Hei,
Olen päätynyt ottamaan implantit Tallinnassa ja olisi todella mukava jos saisi jostakin samaa aikovasta matkaseuraa, itse kun en aio ottaa tukihenkilöä mukaan (puoliso jää lapsen kanssa kotia).
Olen siis 27v. yhden lapsen äiti, 168/66, konsultaatioon aion varata syyskuuksi ajan Helsinkiin, asun siis itse pk-seudulla..
Voisi vaikka vaihtaa sähköposteja ja varailla aikoja yhdessä ja koittaa saada samalle päivälle leikkausajat.
Itseäni jännittää kyllä hirmuisesti mutta olen päättänyt ne ottaa. Imetyksen jälkeen rintani eivät ole enää miellyttävät (omasta mielestäni).
Klinikkaa en ole vielä päättänyt, joten senkin valintaan olisi kiva saada toisenkin ihmisen näkökulmaa, mietin Laatukirurgian, Christinas Cliniccaa ja Fin-Estiä..
Tallinnaan rintojen suurennusleikkaukseen 2013 / 2014
päätöksen tehnyt
3
105
Vastaukset
- 2012
Kävin viime vuonna Fin-Estin kautta. Olen erittäin tyytyväinen. Muista ei ole kokemuksia
- päätöksen tehnyt
Kiitos vastauksesta, itse alan myös kallistua kyseiseen paikkaan. Toivon vain että löytäisin jonkun joka ajattelee myös rintojen suurennusta, yksin hieman jännittäisi mennä, mutta kyllähän sekin tietenkin onnistuu!:)
- kirjaudu4
Tuolta löytyy fin-est keskustelupalsta http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/fi/foorumi/ohje
Luultavasti saat sieltä parhaiten/turvallisimmin vertaistukea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462