henkilöauto takavarikoitiin 2 törkeän rattijuopumuksen takia.menny vähä huonosti hain 3km päästä kioskilta autolla 4 kaljaa humalassa myyjä soitti poliisit ne tuli 1,5-2 tuntia tapauksen jälkeen ja puhallutti kotona olin ehtinyt juomaan ne ostetutkin oluet ja lopun viinapullosta.näytti 2,5..toisen kerran sit ilman korttia humalassa samalla viikolla puhallus 1,5 takavarikoi auton ottamatta mitenkään kantaa mitä rattijuopolle pitäis tehdä itsemurhavaaraki niin ne vaatii autoa valtiolle menetetyksi oikeus päättää sen mutta takavarikko voi hyvinki jatkua kysyin että saako sen auton myydä ei se käy ne voi myydä sen mutta oikeus voi määrätä rahat valtiolle.laittais äijän linnahan eikä toisten omaisuutta varastaisi siitä jää paskan maku suuhun ei se tällä kasvatuksella mene oikein jakeluun.
ajoneuvon takavarikko
autoni mun
2
100
Vastaukset
- 1517
Ihan helvetin hyvä juttu, että uusivilta rattijuopoilta viedään auto. Saisi tämän tehdä on ensimmäisen kerran jälkeen. Itsemurhavaara? Ja maailma olisi taas kerran pikkuisen parempi paikka...
- j56h43
Oletko ikinä kuullut välimerkeistä?
Tekstisi kielii juurikin toistuvasti rattijuopumukseen syyllistyvästä luuserista, jolta pitääkin ottaa auto pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492