Tässä mietin että kun tämä tulee joka paikassa nyt vastaan täälä netissä että onko hän nyt niin hyvä että kannattaa itsään tuoda paljon esille ... :D antais rauhan ihmisille .
prklhttp://www.youtube.com/watch?v=NWgmhgNnGUs
Mitä mieltä tästä suomalaisesta innokkaasta konemusan tekijästä?
8
189
Vastaukset 8
- Sirkku899
Hmmm kylläpäs osui sopivasti :D hah ... tuo jätkähän mainsotaa itseään ihan kuvakkeessa,mikserissä, ja soundcloudissa jne ...ja mielestäni ei tässä maailmassa saa mitään jos ei eka anna :) joten täytyy jätkälle antaa viitsimisestä 5/5 :) ja ei tuo musakaan nyt niitä kauheimpia ole ;) mitä tuolla kuulee suomalaisita alottelevilta konemusan tekijöiltä:) antaa kukkien kasvaa vaan ;) eikä heti tallota :)
- Audi S8
Tämähän on hyvää raitaa !! :) potenttiaalia ! Audin laitteet jauhaa ! ;) (y)
- Ykshailee22
nojoo ... Eihän tuota voi nyt hakkuakkaan kun en itse tee paremmin ,mutta tekee suurimmaksi osaksi musaa mitä en kuuntele itse ! :) Joten annan olla . pistin kyllä viestiä että tekis lisää rnb biisjeä koska mielestäni niissä on erinlainen meno kun monessa muussa suomalaisen alottelevan musa tuottajan biiseissä :) sellane " nyt mennään meininki " :D
- kuvanmuokkaaja
No pakko sanoa että onhan jätkällä kyllä tuo homma ns. hanskassa :D tuli oikeen tilattuakin kanava ! :) (y) ja tosiaan ei tässä maailmassa mitään ilmaiseks saa joten jos haluaa biisinsä edes vähän esille niin kyllä sitä täytyy tuoda vaan ahkerasti esille joten viitsimisestä ja musastakin 5/5 :) harva nyky kloppi jaksaisi nähdä vaivaa tehdä eka musiikit ja siihen päälle vielä kuvan muokkaukset ja näköjään nykyään tekee vielä after effectillä viedoita biiseille !
Tuosta ohjelmasta on itsellä usean vuoden kokemus ja voin sanoa että se on aikaa vievää hommaa ...helposti menee sellanne 8 tuntiakin jos oikeen rupee kikkailee ja tuollanen 3-4 minuutin hd videon "rendaus" kestää pelkästään päälle 2-8 tuntiin. koneen tehoista yms riippuen :) eli ei ollenkaan turha äijä! - ex laulaja
kyllähän noita näin aamu tuimaan kuuntelee kun syöttää mukuloille tässä velliä :)) rauhallista jne :) peukkuja täältä
- step4ever
ok popitus musaa ! "choices" biisi on ehkäpä paras mielestäni tähän mennessä ! rauhallinen ja koska dubstep
- huokailija
"antais rauhan ihmisille " ....ehkäpä voidaan miettiä tuon lauseen kääntämistä tämän keskustelun aloittajalle :) ei se että ihminen tarjoaa ilmaiseksi omia biisejään kuunneltaviksi ole häirintää ja hän ei varmaankaan pakota mainostamisella ketään kuuntelemaan biisjä? :)
En itse kuuntele konemusiikkia ,mutta osa noista rnb biiseistä on kyllä hyviä ...dubstep on muuten perseestä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?232353Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko861576- 135993
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.143753Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95702- 54692
- 13667
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12628Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan100627Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si77625On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus42583- 65571
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44559- 42540
- 139539
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas29516- 77514
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36510Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä54508- 41493