Ristiäislahja?

-kummitäti

Minua pyydettiin ekaa kertaa kummiksi, eli ei ole aikaisempaa kokemusta oikeastaan ollenkaan. Veikkaan, että aika monikin muu kummi tulee ostamaan kummilusikan tmv., eli en ehkä sellaista haluaisi ostaa. Ehdotuksia? Niin ja jos vaikuttaa asiaan, niin lapsi on tyttö.

4

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummeille

      Lapselleni kummi osti kummilahjaksi Hopeisen hevossäästölippaan, niitä on monia muitakin ja sekä tytölle, että pojalle. Tuli olo, että hän oli miettinyt pitkään ja ajankanssa mikä tyttärellemme sopisi. Oli todella ihana kummilahja.

    • muumimuki 5

      Kannattaa ehkä kysyä suoraan, että mitä he toivovat ja onko joku jo varannut tietyn kummilahjan itselleen. Jos kummeja on useita, niin en ainakaan itse haluaisi, että meillä olisi neljä tinakehystä, mutta ei sitten mitään muuta.

      Itse ostin kummityttärelle helminauhan. Kannattaa käydä katsomassa jossakin kello- ja kultaliikkeessä, että mitä siellä on tarjolla, sillä tarjolla on kaikenlaista kivaa. Jotkuthan eivät arvosta perinteistä kummilusikkaa lainkaan, vaan ottaisivat tyttövauvalle mielummin vaikka Nominations-rannekkeeseen paloja!

      Joskus 70-luvulla ainakin melkein jokainen lapsi sai sellaisen kirjan, johon kirjattiin vauvan kehitystä ensimmäisen vuoden aikana. Sellainenkin voisi olla kiva lahja, jos vanhemmat ovat sen tyyppisiä, että tykkäävät seurata lapsen kasvua ja kehitystä kirjaamalla ylös tapahtumia.

    • werso123

      Valokuvakehykselle on aina käyttöä, myös nyt digikuvien aikana. En ehkä perinteistä tinakehystä ostaisi, vaan esim.kauniin puisen ja tyylikkään johon lapsen/perheen kuvan voi laittaa ja lapsi voi sen aikuistuaan viedä mukanaan.

    • Kummitus

      Meille tulee kohta kuudes kummilapsi. En ole lahjasta vielä päättänyt mutta tällä kertaa se on erilainen kuin muille kummilapsille. Aikaisemmille kummilapsille olen ostanut kauniita posliinisia seinäkelloja joihin on maalattu nimi ja lapsen strateegiset mitat, ellei vanhemmat ole esittäneet jotain muita toivomuksia.

      Olen nyt päättänyt että tämän kummilapsen jälkeen en ota niitä enempää, tämän kohdalla kummipyyntö tuli ja aika yllätyksenä, suostuin koska on lähisukulainen. Kummilahja on vielä hakusessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe