Kauneushoitola Tallinnasta!

CinCilla10

Olisiko antaa vinkkejä hyvästä ja laadukkaasta (hinta-laatusuhde myös) kauneushoitolasta?

10

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukausittain

Tämä on minun vakiopaikka, enkä ole koskaan tyytymättömänä poistunut.
      www.hurmus.ee

• zip zap

Missä suomenkielinen sivusto? tekevätkö täyteaine-hoitoja?Onko Tallinnan keskustassa?

• Linda8
        zip zap kirjoitti:

Missä suomenkielinen sivusto? tekevätkö täyteaine-hoitoja?Onko Tallinnan keskustassa?

En tiedä suomalaisista sivustoista. Tapasin nämä ensi kerran Kauneusmessuilla Helsingissä, silloin heidän osastollaan oli plastiikkakirurgi joka laittoi botoxia. Itse olen käynyt lähinnä happohoidoissa ja muissa pikkujutuissa. Kysäise itse esim facebookin kautta https://www.facebook.com/pages/Ilusalong-Hurmus/349171411789626
        Sijainti on hyvä

• kuukausittain

Piti vielä Hurmuksesta sanomani, että puhuvat hyvää suomea. Itsellä ei englanti eestistä puhumattakaan oikeen taivu.

• CinCilla10

OK! Kiitos vinkistäsi!

• MIA?
        CinCilla10 kirjoitti:

OK! Kiitos vinkistäsi!

Sinine Salong on paras käymistäni paikoista. Se sijaitsee Virua vastapäätä. Salongin yhteydessä oleva hotellikin on loistava.

• Niisku-10
        MIA? kirjoitti:

Sinine Salong on paras käymistäni paikoista. Se sijaitsee Virua vastapäätä. Salongin yhteydessä oleva hotellikin on loistava.

Katselin vähän salongin hintoja ja minusta ne ovat ihan suomen hintatasoa...

• Tallinnan The Look

The Lookin Tallinnan hoitola on aivan huima! On käynyt vaikka missä hoidoissa ja menen seuraavaksi taas elokuussa, En tiedä vielä mitä muuta otan (pistokset) normipuhdistuksen lisäksi. Hoitaja on mukava paikallinen ja hinnat edulliset.

• ihanat pikkujoulut

Sama täällä. Tyttöporukalla käytiin pikkujoulut Tallinassa viettämässä ja otettiin superpaketit Lookin hoitoja! Rällättiin kolme päivää, mutta eipä näkynyt juhliminen naamassa kotiin palattua! Mieskin ihmetteli :D. Tehdään sama uusiksi tänä vuonna.

• Tallinnaan menijä

En löytänyt googlettamalla tuota The look Tallinnaa , onko jollakin suorat sivut tai osoite ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe