Mitä mieltä Linjetistä? Hinta-laatusuhde ok? Kokemukset tästä purresta - Pärjääkö vielä tämän päivän veneille vai onko jo antiikkia?
Linjett 32
2
2119
Vastaukset
- Herra 47
Mitä tarkoitat pärjääkö tämän päivän veneille. Myötätuuleen ajettaessa ei kulje yhtä kovaa tuskin kryssilläkään. Se on sitten jokaisen oma päätös että onko sillä väliä jos vene lomakäytössä ja päiväpurjehdus sen 20 mailia. Määritteleekö sinun näkemyksesi sinulle sopivimmasta veneestä suomi 24:n palstalaisten kommentit onko vene antiikkia?
Mielestäni Linjett 32 on hyvä pienen perheen kesälomapursi. Rahamäärä on aina aika suhteellinen käsitys, että mikä on käytetyssä veneessä hyvä hinta-laatusuhde.
H-veneessä on varmaan parempi hinta-laatusuhde jos se on yksi hakinnan kriteeri. - oon kokenut
Linjett purjehtii aika hyvin LYS-lukunsa mukaisesti. Samankokoisella uudemmilla on suurempia lukuja, mutta käytännössä pärjää edelleen cruisereille, C/R-veneet menee menojaan. Muutoin erinomaisen laadukas vene, pesee sen suhteen muut ruotsalaiset aikalaisensa mennen tullen. En ole Linjettiä omistanut, mutta aika paljon sellaisella purjehtinut ja monipuolisesti tutustunut. Vene kestää vielä varmasti seuraavallekin polvelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404171Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231184Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711082- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 45844
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825