Millaista palvelua olette saaneet Jyväskylän keskus-sairaalassa?!? Itsellä on hyviä ja huonoja kokemuksia mut pääasiassa hyviä. Ajattelin vaan et onko käytös mitä olen saanut niin oikeeta? Eli kokemuksia?!?
Keskus-sairaala
10
183
Vastaukset
- +++++++++++++++
Kerran oli, neljä päivää eikä ole valittamista. Ainut, että naistentautien puolella oli joku tosi, tosi töykeä ja ilkeä mieslääkäri jonka käsittelyyn en sitten toista kertaa enään onneksi joutunut. Muut lekurit ja hoitsut oli huippuja!
- pilkunviilaajakin
Se on Keski-Suomen keskussairaala ja loistavaa hoitoa olen saanut sen kaksi reissua mitä siellä olen joutunut käymään.
- saksman_
Viime kesänä minulla meni melkein 5 tuntia aikaa päivystyksessä ensin jonotin lääkärille yli 30min ja sen jälkeen taas toiselle lääkärille.. seuraavat 30min Röntgeniin ja taas lääkärille..
sitten vasta pääsin kotiin.
Oli kyllä turhauttavaa odotella ...- Tarkka-Topi
Ei tarvitse viivaa siihen väliin.
- Valittavaksi
Jatkan vielä et palvelu sairaalassa ollut yleensä moitteetonta ja asiallista mut ainahan huonoja päiviä joukkoon mahtuu. Mutta asia josta mietin teenkö valituksen on se et olin pari päivää siellä osastolla jolla oli kaksi hoitajaa joiden naama oli kuin norsun hanuri koko ajan. Soitin kelloa niin tulevat et mikä nyt on hätänä kun häiritsen heidän kahvi taukoa. Asiani oli hyvin yksinkertainen mut itse en voinut asialle mitään koska en saanut sängystä nousta. Pyysin alus astiaa koska oli se suurempi hätä tulossa. Kesti 50 minuuttia et tulivat tuomaan jolloin olin joutunut tekemään tarpeeni housuun. Josta hirveä älämölö ja valitus ynm ynm. Varmasti viereisenkin huoneen potilaat kuulivat mitä oli tapahtunut.
Pesun jälkeen laittoivat minulle ison vaipan ja sanoivat et kun en voi pidättää niin parempi olla vaippa päällä.
Nyt ei ollut kyse minun pidätys kyvystä vaan siittä että eivät tuoneet sitä alus astiaa. Soitin siinä välissä monta kertaa kelloa mut mitään ei tapahtunut. Minun mielestä nöyryyttävää toimintaa- Potilas on asiakas
Älkää hyvät ihmiset jääkö noiden diktaattorien valtaan, pitäkää, jos mahdollista, oma puhelin mukana ja ongelmatilanteissa selvittäkää ylin mahdollinen vastuuhenkilö ja soitto hänelle, ihan mihin aikaan vain. Se voi olla vaikkapa sairaalan johtaja, ei sillä väliä, kunhan jalkoihin tulee vipinää.
- Valittaako
No ainut näköjään jolla ikävä kokemus?!? No mitäs siittä on seuraamuksia jos teen valituksen?!?
- tympii tuollainen
Älä viitsi kirjoittaa provoa!
- hoitaja työssä
Siinä tyypillinen elitistisen ihmisen vastaus..Potilaat ovat potilaita-ei kaupan asiakkaita jotka ovat aina oikeassa! Lääkäri päättää mikä on oikea marssijärjestys potilailla.Hengenhädässä olevat ensin -toisisjaiset myöhemmin.Tilanteet vaihtelevat sukkelaan..ja olen nähnyt kyllä senkin kuinka ns julkiuuden henkilöiden vaimot on otettu jonon ohi vaikka kiirellisyys ei sitä vaadi eivätkä ole hengenhädässä..Ikävää muille potilaille-
- vaiva x
Minulla ollut keuhkokuumeita ja olen aina päässyt lääkärille.Hyvin asiallinen palvelu.Jonottaa joutui koska kiireisemmät potilaat menivät ensin.Nuokuin tuolilla ja kun olin käynyt rtg niin sitten jonkun ajan päästä lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492