TURKU ripsienpidennykset!

tytte1

Hei!

Olisiko täällä ihmisiä jotka tietävät turussa edullisen paikan missä saa pidennykset? Olisin kiitollinen jos löytyisi paikka :)

78

17095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsiketol

      googlaa kaarina. siellä oli nyt jollain joku tarjous. etittiin kaverille mutten muista mikä sen paikan nimi oli. tyytyväisenä palas kaverini kauniine räpsyttimineen päivineen.

      • Ripsiin koukussa

        Kaarinassa mäkin kävin. Sähköpostista [email protected] kyselin kun puskuradiossa kuulin, että tekee kotona ja todella edullinen hinta. Tekijä on juuri koulutuksen käynyt, joten mun ripsiin meni tänään 2,5 tuntia. Liikkeissä on mulla mennyt 1-1,5h. Toisaalta hän oli äärimmäisen huolellinen ja helläkätinen, joten oli miellyttävä kokemus ja oon tyytyväinen räpsyttimeeni. Menen kyllä uudestaankin. Ei mua haitannut, että aikaa meni enemmän kun kerran hyvää jälkeä tuli ja sain torkahdella.


      • kirsiketol
        Ripsiin koukussa kirjoitti:

        Kaarinassa mäkin kävin. Sähköpostista [email protected] kyselin kun puskuradiossa kuulin, että tekee kotona ja todella edullinen hinta. Tekijä on juuri koulutuksen käynyt, joten mun ripsiin meni tänään 2,5 tuntia. Liikkeissä on mulla mennyt 1-1,5h. Toisaalta hän oli äärimmäisen huolellinen ja helläkätinen, joten oli miellyttävä kokemus ja oon tyytyväinen räpsyttimeeni. Menen kyllä uudestaankin. Ei mua haitannut, että aikaa meni enemmän kun kerran hyvää jälkeä tuli ja sain torkahdella.

        tää ei ollut kyllä tutun kuuloinen... muistaakseni oli Eveliina jotain joka teki mun. rivitalossa asuivat ihan lähellä Kaarinan K-kauppaa.


    • teinimminnnaa

      studio satu, pernossa! todella hyvä ja edullinen :-)

      • studiosatu

        Ei, älkää ihmeessä menkö studio satuun! Halpa hän kyllä on, mutta tekee todella nopsaan jopa volyymiripset ja ottaa liian monta asiakasta päivässä. Ei siis ehdi keskittymään tarpeeksi yhteen asiakkaaseen ja tulos on sen mukainen. Kävin hänellä pari kertaa kun en vielä ymmärtänyt paremmasta. Vasta kun kävin ammattilaisella kuulin ja näin mitä minulle oli tehty. Täysin moraalitonta. Halvalla ai aina saa hyvää!!!!


      • Studio Satu ripset

        Studio Satu ripsienpidennykset eivät ole hyvät!! Hän liimaa ripset yhteen ja minun omat ripset olivat huonot sen jälkeen. Olen nyt käyttänyt ripsiseerumia ja yrittänyt kasvattaa ripsiä jotta voisin ottaa uudestaan pidennykset jossakin toisessa paikassa. Varmasti hyviäkin tekijöitö löytyy. Studio Satu vain ei tee hyviä ripsienpidennyksiä.


      • tyytymätönhlö

        Sama kokemus studio satusta, ei tee hyvin ja rasittaa kovasti omia ripsiä


      • SatuLa
        studiosatu kirjoitti:

        Ei, älkää ihmeessä menkö studio satuun! Halpa hän kyllä on, mutta tekee todella nopsaan jopa volyymiripset ja ottaa liian monta asiakasta päivässä. Ei siis ehdi keskittymään tarpeeksi yhteen asiakkaaseen ja tulos on sen mukainen. Kävin hänellä pari kertaa kun en vielä ymmärtänyt paremmasta. Vasta kun kävin ammattilaisella kuulin ja näin mitä minulle oli tehty. Täysin moraalitonta. Halvalla ai aina saa hyvää!!!!

        Olen nähnyt tämän tekijän jälkeä ja monet itkuiset asiakkaat jotka lopulta ymmärtävät mitä liian painavien ripsien tai täysin yhteenliimatut jatkeet tekevät omille ripsille. Ei tunnu lämmittäneen edes säästetyt rahat siinä kohtaa. Volyymeissäkin on rajansa. Ei ole järkevää oman ripsen kannalta jatkuvasti käyttää yli4-6D ripsiviuhkoja. Osalle jopa 5D on jo liikaa. Niiden kuuluu näyttää luonllisemmilta ja höyhenen hentoisilta verrattuna klassisiin ripsiin. Jos ne näyttävät tukkoisilta ei viuhkoja ole osattu levittää kauniisti tai sitten viuhkassa on liian paljon eli yli 7 karvaa. Olkaahan tarkkoja rakkaat ripsien ystävät. Volyymit ovat keveitä vain jollei niitä tungeta liiaksi.


    • huu1

      Ei ainakaan kannata mennä länsikeskukseen kauneushoitola adamantakseen, viime kerralla meni lopullisesti maku koko paikasta!! niistä vain yksi osaa tehdä ripsiä ilman että satuttaa koko ajan tai että jälki olisi epäammattimaista. otin ennen ulkomaillelähtöä uudet ripset, ja siellä tarjous uudet ripset huolto 120 e vissiin. kun tuli ripsien huoltamisen aika, soittelin useaan kertaan ja yritin varata tälle OSAAVALLE tekijälle aikaa, mutta puhelimen toisessa päässä ilmeisesti joku harjoittelija vaan änkytti että vapaita aikoja hänelle ei nyt ole. sain lopulta varattua huollon puolentoista viikon päähän koska muiden käsittelyyn en suostunut menemään kidutettavaksi. kun sinne vihdoin pääsin, ripsiä oli vain muutama jäljellä ja tekijä kysyi laitettaisiinko sama pituus kuin viimeksikin. sanoin että laitetaan vaan, sillä olin ollut siihen todella tyytyväinen (13mm). kun huolto oli ohi, kurkkasin peilistä uusia ripsiäni ja leuka loksahti auki kun näin millaiset pikkutyngät ne olivat. hän olikin laittanut 13 mm sijaan 10 mm koska muisteli että sitä pituutta olimme käyttäneet viimeksi?!? ajattelin että no eipä se mitään, käytän niissä sitten ripsiväriä siihen asti että seuraava huoltokerta koittaa. mennessäni kassalle varaamaan uutta aikaa madame omistaja alkoi minua rahastamaan, mutta sanoin että olen viimeksi ostanut paketin, johon ensimäinen huolto sisältyi. he sanoivat että huolto sisältyy vain mikäli se on 4 viikon sisällä ensimäisistä ripsistä (nyt aikaa oli kulunut 5 ja puoli vk). kerroin että olin kyllä yrittänyt varata aikaa mutten ollut saanut, he yrittivät saada kovin minua maksamaan tästä pilalle menneestä huollosta, kunnes sanoivat tympeään sävyyn että "antaa olla tämän kerran sitten". sillä hetkellä kun astuin ovesta ulos vannoin etten menisi sinne enää ikinä vaikka se olisi viimeinen ripsienpidennyspaikka maailmassa.
      olen keskustellut asiasta muutaman muun kosmetologin kanssa ja he ovat kertoneet kuulleensa jo kosmetologikoulussa että tämä paikka on todella hämärä ja että sitä kannattaa välttää. en ihmettele yhtään. joka kerta ripsihuollon jälkeen he yrittävät myös saada asiakkaat ostamaan jotain oriflamen tököttejä, mikäs siinä jos tykkää sellaisesta tuputtamisesta mutta omasta mielestäni sellainen väkisin kauppaaminen on ärsyttävää ja ala-arvoista. jos asiakasta ei kiinnosta niin miksi täytyy joka kerralla yrittää uudestaan jotain kräämejä kaupata? suosittelen siis todellakin välttämään tuota paikkaa jonka hintataso on melko korkea ja asiakaspalveluaidoista ei tietoakaan!!

      • Ripset Turku

        Pakko kirjoittaa, että itselläni samanlaisia kokemuksia Adamantas-studiosta. Tämän jälkeen kävin Bravassa Eerinkinkadulla. Siellä tulos oli ihan ok, kunnes alkoivat tippua n.viikon päästä laitosta. Pidin taukoa, sillä menetin uskon koko pidennyksiin. Sitten kävin Hoitola Woman nimisessä paikassa ja nyt ripset ovat kahden viikon päästä laitosta melkein kaikki tippuneet. Parempi kuitenkin kuin Bravassa siis. Sanoivat ihoni olevan niin rasvainen, että se voisi johtua siitä. Mene ja tiedä...jatkan ehkä vielä etsimistä. Pidennykset oikein laitettuna ovat niin kauniit ja käytännölliset, etten tahdo luopua toivosta oikean paikan löytymisen suhteen!!!


      • RipsienPysyminen

        Suosittelen kokeilemaan EenaFitin volyymiripsiä. Mulla on aina tippunut ripset suunnilleen viikon jälkeen. Vaikka olen kokeillut erilaisia paikkoja vasta täällä sain pidennettyä huoltoväliä. Mulla hiukan luomet roikkuu ripsillä ja myös omaan rasvaisen ihon, joten luulen että se on suurin syy. Ei kuulemma vieläkään ole ihan parhaasta päästä tämä pysyvyys mutta huomattavasti on parempi on kuin aiemmin omasta mielestä. Lisäksi silmien kirvely laiton aikana on loppunut.


      • 8465

        Olen kuullut paljon hyvää studio Zofinasta


      • Oini

        Itse olen käynyt muutaman kerran Adamantaksessa ottamassa ripsiä. Toisella kerralla tekijänä oli joki harjoittelija, hyvää jälkeä mutta kesti melkein 3h. Toisella kerralla kaikki ihan jees ja jälki oli ihanaa! Eikä sattunut. :) Eli ilmeisesti nyt luonnistuu ripsienkin teko. Eikä mulle kaupattu mitään lisäjuttuja??


      • maruli

        En myöskään suosittelisi adamantasta..omistaja on todella huono ripsienlaittaja, laittaminen sattuu ja jälkikään ei ole paras mahdollinen! Tunnelma on nykyisin melko 'omituinen' siellä. Olen myös kuulluut, että siinä paikassa kosmetologien vaihtuvuus on todella suuri tämän omistajan ansiosta, kuulemma viiden vuoden aikana siellä on yli 10 kosmetologia ja nykyisin enää vaan omistaja itse!


    • 3455
    • Ripsiaddikti

      Olen käyttänyt ripsipidennyksiä noin pari vuotta ja kokeillut useitakin paikkoja. Mielestäni Turussa parhaat ripset saa Hoitola Glowsta ja Kauneushuone Carissimasta. Näissä paikoissa osataan tehdä työ tarkasti, eikä omat ripset ole kärsineet...

    • Pilkesilmä

      Suosittelen EenaFitiä. Upeat ripset! Eivät tunnu miltään ja hyvä kesto! Parasta että autolla pääsee lähelle eikä parkkimaksuja!

      • EENAF

        Tuolta EenaFitistä sain harvat ripset. Muuten ei valittamista, mutta niitä oli aivan liian vähän...


      • räpsyripset
        EENAF kirjoitti:

        Tuolta EenaFitistä sain harvat ripset. Muuten ei valittamista, mutta niitä oli aivan liian vähän...

        Mullakin tuli Eenafitillä aika harvat. Sitten tuuhennettiin takuuna. Eivät kestäneet kuin sen viikon. Käyn nykyään Tukkapajalla ja niin huippua jälkiä. Suosittelen sinne. Ja hintakin edullisempi.


      • eenafit ripset

        EenaFitissä laitetut ripsienpidennykset eivät kestäneet minulla. Ei se voinut ainakaan omista "toimistani" johtua, sillä noudatin erittäin tarkasti ohjeita. En käyttänyt öljypohjaisia tuotteitakaan. Minulla on myös aikaisempaa kokemusta ripsienpidennyksistä ja ne ovat aina pysyneet hyvin. Tällä kertaa tahdoin kokeilla jotain uutta ja saada volyymia ripsiin. Se ei kuitenkaan näyttänyt kovinkaan hyvältä.


      • Valheestajääkii
        räpsyripset kirjoitti:

        Mullakin tuli Eenafitillä aika harvat. Sitten tuuhennettiin takuuna. Eivät kestäneet kuin sen viikon. Käyn nykyään Tukkapajalla ja niin huippua jälkiä. Suosittelen sinne. Ja hintakin edullisempi.

        räpsyripsi lakkaa panettelemasta täällä. Faktana voin kertoa että Takuuna ei ole EenaFitissä kenellekään jouduttu tuuhennosta tekemään koko sinä aikana mitä volyymiripsiä on laitettu. Monta sellaista tapausta on kyllä ollut että ensilaitossa tehtiin haluttua tuuheampi ja siitä ollaan sitten ohennettu huoltokäynneillä. Mitä Huonoon pysymiseen tulee voin kertoa että pysyvyys on ainoastaan heillä jotka toimivat kotihoito ohjeiden vastaisesti eli meikkailevat tai pesu on puutteellista. Silmienrajaukset luomivarit, meikkivoiteet. Tämä on huomattavasti pysyvyyteen vaikuttava tekijä toinen ryhmä ovat he joiden omat ripset uusivat nopsaan mutta silloinhan ei voida enää puhua pysyvyys ongelmasta, karvat vaan uusiutuvat nopeassa rytmissä.


      • Eenafitpidennykset

        Itse ainakin olen tykännyt EenaFitissä laitetuista ripsistäni ja ystävällisestä palvelusta. Ei mitään valittamista, päinvastoin. Olen käynyt hänellä muutamia kertoja, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut ja ripset ovat ammattimaisesti tehdyt. Olen saanut kehuja Eenan ripistä myös muilta taitavilta tekijöiltä. Lisäksi olen käynyt Kerhossa, For You:ssä sekä Carissimassa, jotka sijaitsevat kaikki lähekkäin Yliopistonkadulla. Olen tyytyväinen ja aina ollut hyviä kokemuksia ja olen saanut rauhallista ja asiallista palvelua. Suosittelen kaikille noita paikkoja. Kerhossa nuori mies teki ripset, mutta ei kannata "pelästyä", sillä tulos oli siisti ja ammattimainen. Carissimassa ja ForYou:ssä oli myös todella ystävällinen asiakaspalvelu. Ymmärtääkseni kaikki nuo 3 Yliopistonkadun yritystä ovat suosittuja ja myös EenaFit, vaikka hieman keskustan ulkopuolella onkin. Minulla käy suosituksestani useampi kaveri noissa paikoissa ja ovat olleet tyytyväisiä kuten minäkin. Pidennykset ollut vuosia käytössä ja en aio luopua ikinä!!!!!!! Kiitos teille hyvät tekijät!!


      • Eienääeenafittiin

        Ite kävin Eenafitissä, ja ekalla kerralla todella tuuheista voluumiripsis oli viikon jälkeen jäljellä pari tupsua. Noudatin kotihoito-ohjeita tarkasti, puhdistin ripsiä kahdesti päivässä enkä käyttänyt kulmakynän lisäksi mitään meikkejä. Menin sitten parin viikon päästä huoltoon ja ajattelin antaa toisen mahdollisuuden paikalle, mutta huomasin jo heti huollon jälkeen autoon istuttuani että muutama tupsu jo vinksotti eri suuntaan.... Eipä nämäkään ripset pysynyt nättinä kuin vähän yli viikon.


      • EevaliinaEenaFit

        Hassua että keksit tuollaisia juttuja. Tietäisin kyllä jos noin olisi käynyt koska teen henkilökohtaisesti joka ikisen työn mitä EenaFitissä tehdään. Kukaan ei ole tullut kahden viikon jälkeen takaisin tyhjin ripsin koko volyymiripsi urani aikana. Lopeta yritykseni ja työni mollaaminen tai teen sinusta rikosilmoituksen. Et ole edes käynyt adiakkaanani selvästikään. Reklamaatioita en ole saanut ainuttakaan kahteen vuoteen koskien ripsipidennyksiä.


    • Superlashes!

      Mene ihmees takaisin, onhan sillä takuu! Mä oon aina ollut tyytyväinen! Tuuheimmat mitä ikinä ollut!

    • Laatua vaativa

      Kumma juttu!ripsiäni on kehuttu ihan ammattimaskeeraajia myöden tuuheimmiksi mitä on nähty! Olen kokeillut Turussa usealla tekijällä ja EenaFitistä en enää vaihda. Liima on todella hellä ja erittäin hyvä kestävyys! Olen käyttänyt ripsiä jo vuosia ja monet tekijät läpi kolunnut. Taidatte olla vain kateellisia suunpaukuttajia.

    • Laatua vaativa

      Siis ei kirvele eikä punota silmät kuten ennen aina on ollut. Muutenkin Eena on todella hellä ei revi ripsiä eikä ole ikinä ole ollu sellainen olo ettei olisi tarpeeksi aikaa minulle. Salongissa olen aina yksin ja saa ola kuten haluaa, todella rentouttavaa! Me likey

    • hanna_95

      Edullinen ei ole aina hyvä. Jos yrittäjä tekee edullisesti, käyttää hän varmasti myös vähemmän aikaa työhön per asiakas. Muutenhan hänen toimintansa ei ole kannattavaa...

      • Merlet

        Itsekin tahdon, että tekijä varaa minua varten tarpeeksi aikaa ja olen valmis maksamaan parisen kymppiä enemmän jos se tarkoittaa että työ tehdään hyvin ja rauhassa. Todella moni tekijä tekee "täyden setin" 30-60 minuutissa ja se on minusta harmi. Minulla on paljon omia ripsiä ja en tiedä miten alle tunnissa voi ehtiä. Usein huomaan että osa pidennyksistä on kiinni toisissaan, enkä saa niitä mitenkään korjattua. Olisin valmis makaamaan paikoillani vaikka 2-3 tuntia jos vain työ olisi laadukasta ja pidennyksiä tarpeeksi. Tietenkään tällainen ei ole kannattavaa toimintaa tekijälle?


      • räpsyripset

        Aina se 2-3 tunnin työ ei ole paras, kertoo yleensä tekijän kokemattomuudesta.
        Itse olen käynyt Kaarinassa kauneushoitola Joi´s:ssa ja tunnissa olen saanut aivan ihanat ripset. Toki varataan enemmän aikaa mutta kun olen siellä niin pitkään käynyt tietää hän jo että minun kohdalla ei tarvitse paljon tuntia enempää. Hintakin on paljon edullsempi kuin monessa muussa paikassa, muistaakseni 68€. Mutta sitä ei kannata pelästyä, tekijä on alan ammattilainen ja tekee suurimmaksí osaksi pelkästään ripsiä vaikka hinnastosta löytyy monia muitankin ihania hoitoja.
        Suosittelen lämpimästi!


      • Misha99
        räpsyripset kirjoitti:

        Aina se 2-3 tunnin työ ei ole paras, kertoo yleensä tekijän kokemattomuudesta.
        Itse olen käynyt Kaarinassa kauneushoitola Joi´s:ssa ja tunnissa olen saanut aivan ihanat ripset. Toki varataan enemmän aikaa mutta kun olen siellä niin pitkään käynyt tietää hän jo että minun kohdalla ei tarvitse paljon tuntia enempää. Hintakin on paljon edullsempi kuin monessa muussa paikassa, muistaakseni 68€. Mutta sitä ei kannata pelästyä, tekijä on alan ammattilainen ja tekee suurimmaksí osaksi pelkästään ripsiä vaikka hinnastosta löytyy monia muitankin ihania hoitoja.
        Suosittelen lämpimästi!

        2-3 jopa 4 tunnin työ ei todellakaan kerro kokemattomuudesta. Vol.ripset kestävät joskus jopa sen 4 tuntia tehdä. Virossa ja Venäjällä (josta volume lashes tekniikka on peräisin) tehdään ripset yleensä 2,5-4 tunnissa. Se kertoo vain tarkkudesta ja siitä että kuituja tulee paljon. Toki harjoittelija voi myös käyttää sen saman ajan, mutta tulos ei ole yhtä hyvä kuin kokeneemmalla tekijällä. Harjoittelija tarvitsisi tuplasti tuon ajan useasti. Myös klassiset ripset kestävät vähintään 1-2,5 tuntia tehdä vaikka kokemusta olisikin. Miksi ammattilainen, joka on käynyt koulutuksen myy työtänsä noin halvalla? Kyse on tarkasta ja aikaavievästä työstä ja hinta tulisi olla sen mukainen!! Itse en ole ollut kyseisessä paikassa asiakkaana, mutta tämä tuli mieleeni. Turussa on muutamia hyviä paikkoja, mutta myös valitettavan monia huonoja salonkeja joissa ei osata tehdä kauniita ripsienpidennyksiä. Itse olen aina valinnut paikan esim. ystävieni suositusten kautta.


    • volyymi

      Kauneuskeskus divinassa saa ihanat volyymiripset, tekee huolella ja osaavaa porukkaa muutenkin, mutta tekee myös nopeasti :)

    • Pidennyksistä

      Kokeilemiani hyviä ripsienpidennyspaikkoja Turussa:

      Hiushuone Kerho (hyvä sijainti, osaavaa palvelua kouluttaja)
      Soul sisters (kiva paikka ja ystävällinen asiakaspalvelu, tekevät myös kynsiä)
      Kauneushuone Carissima (kouluttaja myöskin, sijainti kätevä)
      Sofian Timantti (todella viihtyisä paikka)

      Nämä kaikki siis olleet ok ja varmasti kokeilun arvoisia. Kukaan ei koskaan ole tehnyt kiireellä, mitä arvostan suuresti!

    • Anna_83

      Minun ripsiteknikkoni tekee minulle ripset aina 1,5-2 tunnissa ja hän on tehnyt pidennyksiä työkseen jo vuosia. Olen ollut aina tyytyväinen lopputulokseen. Huolto n.4 viikon välein.

      • KKR82

        Volyymiripsistä onko kokemuksia? Löytyykö hyvää tekniikan taitajaa Turun alueelta? Ammattilaista siis.. Lomaksi ripsiä vailla ;)


      • volyymiripset

        Kauneuskeskus divinassa kävin just 3 viikkoa sitten ensimmäistä kertaa laittamassa volyymit. Laittaja tais olla Iia nimeltään. Halusin aika tuuheat mutta ei liian näyttävät ripset ja sain juuri sellaset kun olin ajatellut! Todellakin meen uudestaan. Laitossa meni sellanen puolitoista tuntia, eli suht nopeesti. Nyt vielä 3 viikon jälkeen on hyvin yli puolet jäljellä, en ees välttämättä tarvii huoltoa 4 viikolle. Suosittelen! :)


      • ihanatripseni

        Ei kannata vain katsoa hintaa valitessa hyvää tekijää! Ripsien laitto kestää yleensä 1,5-2 tuntia. Kannattaa kysyä tekijältä paljonko aikaa laittoon menee. Jos ammattilainen kertoo jo puhelimessa että alle tunti tai max. tunti menee ensi laittoon, kannattaa ehdottomasti jatkaa etsimistä. Edulliset ripset yleensä tarkoittavat myös sitä, että ne laitetaan sinulle mahdollisimman nopeasti. Silloin kuituja liimataan yhteen ja tulos on sotkuinen ja omia ripsiä rasittava. Käytyäni vain 3-4 kertaa epäammattimaisella (mutta edullisella!!) tekijällä, olivat ripseni täynnä koloja ja joissakin kohdin ei kasvanut enää yhtään ripsiä. Onneksi löysin Turusta uuden laittajan, joka oli asiaan perehtynyt ja poisti minulta nuo kauheat vanhat pidennykset. Hän ei suostunut laittamaan minulle heti uusia, vaan neuvoi pitämään taukoa ja syömään vitamiineja yms. sekä käyttämään öljyä, joka vahvistaa omia ripsiäni. Kun ripseni olivat taas ennallaan laitatin hänellä uudet klassiset pidennykset, ja wow!! Ero entisiin oli todella valtava. Nyt minulla on ollut nämä pidennykset jo melkein 10 kk. ja omat ripseni näyttävät olevan entisellään. Mitään koloja ei enää ole ollut ja pidennykset eivät ole kiinni toisissaan enää. Nyt vasta tiedän miltä oikein tehtyjen pidennysten kuuluu näyttää. Maksoin uusista pidennyksistä 85 eur. Huollan ripseni 3-5 vkon välein. Joskus pidän pidempää väliä ja annan kaikkien pidennysten tippua pois, jotta näen omien ripsieni kunnon. Aluksi omat ripseni tuntuvat lyhyiltä, mutta ne kasvavat aika nopeasti. Summa summarum, hinta ei kerro kaikkea. Kannattaa kysellä paljon kysymyksiä esim. kuinka pitkiä pidennyksiä juuri sinulle voi laittaa ilman että omat ripsesi rasittuvat. Jos tekijää ei näytä yhtään kiinnostavan, vaan hän on kuin ripsientekijä robotti, kannattaa taas jatkaa etsimistä. Kuka tahansa ei tätä hommaa osaa tehdä ja asiakasta huijataan usein. Siis valitkaa harkiten minne menette laittamaan pidennykset. Kannattaa myös kysyä kuinka usein tekijä tekee pidennyksiä, vai tekeekö hän enemmän muita hoitoja kuten kasvohoitoja yms. kosmetologin töitä. Onnea etsintään!


    • Resola

      Olen kuullut paljon hyvää studio Zofinasta tuolla Naantalissa, lyhyt matka tuon pikatien varrella. Kuulemma reippaasti ilmaista parkkipaikkaa mutta tosi täynnä?

      • Ripsetkatki

        Kävin kaverini kanssa Zofina ssa 4kk tta huoltamassa volyymiripsiämme 2 den viikon välein kun eivät pysyneet edes 3 a viikkoa,vaihdoin paikkaa ja uudessa paikassa sanoivat että kaikki omat ripseni ovat vaurioituneet ja katki ja ripsikuidussa oli kauheita liimakasoja ja klimppejä...
        Ystävälläni kävi samoin.


      • Opisturr
        Ripsetkatki kirjoitti:

        Kävin kaverini kanssa Zofina ssa 4kk tta huoltamassa volyymiripsiämme 2 den viikon välein kun eivät pysyneet edes 3 a viikkoa,vaihdoin paikkaa ja uudessa paikassa sanoivat että kaikki omat ripseni ovat vaurioituneet ja katki ja ripsikuidussa oli kauheita liimakasoja ja klimppejä...
        Ystävälläni kävi samoin.

        Minä ja pari kaveri käyty Jo yli vuoden kyseisessä paikassa ja pakko myöntää että kokeiltu muita mm Beauty m ja eenafit ja kauneushuone Mia, aina menty takas. Ihanaa ihminen , hyvä hinta laatu suhde , aina pysyneet hyvin ja tuntuneet hyvältä :)


    • Nuppupuppu

      Beauty Studio M suosittelen! Ihanan tuuheat tulee :) Löysin paikan jonkun blogin tms kautta, jossa oli tarjous ripsistä. Instagramissa on myös viime aikoina ollut tarjouksia, ainakin muistaakseni tilillä: inkahyvärinen

    • Hyvätripset

      Studio Soul Sisters Turun keskustassa. Kouluttautuneet, tarkat tekijät ja tosi huomaavainen asiakaspalvelu. Oon käynyt Sinillä ja Iloonalla kohta vuoden ja en vaihtais enää muihin paikkoihin! Ja mulla on volyymit. Aikaa menee aina noin 1,5-2h ja tulee todella tuuhea!

    • uponastar

      Täältä kans suosituksia Soul Sisterssiin ja Carissimaan. Hintansa arvoisia paikkoja ja ei tarvitse pelätä että laitettais väärin. Pointsit siis niille :) Onko muuten kellään tietoa hyvistä ripsipaikoista Tampereella?

    • Räpsistäti

      Pakko sanoa että EenaFit! Tehnyt vissiin Turussa pisimpään volyymiripsiä ja sen kyllä huomaa. On useamman koulutuksen käynyt ja jatkuvasti päivittää osaamistaan. Olen ollut pitkään asiakas ja huikea kehitys. Kerran eenan lomaillessa kävin muualla ja niitä vahinkoja paikkailtiin lähes 3 kk.enää en uskalla paikkaa vaihtaa. Eena on vastuullinen ja sinne on niiiin ihana päästä kauneusunille. Todellakin henkilökohtaista palvelua. Ei mikään kauneuden liukuhihnalla putiikki.

    • lashee

      volume lashes pysyvät ilmeisesti huonommin kuin klassiset? onko näin? moni kaveri on kertonut vaihtaneensa takaisin klassisiin. nyt olen menossa ottamaan ekat ripset ja mietin ottaisinko klassiset vaiko volume lashes. mitä suosittelette ja missä..? onko totta että hyviä volume lashes ripsiä tehdään 3-4 tuntia ja klassiset ripset tunnista kahteen? olen nähnyt niin kamalia volume lashes ripsiä että en ymmärrä mikä niiden pointti on. tuntuu että vain tekijät niitä tuputtavat asiakkaille, koska niistä saa enemmän rahaa.

      • HohhhojjTaasMitäJuttua

        volyymi on tekniikkana huomattavasti vaativampi mutt osaajia kyll löytyy. Ei ole volyymeissa vika vaan huonoissa tekijöissä. Tekijän nopeus ei ole laadun tae. Ihmiset on yksilöitä. Myös ripsitekijät.


    • VenälÄ

      Pysyvyys asioista on vaikea puhua siten että se koskisi kaikkia asiakkaita. Siihen vaikuttaa niin monen asian summa. Teen päätyökseni ripsipidennyksiä. Kaikenlaisia ja sanoisin että omassa asiakaskunnassani Volyymit Pysyvät useimmilla paremmin. Johtuen siitä että ovat kevyempiä. Klassiset painavat enemmän ja ne vaativat myös huomattavasti suuremman määrän liimaa pysyäkseen. Isompi liimamäärä myös painaa enemmän ja näin klassinen on raskaampi omille ripsille kuin volyymi. Mutta kaikissa ripsissä on vaihtoehtoja. Klassisia on tosi paksuja ja myös ohuempia. Näin on myös volyymeissa. Valinta tulisi tehdä aina asiakkaan omien ripsien ja silmien/kasvojen muodon mukaan. Toki volyymitekijöitä kuten klassistenkin tekijöitä on moneen junaan. Kaikkia ei voi kehua eikä osaaminen ole tasalaatuista. Hyviä kyllä löytyy. Aina muös asiakas itsekään ei tiedä mikä hänelle olisi parhain, sori vaan.

    • Volyymit

      Volyymiripset pysyvät huonommin kuin klassiset ripsienpidennykset, kokeiltu on molempia ja moneen kertaan ja eri tekijöillä...

      • TiijäHäntäUskoakoSinnuu

        No jopas on sattunut kehnot tekijät. Kumpa tämä ala saataisiin putsattua taitamattomista tekijöistä! Tai sitten panettelet huvikses..


    • KJDJKJ

      EI KANNATA MENNÄ KAUNEUSKESKUS NEFER NYKYINEN CHRISTIAN BRETON KAUNEUSKESKUKSEEN. EPÄAMMATTIMAISIA JA VALEHTELIJOITA!!!! VAROKAA!!!

    • Kahtaenvaihda

      Beauty studio m taikka glow :) molemmista tykännyt ja pomppinut molempien välillä riippuen miten saanut aikoja!

    • Amandista

      Studio Zofina ehdottomasti! Sekä Irina että Eva-Sofia tekevät ihania tuuheita pidennyksiä <3 Tuo Eva-Sofia on myös nykyään iha kouluttaja ja huomaa kyl ripsissä, tosi kevyet ja pehmeät. Ennoo mistään muualta saanut niin kauniit pidennykset ja eivät tunnu missään. Ja lyhyt matka turusta pikatien varrella.

    • Mendes

      Kävin viime viikolla Carissimassa ja otin ekat pidennykset, klassiset. Vertailupohjaa ei siis ole mutta todella ammattimaiselta ja luotettavalta tuntui tuo homma ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Nyt toivotaan että pysyvät hyvinä seuraavaan huoltoon.

    • lovelashes

      Ihan paras ripsienlaittaja mielestäni Turusta löytyy, Studio Eva W:stä, maariankadulta. Olen jo kauan käynyt Essillä ja aina saanut tuuheat hyvin pysyvät ripset :) Ystävällistä palvelua ja huolellista työtä!

    • Volumet

      Komppaan beauty studio m! Aina oon ollut enemmän kun tyytyväinen. Tosi hyvät kotihoito-ohjeet aikoja vaan hankala saada kun aika täynnä.. Oon käyny sitten glowssa tai make up starilla

    • Roccabellassaosataan

      Volyymien pitäisi pysyä kyllä kauemmin, jos on tehty oikein. Itse käyn Humalistonkadulla Roccabellassa ja JM tekijänä. Käyn huoltamassa 4-5vko välein ja kunto on sillon vielä ok :) volyymiripset pitää vain olla kevyempiä. Monella laitetaan klassisia yhteen ripsien monta? Ei näin..
      Huollossa mulla menee n 1.5 H mut nukun yleensä sen ajan :) pituutta mulla on 11-14mm ja ei oo omat ripset vaurioitunut.
      Studio Satua en minäkään suosittele. Haukku mun vanhat hyvät ripset ja poisti kaikki? Se kirveli. Sitten laittoi uudet 20minuutissa. Onneksi aika loppui kesken nii kaikki ripset ei kärsinyt..

    • kröhöm

      Se poistoaine voi kirvellä,voimakkaita aineita kun ovat.

    • sdasga

      Uppista lisää paikkoja

    • Volumeripsi

      Mä en tiedä miten määritellään hyvä tekijä. Itse käyn beauty studio m tosi tyytyväinen oon aina ollut ja sieltä saa myös opiskelija-alennusta :) olen kokeillut myös the pajaa siitäkin tykkäsin, beauty studio m vaan tekee tosi tuuheita ripsiä

    • Uudelleenkin

      Aivan huippupaikka volyymiripsille on Tukkapaja Turussa! Itse kävin viime kesänä Sarilla ja olin erittäin tyytyväinen :) aiemmin olen käynyt laittamassa eri paikassa tavalliset pidennykset, jotka ovat alkaneet tippumaan 2-3 viikon jälkeen eikä huollot ole enää tehneet ripsistä yhtä "hienoja". Näillä volyymiripsillä olin 5-6 viikkoa, ja pysyivät tosi hyvinä ja huoltokin vei vain alle tunnin, koska joukkoon ei tarvinnut tämänkään jälkeen vielä hirveästi lisätä ripsiä! Nimi "tukkapaja" kuulosti mielestäni vähän vanhanaikaiselta ja mietin minkälainen paikka on kyseessä. Paikka oli kuitenkin erittäin viihtyisä enkä voi kuin suositella!! :) tänä kesänä ehdottomasta uudelleen!

    • Räpsytin

      Ystäväni suositteli minulle Turussa MyMatilda nimistä paikkaa, kun etsin uutta ripsientekijää. En ollut aiempaan tekijään tyytyväinen. Kävin laittamassa MyMatildassa klassiset pidennykset ja olen ollut tosi tyytyväinen. Aikaa meni ekalla kerralla vähän vajaa kaksi tuntia ja käsittely oli niin hellävaraista ja rauhallista, että nukahdin :) Heräsin kun ripset olivat valmiit. Hoitola on pieni ja hoitohuone on omakotitalossa. Hinta on suht edullinen (maksoin klassisista 80€) ja MyMatildalla on usein hyviä tarjouksia ja kanta-asiakashinnat. Hoitola omistaja Kati tekee myös muita hoitoja, mutta pääasiassa kai eniten ripsiä. Ripset ovat pysyneet hyvin, käyn huollossa 3-4 viikon välein suunnilleen. Suosittelen!

    • Ihanatripset

      Tukkapajasta minullakin on hyviä kokemuksia, samoin MyMatildasta. Minulla on ollut niin klassiset kuin volyymipidennyksetkin. Ripsienlaiton ei kyllä todellakaan kuulu sattua, kun ne tehdään oikein! Olen kuullut, että jotkut tekijät ' nyhtävät' ripsiä niin että sattuu, silloin on kyllä tekniikassa vikaa. Samoin on liimojen kanssa, että pääsääntöisesti liimat eivät kirvele laittovaiheessa ja kun liiman on annettu kunnolla kuivaa ei silmiä kirvele edes silmien avausvaiheessa. Aikaa minulla klassisiin on mennyt viimeksi MyMatildassa noin 1,5 tuntia ja volyymeihin ehkä vajaa tunti pidempään. Volyymit ovat kevyet ja kauniit. Ovat pysyneet hyvinä nyt kohta 4 vkoa. Juuri varasin huoltoajan :) Kannattaa etsiä itselle sopiva tekijä niin tekniikan kuin hinnan suhteenkin. Kaikista halvin ei aina todellakaan ole paras. Helsingissä joku tekee volyymejä alle viidenkympin. En menisi.

    • Pinsetti85

      Oon käynyt vuosien mittaan aika monessa paikassa ripsissä, ja nyt käyn Studio Jenissä. Tekee tosi kestävät ja hyvännäköiset volyymit. Pidemmän päälle tulee halvemmaksikin, kun ei tarvii jatkuvasti juosta huollossa. Studio Jen muutti vastikään keskustaan Humalistonkadulle. http://www.studiojen.fi

    • Volumelashes85

      Itse oon käyny pitkään klassisissa Christian BRETON Kauneuskeskuksessa. Klassisista vaan hyvää sanottavaa. Nyt volyymit. Kestää ja hyvännäköiset, vaikka tekijä käsittääkseni vasta vähän aikaa tehnyt volyymeja. SUOSITTELEN. Luulen et siellä on tapahtunut jotain omistussuhteessa, koska tuntui että palvelu oli parantunut entisestään ja on nuo FB sivutkin näköjään muuttuneet oikean nimisiksi. Siellä on nykyään myös kuulema huippu kynsientekijäkin. Täytyy kokeilla seuraavaks!

    • Hesastturkkusseeetullu

      Ehdoton suosikki ja parhain paikka beauty studio m. Paljon koulutuksia takana ja musta kuvat puhuu puolestaan minkä takia sinne aikoinaan päädyin <3 kokeiltu monia paikkoja.. wiundin hyvö olo.. ei enää ikinä.. haukkui aiemmat ripseni pystyyn vaikka olin silloin käynyt suomen mestarilla ennen muuttoani tänne.. väärin tehty nää pitää poistaa ja haukkui aiemman tekijäni aivan pystyyn.. teki vaan poiston ja en enää sen koomin sinne mennyt. Kamala paikka ja toisten haukkumista. Mymatildaa kokeillut myös.. ja ne oli kyllä väärin tehdyt.. sattui silmiin ja oli kökköiset.. toinen paikka mistä tykännyt myös on hoitola meloni!

    • Kung

      Minä teen edullisesti ripsiä! Brahenkatu 14 Turku. Kampaamo ripsienpidennykset by K.K löytyy ajanvaraus myös timmasta

    • Yliarvostettua

      Studio jenissä käyty, komppaan viimeisempiä, jos haluaa maksaa paljon, ei niin kestävistä ripsistä, mene sinne ja kuuntele kuinka itse omistaja haukkuu kollegoitaan sulle. Reilu meininki!

      • Anonyymi

        Sama kokemus studio jen istä
        Järkyttävää miten omistaja haukkuu kollegoitaan...

        Ystäväni oli myös käynyt uudessa fablashin liikkeessä ja huomannut että alustaa missä oli niitä ripsiä oli roskapöntön päällä ... Toivottavasti kukaan ei oo niitä ripsiä saanu silmiinsä.


    • Johanna1234

      Beauty studio m

    • Johanna84

      Ite oon käynyt nyt muutaman kerran raisiossa kauneushoitola resonancessa volyymeissä, parasta kun hintatso halvempi kuin turun paikoissa, ja parkki ilmanen. Jälkeen oon ollut tosi tyytyväinen, ja kaverin suosituksesta meninkin, kun ei ripsiin uskalla ihan kelle vaan mennä! Ja tuolla vielä joka kuudes huolto ilmanen

    • Anonyymi

      Jenni fablash tai minna beauty studio m!
      En usko että halpa ja hyvä kohtaavat..
      Mutta toki paikan sijainti vaikuttaa kans hintaan!
      Muistaakseni molemmissa opiskelija-ale

    • Anonyymi

      Kampaamo Paris ja ripsientekijä Susanna. Sekä volyymit että klassiset kestivät kolme päivää jonka jälkeen piti laittaa ripsiväriä.

    • Anonyymi

      Suosittelen kokeilemaan Studio Priiman ja siel Irinan volyymiripsiä

    • Anonyymi

      Itse löysin humalistonkadulta Roccabella nimisen kauneushoitolan työkaverin kautta, varasin ajan Jonna-marilta.
      Ripsistä tuli kauniit ja yllätyin miten hyvin pysyivät.

      • Anonyymi

        Kyllä nyt on parempi välttää näitä palveluita siinä ollaan lähikosketuksessa , kun metri pitäis olla välii, ettei tuo korona tartu.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe