Koko kevään ollut vaivaa heti oikean kylkikaaren alla keskeltä katsottuna. Tähystetty, mistä löytyi ainakin helikobakteeri. Maksa-arvot heitelleet, kuitenkin lääkärin mukaan ei hurjia lukemia. Kaksi ultraa tehtynä lopputalvesta ja nyt määräsi uudestaan.
Millaisia kokemuksia teillä on sappioireista? Usein tunne tulee syömisen jälkeen, joskus muulloinkin. Tuntuu että joskus makuuasento helpottaa. Kipu ei viiltävää. Yleensä sellainen tunne niinkuin jokin olisi tulehtunut, vaikka tulehdusarvot eivät koholla. Säteilee oikeaan lapaluuhun asti.
Kun olen nuhainen, silloin tuntuu että vaiva on voimakkaampi ja säteilee toispuoleisena niskasärkynä. Joskus viluttaa, mutta ei kuumetta, ennemminkin lievää alalämpöä. Olen jo itse alkanut diagnosoimaan Addisonin taudista alkaen.
Alan olemaan aika alakuloinen ja lääkäreillä tuntuu olevan kiire. Tänään lupasi laittaa tuohon helikobakteeriin häätökuurin.
Voiko sappi oireilla lievästi? Addison kokemuksia?
Lohduton
1
195
Vastaukset
- Lohduton
Niin ja sitten tulee semmoisia hikoilukohtauksia.
Voikohan tuo helikobakteeri olla kaiken takana? Jotenkin on vain henkisesti jo niin kurja olo, kun selvyyttä ei tule ja toisaalta jännittää että mikä vaivaa. Kilirauhaset? Vaikka tosin nekin arvot olivat rajojen sisäpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4004801Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1532733Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575852327- 361508
- 451458
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451436- 791281
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei111031MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14972