Osaako joku neuvoa, kun käynnistää kameran, niin kamera alkaa ratisemaan ja näyttöön ilmestyy ZOOM VIRHE.. Googlen kautta yritin neuvoa etsiä, mutta ei auttanut.
Olympus SP-560UZ - ZOOM VIRHE
9
597
Vastaukset
- obamabarack
itsellä sama ongelma..
- Soittakaa Olympus
Tukeen 00 800 6710 8300
Ma-To klo 10.00-19.00
Pe klo 10.00-16.30
Puhelu on maksuton.
- Niinpä niin...
Ei se ole virhe, se on ominaisuus. Koska kyseessä on Olympus. Ne ei vain kestä...
- aloitttaaja
Onko muita vaihtoehtoja kuin tuo soittaminen tonne tukeen?
- on toki
Mulla oli SP590. Hävitin sen hyvään aikaan pois. Onneksi löytyi ostaja. Kamerasi hyvät ajat ovat takana päin, joten myyminen tuskin onnistuu. Tänään 20.8. klo 12:00 alkaa vesilinnun metsästys, heitä sillä kameralla vesilintua, tiedä vaikka osuisit ja saisit tilalle arvokkaan lintupaistin?
- Koska katsot
on toki kirjoitti:
Mulla oli SP590. Hävitin sen hyvään aikaan pois. Onneksi löytyi ostaja. Kamerasi hyvät ajat ovat takana päin, joten myyminen tuskin onnistuu. Tänään 20.8. klo 12:00 alkaa vesilinnun metsästys, heitä sillä kameralla vesilintua, tiedä vaikka osuisit ja saisit tilalle arvokkaan lintupaistin?
Sinne peiliin ?
- Suksi vittuun
on toki kirjoitti:
Saatanan hullu.
- Hullu?
Suksi vittuun kirjoitti:
Saatanan hullu.
"Olympusteilla" ei taida olla juuri huumorintajua? Itsekin meinasin menettää huumorintajuni, mutta Olympuksen myymisen jälkeen tilanne palasi ennalleen.
- Katso itse peiliin
Koska katsot kirjoitti:
Sinne peiliin ?
Olympus SP-560UZ kamerassa ei ole peiliä. Siinä on vain lelumainen käyttökelvoton sähköinen etsin.
Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256