Adobe Flash Player 4.1.2 Androidille?

TietoaTarvitseva

Elikkäs, mulla on puhelimena Sony Xperia SP, joka tukee 4.1.2 Android - käyttöjärjestelmää. Olen yrittänyt etsiä laitteeseeni sopivaa Flash Playeria, mutta olen löytänyt Flashin vain 2.x, 3.x, sekä 4.0 Androidille. Tietääkö joku saako neljä yks kakkoseen edes flashia? Jos saa, niin mistä. Käytän dolphin browser selainta (pitäisi tukea flashia). Kiitos vastaajille :))

19

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TietoaTarvitseva

      Juu, tiedän kyllä ton tuntematon lähde asetuksen. Mutta kiitos kovasti :)

    • TietoaTarvitseva

      Ei toiminu :-( . En tiiä miksei

    • Millä selaimella kokeilit sen toimivuutta? Tuliko valikkoon flashin kuvake?

    • TietoaTarvitseva

      Dolphin browserilla. Ja ei tullut

    • Silloin se ei ole asentunut oikein.

      • Silloin se ei ole asennettu oikein? noh kerro miten se asennetaan oikein 


      • hieronymus5252 kirjoitti:

        Silloin se ei ole asennettu oikein? noh kerro miten se asennetaan oikein 

        Silloin kun valikkoon tulee flash kuvake.


      • vapunen kirjoitti:

        Silloin kun valikkoon tulee flash kuvake.

        Niin se on asennettu oikein.


    • Ensiksi linkkisi ei toimi ja toiseksi että itse en asentaisi vanhaa flash versiota tietoturvan vuoksi.

      • asux7-0_o

        Juu tuo mediafire ei näemmä hyväksynyt sitä, DMCA req :n takia
        :P


    • xperia sp

      Minulla on juuri sama ongelma ja sama puhelin!

    • syvästi

      Sama vika täälläkin. Mistä ihmeestä oikea ratkaisu??

      Galaxy S3 kuoli yllätäen ja piti palauttaa tehdasasetuksille. Sen jälkeen ei sitten ole ollut flashia, jolla katsoa HDFIN:ä.

      Korpee syvästi. :-(

    • vanha flash

      "itse en asentaisi vanhaa flash versiota tietoturvan vuoksi"

      Tuollahan juuri on ikivanha versio eikä uudempaa ole tulossa. Ei kannata tuollasta linkkiä jaella enää.

      • Tuo minun viestini oli viime vuodelta ja silloin Adobe vielä tuki Androidin flashia. Nykyään ei tue.


      • vanha flash
        vapunen kirjoitti:

        Tuo minun viestini oli viime vuodelta ja silloin Adobe vielä tuki Androidin flashia. Nykyään ei tue.

        Tarkoitin juuri tuota 11.1.115.81 versiota jonka linkin laitoit 16.2.2014 11:19
        Ikivanha versio vaikka uusin mitä Androidille on tehty. Vaarallinen on jo.


    • Kokeiles tätä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe