Minä saan ja aina sen kärpäsen tapettuani pesen kädet.
Saatko kärpäsen kiinni kädellä huitasemalla?
71
978
Vastaukset
- huitasu
Minne se tapettu kärpänen joutuu?
- mustikka%%&
roskasankoon
- -hymyilyttää-
Viemäriin. Ei luulis ainakaan takaisin tulemaan jollei ole ehtinyt munimaan jonnekin.
- tytttö"
-hymyilyttää- kirjoitti:
Viemäriin. Ei luulis ainakaan takaisin tulemaan jollei ole ehtinyt munimaan jonnekin.
Hyi että, jos niit kärpäsiä juuttuu sinne johonkin kohtaan tai edes yks jää johonnii reunustaan. miks viemäriin?
ajatuskin että viemärin jossain vain näkymättömissä reunoissa on mustia kärpäsiä, ja sen osia etoo. - -hymyilyttää-
tytttö" kirjoitti:
Hyi että, jos niit kärpäsiä juuttuu sinne johonkin kohtaan tai edes yks jää johonnii reunustaan. miks viemäriin?
ajatuskin että viemärin jossain vain näkymättömissä reunoissa on mustia kärpäsiä, ja sen osia etoo.Voipihan se kärpässuku sieltä roskasangostakin virota. Jos kuolleen kärpäsen laittaa wc pyttyyn niin ei taida enää likakaivosta nousta elämään.
Älä huido kärpästä! Käytä kuppia! - Minulla on mökillä läpinäkyvä muovikuppi, ja sileä pahvikortti. Kun öttiäinen lentää ikkunaan, laitan mukin sen päälle ja työnnän kortin ikkunaa myöten kupin kanneksi. Sitten vien öttiäisen ulos lentelemään. Olemme molemmat onnellisia.
Minulla on kärpäslätkä.
- Niinpä!
Kukin tyylillään!
- tää mesta on pa****
Niin mullakin ja täällä sille olisi käyttöä.
Mihinköhän sun aloitus nyt on tyrkätty, olen 100 % puolellasi. - tulisoricapslock
Paljon hankalampaa ja monimutkaisempaa!
lÄTKÄSTÄ JÄÄ AINA PASKANEN LÄNTTI. kÄDELLÄ OTTAMISESTA EI MITÄÄN. tää mesta on pa**** kirjoitti:
Niin mullakin ja täällä sille olisi käyttöä.
Mihinköhän sun aloitus nyt on tyrkätty, olen 100 % puolellasi.Hyvä sinä olet ymmärtänyt asian ytimen. Kostamalla ei saa hyvää aikaan, ei missään eikä koskaan.
tulisoricapslock kirjoitti:
Paljon hankalampaa ja monimutkaisempaa!
lÄTKÄSTÄ JÄÄ AINA PASKANEN LÄNTTI. kÄDELLÄ OTTAMISESTA EI MITÄÄN.Paitsi kärpäsen likaiset jätökset ja kun jatkat sen jälkeen syömistä pesemättömin käsin.
- ???
korpikirjailija kirjoitti:
Paitsi kärpäsen likaiset jätökset ja kun jatkat sen jälkeen syömistä pesemättömin käsin.
Entäs ne rumat roiskeet seinillä mitkä kuolleiden kärpästen jäljiltä siellä haisevat?
??? kirjoitti:
Entäs ne rumat roiskeet seinillä mitkä kuolleiden kärpästen jäljiltä siellä haisevat?
Minä olen siisti ihminen ja siivoan jäljet. Eikö olekin ihana aloitus, niin mielenkiintoinen ja ajankohtainen niin sivistävä ja älykäs.
Tätä ei voi siirtää muille osastoille tämä sopii kuin se sormi sian ......... 60 palstalle.- liilaseitsemän,
Paitsi kärpäsen likaiset jätökset ja kun jatkat sen jälkeen syömistä pesemättömin käsin.
Kuten alussa sanoin, pesen aina kädet sen jälkeen. Mutta ei tarvi pestä seinää tai muuta mihin on kärpänen liiskattu.
- oudoksi on mennyt
Minä olen siisti ihminen ja siivoan jäljet. Eikö olekin ihana aloitus, niin mielenkiintoinen ja ajankohtainen niin sivistävä ja älykäs.
Tätä ei voi siirtää muille osastoille tämä sopii kuin se sormi sian ......... 60 palstalle.Eiks se oo toi musaketju, joka paremmin sopii vanhuksille. Kato siinä ei tarvi muuta, kuin kertoa, et vettä sataa tai aurinko paistaa. Lenkki tehty ja sitten Mattii ja Teppoo linkittään. :))))
- Neuvo:
Tätä ei voi siirtää muille osastoille tämä sopii kuin se sormi sian ......... 60 palstalle.Pese kätesi siivottuasi kärpästen kuolinoiskeita seiniltä!
- kärpäsenpaska
liilaseitsemän, kirjoitti:
Kuten alussa sanoin, pesen aina kädet sen jälkeen. Mutta ei tarvi pestä seinää tai muuta mihin on kärpänen liiskattu.
Millä pesuaineelle peset kätesi? Ja millä te jotka tapatte kärpäsen seinään pesette seinälle jääneet jämät?
- Laske uudestaan
Taitaa olla peräti kaksi.
En käytä siihen käsiä.
Pieni varoituksen sana kuitenkin, kaikki Kärpäset eivät maistu hyvältä.
H.- HIh...
Kuten eduskunnan eräkerhossa, ainoa saalis on avoimeen suuhun lentänyt öttiäinen.
HIh... kirjoitti:
Kuten eduskunnan eräkerhossa, ainoa saalis on avoimeen suuhun lentänyt öttiäinen.
"Hih.."
Energian lisäksi, ison Kärpäsen siivet ja jalat toimivat yhtä hyvin kuin hammas-lanka.
Harmina on se, että 6000 Kärpästä vastaa yhtä Grilli-makkaraa.
Joten kesäisin ovat leuka-peräni jatkuvasti kipeinä.
H.
- bessie*
Luultavasti voisin joskus onnistua saamaan, mutta se pääsisi karkuun kun avaisin käteni. Aivan varmasti en pystyisi paljain käsin tappamaan, yäk.
Entinen mieheni tappoi mökillä kärpäsiä ampumalla ne kuminauhalla. Osuikin varmasti 9 kertaa kymmenestä, vaikka kärpänen olisi ollut katossa tai korkealla seinänrajassa.
Vaani aikansa, ja kun kärpänen teki ratkaisevan virheen niin lähtö tuli. Poikakin kehittyi aika taitavaksi. Koiralle se vasta riemua oli, oli kuin mikäkin seisova metsästyskoira, paitsi että sai ihan älyttömän hepulin aina kun tuli saalista.
En muista, että siitä olisi esim. kattoon mitään sotkua tullut, eniten taisi tulla siivottavaa koiran hepulien jäljiltä. Kuminauhaa rupesin ostamaan metrikaupalla varastoon, kun ne käytetyt ällöttivät.- liilaseitsemän,
no tottakai siitä aina jää paskanen lätti
huononäköset ei heti näe niitä, mutta kyllä niit kertyy.
en edes omista kärpäslätkää tms. otan aina kädellä, rutistan jollai paperilla tai muulla ja pesen kädet. - bessie*
en edes omista kärpäslätkää tms. otan aina kädellä, rutistan jollai paperilla tai muulla ja pesen kädet.Kesäasunnollamme ei ole ollut sähköä (eikä ole vieläkään), mikäli oikein valoisaksi halusimme niin sitten kuunneltiin Tilleyn suhinaa. Yleensä paloivat öljylamput ja kynttilät, jos edes mitkään.
Sähköttömyyden takia päädyimme vitivalkoiseen kattoon ja seiniin, niissä kyllä olisi lika näkynyt. Jos puhdistettavaa tuli niin se tehtiin välittömästi. Terassille ja samalla järvelle aukeava ovi oli auki oikeastaan kaiken päivää, joten aina ennen nukkumaan menoa oli hyönteisjahti. Vain kärpäset ja hyttyset tapettiin. Tuo kuminauhalla metsästäminen oli enemmänkin kai ´huvittelua´, mutta toimi. Tein itse ´´naisten hommia´, mutta joskus osallistuin jahtiin pyydystä ja päästä periaatteella.
Niin se kuminauhalla ammuttu kärpänen ei liiskaannu samalla tavalla kuin lätkäisty. Ellei koira ehtinyt syödä niitä, niin lakaisemalla ne korjasin lattialta ja heitin takkaan tai ulos. - kärpäsen liiskaukses
en edes omista kärpäslätkää tms. otan aina kädellä, rutistan jollai paperilla tai muulla ja pesen kädet.ta jää aina likainen jälki. Huonoilla silmillä ei ehkä huomaa.
- bessie*
kärpäsen liiskaukses kirjoitti:
ta jää aina likainen jälki. Huonoilla silmillä ei ehkä huomaa.
Kameleontti on hyvä, mutta sekin sotkee vähän itse.
Kuminauhalla jos ampuu, niin siitä nauhan päästä voi leikata likaantunutta osaa pois. Se on todellakin taitolaji, ei sitä kärpästä suoraan selkään ammuta, on ammuttava oikeasta kulmasta. Ja ellei laukaus mene ihan nappiin, niin tietysti jäljet siivotaan heti. Tai tarkka ja siisti emäntä tekee äkkiä koko lystistä lopun. - lepoa
bessie* kirjoitti:
Kameleontti on hyvä, mutta sekin sotkee vähän itse.
Kuminauhalla jos ampuu, niin siitä nauhan päästä voi leikata likaantunutta osaa pois. Se on todellakin taitolaji, ei sitä kärpästä suoraan selkään ammuta, on ammuttava oikeasta kulmasta. Ja ellei laukaus mene ihan nappiin, niin tietysti jäljet siivotaan heti. Tai tarkka ja siisti emäntä tekee äkkiä koko lystistä lopun.ihan yhtälailla siitä seinään likainen kärpässaasta jää vaik mistä sen ampuu siihen.
Viisainta otta kädellä huitaisemalla nopeella liikkeellä ei ongelmaa!
Joko rutistaa sen verta ett nirri pois tahi päästää ulos. Ja pesasee hyppyset.
- -hymyilyttää-
Isompien kärpästen ja ampiaisten hävittämiseen käytän imuria.
- mimmimummi*
Ei oo kärpäsiä mitä nitistäisi...tai lätkäisisi..
- mummimammi...
Kyllä isä jo opetti tuon "kädellä" pyydystämisen ja silloin olikin, mitä pyydystää, kun oli maalaistalo.
Nyt ei ole kärpäsiä ja onneksi ei hyttysiäkään, sillä minulla on tuo sähkökärpäslätkä. Se on vaivaton vehje tässä iässä.
- Rotfl;)))))
Lopputoteamus: Heikkoina hetkinä käy kateeksi isomunaisia.
- ihmeellistä luontoa
Enpä tiiä paljonkaan noista munaisuuksista,
joillakin talousihmeillä on myös tapana käyttää kärpäsiä
hoidoissaan, poistamaan kaikenlaistä
mädännäisyyttä kanssaihmisistään.
Ei sit auta noi elektroniset kärpäslätkätkään noissa vartiointi- ja kuntapuolen
hommissakaan...
- miltä kannalta sitte asioita tarkasteleekaan.
Tyynesti vain hyväksyä asiat, joita ei muuksi voi muuttaa... olematta lintu tai kala.
Kai ihmisten normaaliin ravintoon kuuluu tulevaisuudessa kaiketi madot, nilviäiset,
etanat, täit, rotat ja muutkin kyseenalaistetut, ettei tarttis lajitovereitaan sentään syödä. Kuin kallispalkkaisissa äxtreemilajeissa, viihdettä sekin heille vain.
Kiukkusen kärpäsen pamautan kolmioksi käärityllä, litteällä lehellä littanaksi, repäsen reilusti lehte sen ympäriltä, käärin ja taittelen repäistyn osan sen ympärille ja laitan roskiin. Kiltit kotikärpäset ovat ihan kivoja ja pari sellaista ei oloa haittaa, Isot kärpäset tyrmään ja heitän parvekkeelta alas. Onneksi niitä isoja on vain kerran kesässä.
- cata,lyst
sillä kuivalla lehden sivullako sää ne paskat siitä iskun jäljeltä pyyhit? Lähteekö ne irti lattiasta.
- ---------
cata,lyst kirjoitti:
sillä kuivalla lehden sivullako sää ne paskat siitä iskun jäljeltä pyyhit? Lähteekö ne irti lattiasta.
Voihan vaalean taperin koristella kärpäsenläiskäysillä.
cata,lyst kirjoitti:
Pesuainetta laitan ja kostealla paperilla pyyhin, sellaisella taluspaperilla, jos lattiaan jää thra, mut yleensä se ötökkä on plurahtanut kiinni siihen lehensivuun.
--------- kirjoitti:
Voihan vaalean taperin koristella kärpäsenläiskäysillä.
Sama juttu jos oveen läiskähtää, tapetilla saa kärpäset tykyttää rauhassa pilkkujaan.
- Gunhild Pula-aho
Neuvo hyvä mes minullekin.
Yleensä saan syödä vain kauan sitten tapettuja kärpäsiä, vähän tuoreemmat olisivat perinnejuhannusherkkua.
Syötyäni pesen hampaani. :))))) - Lohduton kuva
mökki-interiööristä on kärpäsen läiskäyksillä koristeltu tapeetti.
Minä tekisin näin:
http://www.youtube.com/watch?v=oRdSIOdWet0 - k/k
juomalasi ja joulukortti paras keino.
- maailmanlapsetympäri
Ensin juotetaan kärvänen päishäisiin ja sitten pelataan sen kanssa korttia?
- k/k
maailmanlapsetympäri kirjoitti:
Ensin juotetaan kärvänen päishäisiin ja sitten pelataan sen kanssa korttia?
Eikun ,kun se onneton pörisijä on tajunnut minne on joutunut niin se yrittää murjusta valoon.
Kun se sitten lyttää nokkansa ikkunaan ja miettii uutta reittiä minä painan lasin sen päälle ja ujutan kortin tulpaksi.Sitten vaan annan sille mitä se haluaa ja nakkaan ulos. - kiipesuudelleen
k/k kirjoitti:
Eikun ,kun se onneton pörisijä on tajunnut minne on joutunut niin se yrittää murjusta valoon.
Kun se sitten lyttää nokkansa ikkunaan ja miettii uutta reittiä minä painan lasin sen päälle ja ujutan kortin tulpaksi.Sitten vaan annan sille mitä se haluaa ja nakkaan ulos.Meillä isäntä ei anna tappaa hämähäkkejä, kiikuttaa ne aina elossa seitteilemään ulos.
Minä kyllä aina kun hänen silmänsä välttää, pätkäytän heikiltä hengen pois.
Inhoan maailmassa eniten hämähäkkejä ja hiiriä, vaikken norsu olekaan. - bessie*
Mikä tahansa paperinpala käy, k/k.
Mutta eihän sillä tavalla kannata poistaa kuin ei-tapettavia. Eikä se oikein minusta toimikaan kuin ikkunalasissa tootoilevien pyydystämisessä, tai niiden väsähtäneiden jotka ovat jo lattialla.
Kärpäsiä tai hyttysiä jos juomalasilla ulos heität, niin jo tulee kaksi uutta tilalle akkunaa tai ovea avatessa, hyvässä lykyssä se lasissa ollutkin koukkaa takaisin yksintein.
Poikani pienenä elvytteli viimeisiään vetävän tuntuisia kimalaisia, ja onnistuikin usein. Sokerivettä ja pelkkää vettä laittoi tarjolle ja asetteli kimalaisen huolellisesti ravinto- ja juomalätäköiden eteen niin etteivät siivet ja vartalo tule tahmeaksi, ja sokeriveteen kastetulla tulitikun päällä auttoi alkuun ja sitten sopivia kukkia potilaalle tietysti piti olla, joskus tunki kimalaisen varovaisesti pää edellä kukkaan; syö nyt että tervehdyt! - Pirre*
bessie* kirjoitti:
Mikä tahansa paperinpala käy, k/k.
Mutta eihän sillä tavalla kannata poistaa kuin ei-tapettavia. Eikä se oikein minusta toimikaan kuin ikkunalasissa tootoilevien pyydystämisessä, tai niiden väsähtäneiden jotka ovat jo lattialla.
Kärpäsiä tai hyttysiä jos juomalasilla ulos heität, niin jo tulee kaksi uutta tilalle akkunaa tai ovea avatessa, hyvässä lykyssä se lasissa ollutkin koukkaa takaisin yksintein.
Poikani pienenä elvytteli viimeisiään vetävän tuntuisia kimalaisia, ja onnistuikin usein. Sokerivettä ja pelkkää vettä laittoi tarjolle ja asetteli kimalaisen huolellisesti ravinto- ja juomalätäköiden eteen niin etteivät siivet ja vartalo tule tahmeaksi, ja sokeriveteen kastetulla tulitikun päällä auttoi alkuun ja sitten sopivia kukkia potilaalle tietysti piti olla, joskus tunki kimalaisen varovaisesti pää edellä kukkaan; syö nyt että tervehdyt!He..tuliko lääkäri poijjasta :), - meidän vanhempi tyttö yritti pikkuisena pitää pilkki ahvenia elossa vessan lavuaarissa, ja hirmuinen itku kun ne viimein kellahtivat kuolleina selälleen..hän oli hyvin myötätuntoinen lapsi, itki esim. kun kuunteli lastenlaulua jossa se linnunpoikanen putosi pesästään, en muista laulun nimeä enää..
- * * *
Pirre* kirjoitti:
He..tuliko lääkäri poijjasta :), - meidän vanhempi tyttö yritti pikkuisena pitää pilkki ahvenia elossa vessan lavuaarissa, ja hirmuinen itku kun ne viimein kellahtivat kuolleina selälleen..hän oli hyvin myötätuntoinen lapsi, itki esim. kun kuunteli lastenlaulua jossa se linnunpoikanen putosi pesästään, en muista laulun nimeä enää..
Ihania lapsia teillä kummallakin. Toinen elvyttää kimalaisia, kun moni nyppii siipiä pikkuisilta lentäviltä.
Sinun tyttärellesikin oli pakko hymyillä, pikkuiselle, harmitti ja itketti varmasti. - itku itselläkin täst
Pirre* kirjoitti:
He..tuliko lääkäri poijjasta :), - meidän vanhempi tyttö yritti pikkuisena pitää pilkki ahvenia elossa vessan lavuaarissa, ja hirmuinen itku kun ne viimein kellahtivat kuolleina selälleen..hän oli hyvin myötätuntoinen lapsi, itki esim. kun kuunteli lastenlaulua jossa se linnunpoikanen putosi pesästään, en muista laulun nimeä enää..
Pirre*
Tarkoitat varmaankin tätä laulua, jota en saanut laulaa lapsilleni, enkä lapsenlapsillei.
-Missä on se pieni lintunen,
joka lauleli tuolla,
kissa vei sen, kissa söi sen,
täytyi pienoisen kuolla.
-Linnunpoikaset ne pesässään,
turhaan äitiään oottaa,
noin sä kissa, julma kissa, saatat murhetta tuottaa.
Osaan, tai paremminkin: olen joskus osannut. Täti neuvoi, pitää huitaista kouraista vasten kärpäsen lähtösuuntaa - sehän lähtee eteenpäin karkuun ja on kohta kourassa tallessa. Mutta enpä ole harrastanut viime vuosikymmeninä. Ehkä taito on tosiaan ruostunut jo.
Tosi kiva aihe, hehheh, ja suosittu. Minäkin onneton vielä kommenttini lykkäsin kun oli niin hemmetin mielenkiintoinen ja erilainen uusi aloitus... ja ajankohtainen.- liilaseitsemän,
heh! harvoin täälä kehuja saa, todella harvoin.
Sanon nyt kumminkin vielä, että muutkaan aloitukseni eivät ole mitään "tusinatavaraa". :) liilaseitsemän, kirjoitti:
heh! harvoin täälä kehuja saa, todella harvoin.
Sanon nyt kumminkin vielä, että muutkaan aloitukseni eivät ole mitään "tusinatavaraa". :)Vähän vaikeaa arvioida näin kaukaa. Nimmarisi näin muistaakseni eka kertaa... enkä ylipäätään yritä puhkoa päätäni miettimällä että kenen aloitus ;-)
- iilaseitsemän,
saimaantaka kirjoitti:
Vähän vaikeaa arvioida näin kaukaa. Nimmarisi näin muistaakseni eka kertaa... enkä ylipäätään yritä puhkoa päätäni miettimällä että kenen aloitus ;-)
en käytä vakinimmaria, mitä ny milloinkin tulee mieleen.
En ole edes huomannut että voisi käyttää samaa.
- Hei, "bessie", laita
mökilläsi käymälä hajuttomaksi ja cacattomaksi peittämällä jokainen kakkakikare kuivaa putua käyttämällä. Silloin ei kärpäsiä juurikaan ole.
Ei meidän mökillä ole paljoa kärpäsiä, yksi eksyy joskus kuistille,
sillä käymälämme ovat kuivakäymälöitä, turvehaketta riittää aina kakan peitoksi, silloinhan kärpäset eivät voi lisääntyä.
Kärpäsillä lisääntyminen tapahtuu kakassa eli pas.kas.sa.- k/k
hunksz kirjoitti:
"Hei, "bessie", laita"
Niin se Essolla meni.
H.Sinä se olet väsymätön arvuuttelija, jos oot saanu mun sukupuolen selville?
- Pirre*
k/k kirjoitti:
Sinä se olet väsymätön arvuuttelija, jos oot saanu mun sukupuolen selville?
:DD
- ;))
k/k kirjoitti:
Sinä se olet väsymätön arvuuttelija, jos oot saanu mun sukupuolen selville?
Kerro nyt ihan heti, oletko "Martta" vai "Martti". Vaikkeihan täällä kukaan mitään usko kuitenkaan.
- k/k
;)) kirjoitti:
Kerro nyt ihan heti, oletko "Martta" vai "Martti". Vaikkeihan täällä kukaan mitään usko kuitenkaan.
Kerron totuuren.
Mitään siihen lisäämättä ja pois jättämättä, karvarintainen ja rasvanahkainen työmies,olin mä luottamusmieskin mut siin oli niin häilyvä toi sukupuoliraja et lopetin.
Huomasin et tyttömäinen puoli pyrki pintaan ja eihän sellanen sovi karskille merimiehile.
Tosin mä tänään taas siivoilen pihoja ja siin on ainainen epäilys olemassa kun sain vanhanajan kasvatuksen mis eroteltiin miesten ja naisten työt.
Ota näistä nyt selvää parempi kun tuutte ja rutistatte, meinaan halaamalla ,eiköhän se silloin hajusta viimeistään selviä. - ;))
k/k kirjoitti:
Kerron totuuren.
Mitään siihen lisäämättä ja pois jättämättä, karvarintainen ja rasvanahkainen työmies,olin mä luottamusmieskin mut siin oli niin häilyvä toi sukupuoliraja et lopetin.
Huomasin et tyttömäinen puoli pyrki pintaan ja eihän sellanen sovi karskille merimiehile.
Tosin mä tänään taas siivoilen pihoja ja siin on ainainen epäilys olemassa kun sain vanhanajan kasvatuksen mis eroteltiin miesten ja naisten työt.
Ota näistä nyt selvää parempi kun tuutte ja rutistatte, meinaan halaamalla ,eiköhän se silloin hajusta viimeistään selviä.Kyll'hän mää sen olen huomannut jo kauan sitten, että olet oikea kunnon mies, joka osaa rakastaa muitakin kuin vain itseään.
*Koirantaluttaja B-rapusta*
- Pirre*
No empä osaa, tosin en ole kokeillutkaa..ihan kärpäslätkällä pläjäsen, odotan että laskeutuu paikkaan johon voi läimäsen, - anoppi aikoinaan niitä kourakuppiin metsästi.
- Mopoilija
Mistä tunnistaa iloisen moottoripyöräilijän?
- -ainakin siitä-
Sillä on paljon kärpäsen raatoja visiirissään.
- -ainakin siitä-
-ainakin siitä- kirjoitti:
Sillä on paljon kärpäsen raatoja visiirissään.
..ja hampaiden raoissa..
Olen suorastaan taitava siinä hommassa!
- iilaseitsemän,
samat sanat
- Kovis?
Saan kiinni ja siirrän sen elävänä ulos vapauteen.
Nykyään on harvoin harjoittelumahdollisuuskia.
Ampparit tapan lehdellä. - handen.us
Tuosta kärpästen tappamisesta oli oikein jonkinlainen "tutkimus" muutamia vuosia sitten.......halavatun tyhmä aihe ottaa osaa mutta tuli mieleeni pahalla hetkellä.
Joo...olivatten tutkineet jotain afrikkalaista heimoa ja niitten kärpästen pyydystämis tapoja. Nämä alkuperäisasukit sai kärpäsen lähes 100%:sti kiinni käsin.
No....suurnopeus kameralla sitten tarkkailivatten kärpästen touhuja varsinkin siinä vaiheessa kun tarttee syöksyä karkuun.
Totesivat, että yleensä(!) kärpänen hyppää suoraan ylös kiperässä tilanteessa. Afrikkalaiset spesialistit huitaisivat kädellään n. 10cm kärpäsen yläpuolelle jolloin se hyppäävä siivekäs osuu suoraan kouraan.
Joopas. Ihan kuin ei muuta olisi juhannuksena :-))
Kesän parhaimpia ostoksiani on sähköinen kärpäslätkä. Sulkapallomailan kokoinen kolmekerroksisella alumiini verkolla ja kahdella AAA paristolla varustettu vekotin. TOIMII. Kokeilkaapas. Ei tartte myrkkyjä huoneisiin sisälle.- 9898oioilk,m
No ei kai sitä nyt kukaan sisälle omaan taloon myrkkyjä suihkuta.
- ._o,O,o_.
Palstan paras juhannusketju, aivan ylivoimaisesti!
- Niin onkin.
Niin onkin.
- Eipäs kun
Rakasta lähimmäistäsi oli / on paras. Tällä kakkossija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472