Hoteli Mesikämmen ja sen alihankkiat kusettavat tyäntekiöitä peruuttamalla työvuoroja työntekijän ollessa jo matkalla työvuoroon.
Onne hyviä. ;)
Mesikämmenkö kusettaa?
14
428
Vastaukset
- .q.
ei semmottii saa tehä.
- ...
Puhutkohan nyt ihan kokemuksesta vai hyvällä mielikuvituksellako sait aikaan?
- herttinen sentään!
No eikö se ole hyvä, että saa palkallisen vapaapäivän?
Kyllähän työvuoron voi perua, mutta palkka pitää silti maksaa.- Tuunari99
Ja paskat ne mitään maksa, vaikka peruuttavatkin.
- herttinen sentään!
Tuunari99 kirjoitti:
Ja paskat ne mitään maksa, vaikka peruuttavatkin.
Pakkohan se on, jos vuoro on työvuorolistassa ollut ja palkkaa vuorolta vaaditaan. Jos maksu kovin kestää, pitää maksaa päälle vielä korkoakin. Selvässä asiassa ei kannata kusettaa.
- Ay aktiivi
Laita maksuun liiton kautta.
- ihmet telijä
No ehkä Mesikämmenen alihankkijat eli siivousfirma tässä tapauksessa vastaa itse peruutuksistaan....
Ja kannattaisiko ottaa suoraan yhteyttä eikä täällä palstalla asiaa itkeä?- Tuunari99
Miks mää siivoojille soittelisi?
Vai sääkö siälä vastaat puhelimmeen? - ihmet telijä
Tuunari99 kirjoitti:
Miks mää siivoojille soittelisi?
Vai sääkö siälä vastaat puhelimmeen?En vastais en. Olen vain kuullut että solin puolella ovat peruuttaneet työvuoroja.
Mielestäni olisi asiallista olla yhteydessä asianosaisiin, niin minä ainakin vanhempana toimisin. Täällä palstalla marina on turhaa.
- Laatua 2
Olin aamupalalla aamulla ja totesin HYMY ei maksais mitään edes JOHTAJALTA.
- hy.my.
ai se olikki sää , ku pierasi vieressä pöydäs!
- S Miley
Aivan totta, hymy ei maksa mitään asiakaspalvelussa. Minä en asioi paikoissa, joissa henkilökunta on yrmeänä. Ei varmaan moni muukaan.
Mesikämmenestä en tiedä, kun en ole vuosiin siellä käynyt. - Naurupierua17
Kyllä siellä minäkin olen nähnyt, muutamalla hymyä en kylläkään johdolla.(koskaan)
HYMYLLE kiitos vihjeestä jospa se pieru ihan naurataisi jopa muitakin päälliköitä. - ...
Joo, älä mene sotkemaan sol:ia ja mesikämmentä keskenään. Kun sol sinulta työvuoroja peruu, ei mesikämmenellä ole tekemistä sen asian kanssa vaikka kuinka haluaisit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337