puhtaiden salamuhaaminen

yleistä

Ihmiset ovat vankien salamurhaamisesta siirtyneet puhtaiden salamurhaamiseen. Monta salamurhattu, enkä tiedä heistä rikoksia.

5

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäbhg

      Mietin, että otanko osaa tähän mutta sanonpa kuitenkin. Mä en tiedä, että kenet me suututettiiin aikoinaan, mutta kun palattiin Stadin, niin meidän ikkunan alle pysähty usein öisin auto, joka hiljaksiin jäi ku venaa siihen. Mua pelotti ihan hulluna, mut mutsi ja faija ei tajunnu mitää. No sitte ku mä menin naimisiin, niin mua alko seurata miehet, ja mä kyl tajusin sen. Vähänkö pelotti ja ukko ei uskonu, ku sanoin sille. Jouduin muuttaa kauas ennenku loppu se ralli. Että uskon alottajaa. On mahdollista, että täysin sivullisia murhataan ja niihinkin on syy. Eli jos oot normaali tavis ja huomaat vastaavaa, niin juokse helvetin kauas koko paikkakunnalta. Ja nopeasti. Siihen on aina joku syy, mikä ei riipu susta itestä vaan on joku isompi juttu. Äläkä palaa lähdettyäsi enää ikinä siihen paikkaan on mun neuvot.

    • Mistä on kyse

      Mistä oikein puhut, en saa selvää.
      - mitä
      - koska
      - missä
      -motiivit eri vaihtoehdoissa

    • pelkotilat.com

      Kaksi luulotautista siinä vaan skitsoilee.

    • väinö harha

      kyllä taviksiakin katoaa ja murhitaan eikä niistä yleisölle edes kaikista kerrota ettei ihmiset säikähtyisi liikaa ja tulisi paniikki !!!!!

    • muhaaja?

      Salamuhaaminen on vakava juttu. Siinä ei paljon lait paina kun toinen aloittaa kunnon muhaamisen. Kaikenlaisia muhaaja on linnat pullollaan, eikä muhaaminen näyttä tässä maassa loppuvan muhaamisella. Toiset muhaa kieliopin ja toiset muhaa muhaajia, mikä tekee heistä muhaajien muhaajia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe