Komea mies tämä Merton.Niin miehekäs ja charmantti.Osaa olla tiukka tarvittaessa,
mutta tuossa hommassa pitääkin olla.
Sgt.Merton
21
723
Vastaukset
- sgt.miller
oon samaa mieltä, paljon parempi kuin lipevä sgt.Craddock... matala ääni ( kuin jollain italialaisella mafioso sikariherralla) ja miehekkäämpi ulkonäkö kuin syylä craddockilla.
- christophclark
Voisi luulla sukulaisiksi kun niin samannäköisiä
http://en.wikipedia.org/wiki/Christoph_Clark - takkari
Olen usein miettinyt, kenen ääntä Mertonin ääni muistuttaa. Sitten hoksasin, että Bernie Scrippsillä on samanlainen ääni. Mielestäni...
- MERTONFANI
PAREMPI MUN MIELESTÄ KUN SE SEURAAVA YLIKONSTAAPELI. INHIMILLINEN JA SYMPAATTINEN JA TAITAVA. EN SITTEN VOINUT SIETÄÄ MERTONIN SEURAAJAA
- kjfbkjbkdf
Millerkö se seuraaja on? Aluksi vaikutti totaaliselta mulkvistilta, mutta hahmo kehittyy ajan kuluessa.
- Miksi...
huudat?
- mertonlover
Joo merton on ihana
- takkari
Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan
- Dennisfani
takkari kirjoitti:
Välillä tunteeton tulevaa vaimoaan kohtaan
Minusta Merton on työhönsä uppoutunut kypsä mies.Vaikka Jenny onkin suloinen tyttö,olisin toivonut Mertonille vähän "kypsemmän naisen".
- munmuna2
No ei ei Merton on mun!
- Dennisfani
Skotlantilainen Duncan Bell on paitsi komea myös hyvä näyttelijä.Mertonin rooli sopii
hänelle kuin valettu.- Merton<3
Tuo on niin totta! Duncan Bell on todella ihana ja komeakin, jopa hieman nuoremman sarjan katsojan mielestä. Ja kaiken lisäksi hänen puhetapansa saa ihon kananlihalle.
- MertonLover
Aivan ihastuttava
- elli7
Suorastaan hurmaava!
- ihastuttava nainen
Mikä noita miespoliiseja vaivaa kun eivät huomaa ylikonstaapeli Nokesin viehättävyyttä.Ihmeen rauhassa saa olla kun kukaan ei yritä iskeä.
- Dennisfani
Paras poliisi,paras ylikonstaapeli lähti sarjasta.Surullista.Jenny oli niin sairas ja
kunnon aviomiehenä Merton halusi olla vaimonsa tukena ja lähteä.Ikävä tulee! - Nuorenkatsojansilmin
Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä.
Mutta silmä lepää kun komea philip bellamy on ylikonstaapelin paikalla :D- takkari
"Seuraava ylikonstaapeli on aivan tyhmä."
Kuinka niin tyhmä? Perustelisitko?
- Dennisfani
Taso laski Mertonin poistuttua sarjasta.Ei voi mitään.
- Harmin paikka
Totta puhut. Mertonilla oli "karismaa".
- Dennisfani
Merton ei järjestänyt koskaan mitään pubiratsioita niinkuin tämä nykyinen virkaintoinen ylikonsta tekee.Dennis istui itsekin iltaisin pubissa kyläläisten mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764