Ei ole mukavaa luettavaa, useasti saa noita säälittäviä vuodatuksia lukea tanssipalstoilta.
Kehityskelpoiset muoret neidot tanssivat ikäistensä kanssa ja vanhemmille miehille ei tanssiseuraa riitä.
Omalle kohdalle tämäkin iskee 20-30 vuoden päästä.
Vanhan miehen kohtalo
34
668
Vastaukset
- 17+1
no ei sun vielä kannata tuollaisia murehtia nauti tanssista ei sitä kukaa tiedä mitä tanssitaan 20-30 vuoden päästä
Enpä vuodattele mut` sanoisin vain että eihän se vanhan miehen kohtalo ole sen kummempi niinkuin esim. tän vanhankin mummelin...kun ei haeta niin ei...
Ei kannata vuodatella.....harrastuksia löytyy....just`tulin Kisahallista.....- Minä
Tämä kehityskelpoinen nuori neito täältä sanoo kyllä, että minulle sitä ei tanssiseuraa riitä. Vanhemmat ihmiset tanssivat keskenään ja nuoria ei täälläpäin paljon lavoilla näe. Aivan kuin vanhemmat miehet eivät edes uskaltaisi tulla hakemaan, kun olen nuori :(
Itsekin ihmetellyt tuota samaa asiaa että miksi eivät sitten hae miehet nuoriakaan. Useimmiten on ehkä kynnys niin korkea.
Eräs kuvan kaunis, mallin näköinen tanssitaitoinen nuori tuttavani meni äitinsä kanssa Paville ja yllätyksen sai kokea...yksi mies oli vain häntä hakenut valssille.- Nomen Nescio
Kyllä nämä kirjoittelut ja tulkinnat, jotta ei ole oikein, että vanhat tai keski-ikäiset hakevat nuoria yms saa varautuneeksi ja varuilleen. Joten en itsekään ole tainnut koskaan hakea edes nuorelta näyttävää henkilöä. Joten omalta osalta olen päätynyt siihen, että en itse hae, vaan jos joku nuorempikin haluaisi tanssia, niin kyllä hän joutuisi tekemään aloitteen. No eipä ole tähän päivään mennessä tullut vastaan, joten ei tarvitse miettiä tuota asiaa sitten sen kummemmin pohdiskella.
Toisaalta minun kanssasi olisi aika helppo lähteä tanssimaan, en kähmi enkä kopeloi, tanssin ja vien suht hyvin peruskuviot ja rytmin, pidän myös vauhtilajeista.
Samat hemmot tuolla lavoilla näyttävät pyörittävän näitä nuoria, osa varmasti ihan molemmin puolin ok, mutta sitten osan tanssista kyllä huomaa neitokaisen kasvon ilmeistä, että hän toivoisi olevansa missä tahansa muualla kuin siinä ja nyt. Ei todellakaan toivo, että omalla kohdalla välittyisi koskaan tuommoinen tunne. Nomen Nescio kirjoitti:
Kyllä nämä kirjoittelut ja tulkinnat, jotta ei ole oikein, että vanhat tai keski-ikäiset hakevat nuoria yms saa varautuneeksi ja varuilleen. Joten en itsekään ole tainnut koskaan hakea edes nuorelta näyttävää henkilöä. Joten omalta osalta olen päätynyt siihen, että en itse hae, vaan jos joku nuorempikin haluaisi tanssia, niin kyllä hän joutuisi tekemään aloitteen. No eipä ole tähän päivään mennessä tullut vastaan, joten ei tarvitse miettiä tuota asiaa sitten sen kummemmin pohdiskella.
Toisaalta minun kanssasi olisi aika helppo lähteä tanssimaan, en kähmi enkä kopeloi, tanssin ja vien suht hyvin peruskuviot ja rytmin, pidän myös vauhtilajeista.
Samat hemmot tuolla lavoilla näyttävät pyörittävän näitä nuoria, osa varmasti ihan molemmin puolin ok, mutta sitten osan tanssista kyllä huomaa neitokaisen kasvon ilmeistä, että hän toivoisi olevansa missä tahansa muualla kuin siinä ja nyt. Ei todellakaan toivo, että omalla kohdalla välittyisi koskaan tuommoinen tunne.Käsitykseni mukaan tanssitaitoinen tanssimisen vuoksi tanssipaikalle menevä nuorikin nainen asennoituu ettei tanssiminen ole ulkonäkö/koko tai ikä kysymys.
- Äinään Miäs
Nomen Nescio kirjoitti:
Samat hemmot tuolla lavoilla näyttävät pyörittävän näitä nuoria, osa varmasti ihan molemmin puolin ok, mutta sitten osan tanssista kyllä huomaa neitokaisen kasvon ilmeistä, että hän toivoisi olevansa missä tahansa muualla kuin siinä ja nyt. Ei todellakaan toivo, että omalla kohdalla välittyisi koskaan tuommoinen tunne.Ihan kuin näppiksestäni paitsi, että kähmin ja kopeloin.
- Juhannuksena sexi
Äinään Miäs kirjoitti:
Ihan kuin näppiksestäni paitsi, että kähmin ja kopeloin.
Kopeloin minäkin naista tanssiessa ,odotan naiselta muutakin kuin pelkkää
tanssimista ,ilta menee pilalle jos ei pääse lakanoidenväliin . - 2+1
sishill kirjoitti:
Itsekin ihmetellyt tuota samaa asiaa että miksi eivät sitten hae miehet nuoriakaan. Useimmiten on ehkä kynnys niin korkea.
Eräs kuvan kaunis, mallin näköinen tanssitaitoinen nuori tuttavani meni äitinsä kanssa Paville ja yllätyksen sai kokea...yksi mies oli vain häntä hakenut valssille.Oliko se hakija Truehum?
- puhu hiljaa rakkaud.
Juhannuksena sexi kirjoitti:
Kopeloin minäkin naista tanssiessa ,odotan naiselta muutakin kuin pelkkää
tanssimista ,ilta menee pilalle jos ei pääse lakanoidenväliin .No, muistutan että teillä muutamilla todelläkin on oma vaimo että ihan turhaan täällä valitatte ja tuuletatte alakertaa.
- PQR
puhu hiljaa rakkaud. kirjoitti:
No, muistutan että teillä muutamilla todelläkin on oma vaimo että ihan turhaan täällä valitatte ja tuuletatte alakertaa.
mul
- Vanhan naisen kohtal
Missäpäin tanssit, koska täällä keski-suomessa päin taas vanhemmat naiset ei pääse tanssimaan.Täälläpäin on aina naisista enemmistö ja silloin vanhemmat naiset jäävät mopen osille, vaikka tanssitaitoa on usein enemmän kuin nuorilla.Tervetuloa tännepäin, koska miehistä on pulaa.
Mutta niinkuin kirjoitit, sinäkin olet nyt kehityskelpoinen nuori mies ja vanhemmille naisille ei tanssiseuraa riitä. - pirkanmaan viejä
"Aivan kuin vanhemmat miehet eivät edes uskaltaisi tulla hakemaan, kun olen nuori"
Jep. Koska tätä touhua leimaa - osin syystäkin - sellainen maine, että vanhat miehet käyttäytyvät nuorten kanssa tanssiessaan epäasialllisesti. Itse tanssin joskus nuorempien tuttujen naisten kanssa, mutta en hae tuntemattomia. Ensinnäkään et ikinä tiedä, kuka nuorista haluaa tanssia kaikkien tanssitaitoisten kanssa ikään katsomatta. Toiseksi et tiedä, millä tavalla sinut arvotetaan muiden silmissä.
Kiva että kaikki hakevat minua, ikään ja tanssitaitoon katsomatta.- Voiskio se toimia
Ollaankohan tässä tanssiasiassa menty jo liian pitkälle, ajattelemalla ettei voi mennä tuota tai tuota hakemaan, koska mitähän se minusta ajattelee.Olenko liian vanha , liian nuori , katsooko se nyt sellaisella ilmeellä, että miksi hait tanssimaan tai jotain muuta sinnepäin.Se on varmaan tämä suomalainen luonne joka laittaa monenmoisi esteitä ja rajoituksia ihmiselle.Ajateltaisiin niin, että kaikki jotka ovat tuleet tanssimaan haluavat tanssia ja tanssi on se tärkein yhdistävä tekijä miksi sinne on tultu.Tämän perusteella kaikkia voi hakea ja kaikki voivat tanssia kaikkien kanssa.Eikö olisi aika yksinkertainen juttu.
- Nomen Nescio
Voiskio se toimia kirjoitti:
Ollaankohan tässä tanssiasiassa menty jo liian pitkälle, ajattelemalla ettei voi mennä tuota tai tuota hakemaan, koska mitähän se minusta ajattelee.Olenko liian vanha , liian nuori , katsooko se nyt sellaisella ilmeellä, että miksi hait tanssimaan tai jotain muuta sinnepäin.Se on varmaan tämä suomalainen luonne joka laittaa monenmoisi esteitä ja rajoituksia ihmiselle.Ajateltaisiin niin, että kaikki jotka ovat tuleet tanssimaan haluavat tanssia ja tanssi on se tärkein yhdistävä tekijä miksi sinne on tultu.Tämän perusteella kaikkia voi hakea ja kaikki voivat tanssia kaikkien kanssa.Eikö olisi aika yksinkertainen juttu.
Kyllä itse menen edelleen tanssipaikalle kaksimielisin ajatuksin, siis tanssimaan ja seuraa hakemaan. Joten sillä on vaikutus omaan toimintaan. Toisaalta se tekee tilanteesta myös silleen skitsofreenisen, jotta nuoren kanssa voisi vain tanssia ja pitää hauskaa, mutta sitten seuraavan kappaleparin tanssiikin jonkin toisen kanssa ajatuksella, että mitähän hyvää tästä seuraisi. Ja kaunis nainen on kaunis nainen tanssilattiallakin :)
Mutta joo, helpompaakin se voisi olla, myönnetään, mutta kun ihminen on vain sosiaalinen eläin. - Tunnettu nimi
Nomen Nescio kirjoitti:
Kyllä itse menen edelleen tanssipaikalle kaksimielisin ajatuksin, siis tanssimaan ja seuraa hakemaan. Joten sillä on vaikutus omaan toimintaan. Toisaalta se tekee tilanteesta myös silleen skitsofreenisen, jotta nuoren kanssa voisi vain tanssia ja pitää hauskaa, mutta sitten seuraavan kappaleparin tanssiikin jonkin toisen kanssa ajatuksella, että mitähän hyvää tästä seuraisi. Ja kaunis nainen on kaunis nainen tanssilattiallakin :)
Mutta joo, helpompaakin se voisi olla, myönnetään, mutta kun ihminen on vain sosiaalinen eläin.No onko sosiaalinen ihminen sitten vastaavasti vain eläin?
- Nomen Nescio
Tunnettu nimi kirjoitti:
No onko sosiaalinen ihminen sitten vastaavasti vain eläin?
No miltä sinusta tuntuu :)
- Tanssi on ihanaa
Voiskio se toimia kirjoitti:
Tomisihan se jos ihmiset hakevat sitä tanssin nautintoa, sitä minä haen ja tansittaja saa olla nuori, keski-ikäinen, vanhempikin kunhan vaa se vienti on kohdallaan. Nuorille soisin kokemuksen ja tanssin tunteen, keski-ikäisille naisellisuuteni ja tanssitaitoni ja sen ihanan tanssin tunteen vanhemmista miehistä saisin itse sen kokemuksen ja tanssin nautinnon kun vaan hoksaisitte hakea ja kyllähän te hoksaattekin, kiitos.
- Tunnettu nimi
Nomen Nescio kirjoitti:
No miltä sinusta tuntuu :)
Joskus tuntuu, toisinaan sitten taas ei - elukkamaiselle olotila.
- mies 50+
Huippu tanssifiiliksen saavuttamiseksi pitää olla mukana myös annos flirttiä. Siitä ei vaan oikein tule mitään kurssiympäristössä taikka kovin eri-ikäisen daamin kanssa. Sen takia jätän nuoret naiset rauhaan. Tuo pappa tanssii- keskustelu myös osaltaan pistää katsomaan tarkemmin, ketä oikein hakee!
- mies 55+
Minäkään en nuoria hae. En yksinkertaisesti halua bedofiilin mainetta.
Joskus käy sääliksi nuoria nättejä tyttöjä jotka eivät ymmärä lainkaan miksi heitä ei haeta , kun vanhempia naisia viedään vierestä.
Joskus naisten haulla nuori on tullut hakemaan niin silloinkin tuntuu hiukan omituiselta se tanssin tunnelma vaikka itse tanssi kyllä kulkee ketterän parin kanssa hyvin. - tangon huumaa
mies 55+ kirjoitti:
Joskus käy sääliksi nuoria nättejä tyttöjä jotka eivät ymmärä lainkaan miksi heitä ei haeta , kun vanhempia naisia viedään vierestä.
Joskus naisten haulla nuori on tullut hakemaan niin silloinkin tuntuu hiukan omituiselta se tanssin tunnelma vaikka itse tanssi kyllä kulkee ketterän parin kanssa hyvin.Minun ei kans tule haettua niitä nuorenpia tyttöjä.
Ei sitä vaan kehtaa hakea alle 30v.edes kiitoshaulle.
Aika usein alle 20v. hakee foksille, joskus tangollekin. Noi foksit viälä menee rennosti, tangoissa tulee itselle hiukan "pappa" fiilis.
Hävettää tanssittaa omia lapsia nuorenpaa tyttöä, siinä ei pääse mihinkään tanssin hurmaan. - Näillä mennään
mies 55+ kirjoitti:
Joskus naisten haulla nuori on tullut hakemaan niin silloinkin tuntuu hiukan omituiselta se tanssin tunnelma vaikka itse tanssi kyllä kulkee ketterän parin kanssa hyvin.Oikeaan suuntaan tässä on lavoilla menty. Paras kontrolli on sellainen yhteisön sisäinen paine joka ei yksinkertaisesti hyväksy asetelmaa jossa vanhat miehet saavat mm. tanssietikettiin tai sylitanssiotteeseen vedoten ottaa nuoren naisen oma intiimi tila haltuun.
Aiemmin on ollut nähtävissä että tanssilavat ovat juuri tämän muusta yhteiskunnan sosiaalisesta normistosta poikkeavan käytännön vuoksi houkutelleet paikalle myös hyväksikäyttäjiä.
Tulee ymmärtää että hyväksikäyttöä on kaikki sellainen sosiaalinen toiminta jossa toisen osapuolen vapaus tai mahdollisuus ilmaista suostumuksensa on jotenkin sidottu tai rajoitettu.
Ns suljetun otteen tansseissa riski hyväksikäytöstä astuu kuvaan mukaan jo ihan perustanssiotteessa. Kun tilanteeseen lisätään vielä toisen osapuolen huomattavan korkea ikä, pitkä elämänkokemus ja usein selkeä todellisuusharhassa eläminen ollaan lähtökohtaisesti vaarallisilla vesillä.
Onneksi tanssiyhteisö ml. useimmat miehetkin on alkanut oivaltaa mistä suunnasta tuuli puhaltaa.
- TT Tahdikas
"Omalle kohdalle tämäkin iskee 20-30 vuoden päästä."
Mistä tiedät, mitä kohdallesi iskeytyy ja milloin?
Aika säälittävä tämä vuodatuksesi.- näin se menee
Räkänokat alkaa hyppiä silmille, jukolauta
- pirkanmaan viejä
näin se menee kirjoitti:
Räkänokat alkaa hyppiä silmille, jukolauta
Ovat varmaan viinapöpöjä, olisikohan nenän valkaisu paikallaan.
- Henri J.
Huonokuntoiset ja vammiset nuoret naiset varsinkin selliset joilla ei ole minkäänlaista sukupuolista kiinnostusta ovat jostain syystä sellaisia joihin pitää ehdottomasti olla koskematta. Melkin mitä kauniimpi ja kiihkeämmän olinen niin sen parempi. Ei edes kohteliaituuttaan pidä mennä mitenkkään tuijottamaan tai
lähentelemään vammista tai huoniokuntoista tai sairasta nuorta naista. Ainakin minulla on tällaisesta huonoja kokemuksia. Tälliset jotenkin mieltävät ylisellä tasolla liikkumisenkin henkilökohtaisuuksiin menemiseksi. Jos jos syytetään niin on parempi että syytetään nuoreen ja nättiin sekaantumisesta kuin vammiseen tai muuten rumaan tai siraaseen sekaantumisesta. - nuori mies
Olen n. 30 ja aina kun tulee joku selvästi vanhempi nainen hakemaan niin tuntuu siltä, että se on hukka-aikaa seuran hausta. En ole tanssilavalla vain tanssimassa, tosin vaikuttaa siltä että naiset valitettavasti ovat. Minusta on myös ikävää kun vanhat miehet hakevat nuoria naisia, koska silloin on koko ajan osa tarjonnasta pois pelistä. Koskahan joku lava keksii järjestää ihan rehellisesti sinkkutanssit?
- Sinkkutanssit
Sinkkutansseja on järjestetty, mutta huonon suosion takia ovat jääneet kertaluonteisiksi tapahtumiksi.
- Se ihana tunne
Kannatta jo nyt tanssittaa niitä vanhempia hyvän tanssitaidon omaavia naisia, jos sitten kun olet itse vanha mies, et enää saakkaan tanssia ikäistesi naisten kanssa, eipähän jää sekään kokematta. Saatpahan tuntea miltä kokemus tanssiessa tuntuu. Ei me sinua syödä, annetaan vaan se ihan tanssin tunne jota nämä ihanat nuoret naiset ei välttämättä vielä pysty antamaan. Nauti vielä kun voit.
- jukl
muuten ne vanhemmatkin naiset puristelee ja kourii joskus aika julkeasti ja minä olen alkavassa keski-iässä
- Rajansa kaikella
Meitä on joka lähtöön niin miehissä kuin naisissakin. Eipä tulisi mieleenikään puristella ketään tansseissa, flirttailla saa ja osaan flirttailla, mutta tanssit on tanssia ja sieltä ei kenenkään mukaan lähdetä.
- pellet asialla
Ja mitä tää koko tanssipelleily sitten mukamas on ?
Mikä ihmeen järki siinä on koko touhussa en ole sitä koskaan tajunnut.
mutta nyt tajuan, että se on keskivertotyhjäpäiden touhua joilla ei ole elämästä mitään tajua.
Heillä ainoa viisari mikä liikahtaa on siellä maata kohti, sekin riippuu pää alaspäin suurimman osan päivää !
EI kiitos !- näin se menee
Pellet vaihtuu sirkus jää, mukmas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532