Tuolla miettii blogissaan jos asuisivat Oulussa puolet ja Enkuissa puolet vuodesta.
Ettäkö sitten Jassu 31v ja pappa 63v loisisivat työttöminä yhä Jassun äidin pienessä rintamamiestalossa puolet vuodesta, vai?
Huvitti myös miten Jassu jolla selvästi on tekemisen puutetta koko ajan, aikoo taas "suunnitella koko viikon ohjelman, eli laitan ylös joka päivälle mihin menemme mitä teemme". Aaapuaa..... ja pappa kulkee mukana kuin koira hihnassa?
Jasmin, puolet vuodet mamilla (?), puolet Enkuissa..
25
354
Vastaukset
- ,yjmdtfnhse3
Jasmin on 30 v ja onko sanonut ettei esim hankkis suomesta asuntoo miehensä kanssa jos olisivat puolet vuodesta suomessa?? en mä huomannut sellasta missään.
Jasmin selvästi rakastaa ns passata miestään ja olla perinteinen ns kotivaimo. Ei ole vaan enään niin nykyaikaa et monetkaan ymmärtäs mut noinhan sitä ennen elettiin. - juuuuu4
Ei eletty kuule noin, silloin mies oli perheen pää, ei vietävä vässykkä joka menee ja tulee listan mukaan mitä Jasmin käskee.
- kiireistä tosiaan
No on joutoaikaa, jos ehtii listan kanssa pelaamaan, että maanantaina sitä ja tiistaina tätä eli aivan tyhjänpäivästä mainostamista normaaleista kotiaskareista. Miten se kehtaa luetella näitä asioita, kun ei käy missään töissä, vaan on aikaa lorvia ja rentoutua papan kainalossa päivät pitkät..miten se kehtaa loisia mummonsa ja äitinsä nurkissa..
Ei voi kuin ihmetellä,kun seiskalive on jasminille nyt niin tärkeä, se on koko elämä suorastaan. voi vittu mitä paskaa:) - Itserakas!
Jasmin on kertonut blogissaan olevansa kiitollinen siitä, että on ainoa lapsi ja perii äitinsä talon näin:
Jasmin7. kesäkuuta 2013 17.05
Heips teille, jotka tänne jälleen olette joitain ihmettelyjänne kirjoitelleet ;)
Ensinnäkin kaikki, mistä maksetaan palkkaa, on työtä. Minulle on aivan sama, mistä toiset tienaavat rahansa - ei se kuulu minulle pätkääkään. Jos joku ei ymmärrä elämäntyyliäni, niin mitä sitten? Itse olen tyytyväinen ja onnellinen elämääni, joten kaikki hyvin... Ainakin minulla ja läheisilläni ;)
Toinen juttu: meidän kotipaikkamme kuului ensiksi isovanhemmilleni ja tällä hetkellä se kuuluu äidilleni - koska olen ainoa lapsi (luojan kiitos), tulee se jonain päivänä kuulumaan minulle. Minulla ei olisi mitään järkeä hankkia jotain tunkkaista yksiötä tms. itselleni, kun olen joka toisen kk Suomessa ja joka toisen Englannissa.
Äitini kanssa olemme aina rakastaneet ja rakastamme viettää aikaa yhdessä, joten tämä on meille kaikille Täydellistä. Tällä hetkellä äitini on kesälomalla, joten nämä päivät ovat ihan parhaita ja mikä kruunaa kaiken - perheeni ja kihlattuni tulevat toimeen paremmin kuin hyvin. Sitäkään ei ole koskaan tapahtunut yhdenkään exäni kanssa ;)
Kaikille vain tähän loppuun pieni ohje: don't worry, be happy! Elämäni on liian lyhyt murehdittavaksi! Eläkää ja antakaa toisten elää ;) Minun oloani ette pahenna, ahdistatte mietinnöillä vain ja ainoastaan itseänne. Harmi ;)
Jasmin xxx
Ps. Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :) - Eläkeläinen
Jasmin viettää ihan normaalia eläkeläisen elämää. Hän voi eläkeläisena päättää, missä asuu mihinkin vuodenaikaan, kun työn teko ei estä sitä.
- sossun tasoa
Yhteiskunnalla ei ole varaa näihin 30v."eläkeläisiin"!
- Ylpeä työläinen
sossun tasoa kirjoitti:
Yhteiskunnalla ei ole varaa näihin 30v."eläkeläisiin"!
Jos Jassu ei hae yhteiskunnalta tukea,vaan papparainen ja oma mamma elättää,mikäs siinä.Mitäs se meille kuuluu,jos toiselle sopii vaan olla.Itse olen sen verran ylpeä ja itsenäinen,etten tarvitse miestä elättämään.maksan oman ja lasteni elämän ja hyvin pärjätään! Ei tarvitse hävetä olla eläkeläinen edes vielä 50v,vaan aion olla töissä niin kauan kuin saan olla:)
- julkut vs tavikset
Ylpeä työläinen kirjoitti:
Jos Jassu ei hae yhteiskunnalta tukea,vaan papparainen ja oma mamma elättää,mikäs siinä.Mitäs se meille kuuluu,jos toiselle sopii vaan olla.Itse olen sen verran ylpeä ja itsenäinen,etten tarvitse miestä elättämään.maksan oman ja lasteni elämän ja hyvin pärjätään! Ei tarvitse hävetä olla eläkeläinen edes vielä 50v,vaan aion olla töissä niin kauan kuin saan olla:)
Opetelkaa lukeen niin ei tarvitte korjata noita valheita. Jasmin saa kk palkan seiskalta, tiedän sen kun tiedän toisen niille työskentelevän tyypin hyvin. Kaikille niille maksetaan kk palkkaa ja kun toi tekee esim tuolta briteistä muotivideoita niin niistä saa ekstraa. Tienaa ihan hyvin noista ja ompahan ainakin omat rahat mutta kun te ette ole tyytyväisiä mihinkään. kaikkien pitäis olla jotain opettajii, myyjiä tms niin sitten olisi teidän mielestä hyväksyttävä ammatti. Kummasti tekin vaan seuraatte julkkujen elämää vaikka ette muka tykkää, tuovat teidän tasaiseen taviselämään jotain muuta kun tylsän arjen.
- jaa-a
julkut vs tavikset kirjoitti:
Opetelkaa lukeen niin ei tarvitte korjata noita valheita. Jasmin saa kk palkan seiskalta, tiedän sen kun tiedän toisen niille työskentelevän tyypin hyvin. Kaikille niille maksetaan kk palkkaa ja kun toi tekee esim tuolta briteistä muotivideoita niin niistä saa ekstraa. Tienaa ihan hyvin noista ja ompahan ainakin omat rahat mutta kun te ette ole tyytyväisiä mihinkään. kaikkien pitäis olla jotain opettajii, myyjiä tms niin sitten olisi teidän mielestä hyväksyttävä ammatti. Kummasti tekin vaan seuraatte julkkujen elämää vaikka ette muka tykkää, tuovat teidän tasaiseen taviselämään jotain muuta kun tylsän arjen.
Pikkulinnut kylläkin laulavat, että nostaa sosiaalitukia. Ei seiskan palkkioilla elä. Tietty jos vanhuskin nostaa jostakin maasta eläkettä ja asuvat muiden nurkissa ilmaiseksi niin kai sitä jotenkin pärjää...
- 6s7d8f69gh0j+ok´pl
jaa-a kirjoitti:
Pikkulinnut kylläkin laulavat, että nostaa sosiaalitukia. Ei seiskan palkkioilla elä. Tietty jos vanhuskin nostaa jostakin maasta eläkettä ja asuvat muiden nurkissa ilmaiseksi niin kai sitä jotenkin pärjää...
Todisteita pöytään koska tuo kuulostaa oudolta. Jasmin on itse joka paikassa julkisesti puhunut tuosta kreikan työstä, jos haluaa huijata silloin niistä on hiljaa. Tuo muija on aina ollut fiksu katalalla tavalla joten ei mokaisi noin.
- Vuorotyössä
VOI *****!
Millaisia pahansuopia petoja te itse olette...Inkvisitiota suorastaan. Lukekaapa ketjunne ja menkää itseenne.Mitä pahaa Jasmin on teille itsekullekin tehnyt ansaitakseen tuollaiset kohtelut. Uskon ettei muuta kuin että elää, ja on onnellinen.Teistäkin suurin osa hakee palkkansa kelalta. Työssä ette voi olla koska on aikaa päivät pitkät kirjoitella ilkeyksiä tuntemattomista ihmisistä. Missä ihmisyys??? Ja toisekseen en ole työtön vaikka on aikaa kirjoittaa alkuyöstä,tulin nimittäin juuri työvuorostani kotiin.- justiinsaniinniin
Vuorotyöläisenä et sitten ymmärrä, että muillakin voi olla päivisin vapaata?
- Eri saarella vaan,,
Nyt on pakko kommentoida sillä tiedän jotain tuosta työstä mitä Jasminkin on kuulemma tehnyt kreikassa parina vuonna. Siskoni oli samanlaisissa sesonkihommissa toisella kreikan saarella ja saattoi saada 800 - 1000 euroa kuussa ja mikä parasta tuollasissa hommissa palkat maksetaan aina käteen joten kukaan ei maksa veroja. Ei hän tarvinnu mitään muita korvauksia samaan aikaan ja tuskimpa jsminkaan niitä on nostellut esim sen takia että noista töistä on aina avoimesti puhunut niin mediassa kun kirjottanut omaan blogiinkin. Kun oot tuollaisissa työhommissa niin palkan päälle kuuluu yleensä viel asuminen, ruoka ja juomat, siis ihan kaikki. googletin vähän tuosta Jasminista ja eipä nuo sen työt ole miltään hämäräpuuhilta vaikuttaneet, , jos on ohjannut vesijumppaa ja vetänyt iltaohjelmaa hui kamalaa.
http://3.bp.blogspot.com/-I24FRbxvF3M/Tq_KwGk6SoI/AAAAAAAABIw/_cTqBs1DH9w/s1600/308939_2370567057971_1064326629_32731838_932259475_n.jpg
http://jasminmantyla.blogspot.fi/2011/09/showta-showta-ja-ystavia-auringon-alla.html
http://1.bp.blogspot.com/-PIYJXVxZW7M/TsEKsmUArjI/AAAAAAAABLA/pv3rErphFC8/s1600/376281_2410261130298_1064326629_32764350_849366963_n.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-q_CHfx2MgL4/Tq0aZW2FBVI/AAAAAAAABEI/pgxigsolk_s/s1600/P1010718.JPG
http://3.bp.blogspot.com/-Mt3T2JuAW4s/TmSd5f_hS6I/AAAAAAAAA8E/DJLXFw4JFJA/s1600/314781_2190066905580_1064326629_32580391_363888_n.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-7E6LoQVBK34/TmSd2paSppI/AAAAAAAAA78/OcR_8FGIxlc/s1600/304290_2188008694126_1064326629_32577932_3875060_n.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-S6RQYI1AoJs/TlDhlA01FII/AAAAAAAAA64/Q2ZSmTPYV2g/s1600/320697_2167161292954_1064326629_32549170_7058404_n.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-bl6d85LgpXE/TkejFF6VVXI/AAAAAAAAA50/h5eVbzad-P8/s1600/284450_2145238264892_1064326629_32519517_2266935_n.jpg- mikäteitävaivaa
Ja mikä parasta, kukaan ei maksa veroja....
Onko todellakin hyvä, että ei veroja makseta?
Juuri tuollaisen asenteen takia Me suomalaiset veronmaksajat maksamme yhä enemmän ja enemmän veroja.
Me maksamme kreikkalaistenkin menoja omilla verovaroillamme.
Ja olen kyllä sitä mieltä, että jos on työssä eikä maksa veroja, ei tarvitse tulla verovaroin kustannettua sosiaaliturvaa hakemaan kun työttömyys koittaa.
Jännittävä ketju, kun tuosta välistä on poistettu HETI pitkät pätkät jutustelua, missä viitattiin Jasminin tehneen pimeitä töitä Kreetalla, ja samaan aikaan nostaneen korvauksia Suomesta...Jos asia on niin, niin asiasta tietävien kannattaisi ottaa suoraan yhteyttä Oulun Kelaan, eikä puida asiaa täällä. - ihan vaan hox hox
mikäteitävaivaa kirjoitti:
Ja mikä parasta, kukaan ei maksa veroja....
Onko todellakin hyvä, että ei veroja makseta?
Juuri tuollaisen asenteen takia Me suomalaiset veronmaksajat maksamme yhä enemmän ja enemmän veroja.
Me maksamme kreikkalaistenkin menoja omilla verovaroillamme.
Ja olen kyllä sitä mieltä, että jos on työssä eikä maksa veroja, ei tarvitse tulla verovaroin kustannettua sosiaaliturvaa hakemaan kun työttömyys koittaa.
Jännittävä ketju, kun tuosta välistä on poistettu HETI pitkät pätkät jutustelua, missä viitattiin Jasminin tehneen pimeitä töitä Kreetalla, ja samaan aikaan nostaneen korvauksia Suomesta...Jos asia on niin, niin asiasta tietävien kannattaisi ottaa suoraan yhteyttä Oulun Kelaan, eikä puida asiaa täällä.Kreikka ei ole Kreeta, ja tuo käteinen maksutapa on Kreikassa tapana, siksi ne on ku***sa rahojensa kanssa nyt. Turhaan täällä levittelet valheita mistä sä muka tiedät että Jasmin on ikinä nostanut korvauksia mistään?? Todisteita jos tuollaista väität. Muuten levität valheita ja se on oikeasti kunnianloukkaus.
- Was, fas?
ihan vaan hox hox kirjoitti:
Kreikka ei ole Kreeta, ja tuo käteinen maksutapa on Kreikassa tapana, siksi ne on ku***sa rahojensa kanssa nyt. Turhaan täällä levittelet valheita mistä sä muka tiedät että Jasmin on ikinä nostanut korvauksia mistään?? Todisteita jos tuollaista väität. Muuten levität valheita ja se on oikeasti kunnianloukkaus.
Missäs kohtaa minä levittelen valheita?
Opettele lukemaan.
Ja sitten kun olet opetellut lukemaan, voisit etsiä käsiisi myös maantiedon kirjan.
Kun olet selvitellyt sieltä, mihin maahan Kreeta(saari, jos et tiennyt) kuuluu, voisit tutustua EU-politiikkaan.
Mistä teitä vajakkeja sikiää?
- totuus julki
Huomasin myös, että täältä oli heti poistettu se ketjun pätkä, missä kerrottiin Jasminin tekevän töitä ulkomailla, nostaen samalla kaikki sosiaalituet suomesta! Viettää aina alle sen 6kk ulkomailla, jottei menetä kelakorttiaan ja tukiaan. Aika törkeää ja laskelmoivaa. Taitaa olla nainen ulkoisesti nainen aivan muuta kuin sisäisesti.
- nihounou
Mainitsin samasta asiasta, ja minua joku valopää syytti kunnianloukkauksesta, heh.
- älyvapaata jengiä
Nää Jasminin opetuslapset on yhtä vajaita kuin idolinsa. Ei niille mitään kannata selittää.
- tottah
Taitavat itsekin asua äitinsä nurkissa, toisten elätettävänä....
- kf,mbvjhfi
tottah kirjoitti:
Taitavat itsekin asua äitinsä nurkissa, toisten elätettävänä....
No näinhän se on, mutta luulisi kaikkien JOSKUS ymmärtävän, että se, mikä on tarkoitettu KAIKKIEN turvaksi,ei voi jatkua, jos sitä kuormittaa ihmiset jotka eivät halua maksaa veroja.
- iygjhbkllou
Jasse kirjoitti näin jo aikaa sitten kotisivuillansa::
"Jasmin7. kesäkuuta 2013 17.05
Heips teille, jotka tänne jälleen olette joitain ihmettelyjänne kirjoitelleet ;)
Ensinnäkin kaikki, mistä maksetaan palkkaa, on työtä. Minulle on aivan sama, mistä toiset tienaavat rahansa - ei se kuulu minulle pätkääkään. Jos joku ei ymmärrä elämäntyyliäni, niin mitä sitten? Itse olen tyytyväinen ja onnellinen elämääni, joten kaikki hyvin... Ainakin minulla ja läheisilläni ;)
Toinen juttu: meidän kotipaikkamme kuului ensiksi isovanhemmilleni ja tällä hetkellä se kuuluu äidilleni - koska olen ainoa lapsi (luojan kiitos), tulee se jonain päivänä kuulumaan minulle. Minulla ei olisi mitään järkeä hankkia jotain tunkkaista yksiötä tms. itselleni, kun olen joka toisen kk Suomessa ja joka toisen Englannissa.
Äitini kanssa olemme aina rakastaneet ja rakastamme viettää aikaa yhdessä, joten tämä on meille kaikille Täydellistä. Tällä hetkellä äitini on kesälomalla, joten nämä päivät ovat ihan parhaita ja mikä kruunaa kaiken - perheeni ja kihlattuni tulevat toimeen paremmin kuin hyvin. Sitäkään ei ole koskaan tapahtunut yhdenkään exäni kanssa ;)
Kaikille vain tähän loppuun pieni ohje: don't worry, be happy! Elämäni on liian lyhyt murehdittavaksi! Eläkää ja antakaa toisten elää ;) Minun oloani ette pahenna, ahdistatte mietinnöillä vain ja ainoastaan itseänne. Harmi ;)
Jasmin xxx
Ps. Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :) " - HIHJAJEI
Tuksut alkaa olla jo maalisuoralla. Onhan näädillä kiire jo aloittaa seuraavan naiskohteen
esiintuonti nälvimisineen ja alasajoon. Aika hyvin onnistuivat Tuksujen suhteen.- eiriitäjutuksi
seiska luulee, että tässä on seuraava..erehtyy pahasti..
- Tonttuja ovat
Tyhjä ja turha julkisuudessa roikkuja puutarhatonttumiehineen!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560