puhtausuutisia

mukavat aiheet

kyllä taas kerran tulin huomaamaan miten likasia ihmisiä on valtaväestössä.olin kylilemässä aivan eka kertaa perheessä jossa luulin et kaikki on hienoa ja siistiä.päällepäin en olisi uskonut sitä touhua niin töekeäksi.oli koiria talossa ,jotka sai samoista astioista syödä ja juoda,mennä sänkyyn sai nuolla ihmisten suun ja naaman. yök mua inhotti niin et kyllä kahvikuppi jäi juomatta.ajattelin vaan koko ajan miten pääsen sieltä pois lähtemään.kyllä valkolainen on sittanen kaikki on seksin huushollissa.mustalaisella ei tulis mieleenkään moinen sittasuus.titääkö valkolainen mitä oikea ouhtaus edes on........

31

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säde

      Uskon että oot tuollaisen joutunut näkemään.Ei kaikilla valkolaisilla sittajoonaksen tapoja ole!!

      Mainitsemas asiat ei esim.omassa kodissani ikinä tulisi kuuloon.Olen saanut vanhanaikaisen kasvatuksen ja muistan kyllä että "puhtaus on puoli ruokaa"! Ja näin se on.

      Älä loukkaannu, mutta minäkin olen käynyt niin epäsiistissä ja nuhruisessa romanikodissa että kyllä pisti miettimään...kun yleensä puhtaudesta ollaan niin tarkkoja.

      • meikäläisten puhtaus

        uskon et jossain mustalaiskodissa voi olla epäjärjestystä mutta luulempa et sielläkin erotellaan takapuoli ja pöytä.......siisteydellä tarkoitan että valkolainen voi pyyhkiä samalla rätillä pöydän ja tuolit ja sit viel vaik lattialtakin.meidän kulttuurissa siisteys käsittää niin paljon erilaailaisia asioita ettäte valtaväestö ette ymmärrä edes missä te sen virheen teette puhtaus säännöissä.en takia kehottaisinkin tutustumaan kulttuuriin erikoisesti sellasia henkilöitä jotka työskentelevät esim.kodinhoitajat,sairaala henkilöstö ym,,,,olis tosi hyvä tietää kulttuuriin kohdistuvia puhtaus sääntöjä tän alueen ihmisten.kyllähän tän päivän romanikodit on siistejä ja maulla kalustettuja.vaatteet pitää hohtaa puhtauttaan,se on romani naisen kunnia asia et perheeseen kuuluvat kulkevat puhtaana ja koti on puhdas.et silleen,,,,,,,


      • Hah
        meikäläisten puhtaus kirjoitti:

        uskon et jossain mustalaiskodissa voi olla epäjärjestystä mutta luulempa et sielläkin erotellaan takapuoli ja pöytä.......siisteydellä tarkoitan että valkolainen voi pyyhkiä samalla rätillä pöydän ja tuolit ja sit viel vaik lattialtakin.meidän kulttuurissa siisteys käsittää niin paljon erilaailaisia asioita ettäte valtaväestö ette ymmärrä edes missä te sen virheen teette puhtaus säännöissä.en takia kehottaisinkin tutustumaan kulttuuriin erikoisesti sellasia henkilöitä jotka työskentelevät esim.kodinhoitajat,sairaala henkilöstö ym,,,,olis tosi hyvä tietää kulttuuriin kohdistuvia puhtaus sääntöjä tän alueen ihmisten.kyllähän tän päivän romanikodit on siistejä ja maulla kalustettuja.vaatteet pitää hohtaa puhtauttaan,se on romani naisen kunnia asia et perheeseen kuuluvat kulkevat puhtaana ja koti on puhdas.et silleen,,,,,,,

        lystin maksaa!!! Ne "maulla kalustetut" kodit??!! Sanopa se, tai hei, minä kerron - ME rehelliset, työssäkäyvät suomalaiset!


      • Säde
        meikäläisten puhtaus kirjoitti:

        uskon et jossain mustalaiskodissa voi olla epäjärjestystä mutta luulempa et sielläkin erotellaan takapuoli ja pöytä.......siisteydellä tarkoitan että valkolainen voi pyyhkiä samalla rätillä pöydän ja tuolit ja sit viel vaik lattialtakin.meidän kulttuurissa siisteys käsittää niin paljon erilaailaisia asioita ettäte valtaväestö ette ymmärrä edes missä te sen virheen teette puhtaus säännöissä.en takia kehottaisinkin tutustumaan kulttuuriin erikoisesti sellasia henkilöitä jotka työskentelevät esim.kodinhoitajat,sairaala henkilöstö ym,,,,olis tosi hyvä tietää kulttuuriin kohdistuvia puhtaus sääntöjä tän alueen ihmisten.kyllähän tän päivän romanikodit on siistejä ja maulla kalustettuja.vaatteet pitää hohtaa puhtauttaan,se on romani naisen kunnia asia et perheeseen kuuluvat kulkevat puhtaana ja koti on puhdas.et silleen,,,,,,,

        Meillä ainakin siivotaan eri räteillä pöydät,tuolit,lattiat ym.

        Ja pöydällä ei istuta,jalkoja ei nosteta edes sohvalle.Näin meillä on ollut aina kotoa lähtien.Miehen kanssa tuli ens alkuun yhteenottoja,kun heillä oli ollut eri tyyli-vaikkakin erittäin siistiä.

        Pyykkejäkään en pese yhdessä,ei pesty kotonakaan.
        Toinen vanhemmistani on puoliverinen,mutta valkolaisen kasvatuksen saanut,näin ainakin oletan.Hän tosin oli paljon yhteydessä sukulaistensa kanssa ja heitä kyläili meillä...mutta en mitenkään ole mieltänyt, että tavat joita meille lapsille opetettiin,olisi romanitapoja.

        Minusta ne on olleet perusteltuja puhtaus ja käytöstapoja.


      • HEH
        Hah kirjoitti:

        lystin maksaa!!! Ne "maulla kalustetut" kodit??!! Sanopa se, tai hei, minä kerron - ME rehelliset, työssäkäyvät suomalaiset!

        Kuule ei se nyt ihan niin ole,et sinä eikä kukaan muukaan maksele kenenkään meidän sisustusta.Kyllä jokainen omillaan pysyy.Tuskin sinulta pyytäisi edes mitään.Ja jos sossu rahoista puhut niin ei niiltä mitään saa,omilla se on pärjättävä.Minä ainakin käyn työssä ja tienaan itse rahani.


      • valeen paljastaja

        nyt kyllä päästit valeen tinalo.kehtaakin mikä oletkaa olevinaan.kyllä sakkisi tunetaan ympäri suomen.saman laisia otte kaikki.


      • ylpiä kaale
        Hah kirjoitti:

        lystin maksaa!!! Ne "maulla kalustetut" kodit??!! Sanopa se, tai hei, minä kerron - ME rehelliset, työssäkäyvät suomalaiset!

        kahvipanuukin kaavot kusoo.msistuu kusolle kaavojen kahvit.


      • Oon ihmetelly
        ylpiä kaale kirjoitti:

        kahvipanuukin kaavot kusoo.msistuu kusolle kaavojen kahvit.

        Miksi kaaleet sitten haisee niin pahalle? Jos käyvät kylässä, haisee sen jälkeen karseelle?


      • vaalee aalee
        HEH kirjoitti:

        Kuule ei se nyt ihan niin ole,et sinä eikä kukaan muukaan maksele kenenkään meidän sisustusta.Kyllä jokainen omillaan pysyy.Tuskin sinulta pyytäisi edes mitään.Ja jos sossu rahoista puhut niin ei niiltä mitään saa,omilla se on pärjättävä.Minä ainakin käyn työssä ja tienaan itse rahani.

        Kuule makuasioista ei vois kiistellä. Oon käyny romanien asunnoissa ja vielä enempi nähny kuvia heidän eri asunnoistaan, en kyllä viihtyisi. Ensimmäisen kerran kun näin ne raskaat seinävaatteet ja muut kalusteet, ajattelin että jotkut on antaneet pois 1800 luvulta peräisin olevia kalusteitaan ja seinävaatteitaan.
        Eihän kukaan enää nykyaikana käytä niin vanhanaikaisia ja raskasta sisustusta.
        Mutta sitten honasinkin että sehän on heidän tyylinsa.
        Mutta aika poikkeava nykyajan sisustusarkkitehtuurista.


    • Mä vaan

      että sohvalle ei jalkoja saa nostaa eikä varsinkaan keittiön pöydän tuolille. Meiltä sai ennenaikaan lähdöt jos nosti koivet olohuoneen sohvalle. Jalat kuuluu olla siellä lattialla se ei mustalaismiehelle sovi mitkään läpykkäät.

      • Rosita.

        Sohvalla meillä rakastellaan. Minä makaan alla ja Terno painaa päällä. Jos roiskuu niin pyyhkästään röijyn kulmaan.


      • Martta.
        Rosita. kirjoitti:

        Sohvalla meillä rakastellaan. Minä makaan alla ja Terno painaa päällä. Jos roiskuu niin pyyhkästään röijyn kulmaan.

        Mitä sie meiä Ternoa houkutelet haureuteen. Häpiä tulee osaksesi.


      • Täällä Terno
        Martta. kirjoitti:

        Mitä sie meiä Ternoa houkutelet haureuteen. Häpiä tulee osaksesi.

        Ternon peelosta riittää mutraa kaikille minhuille!!


    • Valkea Viikinki

      ...oikeinkirjoituksen ja mitä sääntöjä siihen liittyy. Samaa ei voi sanoa teistä...

      • yks mustalainen

        Tämä oikeinkirjoitushan ei liity puhtauteen mitenkään... Ite oon mustalainen ja kirjotan mielestäni ihan hyvin.


    • kaupantekijä

      Kävin jossain ukko mustalaisen mökissä ilmapuntarikaupoilla. Heti ovella iski jumalaton paskankäry naamaan. Ihan silmiä kirveli kun ihmisuloste lemusi niin vahvasti. Oksennusta pidätellen siirryin olohuoneeseen ja aloimme hieromaan kauppoja. Hetken neuvoteltuamme ukko mustalainen ponkaisi yllättäen pystyyn, käveli huoneen nurkassa olevan saniaisruukun eteen, veti kulmahousut kinttuihin ja päästi naukuvien pierujen säestyksellä suuren ryynipaskan kukkapurkkiin. Katsoin toimitusta silmät suurina ja kauhukseni näin miten ukko pyyhki ruokottomassa kunnossa olevan paskaperseensä saniaisen lehteen. Tämän jälkeen hän palasi keskustelemaan hinnoista muina miehinä. Tein nopeat kaupat kovalla hinnalla ja poistuin yökkien rappukäytävään. Myöhemmin olen miettinyt oliko kyseessä yleinen romanitapa vai pelkästään kaupankäyntiä vauhdittamaan järjestetty esitys.

      • Varma tieeto.

        Tätä tapaa köyttävät hieno romaninaiset varsinkin, kaktuksee pyrkivät paskomaan, ja kukkaparkaa tunkevat haisevaan minhuunsa useasti.


    • hohhoo

      Tähän nyt kaivettiin jostain 10v vanha juttu, josta aletaan keksiin uutta, ja jopa vastataan alkuperäiselle, se lienee turhaa, tuskin hän enää vastausta odottelee.

    • lady gaga

      käytätsä fairia vai mitä?

    • Paskankuljetin

      Entäs teidän hameen helmat? Ne ehtii päivän mittaan pyyhkii kaduilta vaikka mitä koiranpaskaa, jonka sitten kuljetatte kotiinne. Yök.

    • Siistineiti

      Saman olen huomannut.Jengi räki kadulla ja oli tumppeja ,linnunpaskaa.Sitten kolme mustalaisakkaa pyyhkäisi sen kaiken mennessään.Todella likaista touhua.

    • jummijammija

      Ja taas törkeyksiä suolletaan.

      Voiko mitenkään saada nämä romanien kiusaajat kuriin??
      Ilmoitanko taas valvojaslle joka ei mitään tee??

      Tuo luukku: ilmoita asiaton viesti" ei ole paljonkaan väärti.

    • kuukukkanen

      Juu,säädyllisyys ei ulotu keskusteluihin millään lailla.
      Oletteko itse romanit osallisena?

      Voisitte hävetä kaikki väärinvehtaajat.

      Ällöttää kun ihmiset ei osaa käyttäytyä.

      Rehellisyys kehiin nyt!
      Lopettakaa haukkuminen ja ilveily!

    • aavikkosittri

      Olen käynyt eläissäni monenlaisissa talouksissa.
      On ollut siistiä ja on ollut sotkuista...

      Jokaisella on oikeus omanlaiseen elämään. huolimatta siitä,mikä on oma kulttuuritaustani.
      Jos arvostat ihmistä todella,pystyt hetken sietämään myös hänen elämäänsä ja tapojaan.
      Me kaikki emme ole tai elä tiettyjen ihanteiden mukaan.
      Todellinen elämänarvostaja pystyy vastaanottamaan kaikenlaista elämää ja antamaan anteeksi monenlaista.

      Siis rakasta lähimmäistä ja yritä oppia uutta.

    • pthyiiiiiiii

      Voi kuukukkanen, älä jaksa tehä itestäs enempää naurettavaa kun oot jo.
      me pärjätään hyvin ilman sun huolenpitoas, joten kipitäppä sinne valkolaisten palstoille jakamaan neuvojas!!!

      • Töihin vain

        Kenenkäs selkänahasta ne on revitty ne teidän eläkkeet ja toimeentulotuet? Kyllä ne on kuule suomalaisen työtä tekevän ihmisen selkänahasta revitty! Se asia ei pala tulessakaan että suuri osa kaaleista on syntynyt loiseksi ja loiseksi jää. Kehtaa siinä sitten vielä leveillä elintasollaan ja mankua fattasta lisää.

        Pthyi, Jumalatonta menoa jolle on tultava loppu.
        Ja näin ajattelen minä- toinen kaalo.


    • Dip.eko.

      Pitää huomioida että tätä palstaa lukee Suomen alinman koulutustason ihmiset.

    • Hyi666

      Kävin hevosmiesten kämpällä pyörähtämässä.

      Äijät makoili umpijurrissa paskat housussa kusenhajusessa luukussansa. Valtion kämppä siinä kunnossa ettei kyllä mustalaiskämpäks olis uskonut.

      • Löytyypi

        Tämmöstäkin on.


    • Minähaistansenkin

      Ei voi mitään. Pakko on kommentoida. Koti pidetään puhtaana mutta kessua vedetään niin että hampaat on viisväriset ja samettiinhan ne kaikki hajut ihanasti tarttuu. Vaikkois kuinka puhdas kaalonainen niin kyllä pitää tuulettaa koti hänen jäliltään kun niin kessu haisee. Puuttuuko kaaleilta suurelta osalta hajuaisti?

      • Näin o

        Aivan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe