Tuottelias Joe Pasko on koostanut jälleen hirmubloggauksen tänään 18.6.2013:
”Tunkki on taas hetken ollut ihan hissuksiin. Herttoniemen doobermanni-gaten jälkeen ole kuulunut juuri mitään tästä kukkakaupalla rikastuneiden valio-urosten märästä päiväunesta.
Toki Tunkki bongattiin Kalliossa kerjäämässä matkarahoja tms. ja surkuttelemassa kadonnutta lompuukiaan, mutta kyllä tuo jättää fanit kylmäksi, kun edellisellä viikolla oli kuitenkin itsemurha numero ykkönen.
Pikkusen pitäs nyt panostaa, takoa kun rauta on kuumaa.
Ryhdistäydy Johanna, tämä on vilpitön vetoomukseni sinulle.
Ruskaa koneeseen ja propellit pyörimään!
Tunteikas epätoivonosoitukseni on ehkä vähän Jollas-dramaattinen, sillä kyllähän Johannan uuden elämän alusta kertova blogi sai vihdoin ensi-iltansa, ja tämä uusin, ei-mikään-marjanpoimija paljasti itsensä kaikelle kansalle. Oli tietenkin alusta asti ihan selvää, että Tunkin miljonäärikukkakauppias on parhaimmillaankin halpahalliversio, luultavasti kokonaan keksitty.
Samassa hengessä kuin vuolaasti kehuttu ammattimuusikko…”
Jatkuu blogissa: http://joepasko.blogspot.fi/2013/06/kukkakauppiaaksi-sorkassa-ja-uusi.html
Pasko Tukiaisesta: ”Kukkakauppiaaksi Sörkässä ja uusi blogini”
28
866
Vastaukset
- metallimuija
Mene helvettiin mainostamasta sitä blogiasi!
- jhffhj
Älä mummo kiukkuile.
- milla magia
jhffhj kirjoitti:
Älä mummo kiukkuile.
Pidä sinä turpasi kiinni äläkä puutu mun kavereideni sanomisiin!
- metallimuija=oikea
Aatanan aatana aivovaurio! minä olen aito metallimuija! Onko niin vaikeaa hyväksyä Joe Paskon blogit ja aidon metellimuijan kirjoitukset, että pitää tekeytyä minuksi? Olet idiootti samaa kastia kuin Tunkeroinen ja hänen siipijenginsä.
- metallimuija=oikea
jhffhj kirjoitti:
Älä mummo kiukkuile.
minä en koskaan kritisoi joepaskon blogeja eikä muitakaan asiallisia kirjoituksia. Kun Tunkio sekoo niin tälle palstalle ilmaantuu piripäitä ja yksi järjenjättiläinen esiintyy minuna!
On se niin fiksua ja filmaattista olla olevinaan metallimuija - Chanel4
metallimuija=oikea kirjoitti:
Aatanan aatana aivovaurio! minä olen aito metallimuija! Onko niin vaikeaa hyväksyä Joe Paskon blogit ja aidon metellimuijan kirjoitukset, että pitää tekeytyä minuksi? Olet idiootti samaa kastia kuin Tunkeroinen ja hänen siipijenginsä.
Eikös ole Metallimuija kiva, kun on näitä kopionimimerkkejä? Minäkin luin tänään oikein omalla nimimerkillä avatun avauksen ja koko ketjun. No antaa noiden mellastaa, aidot kommentit kyllä tunnistaa noista aggressioista. Kyllä nuo kestetään mennen tullen, eikä tunnu missään !
- metallimuija
Chanel4 kirjoitti:
Eikös ole Metallimuija kiva, kun on näitä kopionimimerkkejä? Minäkin luin tänään oikein omalla nimimerkillä avatun avauksen ja koko ketjun. No antaa noiden mellastaa, aidot kommentit kyllä tunnistaa noista aggressioista. Kyllä nuo kestetään mennen tullen, eikä tunnu missään !
Aivan ja taitaa losopäitä V...i.. tu..ttaa kun pitää sua ja mua apinoida ja esiintyä meinä.Se kertoo näiden ihmisten älynlahjoista.Kimmastuin vaan kun ilokseni huomasin, että ole joepaskon blogi ja heti olivat nämä apinat pitäneet eskon puumerkin ja esiintyneet minuna
- onko vaikee hiffaa
metallimuija kirjoitti:
Aivan ja taitaa losopäitä V...i.. tu..ttaa kun pitää sua ja mua apinoida ja esiintyä meinä.Se kertoo näiden ihmisten älynlahjoista.Kimmastuin vaan kun ilokseni huomasin, että ole joepaskon blogi ja heti olivat nämä apinat pitäneet eskon puumerkin ja esiintyneet minuna
Tosi asiahan on se, ettet omaa oikeutta nimimerkkiin, jos et sitä rekkaa, joten älä valita, tai rekkaa se metallimuija.Ei kukaan "sinuna esiinny", vaan käyttää vapaana olevaa nimimerkkiä.
- Aito Chanel4
metallimuija kirjoitti:
Mitä helvetin korppuja täällä taas? Onko tästä tulossa jonkinlainen muoti'ilmiö vai mikä. Minä olen aito Chanel4 enkä usko että yksikään tässä ketjussa esiintyvä metallimuijakaan on aito ja oikea. Olette todella säälittäviä, ellei teillä ole selkärankaa keksiä omia nimimerkkejänne.
- metallimuija
onko vaikee hiffaa kirjoitti:
Tosi asiahan on se, ettet omaa oikeutta nimimerkkiin, jos et sitä rekkaa, joten älä valita, tai rekkaa se metallimuija.Ei kukaan "sinuna esiinny", vaan käyttää vapaana olevaa nimimerkkiä.
Ei ole vaikeata hiffata selkeää :::V:::ITTUI:::LUA. Mulla on rekattu nimerkki myös mitä käytän muilla palstoilla. Tällä palstalla olen käyttänyt aina samaa nimimerkkiä metallimuija. En ole sitä rekannut, mutta tällä pölvästillä on niin köyhä järjenjuoksu, että pitää esiintyä minuna ja esittää metallimuijan nikillä aivan päättömiä kannanottoja. Kyllä se " haamu metallimuija" on minuna esiintynyt, että älä viitsi nimimerkillä: onko vaikee hiffaa, jauhaa tuubaa.
Se siitä ja sen kestävyydestä - Kiitos kirjoittajill
jhffhj kirjoitti:
Älä mummo kiukkuile.
On hienoa, että joukoissamme on Joe Paskon kaltaisia ahkeria ja taitavia kirjoittajia! Kiitos ajatuksista.
- karma noukkii
Palstalla on about 4 vammaista kirjoittajaa, joille normaali mielipiteiden kirjoittaminen on liian haasteellista. Toivon näille kirjoittajille kaikkea paskaa elämässä
- Chanel4
Ikäväähän tuo on, mutta parempi jättää omaan arvoonsa. Ja onneksi ovat sen verran köyhiä kommentteja, että aidot ja väärät tunnistaa. Koetetaan vaan porskuttaa ja noita ei kannata edes noteerata. Kyllästyvät sitten nopeammin ja siirtyvät raukat muualle purkamaan pahaa oloaan. Tsemppiä vaan Metallimuijallekin!
- Mr Max
Chanel4 kirjoitti:
Ikäväähän tuo on, mutta parempi jättää omaan arvoonsa. Ja onneksi ovat sen verran köyhiä kommentteja, että aidot ja väärät tunnistaa. Koetetaan vaan porskuttaa ja noita ei kannata edes noteerata. Kyllästyvät sitten nopeammin ja siirtyvät raukat muualle purkamaan pahaa oloaan. Tsemppiä vaan Metallimuijallekin!
Terveisiä Muncasta Munccaan ;)
- Chanel4
Mr Max kirjoitti:
Terveisiä Muncasta Munccaan ;)
Kiitos kiitos :)
- milla magia
Mukavaa kun tunustit olevasi yksi niistä.
- bingbongbing
Mun mielestä noi Paskon blogit ei oo mitään kehuttavaa hengentuotetta. Rakenteellisesti ja kieliopillisesti aika ala-arvoista. Sisältö nimimerkin mukaisesti pas.kanjauhamista. En oo jaksanu niitä montakaan kertaa lukea loppuun. Hymyssä käy itse usealla eri nimimerkillä kehumassa itseään.
- Pitää pysähtyä
Lukeminen vaatii keskittymistä, totta. Ja jokainen voi kehittyä kirjoittajana ja lukijana, totta.
- Kukkakauppias 666
Tässä rahaton Sergey Stulov pohdiskelee ”kukkabisnestensä” tuottoja ja riskejä:
http://www.youtube.com/watch?v=4mEGe8G7FQ0
Toivottavasti Helsingin huumepoliisi ottaa hänet, Juha Immosen, ravintola Sikariportaan ja Takilatie 8:n kaikki asukkaat viivytyksettä seurantaan (ja kuulusteluihin). Lisäksi tarkkailtavia ovat Pyry Lahti, turkulainen Anna-Maaria Paavola sekä muut Jollashovin huumejuhlien vieraat.- ylennys vai alennus?
Tukiaisen "kukkamuulista" tullut poikaystävä ?
- Kemikaali-Sergey
ylennys vai alennus? kirjoitti:
Kemiallinen suhde, kemiallinen liitto ja riippuvuus.
- Ei matkusta näädät
Tää tyyppi ei oo mikään narkkari.
Jos viitsii vaivautua lukemaan tyypin blogia, niin huomaa että heppu reissaa jatkuvasti ulkomailla, vaik persaukinen onkin useimmiten.
Tuksustaniasta sai kameransakin takaisin ehjänä muistikortti tallessa.
Hauska heppu. - Rapujuhla 2012
Ei matkusta näädät kirjoitti:
Tää tyyppi ei oo mikään narkkari.
Jos viitsii vaivautua lukemaan tyypin blogia, niin huomaa että heppu reissaa jatkuvasti ulkomailla, vaik persaukinen onkin useimmiten.
Tuksustaniasta sai kameransakin takaisin ehjänä muistikortti tallessa.
Hauska heppu.Tarkoittanet "kameran saamisella takaisin Tuksustanista" sitä, että mm. tämä video Jollaksen rapujuhlista 2012 löytyy netistä:
http://www.youtube.com/watch?v=k-iyVK7CIZo - Oma naama videolla
Rapujuhla 2012 kirjoitti:
Tarkoittanet "kameran saamisella takaisin Tuksustanista" sitä, että mm. tämä video Jollaksen rapujuhlista 2012 löytyy netistä:
http://www.youtube.com/watch?v=k-iyVK7CIZoSergey Stulov kuvaa itseään kohdassa 0:57-1:06.
- Sergey Stulov
Sergey Stulov, Tuksukan vironvenäläinen poikaystävä 38 v.
http://i4.ytimg.com/vi/gZcYb5EsErI/maxresdefault.jpg - Kukka-Jooseppi
Sergey Stulov:
http://i3.ytimg.com/vi/VoUrh8u2QRQ/maxresdefault.jpg
- Nopeat regoinnit OK
Joe Pasko tekee pitkiä turinoita ja varsin nopeasti.
- Hyvää kirjoitusta
Välillä on oikein hyvää läppää; oikeastaan suurimmaksi osaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462