Huomenta herkälle miehelle!

Ikävä sinua

Aloitetaan uusi viikko mukavissa tunnelmissa ja positiivisella mielellä.
SInä olet minulle todella tärkeä ja rakas.
Haluan nähdä sinut. Saanhan nähdä sinut!

24

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs herkkä m

      Huomenta herkälle naisellekkin :) Niin sinäkin olet rakas ja tärkeä..Kyllä minut saisit nähdä jos haluaisit :) Aamuhali lähtee nyt sinne missä oletkin..kesätuulien mukana.

      • monesko tää oli

        " rakas ja tärkee sulle " ??


      • Huomenta sullekin

        Mä halusin ja pyysin ja toivoin. Epäsit. Mutta hyvä että haluut nähdä jonkun muun.


      • oisit :)):

        laittanu viä ees yhen hymynaaman .)).


      • Mies hyvä_

        Sinun rakkaasi oli rr palstalla yöllä noin klo 2.30. kukas tämä sitten on ?


      • " kesätuulien " ...

        noinhan sulle kirjoitti se yks tua muualla, jolle annoit kenkää.. ??


      • AP.

        Huomenta sinullekin ;)

        Minun tarkoittamani mies kuitenkin pystyy itse valitsemaan näkeekö minut vai ei.
        Minä en siihen voi vaikuttaa....että tällainen tilanne...


      • Joskus vaan miettii

        Mikä tässä mättää, mikä saa miehen näin alas.


      • väärä sanavalinta

        sinä olet palstojen paatunein mies vailla pienintäkään herkkyyttä. herkkä mies ei pysty siihen mitä sinä teet näillä palstoilla.


      • vainoharhaisin ja
        väärä sanavalinta kirjoitti:

        sinä olet palstojen paatunein mies vailla pienintäkään herkkyyttä. herkkä mies ei pysty siihen mitä sinä teet näillä palstoilla.

        ja sie oot palstojen rasittavin kälättäjä ja jäkättäjä.


      • ottaako
        vainoharhaisin ja kirjoitti:

        ja sie oot palstojen rasittavin kälättäjä ja jäkättäjä.

        närviin? tääl saa katos jokanen miälipiteensä laittaa vaik sua kuinka ottas aivoon. hähä.


      • Tai sitten
        vainoharhaisin ja kirjoitti:

        ja sie oot palstojen rasittavin kälättäjä ja jäkättäjä.

        ei.


      • samat..
        vainoharhaisin ja kirjoitti:

        ja sie oot palstojen rasittavin kälättäjä ja jäkättäjä.

        sinne).


      • roskaa puhuva

        automaatti.


    • kokemuksella tämä

      älä hemmetissä ota herkkää miestä vaan henkisesti vahvan !!

      herkät miehet ovat usen mt ongelmaisia ja alkoholisteja

      • eikä ainakaan

        noin lipsuvaa miestä.


      • tiedoksvaa

        Herkkä voi myös tarkottaa samaa kuin kiltti joten älä mussuta.


      • nii voi
        tiedoksvaa kirjoitti:

        Herkkä voi myös tarkottaa samaa kuin kiltti joten älä mussuta.

        mutta ihmisillä pelaileva ei siihen kategoriaan enään sovi.


    • kokemuksella........

      joo ja kiltti = herkkä

      eli ongelmia luvassa

    • heh.

      joka viikonlopput kännit...

      • ______

        heheh, niin kauan kun on sinkku voi vetää niin paljon kun nuppi kestää. Parisuhde on asia erikseen.


    • Ihmettelevä ;o

      mistä ihmeestä te tiedätte kuka mies oli tuo eka vastaaja? Sehän voi olla ihan kuka tahansa..

      • Ja kuka aloittaja..

        Pelkkää tyhjälle huutelua. Ei kukaan "herkkä mies" voi tosissaan ajatella viestin olevan nimenomaiselta kaipaamaltaan ihmiseltä ja ottaa sitä vastaan, se on vain kirjoitus keneltä tahansa kenelle tahansa.
        Ei tämä toimi minään yhteydenpitokanavana, oletteko huomanneet?


      • hänelle kyllä
        Ja kuka aloittaja.. kirjoitti:

        Pelkkää tyhjälle huutelua. Ei kukaan "herkkä mies" voi tosissaan ajatella viestin olevan nimenomaiselta kaipaamaltaan ihmiseltä ja ottaa sitä vastaan, se on vain kirjoitus keneltä tahansa kenelle tahansa.
        Ei tämä toimi minään yhteydenpitokanavana, oletteko huomanneet?

        joka nainen on rakas ja tärkee, kukin vuorollaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe