Minulle on tulossa ulosotto yrittäjyyden takia. Pystyssä on noin 220000 euroa. Nyt ajattelenkin siirtää koko omaisuuteni (okt, mökki molemmat velattomia, osakkeita kahdeksaan yhtiöön missä olen osakkaana, vene ja auto myytiin jo ja jemmattiin rahat) johonkin veroparatiisissa sijaitsevan bulvaanin taakse. Näitähän on vaikka mitä. Nyt on kuitenkin sopiva aika toimia kun asiat näyttää hyvältä eikä sitten kun velkoomustuomio on jo luvassa. Mitä sanotte? Pääseekö ulosotto käsiksi omaisuuteen jos se on nimellisesti ulkomaalaisissa käsissä?
Omaisuus bulvaanin takana
8
559
Vastaukset
- Keinotekoinen...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070705
Luku 4, pykälä 14.
Lueppa tuo ensin, ennen kuin alat omaisuuttasi piilottelemaan.- konkurssiTuristi
Höpö höpö. Viisaat tekee niin koska riski jäädä kiinni on MINIMAALINEN !!!!!!!!
Riski suhteessa hyötyyn Muy bueno
- ap.
En varmasti lue ulosottolakia. Mitä siellä on? Aika moni tekee tätä että laittaa omaisuuden puolison tai muun lähiomaisen taakse.
- ffddssa
ei mihinkään puolisolle, vaan käteiseksi ja raha jemman. auton kun siirrät muijan nimiin, niin riski on iso että lähtee. käteisellä ostat uuden kaverin nimiin suoraan, niin turvassa on.
- aassddf
riski on suuri. varsinkin jos itse jäät vielä asumaan ko. omakotitaloon. paras myydä kaikki ja rahat turvaan. niillä rahoilla sitten uutta, mutta ei tiety omiin nimiin.
- ap.
Siinä on nimenomaan se että haluan jäädä taloon asumaan.
- MAP
Mökin, auton ja veneen myynnistä saaduilla rahoilahan maksaa pois noin pienet velat, vai?
- mnbvcdfghjkoiuyt
Eipä onnistu tuollainen omaisuuden keinotekoinen piilottelu- lisäbonuksena tullee vielä tuomio päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502