OKT-asujan hätä on käsinkosketeltavissa

IsäEspoosta

Minkkitarhan priimukset ovat esittäneet, että hukka perii Isän Espoosta, kun velka painaa päälle. No otetaas status-palaveri.

Jos mä jään nyt huomenna töistä ja myyn talon, maksan velan, mulle jää 500 tuhatta euroa rahaa. Alan elään sossun rahoilla käänteisellä asuntolainalla.

Eli alan vuokralaiseksi. Sillä 500 tuhannella saa niitä viiden euron tuoppeja Roskapankissa noin 100.000 kpl. Eli jos ottaisin neuvosta vaarin, ja olisin "kuin taivaan lintu", voisin seuraavan 20 vuoden ajan juoda 5000 tuhatta tuoppia vuodessa ja 14 tuoppia päivässä. Joka päivä. Jos jouluaattona ei Roskapankki ole auki on kova homma saada kiinni se kolkytä tuoppia seuraavana päivänä!!

Vapaana kuin taivaan lintu! Asun vielä mun omassa talossa sillä käänteisellä asuntolainalla eikä kenelläkään ole siihen mitään sanomista.

Heti kun lapseni on täysi-ikäinen n. 18 vuoden päästä, katson tilanteen uudelleen tulenko kahdeksikymmeneksi vuodeksi sinne istuksiin nesteytykselle.

Kelakkaa paljon mää teen rahaa 18 vuodessa. Mulla tulee tosiaan kiire juoda ne rahat! Tätä pitää vielä miettiä....

9

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luki.

Luki huomaa heti että IsäEspoosta on alkoholisti. Eikö sinulle ole tärkeäpämää oma lapsesi kuin juoda 14 tuoppia päivässä! Vain hullu juo niin paljon huomaa kyllä että sinulla on ahdistus.

Luki juo vain ystävien seurassa ja silloinkin harkiten vain mietoa juomaa.

• Luki.

No ylempänä taas on Luki imitaattori,jännä miten on hinku saada Luki keskusteluun,no jos suoraan kerrotaan niin aiheet on hiukan liian yksinkertaisia tämän takia en ole ottanut kantaa juurikaan mihinkään.

Kerrotaan nyt kumminkin etten juo ja jos juon kahvia niin kuin juonkin niin en ystäen kanssa edes tätä harrasta,minulla ei ole varaa ostaa kahvia koko köörille,eikös se ole sanonta joukossa tyhmyys tiivistyy.

• Jopas jotakin!
        Luki. kirjoitti:

No ylempänä taas on Luki imitaattori,jännä miten on hinku saada Luki keskusteluun,no jos suoraan kerrotaan niin aiheet on hiukan liian yksinkertaisia tämän takia en ole ottanut kantaa juurikaan mihinkään.

Kerrotaan nyt kumminkin etten juo ja jos juon kahvia niin kuin juonkin niin en ystäen kanssa edes tätä harrasta,minulla ei ole varaa ostaa kahvia koko köörille,eikös se ole sanonta joukossa tyhmyys tiivistyy.

Luki tuli maininneeksi jossain vaiheessa, että saisi tarvittaessa irroitettua omaisuudestaan käyttöön pari miljoonaa euroa, jos siis tarvetta tulisi. Eikös tämä ole hiukan ristiriidassa sen kanssa, ettei ole varaa tarjota kavereilleen kahveja?

• vapaa kuin taivaanli

Sossulta et saa penniäkää kun sulla pätäkkää,toisin kuin minä minulle asuminen ei maksa mitää.Olen myös varaton ja perseaukinen joten kukaa ei myöskään hyödy minusta.minulla on myös varaa juoda jokapäivä.

• 12+3

Kumma kun isä espoosta ja vapaa kuin taivaanli kirjoittavat samalta koneella, on erikoista.,

• omakas

Joo, sossusta ei saa, eikä saa asumistukea, mutta työttömyystuet sentään saa. Kyllä niilläkin päivän tai kahden kaljat maksaa.
        Lisäksi tuo 500 000€ kasvaa melko turvallisesti sijoitettuna 20 000€/v korkoa, millä taas juo entistä enemmän.

• Kumma, että
        12+3 kirjoitti:

Kumma kun isä espoosta ja vapaa kuin taivaanli kirjoittavat samalta koneella, on erikoista.,

sinulla on samat kirjoitusvirheet ja tekstin jäsentely kuin Lukilla omissa viesteissään. Erikoista tosiaan on. Ja vielä erikoisempaa on se, että joku yrittää väittää näkevänsä, miltä koneelta tänne on viestit kirjoitettu.

• sä oot nero

Sä oot käynyt jo ainakin kaksi kertaa lukion taloustiedon tunneilla, sen huomaa.

• Sä et oo...

ihan niin nero, kun luulet lukiossa olevan taloustiedon tunteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe