Eli noin tunti sitten alkoi outo paine tuossa vasemmassa kyljessä, siinä alimpien kylkiluiden kohdalla. Sitä enne istuin n15 min huonohkossa asennossa. Olen tyttö. Maanantaina mulla on fysioterapeutti skoliloosin takia, ja aattelin ottaa tän puheeksi siellä, vai kannattaako ottaa jo aikasemmin, ja käydä lääkärissä? Oon ollu tässä pari päivää melkosen väsynyt.
Onko mahdollista, että siinä ois joku palleatyrä, munasarjasyöpä ( jota en kyllä oikein usko) tai munuaistulehdus? Vai kannattaako tunnin oireilujen takia ees huolestua?
Eli siis kannattaako puhua tästä vanhemmille tänään, vai oottaa maanantaihin ja kattella miten etenee. Ja jos paineen tunne loppuu, kannattaako silti käydä varmistamassa?
Paine vasemmassa kyljessä 15v:llä?
Kylkipainenuori
3
180
Vastaukset
- Kylkipainenuori1
Kyseinen tunne jatkuu edelleen, oon koettanut hieroskella, mut ei auta. Tällä hetkellä vaan pötkötän sängyllä kauhuissani jos on jotain vakavaa D: vastatkaas. Onko liian myöhäistä odottaa maanantaihin?
- Kylkipainenuori2
Nyt 8h jälkeen paine on helpottanut, mutta heikkona tuntuu vieläkin
- gfdhgrhtfh
oisko ummetusta. se aiheuttaa kipua vasemmalla koska se on pelkkää paksusuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502