M24 Snow wolf

lumi susi

8

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

• lumi susi

Kysyin nyt ihmisiltä joilla on kokemusta kyseisestä aseesta tai ainaki hyvä perustelu minkä takia ei.

• ahlamsahlam

Se on se sama syy aina. Ihan riippumatta aseesta.

• Softaaja800

Osta MB03 - VSR-10 ja toimii saa osumii ja virittää helppo

• SW M24 ei ole paras kivääri vaihtoehto. ABS muovi on tuossa aseessa aikas haurasta... Eli murtuu helpolla. Kantama on joku 30m-50m, mutta tarkkuus on taas ihan jotain muuta. 25m kun ampuu 10x10 pahvi läpyskään 20 kuulan lippaan niin keskelle ei osu yksikään, joku 2-5 kuulaa saattaa osua tauluun. Jousi on kanssa tuossa suuri ongelma välillä tykkää laitaa vastaan vaikka olisi itse viritetty.

Jos tuosta haluaa pelikelpoisen niin siihen uppoo rahaa kun toi alkuperäinen ABS muovi pitäisi vaihtaa ja pulttilukko mekanismia muokata toimivammaksi... Sitten vielä viritykset.... Elikäs M24 näkinen muovirunko mikä kestää maksaa sen 150€, Sitten vielä viritykset... M170 vireihin uppoo helposti joku 150-300€ kun joutuu tuota pulttilukko mekanismiakin muokkaamaan. Aseen hinta olisi joku 500-700€ koko projektin jälkeen.

• airsoftfin

Älä osta m24:sta. Osta joku kalliimpi. Ainakin 600 eurolla saa ihan hyvän virityksineen ja lisäosineen.

• lumi susi

Juu, hyvä kun kerroitte. Ostan varmaanki sitte yhen rynkyn mitä oon katellu jo pitempää.

• airsoftkettu

@airsoftfin minkäs pelivälineen ja mitäs osia siihen sitten tuolla 600:lla sadalla?? ja koita olla kopioimatta aikasemmista keskusteluista sil 600e budjetil saa paremmat osat ku budjettipelaajan projektil.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      217
      1474
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1128
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1096
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      796
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    Aihe