaa liikaa. Kysymys kuuluu, JOS kasinot ovat näin äärettömän kitsaita ja vartioivat hysteerisesti rahojaan. MIKSI vedonlyöntipuolla EI olla yhtä hysteerisiä. Jaa juu, hetkinen... perkeleen huoranpentu.

        "MIKSI vedonlyöntipuolla EI olla yhtä hysteerisiä."

        alkaa sun tyhmyys jo naurattaa:xd etkö tosiaan löydä vastausta tosta ylemmästä postauksesta?


      • En löydä
        fhjkfhkj kirjoitti:

        "MIKSI vedonlyöntipuolla EI olla yhtä hysteerisiä."

        alkaa sun tyhmyys jo naurattaa:xd etkö tosiaan löydä vastausta tosta ylemmästä postauksesta?

        Hetkinen... perkeleen huoranpentu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe