WoT klaani hakee pelaajia!

rupertmunavoinparta

Kuten otsikon mukaisesti jo mainitsin, etsii Word of Tanks klaani pelaajia.
Ainoat vaatimuksemme on, että sinulla 8 tierin tankki tai sitä suurempi. Tankilla ja sen tyypillä ei ole väliä. Vaadimme myös vähintään 15 vuoden ikää ja aikuismaista käytöstä (tämä siksi koska klaanissa oli ennen 7-10 vuotiaita joiden kanssa pelaamisesta ei tullut yhtään mitään, klaanisodasta puhumattakaan).

Jos kiinnostuit, pistä nimimerkkisi vastaukseen, tai ota yhteyttä minuun ( hene ) tai klaanin johtajaan ( jarnator ).
Klaanin lyhenne on _FIN_ , ja nimi on Finnish Armoured Division.
Tarkoituksena on päästä pelaamaan klaanisotia, kunhan tarpeeksi fiksua porukkaa tulee mukaan...

OTA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTUIT!

12

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wot1

      joopa joo... pitäsiköhän teidän ensin kehittyä hiukan itse ennenkuin alatte klaania kasaamaan, ei nuo noobmeterin statsit kovin kehuttavia ole

    • idioottiwot1

      Ehkä ei kuitenkaan ihan noin.
      Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata. Ja sitäpaitsi on muutakin tekemistä kuin pelkästään pelata wottia. Toi on kaveriporukan klaani, mut ois kiva päästä joskus klaanisotiin. Mitä VITTUA se sulle kuuluu??
      Hanki VITTU elämä idiotti!

      • NUB^

        Vaaditte aikuismaista käytöstä vai... et oo ainakaa oikeessa paikassa sitte


    • asfdsdsa

      mikä vittu on klaani?

    • vieras peluri

      tää nyt ei liity asiaan mutta nyt kun luin tän keskustelun niin tiedän että on kokeneemmat asilla... eli oon ite pelannu nyt kyseistä peliä 4-5päivää, eli esitän teidän mielestänne varmasti todella typerän kysymyksen: eli mulla on pari eliittivaunua, saanko jotenkin niiden nk. kokemuksen siirrettyä/muunnettua sinne "vapaisiin" kokemuksiin joita tarvitaan esim moduulien ja tankkien "tutkimiseen"?

      wot:ssa trombi1985

      • Cpt. Tomato

        Tosi vanha kysymys, mutta vastaan silti.

        Eliittivaunun kokemuksen pystyy muuttamaan kullalla vapaaksi kokemukseksi eli toisin sanoen oikealla rahalla.


    • vitun_hessu

      Ja täällä toinen joka on pelannut kaksi ja puoli vuotta kyseistä peliä. Pikkuvinkki, miksi helvetissä perustaa uusi suomalainen klaani kun niitä on jo se päälle 60 WoTissa?

      • Pppsssoooppp

        Niitä on päälle 110.

        Btw PSOP rekryää päälle 1400 wn7 pelaajia.


    • Hei
      Olisin kiinnostunut klaanistanne
      Ikä : 14 v mutta täytän 30 päivä 15
      Nimimerkki: Oskari2001
      Tankkeja: KV-1 , KV-1S , JG Tiger 8,8 cm 8 tier ja Löwe 8 Tier
      Muuta: Käyn pelissä joka päivä ja kehityn suhkot nopeasti haluan klaaniinne , koska kaipaan peliseuraa ja cw taisteluita.
      P.S. Teen youtube videoita jotka voivat olla klaanille hyödyksi.
      Toivottavasti pääsen klaaniinne ;)

    • robo3

      Oon aika kokenu pelaaja oon pelannu 3 vuotta wottii vaikka oon vasta 10 v

    • Keskustelun ajoittaj

      Onpas tänne tullu myöhään vastauksia. Hah. Olen jo lopettanut wotin pelaamisen. Ja mitä tuohon kysymykseen että miksi perustaa suomalainen wot klaani kun niitä on jo yli 100, on vastaus se kuten jo aijemmin mainitsin, on tämä kaveriporukan kesken perustettu. Hyvä luoja...IHMISET...Opetelkaa lukemaan ennenkuin tänne rupeatte kirjoittelemaan.

    • Cpt. Tomato

      "Voitto prosentti ja statsit eivät kerro kaikkea. Osaamme kuitenkin pelata."

      Kaikki ne jotka osaa laittaa pelin päälle osaa pelata.

      Mutta statseista näkee juurikin sen miten hyvin osaa pelata mikäli statsit pitää paikkaana eli niitä ei ole boostittu eli pelattu esim. 2000 peliä hellcatilla tai vielä pahempi on esim. 1000 peliä T18 vaunulla eli toisin sanoen pelattu low tierin pelejä ns. noobeja vastaan paljon suurempien statsien toivossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5233
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3776
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2880
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2819
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      152
      2302
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2046
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1930
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1614
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1556
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1518
    Aihe