Lumia 720

minä7891

Miksi Lumia 720:ssa (ehkä muissakin malleissa) näkyy tekstiviestiä kirjoittaessa, että yhden viestin maksimipituus on 70 merkkiä? Normi viestihan pitäisi olla 160 merkkiä?! Huomasin, että "normi" viestin kirjoittaessa (155 merkkiä) vaadittiin puhelimen mukaan 3 viestiä....miksi ihmeessä?

Kiitso avusta!

10

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdidhdj

      En osaa vastata kysymykseesi, mutta juuri tästä syystä siirryin käyttämään whatsuppia tekstareiden sijasta.

    • apminä789

      Thanks vastauksesta, hyvä tietää etten ole ainut...mutta ei voi muuta kun ihmetellä!!

    • perin kummallista.

      en kyllä osaa sanoa, itelläni näkyy ainakin että raja on 160 merkkiä....outoo

    • -tuitui-
    • 5230,. (500) 520

      Samoin 520:ssä tulee laskuri esiin 130/160 kohdalla että tietää missä mennään,ei pääse ylittymään vahingossa

    • perin kummallista.

      samalla tavalla tulee tossa mun 720:ssäkin, 130/160 kohdalla näyttää monta merkkiä mennyt, en sitten tiiä miks ei muilla näy... :/

    • periton malli.

      Brittien rajoitus...

    • minä7891

      Mielenkiintoista jos on Brittien rajoitus Suomessa myydyssä puhelimessa, oma puh ostettu paikallisesta Prismasta...

    • 5230,. (500) 520

      No se oli sit noin yksinkertaista,kokeilin laittaa vain yhden hymiön viestiin(520) jolloin sen max pituus lyheni heti 70 merkkiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe