Hei, teen julkisella puolella toimistotöitä ja noudatteva työehtosopimus on KVTES.
En voi pitää kesällä lomaa koska projekti täytyy saada etenemään.
Muutenkin koska lomapäivät on ansaittava niin eipä minulla niitä olisi vielä kertynytkään (aloitin huhtikuussa työt).
On käytäntö että lomia ei makseta vaan pidetään lomapäivät pidetään työsuhteen loppuun.
Saanko jotain lomarahaa/lomakorvausta ? ja jos saan niin koska, työsuhteen jälkeenkö ?
saanko jotain lomarahaa/lomakorvausta (KVTES)
4
182
Vastaukset
- Vähän tietoa...
Jos huhtikuussa aloitit, niin tänä kesänä sinulle ei kuulu lomaa, eikä näin ollen lomarahaakaan.
Ja jos olet määräaikaisena, niin se on sopimuskysymys, maksetaanko kertynyt loma rahana, vai voitko pitää lomasi työsuhteen aikana. Lomarahan saat sitten kertyneiden lomien mukaan, eli noin 50% loma-ajan palkasta.
Jos taas olet vakinaisena, niin ensi kesänä sinulla on normaali loma lomarahat. - ahneuden huippu
Miksi kenenkään pitäisi maksaa sinulle tekemättömästä työstä tai loikoilusta? Sairasta. Kohta varmaan vaaditaan maksamaan hengittämisestäkin!
- näin kävi !
no olin itse kunnalla töissä neljä kuukautta (kesän yli) ja sain lomarahoja ja korvauksia yli 800e
aika hyvin neljän kuukauden paskapalkkasesta työstä :D - näin kävi!
niin eli olin kesä-heinä-elo-syyskuun töissä kunnalla.
sain lomarahan lomakorvauksen reippaasti yli 800e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482